wtorek, 28 października 2014

Pod gwiazdami do kwadratu :)))

Witam Was serdecznie z szerokim uśmiechem na ustach :D

Poczyniłam zmiany w sypialni i stąd te moje zadowolenie:)
Z przemeblowaniem nie zaszalałam:),ale zmieniłam kolorystykę -
 trochę na rzecz nadchodzącej zimy:)i kapkę za prośbą męża :))....
... ale żeby nie było - ja też chciałam :)

W sypialni zagościła biel i czerń :). 
Połączenie nasze ulubione, klasyczne i łatwe do wprowadzania kolorystycznych dodatków - póki co jest monochromatycznie :)
Jak długo? :)...
 Nie wiem - może do świąt :).

Dlaczego taki tytuł?:)

Nietrudno zauważyć:
 wezgłowie łóżka jest pod oknem - naszym obserwatorium gwiazd w bezchmurną noc oraz gwiazdkowe "pielesze":)- pod którymi miło zasypiać.



 


Kącik ze stolikiem czeka na fotele :), a te wsuwane w ścianę drzwi prowadzą do małej garderoby :))

To, by było na tyle :) - może zmiany niewielkie, 
ale zawsze coś :))

Dziękuję gorąco za Waszą obecność!

Ślę uściski:)






62 komentarze :

  1. O żesz! Marta! Jaką piekną macie sypialnie! Wypoczywać w niej mozna by dowoli, można by z niej nawet nie wychodzić :)) Piękności!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marysiu :) aż się zaczerwieniłam od tych pochwał :), ale "miska" mi się śmieje!
      Dziękuję bardzo :)
      Buziaki :)
      Marta

      Usuń
  2. piękna sypialnia, od samego patrzenia chciałoby się tam byc

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie dziękuję Edytko :)
      Ślę pozdrowienia!
      Marta

      Usuń
  3. ale masz wielka sypialnie, zazdroszczę, ja nie mam wcale :P
    gwiazdki gwiazdkami, ale całokształt bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wielkie dziękuję! Kochana myślę, że wszystko jeszcze przed Tobą :))) Skąd wiesz, może kiedyś będziesz miała sypialnię - tego Ci życzę :)
      Pozdrawiam gorąco :)
      Marta

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Cieszę się z Twojej wizyty i dziękuję za uznanie :)))
      Pozdrawiam serdecznie :)
      Marta

      Usuń
  5. Ty wiesz jak ja lubię takie połączenia więc dla mnie bajka...a jeszcze noc pod gwiazdami to podwójna bajka ;-). I jak doskonale wpasował się stoliczek od Izy...no trzecia bajka ;-). Buziaki i dobrego dnia ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Olu :) jestem happy! ...A ze stoikiem masz rację szykowałam mu to miejsce i mąż go zaklepał :))
      Ściskam :)
      Marta

      Usuń
  6. Mi się marzy szara gwiazdkowa pościel, na którą poluję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślałam o takiej do pokoiku córki :)), ale też nie znalazłam ;(
      Może pokuszę się kupię materiał i uszyję :)
      Pozdrawiam serdecznie!
      Marta

      Usuń
  7. Spać pod takim oknem w bezchmurną noc to jak spać pod gołym niebem, super! Dziękuję za wizytę i serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Twoja sypialnia ma taki naturalny klimat... mmm na prawdę chciałoby się tak podglądać gwiazdy nocą w takim pomieszczeniu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękną masz sypialnię! :)) Podoba mi się kolorystyka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu za uznanie :))
      Pozdrawiam cieplutko :)
      Marta

      Usuń
  10. Przytulny klimacik u Ciebie w sypialni, super to okno nad łóżkiem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słówko :) Serdecznie pozdrawiam :)
      Marta

      Usuń
  11. Masz wspaniale urządzoną sypialnie :) Jasna, przestronna, z oknem na łóżkiem, super ! Fajnie dobrałaś dodatki, są nowoczesne, ale i też z zamiłowaniem do przyrody jak grafika z liskiem czy kubeczki. Pozdrawiam ciepło Cię :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu za Twoje miłe słowa :) Cieszę się mocno :D
      Pozdrawiam gorąco :)
      Marta

      Usuń
  12. Jaka duża sypialnia, zazdroszczę.Chyba rano ciężko jest wstać? Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasami może i ciężko :), ale wynika to przeważnie z małej ilości snu :)
      Dziękuję za ciepłe słowa :) Pozdrawiam!
      Marta

      Usuń
  13. z chęcią wyspałabym się w takim łóżku, podobają mi się dodatki, wyszło ze smakiem i gustownie

    pozdrawiam Cię serdecznie
    Agnieszka z otwartaszuflada.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za odwiedziny :) Na pewno wpadnę z rewizytą :)
      Miło mi czytając Twoje słowa :) Pozdrawiam serdecznie!
      Marta

