piątek, 15 sierpnia 2014

Stoper do drzwi - zrób to sam :)

Pamiętacie, niedawno pisałam o drewnianym ptaku,który miał być stoperem do drzwi tarasowych. Spodobał mi się jednak tak bardzo, że stoi na półce w pokoju, a stopera nadal brak. 
Wzięłam więc sprawę w swoje ręce i uszyłam z filcu.
  
Wykorzystałam: 
  • filc 
  • szablon z literami
  • grubą nić i igłę 
  • klej na gorąco
  • żółtą wstążeczkę
  • woreczek fasoli 
Wycięłam z filcu 6 kwadratów o boku 12 cm i literki. Na każdym kwadracie przykleiłam na gorąco po jednej literce: S,T,O,P,E,R.
Kwadraty zszyłam ze sobą krzyżykiem (można maszynowo).
W górnym kwadracie z literką R  zrobiłam dziurkę i od spodu przykleiłam fragment żółtej wstążki - rączki.
Przed ostatnim doszyciem jednego z boków kwadratu wsypałam fasolę. Na koniec zamaskowałam nić malując ją mazakiem do tkanin.




Do pokoju mojej córeczki uszyłam stoper na maszynie. 
Ma on kształt zająca, więc może także służyć jako dekoracja.



Pozdrawiam :)

7 komentarzy :