wtorek, 12 sierpnia 2014

Lubię biel


Metamorfozy w naszym domku są na prządku dziennym, dlatego dominuje w nim biel.
Ten kolor jest uniwersalny i daje wiele możliwości aranżacyjnych, a mnie cieszą nawet drobne zmiany. 
W czerwcu postanowiłam połączyć biel z kolorowymi, letnimi barwami. 
W części dziennej wprowadziłam dodatki żółte, a w nocnej... - zobaczcie sami.



Mazurski dziad strzeże domowego ogniska.

Rodzinna kanapa.

Mój ulubiony widok.


Kolorowe turystyczne kieliszki mają u nas funkcję wazoników.

W koszu wiklinowym umieściłam kolorowe pledy.

W rogu ściany włóczkowe kule.

Na ścianie wiszą plakaty. Świetnie tu pasują albowiem gdy świta i zmierzcha skowronki i słowiki pieją swoje trele.

Pozdrawiam :)



20 komentarzy :

  1. Masz fajne mieszkanie. Właśnie taki styl mi podoba. Właściwie mój blog też mógłby się tak nazywać:). Ja też mieszkam zaraz przy lesie i wiem o czym piszesz...:)) Pozdrawiam serdecznie z Warmii!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :). Cieszę się, ale z Twojego bloga czerpałam także inspiracje :), ostatnio po poście puf zaczęłam przywracać do życia starą pufę ze strychu (wkrótce zobaczysz).
      Nie ukrywam, że w to co tworzymy wkładamy serce. Wiele kątów naszego domku, dekoracji, a także drobnych mebli to moje z mężem rękodzieło. Przepraszam, ale nie mam jeszcze obeznania i usunęłam wcześniejszy komentarz, ale treść była taka sama.
      Pozdrawiam marta

      Usuń
  2. Styl skandynawski - najmodniejszy w tym sezonie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba nam się Skandynawia, a jak trendy się zmienią to i domek przy lesie także :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo podobają mi sie krzesła w kuchni i półeczki nad kanapą :))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie! Miło Cię gościć :)
      Pozdrawiam Marta

      Usuń
  5. Nie jest to do końca styl, w którym się odnajduję, ale muszę przyznać, że wygląda to przytulnie i estetycznie. Kącik wypoczynkowy robi wrażenia. Ściana jest super zagospodarowana :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy ma w swoim "gniazdku" to co lubi :). Najlepiej zawsze tworzyć piękno dla siebie, a nie innych:).
      Pozdrawiam. Marta

      Usuń
  6. Witaj, bardzo podoba mi się kącik z kanapą, a zwłaszcza dekoracje - półki na nią! Zabieram się do oglądania Twojego bloga, lubię twój styl :) pozdrawiam i zapraszam w swe skromne progi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)) Jest mi bardzo miło i cieszę się, że zawitałaś do domku przy lesie :))
      Na pewno wpadnę z rewizytą do Ciebie :)
      Pozdrawiam serdecznie i życzę udanego tygodnia :)
      Marta

      Usuń
  7. Witaj, fajnie urządzone wnętrza :) Stolik w salonie super :) Dopiero się u Ciebie rozglądam a już mi się podoba. Pozdrawiam Marta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej :) Zapraszam do grona gości, będzie mi miło :))
      Dziękuję za ciepłe słówko!
      Pozdrawiam Marta :)

      Usuń
  8. ciekawą masz kanapę, bardzo oryginalna - czy możesz napisać z jakiej firmy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :). Pewnie, że mogę :Meble Bydgoskie kolekcja Helvetia Furniture narożnik COMO.

      Usuń
  9. Witam. Boska przestrzen - gratuluje! Skad sa krzesla w kuchni? Dostepne u jakiegos designera/ firmy? Z gory dziekuje za odpowiedz zwrotna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Oczywiście już podaję :) Kupowane w sklepie internetowym MODO.
      Pozdrawiam

      Usuń
  10. Czy drzwi były już białe czy zostały przemalowane?

    OdpowiedzUsuń