piątek, 14 listopada 2014

KONKURS

Witajcie!

Zgodnie z zapowiedzią przyszła pora na KONKURS :).
Dla mnie, ma ogromne znaczenie - bo to moja pierwsza taka zabawa na blogu:)

Długo myślałam nad nagrodą:), zastanawiałam się i analizowałam:).
Chciałam, by Was ucieszyła i jednocześnie była naszym hand made:)


Nie będę już Was Kochani trzymać w niepewności... 

...ta dam


Nagrodą jest czarny, druciany kosz i jelonek, który jest zapowiedzą moich świątecznych dekoracji :)


  
O druciaku w kolorze miedzi pisałam już tutaj klik.
Ten kosz ma podobny kształt i wymiary :)

Jelonek o prostej i minimalistycznej formie: 
myślę,że jest fajnym dodatkiem z okazji nadchodzących świąt, 
ale nie tylko. 

Chciałam by był uniwersalną dekoracją :)
Wykonany został z metalu i drewna.

 
KOCHANI!

 Czas na zasady: 
1. Proszę wyrazić chęć uczestnictwa pozostawiając komentarz 
pod tym postem.
2. Udostępnij na swoim blogu podlinkowany baner konkursowy.
3. Jeśli jeszcze nie jesteś zostań obserwatorem mojego bloga.
4. Osoby nie prowadzące bloga również są mile widziane, 
proszę tylko o pozostawienie adresu email.
5. Zabawa trwa do 15 grudnia do godz. 24.00.

A to baner konkursowy :)



Dziękuję Kochani za Waszą obecność :)i komentarze :)

Życzę udanego weekendu :)

I zapraszam do zabawy!

Wysyłam buziole :)

213 komentarzy :

  1. Nie no po prostu wymiatasz Dziewczyno!!! Zapisuję się całą sobą właśnie dlatego, że ten KOSZ JEST HANDMADE!!! Apoza tym uwielbiam kosze!!! I to druciane najbardziej!!! Brawo i gratulacje dla męża! Muszę mojemu koniecznie powiedzieć, może też będzie mi takie robił ;) Boje wystrugał, domki też obiecał więc ... Świetne candy!

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgłaszam chęć udziału i już nie mogę się doczekać wyników :-) ten druciak to moje marzenie i już wyobrażam sobie gdzie by u mnie miał swoje miejsce :-)
    Pozdrawiam! :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Aaaaa, ja też , ja też chciałabym! Kosz fantastyczny, jelonek uroczy! Pozdrawiam i miłego dnia życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jejuniu! Jak wy to robicie?! Podziwiam :) Bardzo chcę wziąć udział w konkursie - więc biorę :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem fanką wszelkich druciaków i z chęcią zapisuję się po te cudowne przedmioty, jelonek jest fantastyczny! :) Już widzę go pod choinką obok skrzata albo na parapecie... ach jest tyle możliwości oby szczęście dopisało mi :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. ojej piękne rzeczy, oj piękne, staję grzecznie pewnie w bardzo długiej kolejce, banerek tu http://edytamasasolna.blogspot.com/, pozdrawiam Edyta

    OdpowiedzUsuń
  7. O rany ! Jakie cudowne rzeczy, druciak mi się od dawna marzy, może szczęście się do mnie uśmiechnie ;) banerek już wstawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. o wow!!! ale świetne candy!!! baaardzo bym chciała mieć szczęście w losowaniu, oj baaardzo!
    banerek w mojej zakładce: Candy, Rozdania...

    buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Powiem Ci, że jestem tak zaspana, ze jak przeczytałam o jelonku to musiałam cofnąć i przyjrzeć się zdjęciu bo nie widziałam zwierza za pierwszym razem :)
    Nagrody są piękne! Sama właśnie się szykuję do pierwszego candy i czuję wręcz strach czy to co planuję się spodoba. Ale Tu są prawdziwe cuda :)
    Zapisuję się więc i czekam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. a myślałam, że tak wcześnie to będę pierwsza :o)))) a tu taki tłok, no cóż czas ustawić się w kolejce ;o)

    OdpowiedzUsuń
  11. oszsz...idealny do mojego nowego salonu :) staje w kolejeczce. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow... Ja też bym wszystko z chęcią przygarnęła , super kosz no i zwierz też :)))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z tego wszystkiego zapomniałam maila agnieszka.folta@wp.pl

      Usuń
  13. Wow, cudne te prezenty nie mogę ich ominąć, staję w kolejce i z niecierpliwością czekam na losowanie:)
    Pozdrawiam Kami:-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ojej no prezent rewelacja! Staję w kolejce po to cudo! Może choć raz mi się poszczęści :) A baner podobny ostatnio robiłam, bo też planuję prezenty pierwsze :) Pozdrawiam serdecznie !!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Nagrody cudowne :-) ustawiam się w kolejce i mam nadzieję, że to ja będę tą szczęściarą, która przygarnie ten wspaniały kosz oraz renifera, na którego zresztą nie mogę się napatrzeć, bo jest boski :-) pozdrawiam i miłego dnia życzę :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Oczywiście się przyłączam. Warunki z przyjemnością spełniłam.
    Piękne prezenty przygotowałaś.. ;-))

    OdpowiedzUsuń
  17. Zapisuję się z przyjemnością :-))))

    OdpowiedzUsuń
  18. wow, ten koszt to mój must have:) więc z przyjemnością wezmę udział w zabawie
    pozdrawiam
    anna.kochanek@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  19. I ja się zgłaszam, piękne nagrody :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Marta, skąd wiedziałaś, że właśnie poszukuję takiego metalowego kosza??? Ustawiam się w kolejce. Pozdrawiam serdecznie, Kasia

    OdpowiedzUsuń
  21. No jestem,jestem :))
    Koszyków nigdy dość a jeszcze jak wygląda tak fantastycznie-no co tu będę się rozpisywać,staję w kolejkę i tyle ;p Piękny jest!!!

    OdpowiedzUsuń
  22. Wow, wow, wow. Tyle mogę powiedzieć.
    Jelonek cudowny, koszyk tym bardziej!!!
    Chętnie bym sobie te rzeczy przygarnęła :))
    Zostawiam maila: boo_oo@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie moze byc inaczej..i ja wyciagam reke po te cudenka ☺
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  24. Martusiu, z dużą przyjemnością biorę udział w Twoim konkursie :) Nagrody bardzo mi się podobają. W ostatnim czasie bardzo zauroczyły mnie wszelkie druciane kosze, a Twój kosz jest super ! Jestem dużą zwolenniczką natury i uwielbiam skandynawski styl, a Twój jelonek jest świetny i chętnie bym go widziała u siebie. Miłego dnia Ci życzę :))

    OdpowiedzUsuń
  25. Witam pani Marto, jak pięknie tutaj jest... aż chciałoby się zamieszkać w pani domku przy lesie. Zgłaszam się po te bajeczne nagrody. Och... w moim salonie byłoby im bardzo dobrze :)
    Pozdrawiam Magda
    magdalenaz@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  26. Z ogromną chęcią wezmę udział, bo taki druciak bardzo mi się podoba a wyroby z drewna uwielbiam!
    Przyjemnego weekendu Marta.
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie może mnie tu zabraknąć. Już go widzę przy naszym kominku! Staję cierpliwie i czekam do połowy grudnia na łut szczęścia. Wpadnij do mnie na Powoluśku - mam tu w candy kilka upominków w angielskim stylu.

    OdpowiedzUsuń
  28. Za takim koszem się rozglądałam jakiś czas temu, dlatego chętnie wezmę udział w zabawie:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Z ogromną przyjemnością zgłaszam się do Twojego konkursu! :)
    Cudne nagrody! :)
    Banerek zabieram ze sobą :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  30. i ja się dopisuję :) lubie minimalistyczne ozdoby a i koszyk by sie przydał :)

    OdpowiedzUsuń
  31. o matko! fantastyczne nagrody! i nie wiem co lepsze - jelonek czy kosz:) obie rzeczy strasznie bardzo miec bym chciala wiecdopisuje sie do kolejki:) i trzymam mocno za siebie kciuki!

    OdpowiedzUsuń
  32. Jeszcze mnie tu nie ma...:) Wiesz, że mam chętkę na ten kosz.. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  33. Super! Super! super! Wiedziałaś, że czekałam na ten konkurs. Banerek w zakładce konkursy. Pozdrawiam kochana i koniecznie daj mi znać czy znów spotkamy się na targach na przykłada na Targach Rzeczy Ładnych za tydzień? Organizowane jest wydarzenie dla blogerów przez Magdę Motrenko.Pozdrawiam kochana.

    OdpowiedzUsuń
  34. drewno i czarny metal... super! ustawiam sie w kolejce... :) baner na: jej-art-terapia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Nagrody wspaniałe, w sam raz prezent pod choinkę ;) Baaaardzo bym chciała. Ustawiam się w kolejkę. Pozdrawiam Magda

    OdpowiedzUsuń
  36. wow nagrody są piękne <3 obserwuję . Niestety nie posiadam bloga a mój adres e-mail : samselka24@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  37. Oczywiście, że wyrażam chęć udziału w zabawie. Taki druciak na święta sprawiłby mi ogromną radość:)))
    Pozdrawiam Cię serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  38. baaaaardzo chętnie zapisuję sie do kolejki:) cudowne prezenty:)

    OdpowiedzUsuń
  39. hej hej pozdrawiam z Bydgoszczy! dołączam do zabawy chociaż nigdy nie udało mi się nic wygrać a w takim wydarzeniu biorę udział po raz pierwszy,ale cóż może tym razem szczęście się uśmiechnie :)

    OdpowiedzUsuń
  40. I ja chętnie stanę w kolejce :) kosz cudny, ale renifer po prostu fantastyczny!!! :)
    pozdrawiam
    Paulina (phenska@gmail.com)

    OdpowiedzUsuń
  41. Wow! Ależ nagrody! Nie dość, że uwielbiam wieszaki, to uwielbiam takie właśnie dekoracje - piękne nagrody dla nas przyszykowałaś :)))) Zatem z przyjemnością biorę udział, bo nagrody, bo u Ciebie :)))))) Buziaki :) Baner porywam do siebie do zakładki Candy :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Jestem, jestem... dzięki za zaproszenie, super ten druciak, Buziole

    OdpowiedzUsuń
  43. Dołączam:))Druciak i jelonek cudo:))

    OdpowiedzUsuń
  44. Druciany kosz jest w czołówce mojej listy "must have", więc bardzo chętnie go przygarnę :) a jelonek jest cudny, byłoby mu u mnie dobrze ;) Trzymam mocno kciuki za swoją wygraną :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  45. Witam! Dołączam do zabawy o piękne nagrody: agajasiak@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  46. Spróbuję i ja! ;) Kosz świetny a reniferek jest taki uroczy ;)
    pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  47. Ja, ja, ja! Chętnie przygarnę nagrody :). I chętnie dołączam do groba Twoich obserwatorów :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Witaj, zachęciłaś mnie tym konkursem.:) Wyrażam chęć uczestnictwa w konkursie :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  49. zupełnie przez przypadek do Ciebie trafiłam i już zostaję na dłużej. Takie wspaniałości przygotowałaś,że ustawiam się w kolejce:)
    uwielbiam wszelkie druciaki i jelonki:)
    ściskam i zapraszam do siebie.
    http://trojenawalizkach.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  50. Bardzo ładny, ja jednak nie mam już gdzie stawiać, więc nie biorę udziału, ale do grona obserwatorów dołączam:)Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  51. oczywiście, że zgłaszam chęć na ten kosz :) pozdrawiam Monika (emkol32@tlen.pl)

    OdpowiedzUsuń
  52. Juz jestem konkurs świetny, a koszyk idealny był by do moich blogowych zdjęć, wiec ustawiam się w kolejce. Pozdrawiam Ilona

    OdpowiedzUsuń
  53. Staje w kolejce i marze by wygrać:)))

    OdpowiedzUsuń
  54. Cudowny ten kosz <3 I jelonek również!

    OdpowiedzUsuń
  55. Ja poproszę jelonka :))) ładnie poproszę :D

    OdpowiedzUsuń
  56. Chętnie dołącze do zabawy ;-) Piekne nagrody!!

    OdpowiedzUsuń
  57. Cudowny kosz! Z wielką nadzieją na to cudo zapisuję się na candy i stoję w kolejce :)
    Pozdrawiam Marta
    martaelb@wp.pl
    http://wstanczykowie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  58. Okrutnie chcę taki odjazdowy koszyk i boskiego jelonka!

    OdpowiedzUsuń
  59. Ja już swoje ochy i achy wyraziłam ;-)
    Kolejka coraz dłuższa, szanse coraz mniejsze ale nadzieja umiera ostatnia :-)
    Pozdrawiam serdecznie i sama za siebie trzymam kciuki :-P

    OdpowiedzUsuń
  60. Też ustawiam się w kolejce po koszyk i jelonka :)
    Warunki spełniłam ;)
    Koszyk jest pięęęęękny - ach jak pięknie wyglądałby mój salon z takim cudnym dodatkiem ;) a jelonek ... takie cudeńko na święta - marzenie !!!!

