czwartek, 2 października 2014

Szklany sześcian...

Dziękuję za wszystkie ciepłe słowa tym, którzy zagościli na dobre i tym, którzy zaglądają choć na chwilkę :D.
Słowa te znaczą dla mnie bardzo wiele.

Ale teraz zaczynam na temat :)))) 


Szklany świecznik nie jest nowością
 "kolekcji" naszego rękodzieła, bo jest z nami od grudnia :). 

Przypadł mi jednak do gustu i piszę o nim :).
Dlaczego go lubię....?
Oczywiście za łatwą i szybką możliwość aranżacji stosownie do okoliczności (świąt, pory roku czy nastroju). Tak już mam, że zwracam uwagę, aby nowy detal w moim domku zbyt szybko mi się nie opatrzył. A własna praca rąk cieszy w dwójnasób :) - prawda?

Ale za zbyt długo już stukam w klawiaturę, pora na fotki :).
 

Z liśćmi bluszczu w kolorze jesieni :).

Mieści "skarby" przyniesione z lasu.



W świetle promieni słońca.

Z piórkami myszołowa i krążkami brzozy :).

Świecznik wykonany jest z metalowych kątowników i formatek szkła.


Jutro piątek, a więc zaczynamy wolne dni!
Życzę Wam Kochani dużo słońca i pogody ducha :)

Pozdrawiam.



22 komentarze :

  1. Jeden przedmiot a tyle możliwości interpretacji - cudowny, bo zmienny :) Poza nim zainteresowała mnie również rzeźba - piękna! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dziękuję rzeźba też jest rękodziełem :) Otrzymaliśmy ją w prezencie :).
      Miłego wieczoru! Marta

      Usuń
  2. Jeden świecznik a tyle ciekawych zastosowan. Pieknie wygladają takie jesienne w nim, aranżacje :))
    Miłego wieczoru Kochana

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Marysiu! Jesień jest cudna aranżacje mi wychodzą :)
      Cieplutko pozdrawiam!
      Marta

      Usuń
  3. Marta świetny jest...rzeczywiście ma mnóstwo zastosowań...buziaki i dobrego dnia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może ja jestem za praktyczna :)? Ale dzięki Oleńko za Twoje ciepłe słowa!
      Ściskam i udanego weekendu!
      Marta

      Usuń
  4. Jedna mała rzecz a może być wykorzysta na wiele sposobów! Cudowne jesienne dekoracje!

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Fajnie, że przypadł do gustu :)))
      Pozdrawiam weekendowo!
      Marta

      Usuń
  5. Ten świecznik wywołuje we mnie mieszane uczucia. Jestem skłonna powiedzieć, że większa ilość głosów przemawia we mnie za tym, że nie chciałabym chyba takiego u siebie w domu - chociaż na zdjęciach prezentuje się ciekawie...:) Pozdrawiam Domek Przy Lesie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj to prawda, że nic tak nie cieszy jak to co się zrobi samodzielnie, taka rzecz od razu nabiera większej wartości:)) Bardzo ładne aranżacje. Pozdrawiam Cię ciepło:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie :) coś zrobione własnymi łapkami i żmudną pracą wymagającą czasu to dopiero "dzieło" :D
      Dzięki serdeczne! Marta

      Usuń
  7. Mała rzecz, a jaki fajny klimat stworzyła ! Super, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Cieszą mnie te miłe słowa :))))
      Pozdrawiam! Marta.

      Usuń
  8. Najbardziej podoba mi się wersja jesienna z liśćmi w środku, a i rzeźba nie pozwala przejść obok siebie obojętnie :)
    Pozdrawiam :)
    Pastelowa Kropka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło Cię poznać :). Dziękuję za ciepłe słowa :). Rzeźba jest rękodziełem, dostaliśmy ją w prezencie i darzę ją szczególnym sentymentem.
      Pozdrawiam weekendowo! Marta

      Usuń
  9. Uwielbiam takie małe dzieła, które zmieniają wnętrze w zależności od nastoju czy pory roku. Cudne! Pozdrawiam, Kasia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kasiu za odwiedziny i serdeczne słowa :))). Pozdrawiam.
      Marta

      Usuń
  10. przepiękny i ze smakiem świecznik! :) można go udekorować w zależności od humorku! bomba!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale zdolna z Ciebie kobieta!!! :) Piękny świecznik! :)

    OdpowiedzUsuń