wtorek, 25 listopada 2014

Już są... :)

Hej!

Moi mili :)

Dotarła do mnie przesyłka z Holandii :). 


Już wiecie od kogo?...., tak...,tak.... 
od Marysi z bloga Cleo inspire

Paczka przyszła prosto z Rotterdamu :).


Cieszę się - to moje pierwsze wygrane Candy :), 
a ile z min zamieszania było i ubaw po pachy :D

Cała historia powstała oczywiście 
przez moje roztargnienie i pośpiech :).

Piękne podusie zadomowiły się u nas 
i dołączyły do grona obecnych kanapowców.

Mamy 3 wilczki,  liska, sarenkę i jelonka - przez zimę ma się rozumieć :),      wiosną wrócą na łono natury :)


 Dziękuję Marysiu! 

Mój dziki zwierzyniec mnie tak zainspirował,
że stworzyłam graficzny poster lisa  :)- do pobrania w zakładce
Coś dla Was proszę się częstować klik 


Dziękuję Wam - Kochani czytelnicy :)!
Dziękuję wszystkim, którzy przyjęli moje zaproszenie
 i włączyli się do zabawy z moim blogiem :)

Ci, którzy się nie zapisali mają jeszcze czas :) do 15 grudnia!

Zapraszam :)

Pragnę także podziękować za to, że jesteście i piszecie :).

Udanego tygodnia!

Pozdrawiam i ściskam :)







74 komentarze :

  1. Odpowiedzi
    1. Dzięki wiem :)
      Pozdrawiam serdecznie!
      Marta

      Usuń
  2. Jeszcze raz gratuluję wygranej :-) świetny ten lisek, może gdzieś wykorzystam, bo uwielbiam liski :-)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie kochana - częstuj się :)
      Miłego dnia!

      Usuń
  3. Gratuluję piękne podusie, idealne teraz na zimę! A poczęstunek wyśmienity:)
    Bzi

    OdpowiedzUsuń
  4. No gratuluję jeszcze raz! Ale zwierzyniec! :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Dzięki wielkie!
      Ślę serdeczne pozdrowienia!
      Marta

      Usuń
  5. Świetny poster! Gdzie ty te wszystkie zwierzęta uwolnisz na wiosnę? :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Domi :) uwolnię do lasu :) daleko nie będą miały jakby co...:D
      Trzymaj się Kochana :)

      Usuń
  6. Imponujący zwierzyniec!!!Gratuluję :)
    Jeśli zechcesz to zapraszam od dziś na Mikołajkowe candy :))
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie :)! i na Candy Twoje już spieszę :)
      Pozdrawiam gorąco!
      Marta

      Usuń
  7. Cieszę się Marta, tym bardziej, że to Twoja pierwsza wygrana w konkursie :)))
    A zwierzaki nie mogły lepiej trafić :)) To już prawie jak małe zoo ;)))
    Miłego dnia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wielkie dzięki Marysiu :)
      Cmoki dla Ciebie!

      Usuń
  8. Zazdroszczę takiej dziczy w domku ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzicz w domu, dzicz za oknem :D
      Udanego dnia!
      Ściskam :)

      Usuń
  9. Gratuluję serdecznie, Marto, cudowne wygrane :) Uwielbiam zwierzaki a Wasza grupka poduszkowców prezentuje się pięknie ;)
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moniko :)! Wielkie dziękuję :))
      Cieszę się z Twoich odwiedzin :)
      Pozdrawiam gorąco!

      Usuń
  10. Haha, ale zwierzyniec! :) jak Ci się wypoczywa na kanapie wśród tylu oczu? :P
    gratuluję wygranej!
    Pozdrawiam
    Basia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zebrałam je razem tylko do fotki :))) tyle par oczu to znacznie za dużo :)))
      Dzięki!

      Usuń
  11. Twoja kolekcja zwierzęcych poduszek jest wyśmienita :) Będę musiał sobie wreszcie chociaż jedną taką sprawić, bo bardzo lubię takie motywy :) Miłego dnia :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu :) podzielę się z Tobą! A wiesz, że jeszcze dziś w Pepco poduszkowe wiewiórki widziałam :).
      Ściskam serdecznie!