    OdpowiedzUsuń
  61. Dziękuję , że wspomniałaś o zabawie , bo pewnie bym przeoczyła, a szkoda by było, nagrody są świetne. Staję w kolejce !!!! , pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  62. Oczywiście staję w kolejce po tak cenne nagrody, same piękne rzeczy wychodzą Wam spod ręki! Napatrzeć się nie można :) O takim koszu od jakiegoś czasu po cichutku sobie marzę,więc jak jest okazja czemu by nie próbować, a nóż widelec się poszczęści :)

    Obserwuję już od dawna :)
    Banerek na blogu już się znalazł : http://artkandora.blogspot.com/

    Pozdrawiam cieplutko :) Agata

    OdpowiedzUsuń
  63. Piękny ten kosz druciak, piękny, piękny! :)
    Pozdrawiam, Asia

    joanna.pulnar@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  64. Obserwuje :)
    nokijka@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  65. ostatnio choruję na tego typu kosze, więc z wielką przyjemnością o niego (także) powalczę :)

    www.szydelkowe-chwile.pl

    OdpowiedzUsuń
  66. śliczności , zapisuję się i ja , nie ma to jak przedmoity recznie robione :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  67. Zauroczona jestem dziełem:-) i włączam się do zabawy.
    magda-kaminska@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  68. wspaniałe cukierasy, nie mogę przejść obojętnie, więc obserwuję i ustawiam się w kolejce:-))))
    eesophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  69. druciany kosz jest piękny ale jelonek? jelonek jest mistrzostwem! mógłby się w święta przebrać za renifera i dumnie wypinać pierś pod choinką :) proszę, proszę, niech trafi do mnie ;) zadbam o niego należycie :)

    OdpowiedzUsuń
  70. Super nagrody! Wyciągam rączki :)
    Bo chociaż kolejka długa, nie odpuszczę - chcę mieć w domu Twoje rękodzieło :P
    Pozdrawiam cieplutko!
    Basia

    OdpowiedzUsuń
  71. Ja staję w kolejce. Nagroda jest zacna :)

    OdpowiedzUsuń
  72. Zarówno koszyk jak i jelonek byłyby wspaniałym prezentem świątecznym, a tu niestety tyle chętnych. Nie tracę nadziei i warunki szybciutko spełniam.
    Pozdrawiam
    Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  73. Koszyk wygląda bardzo profesjonalnie, ale to jelonek najbardziej mnie ujął! Chętnie dla niego kącik w moim mieszkaniu ;) Gratuluję talentu do tak pięknych rzeczy! Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  74. Ja to bym chciała wygrać obydwie rzeczy... ciężko wybrać, która bardziej mi się podoba. :) Pozdrawiam i zapraszam na moje 2 konkursy :)

    OdpowiedzUsuń
  75. No to ja zakochałam się w Jelonku! Mistrz, takiego jeszcze nie widziałam! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  76. Nie można przejść obojętnie obok takiego rękodzieła! Oczywiście staję w kolejce!:)

    OdpowiedzUsuń
  77. Nagrody- marzenie :) a marzenia, wiem, że czasami się spełniają:) z przyjemnością biorę udział w zabawie. Pozdrawiam i zapraszam na moje andrzejkowe candy :)

    OdpowiedzUsuń
  78. Witam się serdecznie i zgłaszam!:)

    Czy dobrze zrozumiałam, że nagrody są handmade? I ten kosz też? Uwielbiam druciane kosze, ten wygląda na piękny i wielki, a jeżeli jeszcze został wykonany ręcznie, to wielki szacunek dla twórcy:) Jelonek też ciekawy.

    pozdrawiam i zapraszam też do siebie na giveaway: thinksimpleblog.blogspot.com
    (baner już na blogu, pozostałe warunki spełnione)
    Klaudia

    OdpowiedzUsuń
  79. I ja z chęcią zapisuję się na takie cudeńka, pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  80. Jelonek- jaki śliczniak:):) Dołączam do zabawy i pozdrawiam.
    rk20@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  81. Alee cudeńka. No taki druciak to mi się marzy a rogacz świetny! Masz świetne pomysły.
    Ustawiam się grzecznie w kolejce. Dziękuję za zaproszenie :*

    Buziaki ♥

    OdpowiedzUsuń
  82. I ja chętnie staję w kolejce po te wspaniałości ; )
    Banerek umieszczony jest u mnie: www.skradzionechwile.blogspot.com
    Obserwuje !
    Zapraszam również na moje CANDY …
    Cieplutko pozdrawiam ! ; )

    OdpowiedzUsuń
  83. Witam. Pierwszy raz tutaj jestem i po raz pierwszy w ogóle zostawiam swój komentarz na blogu :) kto wie, może tak właśnie miało być, że zajrzałam tutaj akurat gdy odbywa się wyżej przedstawiony konkurs :) pozdrawiam, staff23@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  84. Kolejka długa, ale i ja stanę, bo warto! Banerek na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  85. Jelonek prosty ale uroczy i przykuwa uwagę, a koszyczek zawsze się przyda :).

    I ja ustawiam się w kolejce :).

    OdpowiedzUsuń
  86. Dużo chętnych ale i ja bym chciała. Kosz taki to moje marzenie a jelonek super dekoracja świąteczna.
    Staje do kolejki.
    Pozdrawiam
    kazimierczukb@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  87. Świetne candy!juz nawet wiem co bym z nim zrobila;) ustawiam sie w kolejce i goraco pozdrawiam:) Iza (izunia7777@o2.pl)

    OdpowiedzUsuń
  88. Trafiłam przypadkowo.. ale wiem, że zostanę na długo.. :)
    Może szczęście mi dopisze i wygram cudeńka, które przygotowałaś :)
    Ale byłabym szczęściarą!
    Banerek umieściłam na www.decustyle.blogspot.com - gdzie oczywiście zapraszam :)
    BUZIAK :*

    OdpowiedzUsuń
  89. Superaśny konkurs:) Chętnie przyłączę się do zabawy:)

    OdpowiedzUsuń
  90. takie cuda to i mnie ucieszą chętnie wezme udział:-)
    pzdr

    OdpowiedzUsuń
  91. Cuuuudowny kosz ;) Poproszę taki dla mojej córeczki ;) pozdrawiam serdecznie :) czarzg@gazeta.pl

    OdpowiedzUsuń
  92. Ustawiam się i ja. Bardzo lubię Twojego bloga. Nagrody super!
    Jelonek wspaniały,
    koszyk doskonały,
    bardzo by mi pasowały.
    Pozdrawiam serdecznie.
    Magma mazury1@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  93. ale się cieszę, że zostawiłas komentarz u mnie na blogu i że dzięki temu tutaj trafiłam. Przejrzałam sobie kilka wpisów i jestem zauroczona zarówno tym, jak pięknie mieszkacie, jak i diy, które tworzysz. Prawdziwe poroże by u mnie nie przeszło, ale taki jelonek miałby u nas dobrze. A kosz faktycznie świetnie wpasowałby się w mój odmieniony kąt do pracy. Wpisuję się do zabawy i lecę czytać Twoje archiwalne posty :)

    p.s. No i odkryłam, że jesteśmy imienniczkami :)))

    OdpowiedzUsuń
  94. No i udało Ci się wybrać coś pięknego na rozdanie! Też zawsze długo wybieram i myślę nad prezentem dla moich czytelników. Cieszą mnie ręcznie wykonane przedmioty a więc z ogromną radością biorę udział i mocno zaciskam kciuki ;) zapraszam też do siebie na candy.

    OdpowiedzUsuń
  95. I ja! I ja! Zostawiam zgłoszenie a baner porywam na swojego bloga:) Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  96. Świetny kosz :) oczywiście się przyłączam :) pozdrawiam

    http://insideourhome.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  97. Nagrody przepiękne! Kosz...... brak słów piękny! Marzenie! a jelonek ;) wymiata!. Pozdrawiam i liczę na szczęście! Przyłączam się do zabawy. (bloga niestety nie mam) Kamila hellangelleo@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  98. Kolejka jest wieeeelka, ale co tam! :-) Zapisuję się!

    OdpowiedzUsuń
  99. Druciane kosze to jeden z moich ulubionych trendów ostatnich miesięcy ;) Ustawiam się w kolejce oczywiście :)

    OdpowiedzUsuń
  100. bloga nie mam, ale czytam Cię z wielką przyjemnością! a tym koszem mnie nieźle zainspirowałaś! już widzę go w swojej sypialni :-)
    daria.bielenda@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  101. cukieras jest obłędny i mam nadzieję że trafi do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  102. Cukierasy bardzo fajne, dlatego sie zapisuję.
    http://alagaj.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  103. Cudne rzeczy i pięknie tutaj u Ciebie, chętnie się zapisuje :)

    OdpowiedzUsuń
  104. Zgłaszam się i ja:)
    banerek: isthemagichereforever.blogspot.com/
    Pozdrowionka:)

    OdpowiedzUsuń
  105. Chętnie wezmę udział w zabawie :)
    Banerek na moim blogu jest, Twój blog dopisany u mnie do obserwowanych :)
    A teraz biorę się do głębszego zapoznania się z Domkiem przy lesie, bo jestem tu pierwszy raz!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  106. Również z przyjemnością dołączam się do rozdawajki. Baner przyklejony na www.mojedecoart.blogspot. com :) Serdecznie pozdrawiam, Marta.

