poniedziałek, 22 września 2014

mobile wood - ale wymyśliłam :)

W dzisiejszym poście chcę "przedstawić" Wam drodzy czytelnicy - nasz stolik "mobile wood". Tak go nazwałam :).


Najpierw jednak o nim ciut historii :)). Jego projekt powstał w mojej głowie dość dawno, a zrealizowaliśmy go w maju. Wykonany na potrzeby wyposażenia naszej sypialni. W związku z czym powstały dwa - przecież każdy musi mieć swój:).

Stolik ma ruchomy blat, by mógł on pełnić również funkcję tacy. Prawda, że miło jak ktoś bliski przynosi kawę do łóżeczka :).


Ponieważ blat jest mobilny w świetle stolika zrobiliśmy półeczkę - na pledy, czy książki :))i super, bo z niej korzystam.


 Blat nie spada z podstawy, ponieważ posiada blokady (poniższe zdjęcie). 
Wykonaliśmy go ze sklejki i polakierowaliśmy ekologicznym lakierem.
Podstawę zrobiliśmy z metalowych prętów i pomalowaliśmy na biało farbą do metalu.


Jeśli podoba się Wam nasz "mobile wood" i chcielibyście taki posiadać to proszę o kontakt mail -owy.

Dziękuję za Waszą obecność :)
Życzę udanego tygodnia i serdecznie pozdrawiam!


32 komentarze :

  1. boski! piękny, prosty i praktyczny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana! Miło mi niezmiernie :D.
      Pozdrawiam cieplutko!
      Marta

      Usuń
  2. kochana oszalałam na jego punkcie. Jest Geometryczny, co pasuje idealnie do naszych doniczek. Do tego te koło-drewno. Świetnie współgra i dodaje lekkości... troszkę na lata 70-te. Przepiękny. Napisz mi kochana koniecznie ile to cudeńko by kosztowało i na ile kaw musiałabym cię zaprosić :D
    Przepiękne :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Wielkie dzięki za uznanie :) Serce się raduje, a na buzialu uśmiech maluje!
    Ściskam i śle pozdrowienia! Co do kawy się jeszcze umówimy :)))
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  4. Wymyślaj tak dalej, bo aż Ci takiego stoliczka teraz zazdroszczę!!!!!
    Piekny i funkcjonalny, posiadający kilka właściwości, same zalety i brak wad.
    Pomysłowa jesteś Martuś :)))
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana inspirujesz mnie swoimi postami :) i właśnie wymyślam :))) Masz w nich tyle urzekających i ciekawych rozwiązań, więc podpatruję i działam.
      A tak najpierw to bardzo dziękuję przez duuuuże B.
      Buziaki Marta

      Usuń
  5. No czad...jestem pod ogromnym wrażeniem...podoba mi się szalenie...ale ja bardzo lubię takie kreatywne osóbki. Buziaki i dobrego dnia ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olu, Olu kochana kreatywność w Twoich rękach to dopiero wyzwanie :). Moje rękodzieło trwa od 3 lat, więc przy Tobie dopiero raczkuję :D
      Ale za wszystkie serdeczne i ciepłe słowa - gorąco dziękuję :)!
      Ściskam i pozdrawiam. Marta

      Usuń
  6. Jest świetny! Pomysł wart naśladowania :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję Beatko! Niezmiernie mi miło :D
    Pozdrawiam słonecznie w ten pochmurny dzień!
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale świetny pomysł! Trafiłam tu od Oli z Home on the Hill :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję :)! Fajnie, że się podoba :).
    Bardzo cieszę się z Twoich odwiedzin, zapraszam do naszego domku, dołącz do grona serdecznych gości:D.

    OdpowiedzUsuń
  10. Genialny pomysł! Jestem zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cieszę się :D Dzięki!
    Miłego dnia.
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  12. Pomysł rewelacja! :) Tylko go pozazdrościć :))

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak zwykle Martynko piszesz miłe słowa :D
    Dziękuje bardzo X 3. Pozdrawiam.
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  14. Oglądam zdjęcia i jeszcze raz i już mam coś napisać ale wracam i znów oglądam i wpatruję się i taka myśl w głowie - "oni..to...sami...tak?" Jak z jakiegoś sklepu designerskiego za mega pieniądze! Świetny pomysł!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetny komentarz :))). A propos sklepu designerskiego to: dla mnie przedmioty, które powstają w mojej głowie, rysuje je i "obgaduję sprawę" z mężem :D, jak je wykonać są więcej warte niż te ze sklepu :)))) dają ogromną satysfakcję.
      Pozdrawiam! Marta

      Usuń
  15. Jestem naprawdę pełna podziwu!:)) Ten stolik jest boski, prawdziwe klimatyczne cudeńko i jakże oryginalny:)) No dobra też taki chcę;p Uściski wielkie:))

    OdpowiedzUsuń
  16. Olu, nie za dużo tych "komplemenciaków" - choć wiesz, dziś są mi bardzo potrzebne :))))
    Dlatego wielkie dzięki! Ściskam Marta

    OdpowiedzUsuń
  17. Odpowiedzi
    1. Miło Cię poznać :) i dziękuję serdecznie!
      Marta :)

      Usuń
  18. ale cudo, aż nie wiem co napisać, bo mnie zatkało z wrażenia:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Padłam! Z wrażenia! Stolik jest przeboski!
    Ukłony dla Was, bo wykonaliście kawał świetnej roboty!
    Pozdrawiam,
    Katarynka

    OdpowiedzUsuń
  20. Stolik jest przecudny:)
    Jak mi się podoba i w takim moim style :P

    OdpowiedzUsuń
  21. Marta musicie to zgłosić gdzieś i opatentować :) Wow!

    OdpowiedzUsuń