piątek, 26 września 2014

Torebkowo :)

Ostatnie wieczory spędziłam przy maszynie. Pochłonęło mnie szycie moich filcowych "tasi na zakupy" :). Te jednak poszły do rąk "ciała pedagogicznego" :), więc pewnie noszą klasówki, dzienniki itp...
Chcę pokazać Wam kochani moje ostatnie "hand made-owe" torby :).

Jestem sowa mądra głowa i do szkoły iść gotowa :).

 Monochromatyczna, ale troszkę na ludowo :).

Minimalistyczna :)

W zestawie.

Staram się, by każda torba miała inny kształt "rączek" oraz inną aplikację.    Ciekawe na ile starczy mi w tym wymyślaniu inwencji twórczej:)))) ?

Już weekend! 
Życzę słońca i "ślimaczenia się" wolnych dni :).

Ściskam!


18 komentarzy :

  1. Wszystkie są świetne!!! bardzo fajny akcent w postaci tych drewnianych rączek! brawo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Masz racje :) - drewniane rączki są zaletą tych toreb i fajnie współgrają z filcem.
      Udanego weekendu!
      Marta

      Usuń
  2. piękne torebki ! chyba sowa bardziej do mnie przemawia, co nie zmienia faktu że obie są genialne, buziaki kochana :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, ta z sową wyszła mi fajnie :) Uściski!
      Marta

      Usuń
  3. Ta torebka z sówką jest fantastyczna :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak myślę :))) Troszkę taka śmieszna ta sówka, ale wyszła ok :)
      Miłego weekendu! Marta

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie! Jest mi miło :)))
      Pozdrawiam. Marta

      Usuń
  5. Cieszę się Martynko, że Ci się podobają :D.
    Serdeczne dzięki! Ściskam.
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  6. Z sówką jest boska! A ta cudna sowia poducha skąd?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie :))). Poszewkę na poduchę z sowami uszyłam z t-shirt -a :).
      Dobrze zrobiłam i na niej leży lepiej niż na mnie :D.
      Śle pozdrowienia.
      Marta

      Usuń
  7. Hej ;-)
    Zajrzałam, zwabiona różnościami z filcu ;-) I będę zaglądać :-)
    Torby świetne !!! Szczególnie ta z sową mi się podoba :-)
    Zazdroszczę zdolności manualnych, ja do takich rzeczy..........niestety mam dwie lewe ręce ;-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Cieszę się, że torebki wpadły w oko! Miło Cię poznać i zaprosić do grona gości :).
    Pozdrawiam. Marta

    OdpowiedzUsuń