poniedziałek, 8 września 2014

"Kawałek domku" na moją wyłączność :) :) :)

Witam serdecznie w poniedziałkowe popołudnie! 

Dziś mija miesiąc od nadania pierwszego posta :).
Pozwólcie więc, że najpierw podziękuję za miłe słowa, które "czerpię garściami" od czytelników na blogu i w mailach. Są energią i niesamowicie motywują do "tworzenia":). Dziękuję za sympatyczne przyjęcie z Waszej strony - moi mili goście.
Wiem, że na niektóre odpowiedzi mailowe czekacie długo, jednak tak jak obiecałam napiszę post, w którym zaprezentuję tylko nasze "małe dzieła":). Dlatego właśnie chciałabym pokazać Wam pokój, w którym do Was piszę, obrabiam zdjęcia, obmyślam kolejne prace, dyskutuję z mężem nad nowymi pomysłami.
 Zapraszam :)


W piątek mój M :) skończył boksy do mojego domowego biura.
Jak to ja:) przestawiałam je i układałam.


Przeszła wersja A. 
Zakasałam rękawy i do pracy: obkładać książki papierem, układać do segregatorów  wg. alfabetu, drukować etykiety. 
Skończyłam późnym wieczorem. 
Efekt wyszedł taki:)

Wygospodarowałam też miejsce na siorbnięcie "małej czarnej" :)
i dzisiaj ją tu wypiłam

 a po kawusi do biurka, by do Was napisać - stęskniłam się po weekendzie :)


I tak wygląda "kawałek domku" na moją "wyłączność" :)

Jeszcze raz dziękuję wszystkim czytelnikom :D

Ściskam gorąco







24 komentarze :

  1. Obie wersje coś w sobie mają, jednak po zaaranżowaniu bardziej przypadła mi wersja a do gustu :)
    Pomysłowo u Ciebie w dzisiejszym poście!, mojej uwadze nie umkła ważka na ścianie! prześliczna! pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że się podoba :). Dzięki za miłe słowa :))), bo ważka jest moim projektem.
      Miłego wieczoru!
      Marta

      Usuń
  2. Obie wersje fajne, chyba najlepsze jest w tym, że można ustawić wiele różnych kombinacji :)))
    Twoja pracowani wyglada bardzo estetycznie i przytulnie, aż miło spedzać czas i pracować w takim miejscu. Dbasz o każde detale :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację Marysiu, gdy tylko mi się opatrzy ich kombinacja to ją zmienię :), a przecież cel był taki = uniwersalność :). Dziękuję serdecznie, dziękuję za odwiedziny u mnie :)
      Pa Marta

      Usuń
  3. Marto masz świetne domowe biuro, zazdroszczę przestrzeni :) Pięknie sobie to zaplanowałaś, zaaranżowałaś:) Pozdrawiam ciepło, isz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Śle gorące dziękuję :) Ten pokoik był mało wykorzystywany, więc by w końcu nie zrobić z niego graciarni :) zaklepałam przy rodzinnym obiedzie dla siebie :)
      Serdecznie pozdrawiam Marta

      Usuń
  4. Rewelacyjne to biuro, świetne "boxy"! Tylko chyba ptaszek i doniczka out.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzięki Anicja, ale do tego ptaszka mam sentyment i kojarzy mi się z bird earms, o którym marzę :). Udanego popołudnia i pozdrawiam :) Marta

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniały kawałek na wyłączność!! Ze smakiem, bez przeładowania, super dodatki tworzące klimat...wnętrze do pozazdroszczenia, a te boksy sa po prostu rewelacyjne!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Miło Cię poznać! Cieszę się, że dołączyłaś do grona moich gości. Dziękuje za słowa uznania, przekaże je mojemu M :). Te boksy to jego zasługa :))
    Serdecznie pozdrawiam! Marta

    OdpowiedzUsuń
  8. efekt świetny ! i zakochałam się w Twojej ważce ! buziaki

    OdpowiedzUsuń
  9. Wielkie dzięki! Ważka udała mi się, ale to pewnie przypadkiem :)))))
    Pozdrawiam
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetnie wygląda, piękne miejsce wyczarowałaś :) Właśnie kompletuje czytaj: maluje i obmyślam swoje małe pomieszczenie do tworzenia, ach!:) Już się doczekać nie mogę :)
    Pozdrawiam,
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  11. Miło, że jesteś. Dziękuję za uznanie. Muszę koniecznie zobaczyć Twoje domowe biuro!
    Pozdrawiam gorąco. Marta

    OdpowiedzUsuń
  12. też chciałam mieć takie miejsce.

    OdpowiedzUsuń
  13. Spokojnie, może będziesz miała :).
    Pozdrawiam serdecznie.
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  14. Powiem Ci szczerze, że również odnalazłabym się w Twoim miejscu :) W pewien sposób przemawia i do mnie ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  15. Dziękuję Aniu! Miło mi :))))
    Ślę ciepłe pozdrowienia!
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  16. Super! Bardzo mi się podoba! Wszystko pasuje do siebie idealnie!!!

    OdpowiedzUsuń