piątek, 31 października 2014

Aby ściany miały lżej :)

Witam Kochani weekendowo :)

Ostatnio trend często spotykany, by obrazy, obrazeczki,puste ramki i rameczki stawiać na podłogę :)) 
Na pewno nie niszczymy ścian, a gdy już aranżacja się opatrzy - możliwości bardzo dużo:)...

Wiem, że mi się za jakiś czas opatrzy...ale, której z nas prędzej, czy później się coś nie znudzi - chyba nie ma takiej :)

Wykorzystałam pomysł i zaaranżowałam swoją "obstawę" ściany :)

Tworzą ją różne moje i nie moje hand madowe inspiracje. 


Typografia na płótnie "BICYCLE" pochodzi od Izy 
Grafika:
 - BLACK & -
-  liście dwóch gatunków paproci
- Lotki- pióra
- koronkowa 7 - na szczęście :)
- metalowa litera - A
to moje prace :)

Metalowe A widzieliście w sypialni,ale tymczasowo zmieniło "miejsce pobytu" :)
Litera ma 1 m wysokości - mogę ją wykonać w innym rozmiarze, ale nie większym.
Dostępność liter to: K, E, Ł, F, Z, N, H.
Kolorystyka: czerń, biel, miedź, srebro, szary.

 Grafiki udostępniam Wam :) w zakładce "Coś dla Was"

Jeśli chcielibyście, którąś posiadać proszę pobrać.


 Wszelkie pytania proszę kierować na maila :)
Z chęcią odpowiem :)

Dziękuję za wszystkie komentarze :)
za to, że mnie odwiedzacie :) i jesteście :)
Dzięki Wam - Kochani staję się jeszcze bardziej kreatywna :)

Zadumanego weekendu w gronie najbliższych.
Buziole :)





44 komentarze :

  1. Bardzo podoba mi się Twoja galeria w naturalnym klimacie. Twoja litera A jest super i daje dużo możliwości aranżacyjnych. W każdej chwili można coś dodać czy zmienić. Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu :)))!
      Właśnie taki miałam cel w tej podłogowej aranżacji, by co chwila coś przestawić, czy dostawić i już się zadowolę :)))))
      Pozdrawiam cieplutko :)
      Marta

      Usuń
  2. Jak pieknie. Bardzo mi się podoba, tym bardziej, że w takich naturalnych kolorach :))
    Miłego weekendu Kochana

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Marysiu z serduszka dziękuję :) Cieszę się, że również Ci się podoba :)
      Ściskam Kochana :)
      Marta

      Usuń
  3. świetna aranżacja, jestem pod wrażeniem , obrazki śliczne, oj pięknie to wymyśliłaś, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Edytko :)) Wielkie dzięki, fajnie przeczytać słowa, w których jesteś doceniana :))))
      Pozdrawiam gorąco!
      Marta

      Usuń
  4. Ale że ty tak sama robisz te litery?! Super! Spawasz te druty? Czy inaczej je jakoś łączysz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Mam jeszcze jedną parę rok do pracy i tworzymy zgrany duet :))), ale litery są mojego autorstwa :D
      Pozdrawiam serdecznie :)
      Marta

      Usuń
  5. Lubię jak wszelakie grafiki obrazki stoją na podłodze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ...ja też polubiłam, odkąd zobaczyłam, że wygląda ok :)))
      Pozdrawiam słonecznie :)
      Marta

      Usuń
  6. Twoja kreatywność już teraz jest na bardzo wysokim poziomie! :) A ze stawianiem grafik, ramek itp na podłodze, bardzo fajna sprawa i na pewno godna wypróbowania.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :))), ale zaskoczyłaś mnie z tą kreatywnością - nie wiem co pisać :)))
      Bardzo się cieszę, na prawdę bardzo :D
      Pozdrawiam gorąco!
      Marta :)

      Usuń
  7. Pomysł z obrazami na podłodze bardzo mi się spodobał - oryginalny. Dziękuję za inspiracje która wykorzystam u siebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło Cię widzieć :) To fajnie, że pomysł Ci się spodobał :)) Koniecznie daj znać, gdy obstawisz swoją ścianę :)
      Pozdrawiam :)
      Marta

      Usuń
  8. Cenie sobie w Tobie oryginalność! Inspirujesz mnie do tworzenia nowych pomysłów! :) Świetne inspiracje i pomysły! Pozdrawiam Cieplutko Martuś!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Martynko :) Jest mi bardzo miło :))) Cieszę się, że moje pomysły się podobają i są naśladowane :D
      Miłego wieczoru :)
      Marta

