sobota, 20 września 2014

Byłam, więc piszę....

Krótką relację z...

To był udany wypad. Ucieszyłam się  ze spotkania z Kasią, która pisze Conchitahome -  doświadczoną blogerką. Miałyśmy chwilę, by zamienić kilka słów.

 

Targi bardzo mnie pochłonęły, straciłam poczucie czasu, ale o to nie trudno, gdy wokoło tyle się dzieje :)
 Cieszyłam oczy i rozmawiałam z wieloma kreatywnymi wystawcami.
 Wzrok mój przykuły betonowe różności BETON KONCEPT. Różności: litery, cyfry,świeczniki,półki itp. - świetny pomysł, by odmienić wnętrze. 



Jako, że mieszkam przy lesie, a na posesji mam swój lasek - kolejny "przystanek" to  MAKALULU.
Moja 10 -latka zerknęła to stoisko i podobało się jej tam wszystko :D


Julka nie mogła pominąć również stoiska z plakatami :)


 Zaintrygowały nas lampeczki i lampy w stylu Loft.


Kochani przywieźliśmy dużo pozytywnej energii, a to najważniejsze :).
Od poniedziałku będziemy tworzyć i my.

Ściskam i do następnego czytania!



22 komentarze :

  1. Oj Marta zazdroszczę ze tam byłaś. Fotorelacja świetna i tylko uświadamia mnie co straciłam :(

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Martynko - może następnym razem :). Myślę, że wystarczy poszperać w necie, by znaleźć coś fajnego. Pozdrawiam niedzielnie :D
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  3. O widzę, że był fajny "event". Obrazki bym chętnie powiesiła u siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Betonowe dekoracje i zwierzaki są cudne. Zazdroszczę doświadczenia i spotkania :))
    Miłej niedzieli zycze.

    OdpowiedzUsuń
  5. Marysiu! Widzę, że mamy podobne gusta :). Było fajnie, tym bardziej, że to mój pierwszy taki wyjazd:). Buziaki! Marta

    OdpowiedzUsuń
  6. Czemu tak krótko i mało zdjęć, proszę o więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Hej Aniu! Aparat wyczerpał energię, stąd zdjęć niewiele. Część fotek fatalnej jakości - dopiero zbieram na lustrzankę :). Pozdrawiam.
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  8. Szkoda, że się nie spotkałyśmy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kasiu nie wiesz, jak ja żałuję :(. Ale następnym razem koniecznie, okazja na pewno będzie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo podobają mi eis te lampy, genialne są!:) Oj chętnie bym wzięła udział w takich targach, może następnym razem się uda;)) Uściski:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi również się bardzo spodobały :). Myślę, że okazji będzie jeszcze wiele i takich imprez również. Pozdrawiam gorąco!
      Marta

      Usuń
  11. genialne rzeczy i betonowe wyroby i te plakaty strasznie mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taki "kawałek betonu", ale swój urok ma! Plakaty urzekły moją córkę :))).
      Miłego tygodnia! Marta

      Usuń
  12. Odpowiedzi
    1. Kochana! a mnie :D. Momentami od tych wszystkich "atrakcji" kręćka dostawałam :))))
      Ściskam! Marta

      Usuń
  13. Ale zazdroszczę :D takie miejsca uwielbiam. Tyle inspiracji i kreatywności w jednym miejscu :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Może na następne targi wybierzemy się razem :))?
    Ściskam serdecznie!
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  15. Też sobie obiecuję, że "zaliczę" kiedyś podobne targi. Spotkać koleżanki z blogosfery i zobaczyć tyle pięknych dekoracji w jednym miejscu to wspaniałe przeżycie.

    OdpowiedzUsuń
  16. Fakt przeżycie było :), szczególnie, że dopiero "raczkuję" w blogosferze :D.
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  17. Marto miło był cię poznać :) Z tą "doświadczoną" to mnie rozbawiłaś :) Pozdrawiam a może w grudniu znów się spotkamy przy podobnej okazji :) Zapraszam na rozdawajkę :http://conchitahome.blogspot.com/2014/09/jesienny-konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  18. Super, że się rozpoznałyśmy! Na rozdawajkę oczywiście się piszę :). A w grudniu co ma być?
    Trzymaj się. Ściskam.
    Marta

    OdpowiedzUsuń