niedziela, 12 października 2014

BLACK GOAT w moim domku :)))

Witam serdecznie po weekendzie! 

Znalazłam chwilę i cyknęłam kilka fotek :). 
Myślę, że po tytule już wiecie komu zawdzięczam pomysł na ten post :))))? 

Byłam szczęśliwa, gdy po powrocie z pracy zobaczyłam "koziołka" w domku :).  
Tak, tak :)........koziołek, czyli BLACK GOAT marzył mi się odkąd ujrzałam go       u sympatycznej Izy z DECO-SZUFLADA :)))

Pomyślałam - niedziela: mała chwila dla siebie, na relaks, odpoczynek i naładowanie baterii:). 
I co? - wybrałam sobie przyjemy skrawek w domku.
 Obowiązkowo z koziołkiem!

 Jeśli relaks, to dla mnie z książką.

 Odpoczynek, z herbatą z miodem :).

 Dla wygody - puf :)

  Tak miałam ok. godzinki dla siebie :)
Musiało wystarczyć.
 Na stoliku drewniane guziki :), też rękodzieła Izy.
Obiecałam, że pokaże je córci i tak na wszelki wypadek (by mnie skleroza nie dopadła)wyjęłam przed wyjazdem do niej :)


Jeszcze ostanie spojrzenie, czy wszystko na miejscu i ruszam do Julci. 
 Drewniane guziki bardzo się jej spodobały!
Są duże,więc wpadła na pomysł, aby na nich nauczyć się przyszywania :)

Kochani! 
Od jutra ruszamy i wpadamy na obroty, a więc udanego tygodnia.

Pozdrawiam słonecznie :)







32 komentarze :

  1. Świetny koziołek...nie dziwię się, że przez niego masz dobry humor. Dobrego dnia dla Ciebie ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Olu! Tobie również udanego :)
      Ściskam. Marta

      Usuń
  2. Taki odpoczynek to sama przyjemność, szczególnie gdy cały czas można spoglądać na tak pieknego koziołka :)) Jest super, co tu dużo mówić :))
    Przyjemnego tygodnia życzę Martuś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Stworzyłam sobie nowy kącik na poczytajkę dobrej lektury :) Mnie także się podoba!
      Buziaki.
      Marta

      Usuń
  3. jestem mega fanka Izy, więc i ten stołek mnie zachwyca!!! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do grupy fanów dołączam i ja :)!
      Uściski:D
      Marta

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Czyli grona fanów Izy się powiększa :)))) Super.
      Uściski! Marta

      Usuń
  5. Koziołek w świetnej sesji black&white :)) Chwila takiego relaksu też by mi się przydała...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie stres przez te kilka dni dał nieźle w kość :(, ale już jest lepiej.
      Ślę pozdrowienia!
      Marta

      Usuń
  6. Koziołek fajny, książka jeszcze lepsza ;-))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana czytałaś? Ja zaczęłam ale już wiem, że dokończę :). Wciągnęła mnie.
      Pozdrawiam gorąco. Marta

      Usuń
    2. Od lat zaczytujemy się z mężem skandynawskimi kryminałami (oprócz dreszczyku emocji mają świetną otoczkę obyczajowo-społeczną). Czego to ja nie czytałam?! Larssona uwielbiam, szkoda, że zmarł, bo pewnie każdą książkę bym po kolei wciągała, zarywając nocki. A polecam autorów w dowolnej kolejności: Henninga Mankella, Hakana Nessera, Camillę Läckberg, Jo Nesbo, Asę Larsson, Michaela Hjortha & Hansa Rosenfeldta, Irsę Sigurdardottir, Larsa Keplera i mogłabym wymieniać i wymieniać. Miłej lektury!

      Usuń
    3. Wielkie dzięki za kolejne propozycje :)))
      Uściski. Marta

      Usuń
  7. Piękny jest, zdecydowanie robi wrażenie!:)) Ech, to moje kolejne must have;)))) Buziaki przesyłam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana gdy go zobaczyłam to pojawił się właśnie na mojej liście :)))
      Pozdrawiam cieplutko! Marta

      Usuń
  8. zazdroszczę Ci takiego pięknego koziołka! :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej Kasiu nie zazdrość tylko zapukaj do Izy z deco-szuflady :))).
      Trzymaj się ciepło. Marta

      Usuń
  9. Piękny koziołek! Zakochałam się! :))) A i guziczki prześlicznej urody :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdy zerknęłam go na blogu Izy też się zakochałam :D
      Pozdrawiam :)
      Marta

      Usuń
  10. Stoliczek/koziołek świetny, pasowałby do mojego salonu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana musisz koniecznie odwiedzić blog Izy tam wybierzesz sobie model koziołka :)
      Śle pozdrowienia!
      Marta

      Usuń
  11. Koziołki są super - pamiętam taki jeszcze u prababci w domu - dwa stały kuchni przy piecu :) Szkoda, że na tak długi czas o nich zapomniano, choć wydaje mis się, że przeżywają swój renesans :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, wiesz ja też pamiętam takie z dziecięcych lat :))
      Buziaki :)
      Marta

      Usuń
  12. Świetny ten kozołek, podsunę go chyba mojej siostrze do pracowni! Będzie pasował jak ulał :)
    Pozdrawiam Agata

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wydaje mi się, że takie koziołki są bardzo uniwersalne i odnajdą się w każdym pomieszczeniu :)) Miłego dnia :)
      Marta

      Usuń
  13. Koziołek jest rewelacyjny i prezentuje się u Ciebie świetnie:)))
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Agatko :)) Podzielam Twoje zdanie jest rewelacyjny :))
      Pozdrawiam serdecznie:)
      Marta

      Usuń
  14. Koziołek bardzo ładnie prezentuje się :) A kaktusik mmmm :):):)

    OdpowiedzUsuń
  15. Iza robi super rzeczy...Mi też się podoba koziołek...Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Iza ma bardzo wielu fanów swojej twórczości :)))) I niech ich przybywa gromadnie ;))
      Pozdrawiam Marta :)

      Usuń