    OdpowiedzUsuń
  107. Piękne rzeczy:) Chętnie biorę udział!
    bunio56@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  108. Cudowny kosz, cudowna ozdoba i blog!Zapisuję się i ja, dołączam do grupy i podlinkowuję banner!
    szalenstwa-panny-matki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  109. o rany, nie wiem, czy to zdrowy odruch, ale...zakochałam się w tym jelonku ;)))))
    bez wątpienia, byłby cudną, najoryginalniejszą dekoracją świąteczną w moich nowych czterech kątach. pozdrawiam ciepło,aśko

    OdpowiedzUsuń
  110. aleeee kolejka :)))) ponieważ powiadają ,że ostatni będą pierwszymi ,więc się nie zrażam :)))) świetne te twoje druciaki :) pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  111. właśnie taki kosz "chodzi za mną" od dawna. Moje marzenie :) choć, przy takiej frekwencji, szanse na wygraną marne... no ale cóż, warto próbować :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  112. Również się zgłaszam:) Kolejka spora, ale może akurat się uda!:) Już wiem do czego przydałby się taki piękny kosz i gdzie stanąłby jelonek:)
    Pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń
  113. To i ja z chęcią się zapiszę na taki cudny druciak - którego tak szukałam:)
    Pięknie u Ciebie...
    Wszystkim życzę powodzenia...
    Marzymy... Marzenia się spełniają...

    OdpowiedzUsuń
  114. Z przyjemnością ustawiam się w kolejce.
    Pozdrawiam,
    Katarynka

    OdpowiedzUsuń
  115. super konkurs! chętnie wezmę udział w zabawie!

    OdpowiedzUsuń
  116. Zapisuję się szybciutko Pozdrawiam gorąco dzięki za czujność

    OdpowiedzUsuń
  117. Naturalnie, że się zgłaszam. Ciesze się, że do Ciebie trafiłam, Bardzo klimatycznie u Ciebie. Pozdrawiam i zapraszam do siebie na Candy :-)

    OdpowiedzUsuń
  118. I ja stanę w tej kolejce. Z dwóch powodów:
    mam tysiąc pomysłów na wykorzystanie takiego kosza. Boję się, że moja córka kilka tysięcy.
    i dlatego, że uwielbiam Święta Bożego Narodzenia. Uwielbiam wszelkie dekoracje z nimi związane, ale od kiedy moja znajoma powiedziała mi, że mój pokój wygląda, jakbym dekorowała go z naćpanym Mikołajem, postanowiłam, że w tym roku będzie z klasą. :) Minimalistycznie, ale tak, by było czuć ducha i magię świąt. Jelonek idealnie wpasowuje się w to założenie.

    bloga nie mam. ale mam maila! :)
    i go zostawię. tak na wszelkie wypadek.
    m.czapiewska@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  119. Ooooho ho ho ho udzialu nie odmowie :) Kosz - marzenie. Pozdrawiam serdecznie i więcej takich gitasnych dizajnerskich pomyslow zycze.
    karolka82@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  120. Nagrody są wręcz niesamowite :O od dawna marze o takim koszu :D a ten jelonek skradł moje serce ♥ szanse na wygrana słabiutkie..... zatem muszę jak najmocniej trzymać kciuki hihi ;)
    Ściskam ... Kinia
    klamaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  121. cudeńka u Ciebie, staję w dłuuuugiej kolejce:), ell
    ellan-p@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  122. Kosz wspaniały! marzy mi się taki na święta. Jelonek uroczy w swej prostocie. Może szczęście dopisze :) pozdrawiam Justyna ( jukurka@gmail.com )

    OdpowiedzUsuń
  123. jak ja chciałabym wygrac ten konkurs..... kosz przepiękny i ten jelonek- po prostu piękny. Staja w kolejce, baner udostępniam i czekam :)\
    pozdrawiam i zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  124. Ustawiam się w kolejce - najlepiej po jedną i drugą nagrodę.pozdrawiam magdadams21@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  125. Trafiłam przypadkiem na bloga i zostałam teraz ustawiam się w kolejce z palcem w górze :-) Pozdrawiam
    aga.e.mica@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  126. Ten jelonek jest genialny !!! Chcę go mieć i liczę na szczęście :))

    OdpowiedzUsuń
  127. Zgłaszam się rownież, przygarnęłabym ten cudowny koszyk :) moglby zamieszkać w moim nowym domu, w sypialni która nabiera dopiero kształtu. Pozdrawiam :) ms.janas25@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  128. ufff, jaka długaśna kolejka... Nic dziwnego, że tylu tu chętnych, bo przygotowane przez Ciebie prezenty kuszą!Prawdopodobieństwo wygranej jak w totka, ale ja ucieszyłabym się bardziej z tej wygranej, bo druciaki uwielbiam! Pozdrowienia serdeczne Bogda
    bogda2901@gamil.com

    OdpowiedzUsuń
  129. Fiuuuu, tylu chętnych, a ja przeoczyłam takie rozdanie ! Przyłączam się do marzących o wygranej :)

    OdpowiedzUsuń
  130. Bierzemy udział :)

    http://fabrykapomponika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  131. ale piekne nagrody, zapraszam ten kosz do mojego mieszkanka.
    pozdrawiam Magda
    magda.junafi@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  132. Cudne Candy!! Z miłą chęcią dołączam do kolejki!!
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  133. z przyjemnością spróbuję szczęścia :)
    banner konkursowy jest tutaj: http://home-happyhome.blogspot.com/

    pozdrawiam cieplutko!
    M.

    OdpowiedzUsuń
  134. Cuda po prostu cuda po proszę je u siebie pozdrawia aniarol@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  135. biorę udział w zabawie, chętnych widzę wielu :)
    obserwuję jako Benia besia
    bernadetaaa@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  136. Ustawiam się w kolejce bo tego boskiego renifera!!!!!! Kosz tez jest cudny :) Banerek już na blogu
    Pozdrawiam
    Kasia (z jakby nie było domku przy lesie :D)
    scandiartstudio.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  137. biorę udział
    obserwuję bloga jako Sylwia Bomba
    sylviaaa100@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  138. Widzę że komentarzy ze zgłoszeniami do konkursu nie brakuje. Ale co mi tam, też się zgłaszam. :) Może tym razem mi się poszczęści. Kosz jest boski! Od dawna o takim marzyłam, lecz jakoś nie było okazji by kupić. :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  139. kasandra82: piękne rzeczy do wygrania wiec obowiązkowo trzeba brać udział, mail katarzynapisula@wp.pl, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  140. Jestem zachwycona Twoimi pracami !!! To prawdziwe cuda :)) Chętnie stanę w kolejce - pozdrawiam ciepło ♥

    OdpowiedzUsuń
  141. Wyrażam chęć udziału w konkursie:)

    OdpowiedzUsuń
  142. Z radością udział biorę!
    Ps.
    Zapraszam na me Candy ;)
    Moc pozdrowień!

    OdpowiedzUsuń
  143. To i ja się bawię z wami- w końcu nie mogłabym przegapić u Ciebie zabawy:)

    OdpowiedzUsuń
  144. Cudny konkurs :-) Ustawiam się w długim ogonku ! Kosz jest superrrrrr.... Pozdrawiam serdecznie :-) Dorota

    OdpowiedzUsuń
  145. Witam! Ten kosz to moje marzenie, ale jelonek też niczego sobie. Z miłą chęcią dodaje twój blog do obserwowanych i biorę udział w konkursie.

    Pozdrawiam
    Amanda
    amanda.cecugowicz@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  146. Zgłaszam się do zabawy:)Nagrody cudne. Chętnie wpadam tu po różne inspiracje:) pozdrawiam Asia asiawer@tlen.pl

    OdpowiedzUsuń
  147. łooooo matko ale nas tu tłumy dzikie - ale kto nie gra ten nie wygrywa - więc ustawiam się i ja Ania z Maronkowa, trafiłam przypadkiem po banerku - ale już dodaję do obserwowanych i podglądam:)

    OdpowiedzUsuń
  148. Prezenty cudne więc z chęcią wezmę udział w konkursie.

