niedziela, 5 października 2014

Przypominaczek - usprawniaczek :D

Witam serdecznie! 

Dziś chcę podzielić się z Wami moim małym, weekendowym DIY :).
Wymyśliłam sobie, że dla usprawnienia swojej egzystencji w sferze rodzina,dom,praca,pasje i etc. przydałby mi się organizer - przypominacz, który usprawni moje bieżące poczynania :)....,
wiecie?:
np.poniedziałek: zakupy to:....lekarz o ...., Julka - basen..........
I taki osobisty usprawniacz "zorganizowałam" na swoje biurko :)))
I od jutra będę do niego zaglądać i sprawdzać listę, co jeszcze zostało do zrobienia, bo czasami (trudno), ale nie ogarniam :).

Wykorzystałam:

2 plastikowe podkładki na stół, stojak, kółeczka do kluczy,karteczki samoprzylepne.
Skróty dni tygodnia wydrukowałam i przykleiłam za pomocą taśmy dwustronnej. Dziurki wykonałam za pomocą dziurkacza.

Zobaczcie sami :).

Zacznę tym razem od efektu końcowego.

 Wycinałam kwadraty 12 x 12 cm przy linijce nożykiem.

 W procesie tworzenia stojaka pomógł mi mój M:),
ale malowałam go sama.

  
Wyszło tak :), ale najważniejsze to, aby się sprawdzał?
 Widzicie karteczka, już wisi :).
Ale właśnie coś mi się jeszcze przypomniało i lecę dopisać :D.

 Buziaki. 
Do następnego!




19 komentarzy :

  1. Super! Bardzo pomysłowo, u nas taką rolę przypominacza pełni metaliczna tablica, na niej jest wszystko łącznie z kalendarzem, listami, rachunkami, waznymi terminami. Ostatnio nawet rozmawialiśmy z T. jak to dobrze, że ją mamy, bo to bardzo pomocne przy codziennej organizacji :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz Marysiu myślę, że ten przypominaczek usprawni moją codzienną działalność :)))
      Ostatnio przegapiłam tyle....., że ho, ho.
      Trzymaj się. Ściskam.
      Marta

      Usuń
  2. Jak tylko znajdę chwilę na pewno wykorzystam Twoją inspirację bo coraz częściej z mężem łapiemy się na pytanie " coś mieliśmy dzisiaj zrobić tylko co..." :) Dziękuję za pomysł! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To myślę, że się i u Was sprawdzi :))).
      Pozdrawiam gorąco.
      Marta

      Usuń
  3. Świetny pomysł i jakie wykonanie...perfekcyjne. Bardzo mi się podoba i jeszcze jakie praktyczne. Buziaki dla Ciebie i dobrego dnia ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa :). Zawsze mnie "podbudujesz" Oleńko!.
      Trzymaj się. Ściskam.
      Marta

      Usuń
  4. ABSOLUTNIE REWELACYJNY POMYSŁ!
    ps. w wolnej chwili zapraszam na moje candy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Wpadnę do Ciebie z rewizytą :)
      Pozdrawiam. Marta

      Usuń
  5. Taki organizer-przypominacz przydałby się też w moim domu,bo czasem tak jak Ty też nad wszystkim nie panuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest nas dwie :). Pozdrawiam w słoneczny wtorek!
      Marta

      Usuń
  6. Swietny pomysl - bardzo mi sie podoba:) buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  7. Taki organizer niby mała rzecz a usprawnia każdy dzień. Patrząc na instrukcje trudny do zrobienia nie jest i o to chodzi :) ppozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki serdeczne! Funkcjonuje na nim od poniedziałku i moje bieżące sprawy tylko odznaczam - zrobione :), czyli się sprawdza.
      Pozdrawiam:) Marta

      Usuń
  8. Przypominacz jest świetny! U mnie mógłby się nie sprawdzić, bo albo zapomniałabym napisać, albo zajrzeć...;) Ale też rozmyślam nad jakimś sprawnym sposobem, aby sobie "pomóc" ;)
    pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Wiem, wiem i ode mnie wymaga poświecenia wieczornej chwili, pomyśleć i zapisać co tam jutro ważnego:). Cieplutkie pozdrawiam!
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  10. Powiedz mi, że chociaż kawę przypalasz :D
    Wszystko czego się dotkniesz-genialne :D piękne i praktyczne :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację :), jak wezmę się do pracy o czajniku na kuchence zapominam :)))
      ...ale, żeby nie było jeszcze nic nie spaliłam :)))
      Pozdrawiam gorąco :)

      Usuń