      Usuń
  14. Wszystko do siebie idealnie pasuje i ten cudowny skos nad pięknie pościelonym łóżkiem. Chciałby się rzec słodkich snów ;) ale zamiast tego POZDRAWIAM
    Pastelowa Kropka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kochana :)! Przyjemnie i miło na serduszku mi się zrobiło :)))
      Śle uściski :)
      Marta

      Usuń
  15. Świetne miejsce na sen :) gwiazdy nad głową, gwiazdy pod głową :) jak w niebie :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za wizytę i ciepłe słówko :) Miło Cię gościć w domku przy lesie :)
      Pozdrawiam :)
      Marta

      Usuń
  16. Bardzo ładna sypialnia ! i jak duża ...świetne metalowe A
    pozdrawiam M

    OdpowiedzUsuń
  17. Ależ u Was ładnie!:) Tak przestronnie i klimatycznie:) Ja ostatnio po prostu oszalałam na punkcie motywu z gwiazdką, strasznie mi się podoba:))) Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana to pewnie dlatego, że święta tuż tuż - stąd ten "apetyt" gwiazdki :)))
      Dziękuję i ślę buziaki :)
      Marta

      Usuń
  18. Z rana grawitacja wokół takiej sypialni jest 10 razy silniejsza :p Bardzo klimatyczna i skandynawsks sypialnia, a ta pościel w gwiazdki cudna! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację Dominiko :))) tu grawitacja działa silnie i przyciąga mnie do pieleszy na maksa :), szczególnie gdy pora już wstawać :D
      Dziękuję za miłe słowa:))
      Śle serdeczne pozdrowienia :))
      Marta

      Usuń
  19. Bardzo mi się podoba Twoja sypialnia, wspaniale ją urządziłaś :-)))
    Blog dodaję do ulubionych, będę obserwować, Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za uznanie :))) Dziękuję za obecność i zapraszam serdecznie :)) jest mi bardzo miło :)
      Pozdrawiam słonecznie :)
      Marta

      Usuń
  20. Bardzo fajne wnętrze i jestem pewna, że cudownie się w nim spędza czas :)
    pozdrawiam serdecznie
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kasiu za odwiedziny i ciepłe słowa :)
      Ślę pozdrowienia!
      Marta

      Usuń
  21. Fajny klimat, ja ze swoją sypialnią czekam. Narazie warczę z pokojem syna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło Cię gościć :))) Dziękuję bardzo się cieszę i życzę szybkiego finału w pokoju syna :)))...
      chciałabym zobaczyć efekt końcowy :)
      Pozdrawiam gorąco!
      Marta

      Usuń
  22. Świecznik, pościel i stoliki chętnie bym zabrała do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pościeli przykro mi, ale nie uszyję - nie mam takiego materiału :)), ale po resztę możesz się
      zgłosić :)) - wykonam :))
      Ściskam Marta :)

      Usuń
  23. wróciłam, żeby zobaczyc literkę:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  24. Zawsze mi się wydawało, że biało- czarne pomieszczenia nie mają "duszy". Jak się miło rozczarowałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło Cię gościć i cieszę się, że zmieniłaś zdanie :))
      Pozdrawiam Marta :)

      Usuń
  25. Uwielbiam motyw gwiazdki a jeszcze do tego spanie pod rozgwieżdżonym niebem...fajni wam!
    :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za wizytę :) Przyzwyczaiłam męża do gwiazdek na głowami :))), on z początku był sceptycznie nastawiony do mojego pomysłu :))
      Pozdrawiam Marta :)

      Usuń
  26. identyczna :-) ten sam sprzedający na allegro :-) zastanawiałam się nad innymi czarno- białymi wzorami, ale jak zobaczyłam te gwiazdki to przepadłam :-) sypialnia super urządzona, pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ha,ha... pewnie nie ten sam - moja kupowana w sklepie miejscowym....
      ale jedno jest pewne - obydwie straciłyśmy głowy :D
      Miłego wieczoru :)

      Usuń
  27. ciekawy blog! chętnie zostanę TU na dłużej!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam :)) Będzie mi niezmiernie miło :)))
      Pozdrawiam :)
      Marta

      Usuń
  28. Pieknie jest :)) Bardzo mi sie podoba Twoja sypialnia :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :), bardzo mi miło :)
      Pozdrawiam niedzielnie i zapraszam na konkurs!
      Marta :)

      Usuń
  29. Przepiękna ta pościel w jelonki, kratkę i co tam jeszcze... To w PL można taką nabyć?
    Ogólnie bardzo tu ciekawie, aż sama się sobie dziwię, że dopiero teraz tu trafiłam :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można, można :). Nie ma co się dziwić tylko zaglądać :) - zapraszam serdecznie!
      Miło Cię poznać :)
      Marta

      Usuń