      Usuń
  9. Świetnie zaangażowałaś tę ścianę :)) Genialna ta litera A ! :)) Chyba muszę Cię podpytać o nią w mailu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu jest mi bardzo miło :))) Dziękuję za uznanie :) i śmiało pytaj :)
      Pozdrawiam cieplutko i śle uściski :)
      Marta

      Usuń
  10. Fajnie to wygląda. U nas na razie pustki w domu, ale w przyszłości chętnie się poinspiruje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zachęcam :))) czerp inspiracje i twórz swoje aranżacje :)
      Pozdrawiam Marta :)

      Usuń
  11. Super wyszła ta aranżacja! Ja mam tak zastawioną chatę, że nie ma miejsca na podłogową galerię, choć bardzo by mi się takowa podobała! Dzięki za udostępnienie grafik ;)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Moniko :)! ...i powodzenia w remoncie pokoiku córci :) -czekam na relację :))
      Pozdrawiam Marta :)

      Usuń
  12. Świetna inspiracja - fajny pomysł na dekorację ! Banerek tytułowy jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi Cię poznać :))) Dziękuję za uznanie :)))
      Pozdrawiam Marta :)

      Usuń
  13. Bardzo naturalna aranżacja:) Świetny efekt!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj :))) Jakoś długo Cię nie było :)), ale fanie, że już jesteś :D
      Efekt powiedzmy wyszedł, świetny - bo w każdej chwili może zniknąć i śladu na ścianach nie
      będzie :))
      Ściskam Marta :)

      Usuń
  14. fajniutka ta literka! chyba ja przegapiłam wczesniej...
    ja tez wolę oszczedzać ściany:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super sprawa, jak dziurek na ścianach łatać nie trzeba :))).
      Ale wczoraj wszedł do pokoju znajomy i pyta męża: kiedy te obrazki przywiesisz :)?...
      Pozdrawiam serdecznie :)
      Marta

      Usuń
  15. Mi też litera bardzo się spodobała.:) W ogóle, masz bardzo ładną galerię rozmaitości.:) Pozdrawiam...
    P.S Znajomi, zwłaszcza mężów często nie mogą rozkminić o co chodzi .:):) Do mnie często kierowane są pytania: "Ale co to " i "Ale właściwie po co to?". :):) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za A :))), a z facetami to chyba tak już jest, że pytają ..ale z rozumowaniem odpowiedzi mają trudności w kwestii ...tak ma być, robią wielkie oczy :D
      Pozdrawiam gorąco :)
      Marta :)

      Usuń
  16. Świetne aranżacje, zaraz zajrzę po grafiki ;) Pozdrawiam Kamila

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kamila :) ...pewnie częstuj się :)
      Pozdrawiam Marta :)

      Usuń
  17. Świetne postery a ja uwielbiam tego typu dekoracje :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że wpadły w oko :)
      Marta :)

      Usuń
  18. Bardzo lubię taką kolorystykę! :) Przepiękne! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło Cię poznać Aniu :)
      Dziękuję za uznanie :)
      Pozdrawiam serdecznie!
      Marta

      Usuń
  19. Też u dziecka w pokoju zawisnie obrazek z piorkami ☺ jest super.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To fajnie :))) piórka to symbol delikatności i kojarzy się z aniołkami :)))
      Pozdrawiam Marta :)

      Usuń
  20. Piękne dekoracje jakoś w moim wnętrzu mało mam takich może powinnam zmienić, i powiesić coś na ścianach, cyferka z koronki bombowa. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;))) Wiesz ja lubię zmiany, chyba nawet za bardzo dlatego oszczędzam ściany przed dziurami :))) Zaczęłam stawiać na podłogę :))
      Pozdrawiam Marta :)))

      Usuń
  21. Fajny pomysł :-) i literka świetna. Tylko u mnie wszystkie ściany obstawione meblami... :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Kochana:), ...a - Julka można je również powiesić :))
      Pozdrawiam cieplutko :)

      Usuń
  22. Litera świetna Doceniam wszystkie niesztampowe i oryginalne pomysły, bo często jest tak, że się powielają i powielają na nowych stronach. A takiej litery jeszcze nigdzie nie widziałam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo ja staram się nie ściągać tylko sama tworzyć: od pomyślunku do wykonania :)
      Pozdrawiam :)

      Usuń