sobota, 8 listopada 2014

crane light :)

Jestem dziś :) - nietypowo, bo w sobotę :). 
Zaczynam weekend i w tzw. międzyczasie piszę do Was - drodzy czytelnicy :)). 
Właściwie pisząc do mnie maile sami podsunęliście mi temat :).
Zainteresowała Was :) lampka, która stoi w pokoju na biurku mojej córki - pisałam    o nim tu klik :)

 W związku z powyższym dziś o niej :)):


Lampka to mój hand made. Powstała gdy Julka zaczynała przygodę ze szkołą i przyszedł czas na odrabianie pierwszych domowniczków :). Nazwę żuraw, jeszcze o dziwo świecący wymyśliła ona :),ja tylko kapkę zmieniłam na - CRANE LIGHT :)

Żuraw świetnie się spisuje również w funkcji lampki nocnej, gdyż ma wiele możliwości ustawień ramion. 
Dziś prezentuje wersję podstawową:), ale występuje w różnych wersjach :), np. inny kolor przewodu, klosz tradycyjny lub druciak (ten na zdjęciu wykonany jest ze sklejki). Oprawka na żarówkę GU10 lub E14.


Na więcej pytań z chęcią odpowiem drogą mailową :).


 Mam nadzieję, że CRANE LIGHT :) spodobał się Wam :)

Bardzo gorąco dziękuję za wszystkie komentarze :),
 czynicie mi ogromną radość :D
Dzięki nim nawet te szare i bure dni napawają mnie optymizmem :)

Życzę udanego weekendu :)
Pozdrawiam słonecznie:)

   Uściski dla Was :)



53 komentarze :

  1. Jeszcze nigdy nie widziałam takiej pomysłowej lampki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piekna jest ta lampka, bardzo mi się podoba jej estetyczna prostota i materiał, z którego jest wykonana :) Przyjemnego weekendu Marta :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Marysiu :)! Lampka ta akurat jest cała ze sklejki. Ściskam i życzę miłego dnia!
      Marta :)

      Usuń
  3. My zrobiliśmy bardzo bardzo podobną na studiach, podstawa tylko inna :) Tobie świetnie wyszła!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) cieszę się, że się podoba! Pozdrawiam cieplutko :)
      Marta

      Usuń
  4. Jest cuuuudnista :) Uwielbiam Wasze pomysły :) i rękodzieło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wielkie dzięki Iza:))) Fajnie, że już jesteś :D
      Ściskam!
      Marta

      Usuń
  5. Lampka SUPER !!! i do tego jaka oryginalna i uniwersalna, świetnie prezentuje się zarówno w pokoju dziecięcym jak i w salonie :-) co do poduszek to nie dało się obok nich przejść obojętnie hehe
    miłego weekendu:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację poduszki śliczne i w super cenie :)...a za lampkę oczywiście wielkie dziękuję :)))
      Pozdrawiam i życzę udanego weekendu!
      Marta :)

      Usuń
  6. absolutna rewelacja!!!
    mega oryginalna, w naturalnym, surowym stylu, powinnaś takie taśmowo tworzyć:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;))) Uśmiecham się i raduje, za uznanie mej roboty dziękuję :D
      Co do taśmowego - pomyślę, ale na pewno wkrótce zaprezentuje inne wersje :)))
      Udanego dnia Kochana!
      Marta

      Usuń
  7. Niesamowita lampka! Cięzko uwierzyć, że nie jest kupiona w sklepie z designerskim oświetleniem, jestem pełna uznania, Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Lampka wygląda świetnie, lubię takie projekty. Z jednej strony prostota, z drugiej świetny pomysł i fajne wykonanie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ewa :))) bardzo mi miło.
      Pozdrawiam cieplutko!
      Marta :)

      Usuń
  9. Fantastyczny projekt :) Bardzo mi się podoba. Jest naturalna i designerska. Masz talent dziewczyno. Miłego weekendu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu :) Bardzo mnie cieszą Twoje słowa - DZIĘKI :)
      Ściskam :)
      Marta

      Usuń
  10. jesteś niesamowita, lapmka pięknie się prezentuje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki wielkie!
      Świetnie :D. Pozdrawiam serdecznie!
      Marta :)

      Usuń
  11. Powiem Ci,że gdy widziałam ją w pokoju Twojej córki , byłam przekonana,że to jedna z tych wypasionych lamp Flapo..... nooo.... jestem pod wrażeniem :) Może warto robić podobne na zamówienie? (ceny zabijają ;))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Dzięki za uznanie :), ale muszę Ci powiedzieć, że nie wiem co to za lampa Flapo...?
      Dla chętnych nie ma sprawy - pewnie, że zrobię :)))
      Pozdrawiam cieplutko :)
      Marta

      Usuń
  12. Wow! Pierwszy raz widzę taką lampkę!:) Jest bardzo naturalna i co najważniejsze praktyczna, do tego świetnie wygląda! Gratuluję pomysłowości:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu, jak zawsze jesteś z miłym słówkiem :))). Można na Ciebie liczyć :)))
      Gorąco dziękuję :) Ściskam :)
      Marta

      Usuń
  13. Fajowa :) Ale Ty zdolna jesteś dziewczyno :)

    OdpowiedzUsuń
  14. wpadam z rewizytą :))) miłej niedzieli :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jesteś wielka! Lampa rewelacja, cudna itp.... Brawo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Beatko :) dziękuję, ale za dużo tych pochwał :)))
      Pozdrawiam cieplutko!
      Marta

      Usuń
  16. Lampka jest boska jesteś niesamowita, gratulacje. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło Cię poznać :). Dziękuję i zapraszam do domku przy lesie :))
      Pozdrawiam Marta :)

      Usuń
  17. co za kreatywność, dizajnerski zmysł i zręczne dłonie stworzyły ta lampę!!! gratuluję, życzyłabym osbie takich diy projektów, óki co tylko naszyjniki klepię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się z Twoich odwiedzin :))) Dziękuję za komplement,....ale nie martw się, też zaczynałam powolutku i małymi kroczkami, nadal nimi podążam :))). Wszystko jeszcze przed Tobą :))) Zapraszam do mnie :)
      Pozdrawiam Marta :)

      Usuń
  18. Wielkie brawa - lampka jest świetna ! Pozdrawiam - M.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło Cię gościć :))) Fajnie, że się podoba!
      Pozdrawiam serdecznie :)
      Marta

      Usuń
  19. Wspaniała! gratuluję pomysłu i wykonania! Jesteś niesamowita.Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo oryginalna ! Świetnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Genialna, naprawdę Ty tak sama od podstaw? Szacun.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak ;), ale do klosza mąż ręce przyłożył :)
      Dzięki :)

      Usuń
  22. Ta lampka to strzał w dziesiątkę :) Kobieto! Jesteś bardzo pomysłowa i niezwykle utalentowana! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wychwalaj mnie tak :)), bo czerwona się robię!...ale z serca dziękuję :)
      Pozdrawiam Marta :)

      Usuń
  23. Nadal marzę o twoim stole, a tu taka lampa do zgarnięcia :D
    Coś przepięknego. Zamieszkaj u mnie, Stworzymy pracownię :D jesteś niesamowita :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Dziękuję za komplementy, ale troszkę za bardzo mnie chwalisz :)))
      Pewnie byśmy stworzyły niezły babski duet :)))
      Miłego wieczoru :)
      Marta

      Usuń
  24. własnymi ręcami zmajstrowałaś to cudo?! jesteś moja mistrzynią :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)) nie trochę narzędzi użyłam, ale powiem może nieskromnie, że też mi się podoba :))
      Miło Cię poznać imienniczko :)
      Udanej soboty!

      Usuń
  25. PRZEPIĘKNA!!!Najlepszy hand made jaki w życiu widziałam!!!

    OdpowiedzUsuń
  26. o żesz, najpierw zobaczyłam nowe biurko, a po chwili lampka powaliła mnie na kolana. Wygląda jak dizajnerski projekt za niebotyczną sumę z kilkoma zerami na końcu. Też taką chcę!

    OdpowiedzUsuń