środa, 5 listopada 2014

Kółko i krzyżyk :)

Witajcie Kochani :)!

Zegary przestawione, dni coraz krótsze, a wieczoru przybywa :) 
      Postanowiłam więc, za namową mojej latorośli zrobić coś, co je nam umili:)). 

Myślę, że wszyscy dobrze znamy grę rysowaną w zeszytach uczniowskich lub kredą na chodniku - "kółko i krzyżyk"
Właśnie taką "skleciłam" :)z pomocą męża :)


 Wykorzystałam:
  • opakowanie po ozdobach świątecznych (może być sklejka)
  • farba magnetyczna i emulsyjna - biała
  • patyczki do szaszłyków (ostre czubki odcięłam)
  • taśma magnetyczna
  • klej do drewna
Środek opakowania pomalowałam farbą magnetyczną,patyczki i wycięte ze sklejki krzyżyki i kółka - pomalowałam na biało :)
(bardzo lubię takie zestawienie kolorystyczne :)).
Gdy farba magnetyczna wyschła przykleiłam patyczki,a od spodu krzyżyków i kółek taśmę magnetyczną.
  

 Gdy wszystko było już gotowe, nadszedł czas by wypróbować rękodzieło :)...
...a przecież i Julka nie mogła się doczekać, by ograć mamę :)

   
I zaliczyła pierwszy triumf :)). Niech ma zwycięskie fanfary :)!
 Teraz u nas "kółko i krzyżyk" w codziennym użytku :)


 Ściskam i ślę pozdrowienia!

54 komentarze :

  1. świetny pomysł, kreatywny i jak super wykonany!

    ps. pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam na moje sówkowe candy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :))) wykonany ku uciesze mojej Julci:)
      A o Twoim Candy pamiętam i zaraz lecę :))
      Pozdrawiam Marta :)

      Usuń
  2. super, można wykorzystac i jako ozdobę i jako grę , świetne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację :)) dzięki za podpowiedź :))

      Usuń
  3. I like it!!! :) Właśnie wczoraj w kawiarni widziałam coś podobnego ale w formie drewnianych klocków w pudełku, a tu proszę u Ciebie kółko i krzyżyk! Śliczna ta twoja latorośl :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny detal, fajny pomysł, świetne wykonanie.
    PS. To teraz czekam na szachy DIY ;-)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O Kochana z szachami nie podołam :))), ale ślę wielkie dziękuję :)

      Usuń
  5. Marta świetnie Ci to wyszło...szalenie mi się podoba. My jednak z Synkiem gramy tradycyjnie na papierze, kłócąc się przy tym zawzięcie. Buziaki dla Ciebie i dobrego dnia ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Olu :)) i również dobrego... :)
      Ściskam :)

      Usuń
  6. Świetnie!!! Zawsze lubiłam pogrywać w tą krótką lecz wesołą grę ;)))
    Miłego dnia Marta.
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  7. Genialny pomysł i jeszcze piękniejsze wykonanie! Wow! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Cieszę się i dziękuję!
      Miłego dnia dla Ciebie :)
      Marta

      Usuń
  8. Odpowiedzi
    1. Dziękuję Beatko :), masz rację - przyda się na zimowe wieczory :)
      Ściskam :)

      Usuń
  9. Ale super pomysł! Świetnie zrobione, z wyobraźnią! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi to czytać Agnieszko :) Dzięki :)
      Udanego wieczoru!
      Marta

      Usuń
  10. Ekstra pomysł! Chyba zgapię od Ciebie i sama coś takiego zrobię!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie Patrycja ;) częstuj się pomysłem :) Dziękuję za uznanie :)
      Pozdrawiam cieplutko!

      Usuń
  11. Świetna sprawa i na prawdę solidnie to wygląda, jak zwykle podziwiam ! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi i serce się raduje :))
      Pozdrawiam cieplutko :)
      Marta

      Usuń
  12. jesteś niesamowicie kreatywna,podziwiam zacięcie do majsterkowania :] super

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja głównie jestem pomysłodawcą :), w wielu technicznych sprawach pomaga mi mąż - teraz też to on wyciął z drewna krzyżyki i kółka :))
      Ale dziękuję za uznanie :))) to co czytam cieszy mnie bardzo :D
      Pozdrawiam serdecznie :)
      Marta

      Usuń
  13. Fantastyczny pomysł :) Gra pięknie się prezentuje i może stanowić również fajną dekorację. Pozdrawiam Cię Marta ciepło :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu :))) wielkie dziękuję, jak zawsze można liczyć na Twoje ciepłe słówko :)))
      Ślę uściski :)))
      Marta

      Usuń
  14. nie, noooo.... pełen profesjonalizm - w wykonaniu (w graniu pewnie też ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za wykonanie z serca dziękuję :)), ale w graniu na razie domownicy są lepsi :)
      Pozdrawiam cieplutko :)
      Marta

      Usuń
  15. Extra ��pomysł wykorzystam do innych gier. Może gra w statki ��

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie :)) na pewno taka technika w statkach też się sprawdzi :)
      Miłego wieczoru :)

      Usuń
  16. Świetny pomysł! W takie kółko i krzyżyk mogłabym grać codziennie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) My wieczorami gramy :)
      Pozdrawiam cieplutko :)
      Marta

      Usuń
  17. Zdolna kobitka z Ciebie i ten obrus na stole boski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Agnieszko :)! Miłego dnia życzę :)
      Marta

      Usuń
  18. Ależ fajne!:)) Naprawdę bardzo lubię te Twoje wszystkie pomysły, jesteś niesamowita!:)) Uściski:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Buźka mi się śmieje :)) tak mi milutko :)))
      Dzięki wielkie Olu :)
      Trzymajcie się z Antosiem cieplutko :)

      Usuń
  19. Marteczko - cudny pomysł :) Idealna zabawa na wieczory i idealna zabawka np. na prezent :) Ciumeczek:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Izuś ! wielkie dziękuję w ślę w Twoją stronę :))) Masz rację z prezentem - ja nie pomyślałam :)
      Buziaki :)
      Marta

      Usuń
  20. genialny pomysł na prezent na zbliżające się święta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) masz rację - pomyślę o tym.
      Pozdrawiam serdecznie!
      Marta :)

      Usuń
  21. Hej! Podoba mi się, bo można pograć, a przy okazji posłużyć za dekorację... Pozdrawiam Martuś!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu! w tej chwili to gramy, bo Julka nie daje spokoju :))) ...ale jako dekoracja też zdaje egzamin :), stoik na regale u niej w pokoju :)
      Dziękuję i ściskam :)
      Marta

      Usuń
  22. Świetny pomysł i wykonanie! :) ...a ja ostatnio kupiłam prawie identyczną ozdobę na Westwingu i trochę mnie to szarpnęło. Szkoda że wcześniej do Ciebie nie trafiłam :P
    Fajny, rokujący blog, pozwolisz że się rozgoszczę? :)
    Pozdrowienia
    Basia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam Basiu :)) Rozgość się i zostań w moim domu :))
      Jest mi bardzo miło Cię gościć :)
      Pozdrawiam serdecznie!
      Marta

      Usuń
  23. Jesteście niesamowici i Ty i Twój mąż, podobną w wyglądzie grę widziałam kiedyś w Almi Decor.Pozdrawiam ciepluteńko :-)

    OdpowiedzUsuń
  24. Rewelacyjny pomysł;) ja kiedyś robiłam tą grę z kamieni ;)
    Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń