czwartek, 9 października 2014

Dziś śniadanie na dywanie :)

Witam Was kochani w ten słoneczny poranek. Dziś postanowiłam zafundować sobie śniadanko na dywaniku. Powody są trzy :D: deseczka Q od Izy z deco-szuflada, dywanik, który w końcu skończyłam ok. północy i widok za oknem jesiennego lasu.

Rano wyprawiłam "moją brygadę" do pracy i szkoły :), a sama mając dziś popołudniówkę spokojnie wypiłam poranną kawę. 

Śniadanie miało wyglądać tak :)


.....czyli na cudnej desce i stoliku :)

Ale gdy spojrzałam za okno i moją wczorajszą robótkę - pomyślałam nieskromnie :),
pochwalę się i tym dywanikiem :). Stąd te moje śniadanie na dywanie.

Już dawno chodził mi po głowie, ale czekałam na filc i nie mogłam znaleźć w sklepach białego pisaka do tkanin.

Cieszę się więc dziś podwójnie :D!


Deseczka będzie moim stałym elementem śniadaniowych :), a dywanik leży przed kanapą i fajnie się prezentuje :).


Kochani czytelnicy dziękuję,że jesteście i piszecie - serce się raduje, a nawet zły dzień staje się bardziej znośny gdy jesteście ze mną :) Dziękuję!

Jutro już piątek tak więc życzę Wam cudownego,jesiennego weekendu.

Do następnego...


27 komentarzy :

  1. Wow! Bajeczny jest ten dywanik, cóż za piekne wykończenia!
    Przyjemnego dnia Martuś.
    Pozdrawiam cieplutko.
    Marysia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marysiu, dziękuję za pochwałę:). Miło mi, ale wiesz, inspiracje płyną od Ciebie!
      Buziaki.
      Marta

      Usuń
  2. Cudowny dywanik, bardzo mi się podoba :) Świetna też jest ta drewniana deseczka. Masz fajne pomysły :) Pozdrawiam serdecznie i zapraszam też do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło Cię poznać Aniu :). Na pewno wpadnę z rewizytą. Deseczka jest szczególnie mi bliska :)
      Trzymaj się serdecznie.
      Marta

      Usuń
  3. Pięknie u Ciebi, wpraszam się na śniadanie i nie tylko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam, zapraszam miejsca jest dużo, a i kawa lepiej smakuje we dwoje:)
      Cieszę się ogromnie! Pozdrawiam.
      Marta

      Usuń
  4. Wow piękny dywan ! uwielbiam takie dodatki :)
    pozdrawiam serdecznie Magda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To fajnie, że się spodobał :).
      Trzymaj się cieplutko!
      Marta

      Usuń
  5. To ja się wproszę do Twojego domku na dłużej.:)
    Świetny dywanik!!! Marzyłam o filcowym dywanie jakiś czas temu. Ceny przerażały, a tu okazuje się, że można samemu coś zdziałać.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam Asiu serdecznie! Wejdź i rozgość się śmiało :).
      Polecam "zdziałać" sobie taki dywanik, ponieważ cena niestraszna i satysfakcja duża z własnej pracy! Pozdrawiam gorąco.
      Marta

      Usuń
  6. Martuś - chętnie bym tam przysiadła się obok Ciebie do Twojego śniadania :) Widzę, że na Twoim dywanie jeszcze miejsce jest:) Jest fantastyczny....okrągły dywanik to moje marzenie.....czekam tylko na przyszły rok, jak dom wyremontuję.....Dziękuję Kochana :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wpadaj na śniadania, na herbatkę, kawkę na co chcesz:).
      Zapraszam serdecznie goście mile widziani! To ja Ci Izuś dziękuję :D. Powodzenia w remoncie i szybkiego zakończenia tych prac:).
      Buziaki. Marta

      Usuń
  7. Zawsze patrząc na tak piękne przedmioty przecieram oczy z niedowierzania. że ktoś był w stanie zrobić coś tak pięknego :O ! Największa magia na tym świecie dla mnie to igła i nitka - wiesz, łatania dziurek jakoś tam z oporami, ale się nauczyłam, natomiast to co zrobiłaś to już wykracza poza moje wszelkie wyobrażenie!!! Nawet nie wiem, od czego mogłaś zacząć.... Jest przepiękny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu dziękuję, ale nie zasługuję, aż na taką pochwałę :). Zanim podejmę się wyzwania to najpierw poszukuję inspiracji, potem narzędzi i natchnienia. Jak wszystko razem się skomasuje działam i tworzę:D
      Ściskam. Marta

      Usuń
  8. Martuś dywanik wyszedł rewelacyjnie! przyjmujesz zamówienia? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wielkie dzięki Martynko! Jak zawsze na Ciebie można liczyć :). Oczywiście od Ciebie przyjmę.
      Pozdrawiam gorąco. Buziaki.
      Marta

      Usuń
  9. Zachwycający:) Bardzo ładne zdjęcia!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu! Miło Cię ponownie widzieć :)
      Serdecznie dziękuję. Udanej niedzieli!
      Marta

      Usuń
  10. Fajna wygrana, a dywanik w moich ulubionych kolorach. Zdolna jesteś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)! Deska fajna mi też się bardzo podoba :)
      Marta

      Usuń
  11. rewelacyjny dywan:) bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dywanik jest śliczny. Niepowtarzalny i uroczy.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziękuję Agatko :). Miło mi :)
    Udanego wieczoru.
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak ja lubię tu u Ciebie wędrować pomiędzy postami i zdjęciami odkrywając fajne rzeczy :)
    I muszę zadać (laickie pewnie) pytanie - czy wyszywałaś ręcznie ten wzór na dywaniku?

    OdpowiedzUsuń