      Usuń
  12. O jakie fajny zwierzyniec:)) gratuluje wygranej:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratulacje ! Poduchy super ! No i graficzny lisek też super ! zabieram się za drukowanie, dziękuje i
    pozdrawiam serdecznie
    Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Aga :) Drukuj pewnie!
      Miłego dnia!

      Usuń
  14. Fajna wygrana! :) Super zwierzyniec macie na kanapie ;)))

    OdpowiedzUsuń
  15. Wow prawdziwa dzicz u Ciebie :) Dużo masz tych poduszek :) Cudowny prezent :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ha, ha jak przyszło się mieszkać przy lesie, to masz rację dziczy dość sporo :)))
      Do tych poduszkowych dochodzą jeszcze te prawdziwe np. dziki :)
      Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  16. Zwierzyniec cudny :D Gratuluję Kochana

    OdpowiedzUsuń
  17. Marta zwierzyniec rzeczywiście masz niezły ;-). Uściski dla Ciebie i dobrego dnia ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również dla Ciebie Kochana ślę buziole :)

      Usuń
  18. Gratulacje Martuś, widziałam, jak Cię "zaćmiło" w dniu ogłoszenia wyników:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Ewuś!, zgapiłam wynik całkowicie i uśmiałam się z samej siebie do łez :)))
      Ślę uściski!
      Marta

      Usuń
  19. Gratulacje, poduchy są świetne !

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratuluję!!!! nagrody świetne ale ręka - wypasiona ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Kochana :). Ręka trzymajka się przydaje!
      Ściskam :)

      Usuń
  21. Moje gratulacje !!!Wygrana jest śliczna:)))
    Pozdrawiam Cię serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  22. Niezły zwierzyniec u Ciebie:)u mnie tylko wilk i wiewiórka:)lis świetny.a no i gratuluje wygranej:)
    ściskam i miłego wieczoru

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :). Masz rację, niezły i ten w domku i w lesie :).
      Pozdrawiam!

      Usuń
  23. Eh tak marzy mi się choć jedna malutka wygrana w jakimś konkursie...te nagrody u Ciebie to moje marzenia!Poduchy są boskie!Przypomniałaś mi tym postem o mojej pięknej...zaraz zacznę jej poszukiwania!Buziaki
    http://szalenstwa-panny-matki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szukaj, szukaj :). Kto szuka ten znajdzie :) Wpadam do Ciebie i pamiętam!
      Miłego wieczoru :)

      Usuń
  24. No muszę powiedzieć, że imponujące robi wrażenie zwierzyniec. Można się poczuć jak na łonie natury z tym, że bardziej bezpiecznie:) Mają przecież takie milutkie mordki i do tego takie mięciutkie w dotyku:) A a jak pomyślę o Twojej reakcji na wynik, to uśmiech sam na twarzy się maluje:):):)
    Gratuluję wygranej i uściski przesyłam!
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz Kasiu :) Czasami jestem tak zakręcona...!, ale z siebie też miałam ubaw :D
      Dziękuję!
      Buziole :)

      Usuń
  25. Cudne te zwierzaki - kanapowce :) uwielbiam do Ciebie zaglądać, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Beatko :), wpadaj Kochana kiedy tyko czas pozwoli!
      Miłego dnia :)
      Marta

      Usuń
  26. Gratuluje sliczny zwierzyniec , a lisek fajnie wyszedł :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ale masz boską wilczą kolekcję :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Gratuluję wygranej :) poduszki wspaniałe. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  29. Odpowiedzi
    1. Masz rację futrzaki na zimę, jak znalazł :)))

      Usuń
  30. Ale kolekcja, gratuluję wygranej, fajny klimat tworzysz sama mam troszkę inny styl w wnętrzach i lubię podglądać Twoje pomysły naprawdę dużo pracy wkładacie z mężem do tworzenia przecudnych dekoracji. Pozdrawiam Ilona

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ilonko :) Wszystkiego dobrego dla Ciebie.
      Pozdrawiam gorąco!
      Marta

      Usuń
  31. O jak ja marzę o wilczej podusi ! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana ostatnio w Pepco watahy stały na półkach :)

      Usuń
  32. Gratuluję wygranej..Niezły zwierzyniec:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  33. Gratuluję! I bardzo, bardzo zazdroszczę Ci wygranej! Poduchy są świetne!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  34. Gratuluję wygranej
    A takiej kolekcji "zwierzyny" chyba nikt nie przebije :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń