czwartek, 4 września 2014

W czwartek uśmiech gości na mej twarzy, bo ...

Tytuł posta jest cytatem mojej 10-niej córki. Swoje przemyślenia spisała w notesie i do mnie je niesie :)
Mam więc okazję, by je zaprezentować, a przy okazji pokazać Julki kąty.

W niedzielę biurko wyglądało bardzo schludnie i w należytym porządku. Na "psim ogonie" wisiał laptop zamiast plecaka. 


Pod oknem reling z kolorowymi pojemnikami BYGEL Ikea. 
Takie rozwiązanie oszczędza powierzchnię roboczą i jest niedrogie:).


Od poniedziałku: rzeczywistość - szkoła, klasa czwarta. 
Zaczęło się. Codzienne poranne wstawanie i obowiązki. 

Zapiski Julki po wydrukowaniu zawisły na ścianie magnetycznej. 
 

Oto twórcza praca po 3 dniach roku szkolnego:


  Ostatni zapis:
"W niedzielę o poniedziałku jeszcze nie myślę, ale wieczorem plecak pakuję".

Wielkość zdjęć dopasowałam do wzrastającego optymizmu :) 

Cieszmy się - jutro zaczynamy weekend!

Pozdrawiam serdecznie



9 komentarzy :

  1. Bardzo ładny i schludny ten kącik. A cytaty córki muszą wywoływać uśmiech na twarzy :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Marysiu! Tak naprawdę jej pokój ma 17 mk, ale nie dała mi odfotować wszystkich kątów. Musi je troszkę ogarnąć :).
      Udanego weekendu :)
      Marta

      Usuń
  2. Czadowa lampka przy biurku i fajny tekst :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wielkie dzięki:). Lampka to hand-made mojego M:).

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny pokoik :)) Podoba mi sie lampa na biurku :)

    OdpowiedzUsuń
  5. To tylko część pokoiku, wkrótce będzie c.d. :)
    A za lampkę dziękuję:), lubi ją moja córka.
    Miłego dnia. Marta

    OdpowiedzUsuń
  6. haha to jest świetne! :) z miłą chęcią sama sobie takie wydrukuję !! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Moja czwartoklasistka ma niezłe przemyślenia, a co będzie dalej...?
    Pozdrawiam.
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  8. ale fajny pokoik :D ciekawe i proste rozwiązania. A karteczki-zabawne :D
    i optymistyczne :D

    OdpowiedzUsuń