środa, 17 września 2014

Marmur w tkaninę przyodziany.

Czytałam jakąś chwilę temu, że marmurowe dodatki w postaci tac, świeczników,czy innych drobiazgów "wchodzą na salony". Gdy rozejrzałam się po "necie" zobaczyłam marmurowe szaleństwo :). Troszkę pozazdrościłam tej pięknej skały, niestety nie dla mnie finansowo :(.
Wpadłam jednak na pewien pomysł. Mianowicie wyszukałam tkaniny i okleiny o fakturze imitującej marmur. 
Opcja niedroga i efektowna. Zobaczcie sami, jak prezentują się "marmury" w tkaniny przyodziane :).

Nie mogłam długo czekać. Wybrałam się po materiał. 
Potem maszyna poszła w ruch.Uszyłam bieżnik, poszewkę na poduszkę i kuchenne ściereczki - do kompletu.

Dla uzupełnienia moich marmurowych aranżacji zrobiłam plakaty wiszące nad stołem. Wyszło fajnie - mi się podoba :).


Kochani jutro już czwartek!
Ściskam mocno.





17 komentarzy :

  1. Cudo :D coś przepięknego. I ten domek na gałązce. Zachwyciłam się :)
    I te grafiki-kochana...cieszę się, że zawitałaś do mnie, bo dzięki temu ja mogłam odwiedzić ciebie :) PRZEPIĘKNE PRACE :D sama marzę o drewnianych motywach do moich białych ścian. No i ten marmur :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od dawna podpatrywałam Twojego bloga :) i to ja cieszę z Twoich odwiedzin :).
      Ograniczenia finansowe (bo tacy marmurowej sobie nie kupię), wyzwalają moją wyobraźnie :) i powstaje coś zamiast :)
      Pozdrawiam ciepło. Marta

      Usuń
    2. Oj ciepło mi się aż zrobiło. Aż lubemu musiałam przeczytać, że taka osoba i mnie podpatruje. To jest chyba najlepszy komplement-wyróżnienie...gdy osoba, którą podziwiasz i u ciebie co znajdzie :D

      Usuń
  2. Świetny pomysł...bardzo mi się podoba Twoje marmurowe szaleństwo;-)...A jakie Ty masz świetne krzesła ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Olu! Miło mi się zrobiło za sprawą Twoich pochwał :D.
      Krzesła gdzieś wyśledziłam w tamtym roku :). Rzuciły mi się w oczy i znalazły w naszym domku miejsce przy stole.
      Ściskam serdecznie! Marta

      Usuń
  3. Cóż za alternatywna pomysłowość. Marta, jesteś niesamowita! Jak widać, jak się chce, to można :))) Pieknie ten marmurek u Ciebie wyglada :))
    Przyjemengo dnia Kochana

    OdpowiedzUsuń
  4. Wielkie dzięki! Działam zgodnie z przysłowiem "Potrzeba matką wynalazku" i stąd te moje alternatywy :D. Zdrówka Ci życzę Marysiu. Trzymaj się ciepło.
    Buziaki Marta

    OdpowiedzUsuń
  5. pięknie u Cb jest! :) grafika nad stołem mnie kupiła w 100%
    i genialnie się komponuje z marmurowym wnętrzem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzięki Martynko :)))). Nad stołem musiałam coś powiesić, a dla ocieplenia "tej skały":) wprowadziłam "drewno" :) Ciesze się, że Ci się podoba.
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  7. Jesteś niesamowita!:))) Wyszło genialnie! Bardzo mi się podoba, a ten bieżnik cudo, ślicznie się prezentuje. Świetny pomysł!:) Pozdrawiam Cię słonecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  8. Dzięki za uznanie. Cieszę się i jestem happy :D
    Miłego weekendu!
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  9. uwielbiam Twoje poduchy no i oczywiście cudowne plakaty ! buziaki

    OdpowiedzUsuń
  10. Z poduchami poszło gładko :), ale plakaty kosztowały mnie "trochę" czasu, pewnie dlatego też mi się podobają.
    Ściskam! Marta

    OdpowiedzUsuń
  11. Super pomysł , no i wykonanie..:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Dzięki Kasiu! Jak zawsze można na Ciebie liczyć :D
    Miłego tygodnia! Marta

    OdpowiedzUsuń