poniedziałek, 15 września 2014

Kreatywnie na cztery ręce - DIY.

Wspólnie z dzieckiem spędzone chwile są bezcenne, dlatego wczoraj razem z Julką "pracowałyśmy" nad podusią :). Zrobiło mi się miło, bo to ona wyszła z pomysłem i propozycją dodatkowej pary rączek do pomocy :). 
  • poszewka na poduszkę 
  • stempelki 
  • tusz do tkanin
  • mazaki do tkanin 
Pokazowa pieczątka dla Julki.
Drzewko w mojej wersji.

Przybijamy "sówki" w dwóch kolorach.
Ostatnie sówki przystemplowane :)
Wzór utrwaliłyśmy prasując poszewkę.
Podusia już czeka na kanapie.

Mała godzinka i poszewka gotowa, zadowolenie Julki  mnie ucieszyło najbardziej:)

Miłego tygodnia! 


14 komentarzy :

  1. Najbardziej lubię takie podusie...zrobione z dzieckiem...z pomysłem i jeszcze jaka zabawa musiała być przy tym ;-). Buziaki i uściski na nowy tydzień ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta moja "artystka" przybijała pieczątki, co chwila pytając: czy tak może być :)?
    Ale po skończeniu była z siebie dumna :).
    Miłego wieczoru! Marta

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny pomysł, muszę ze swoimi dzieciakami coś takiego zrobić, dzięki za wielką dawkę inspiracji. pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Polecam:) Dzieciaki będą na pewno szczęśliwe z własnoręcznie wykonanych poduszkowych dekoracji. Gorące pozdrowienia!
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  5. Dopiero ponad miesiąc blogowania a już tyle inspiracji! I to jakich! Cieszę się, że trafiłam do Waszego domku przy lesie, będę zaglądać i czerpać pomysły! U mnie dopiero początki. Pozdrawiam i witam. Dorota.

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej! Witam Cię w świecie pasji i zamiłowania do piękna :). Faktycznie może trochę się rozpędziłam jak na początek :). Zapraszam do nas w gości.
    Pozdrawiam Marta

    OdpowiedzUsuń
  7. Ojej przegenialna ta poszewka. Zazdroszczę pomysłu!

    OdpowiedzUsuń
  8. Martynko przekaże córci - to jej pomysł :). Na pewno się ucieszy.
    Udanej soboty :))
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  9. Podusia fantastyczna, chyba z synkiem też coś takiego wykombinuję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za odwiedziny :). Myślę, że to super pomysł i fajna zabawa:)
      Pozdrawiam serdecznie! Miłego wieczoru :)
      Marta

      Usuń
  10. Cudny pomysł na spędzenie czasu z dzieckiem! I podusia oczywiście również :)

    OdpowiedzUsuń