wtorek, 30 września 2014

Do spółki!

Otrzymaliśmy dużą przesyłkę. Najbardziej wyczekiwała jej Julka, więc gdy zobaczyła pudło w holu zaczęła wokół niego swoje harce i swawole :))). Tak , tak to dla niej. Do jej kolekcji zwierząt leśnych dołącza sowa i wilk :) ze sklepu Makalulu. Pisałam Wam tutaj, o uroczym stoisku na targach w Warszawie, które "skradło jej serce":))). 
Lubimy spełniać dziecięce marzenia - prawda? :)

Zebrałam całe leśne towarzystwo i cyknęłam kilka zdjęć, by móc podzielić się z Wami zachwytem mojej córki.


W pokojowej kolekcji  Julia miała już drewniane zwierzątka: łoś, lis, niedźwiadek, wiewiórka, jeż i filcowy zając - wykonane oczywiście przez rodziców :). 
Poducha z jelonkiem też zadomowiła się dość dawno. 
Do leśnej spółki brakowało tylko gości tego postu.

"Z nowych gości uśmiech gości na mej twarzy" - cyt. Julki,
 jak ona coś wymyśli.... :D

A tak przy okazji pokaże Wam - Kochani kolejne kąty pokoiku mojej pociechy (pisałam już o nim tutaj).
Po sobotnich porządkach można się jeszcze w nim odnaleźć :), a więc aparat w "łapki" i "cyk,cyk" :))). 


Leśne zwierzaki stoją na półce "RIBBA" - zabrały honorowe miejsce książkom. Ale nie smucimy się z tego powodu, gdyż książki mają swoje stałe lokum na regale :). 
Telewizor jest tylko dodatkiem do gry, nie pełni nadrzędnej roli w życiu Julki. 
 Za gitarę ostatnio częściej chwyta mąż niż córka.

Sowa zawisła na głównej ścianie, a wilk z ochotą rozsiadł się na kanapie i bacznie obserwuje jelonka :D. 
 Stałe miejsca oczywiście przydzieliła im Julka.
Jej radość niech trwa... :)
 
I to tyle nowości w domku przy lesie :).
 Dziękuję za każdą chwilę spędzoną z nami i serdeczne komentarze :).
Pozdrawiam gorąco!







21 komentarzy :

  1. Cóż za wspaniały zwierzyniec, prezentują się dumnie i dają poczucie zgody z naturą. Pieknie te zwierzaki wyglądają w tym wnętrzu :)
    Przyjemnego popołudnia życzę Martuś.
    Pozdrawiam: Marysia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Marysiu! Popołudnie minęło za szybko, ale wieczór supcio :))
      Ściskam!
      Marta

      Usuń
  2. Robi wrażenie :))) i jest piękna.
    Udanego wieczoru!
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  3. Julka ma gust:) I już wiem po kim:) Piękne gadżety i minimalistyczny pokoik, :) Pozdrawiam całą rodzinke, isz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Iza :). Minimalistyczny gust córki ukształtował się po tym, jak zaczęła sprzątać swoje kąty :D.
      Trzymacie się zdrowo!
      Marta

      Usuń
  4. Piękne i jak dla mnie temat akurat na czasie, właśnie skończyłam szycie takiego jakby...drzewa dla córci.Kolekcję leśnych zwierzątek już ma.Piękne te poduszki i w ogóle, a huśtawka boska.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, miło mi:) Cieszę się,że wpadłaś z wizytą do mnie :).
      Huśtawka fajna, ale nasze dziecię już z niej wyrosło, więc niedługo zniknie :).
      Pozdrawiam cieplutko!
      Marta

      Usuń
  5. No no...czadowe...muszę oblukać ten sklep koniecznie...bardzo przytulnie w pokoju Córci...i widzę, że
    zainteresowania ma już sprecyzowane ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zainteresowanie sprecyzowane :) tylko tak myślę: na jak długo? :)))
      Jeszcze niedawno były plakaty z miastami, tapeta na jednej ścianie - miasta :), a już zmiany...
      Sprawdza się,że kobieta zmienną jest :), ale Julka ma dopiero 10l. Aż strach pomyśleć, co będzie za kilka :D
      Udanego wieczoru! Marta

      Usuń
  6. Boskie te zwierzęce poduchy! I w całkiem przystępnych cenach. Podobne oglądałam dużo, duuuuuzo droższe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jagódko! :) Chyba teraz jest promocja na te artykuły, a naprawdę zwierzaki cudne.
      Ściskam.
      Marta

      Usuń
  7. zastanawiałam się nad kupnem jelonka, jednak mi by nigdzie nie spasował za to u Ciebie prezentuje się świetnie !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Kasiu! Jak zwykle można liczyć na Twoje ciepłe słówko :))).
      Trzymaj się! Pozdrawiam.
      Marta

      Usuń
  8. Bardzo fajne leśne zwierzątkowe dekoracje :). Sowa wymiata :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację :), na mnie sowa też zrobiła wrażenie!
      Pozdrawiam.
      Marta

      Usuń
  9. lubię takie sowy. niezłe mini zoo ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To moja Julka wymyśliła sobie leśne zwierzaki :), ale przecież mieszka w domku przy lesie :))
      Pozdrawiam serdecznie!
      Marta

      Usuń
  10. Nie za dużo, nie za mało :) a jak wesoło :D pieknie

    OdpowiedzUsuń