    Pozdrawiam
    Emilia emilia.kem@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  149. Witam, z przyjemnością wezmę udział w konkursie, pozdrawiam Magda
    magdaw342@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  150. Witam serdecznie! Jaki piękny druciak!!! A ten jeleń to może być łenifer !!!! Oj jak bardzo bym chciała chociaż raz wygrać - może mój "pierwszy raz" będzie tutaj? Zatem jako cicha obserwatorka i mlaskająca z zachwytu wielbicielka tego uroczego, inspirującego miejsca ustawiam się do kolejki chętnych do wygranej - (mój adres mailowy bo nie prowadzę Bloga: multi-projekt.kpaszkiewicz@wp.pl) Pozdrawiam z wielkimi nadziejami.... :)

    OdpowiedzUsuń
  151. Pięknie tu u Ciebie:) Chętnie wezmę udział w zabawie :)
    Pozdrawiam gorąco,
    afilu@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  152. Ja również biorę udział :)
    Pozdrawiam!
    beata.izabela.przybylska@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  153. Chętnie staję w tej długiej kolejce
    Zapraszam również na moje candy
    http://kreatywnamama85.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  154. i ja bym chciała szczęścia spróbować. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  155. Wezmę chętnie udział w zabawie - banerek podlinkowany na blogu byanak.pl. Jelonek jest świetny!

    OdpowiedzUsuń
  156. Zgłaszam się i ja :)
    Baner na blogu
    www.zwyklamamusia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  157. Próbuję a co mi tam! Banerek u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  158. Biorę udział :) Mail: hildegardaniepojetna@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  159. oooo ten kosz chodzi mi po głowie już dłuższy czas.... jest piękny, ale chyba jednak jelonek ładniejszy ;)

    faza173@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  160. ... drewno i drut, moje ulubione surowce ... i to w jakim wydaniu ... czego chcieć więcej, chyba tylko odrobiny szczęścia :)

    OdpowiedzUsuń
  161. Piekny ten koszyk. Podobaja mi sie takie rzeczy, wiec chetnie wezme udzial w konkursie.
    Pozdrawiam
    M.

    OdpowiedzUsuń
  162. Piękne nagrody <3
    Biorę udział w zabawie.
    Informacja o konkursie udostępniona na fb: https://www.facebook.com/szymon.gorski.182/posts/325227194341282?pnref=story
    Mail: adata22@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  163. Bardzo podobają mi się nagrody i cieszę się, że mogę wziąć udział w rozdaniu.Teraz tylko jeszcze przydałoby się trochę szczęścia:)
    Pozdrowienia!:))

    OdpowiedzUsuń
  164. Taki kosz, w którym mogłabym trzymać dodatkowe poduchy od dawna jest przedmiotem moich westchnień. Jak do tej pory pozostaje poza zasięgiem. Jelonek cudny, że ech. Cieszę się, że tu trafiłam, z pewnością zostanę na dłużej. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  165. Chętnie się zgłoszę do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  166. Kolory w jakich mam urządzony salon i pokój ... oj przydałoby się, a wtedy chyba aż musiałabym wysłać zdjęcia i się pochwalić jak to wygląda :)
    Chętnie biorę udział :)

    Anna,
    a.h.hejduk@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  167. Piękne rzeczy, ustawiam się i ja :) http://cosiaki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  168. biore i nawet sie nie zastanawiam :-)
    aga.e.mica@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  169. Zgłaszam się, :D
    mysterkablog@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  170. zapisuję się z ogromną przyjemnością do zabawy :)
    zaobserwowałam bloga i dodałam baner na swoim blogu :)
    kasiabuczak1605@buziaczek.pl

    OdpowiedzUsuń
  171. Ależ ten renifer jest uroczy! Chętnie wezmę udział ;-)
    Banerek -> http://odskocznia-piwi.blogspot.com/p/candywymianki.html

    Pozdrawiam cieplutko! :)

    OdpowiedzUsuń
  172. O rany! Ilu chętnych! Z nadzieją ustawiam się w tym długim ogonku.
    Banerek na blogu: http://picot-picot.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  173. Z wielką chęcią zgłaszam chęć uczestnictwa w konkursie ! :) Podlinkowany baner znajduje się już na moim blogu : http://matkapolkapisze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  174. Zgłaszam swój udział w konkursie :)
    Baner już na blogu: http://wnetrzedlasmyka.wordpress.com/

    Pozdrawiam ! :)

    OdpowiedzUsuń
  175. Ustawiam się w kolejce z ogromną nadzieją na odrobinę szczęścia !
    Pozdrawiam-D.

    OdpowiedzUsuń
  176. Witam, kosz druciany jest po prostu The Best.
    Pozdrawiam Magda
    magdaw342@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  177. Zapraszam na bloga z konkursami/rozdaniami, możesz dodać także swój konkurs ; )
    http://blogowekonkursy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  178. Istne cudo! Ustawiam się w kolejce. Ed
    edd757@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  179. Wspaniałe nagrody i kolejka po nie ogromnie długa... Małe szanse, ale trzeba spróbować, warto powalczyć o swoją szansę. Pozdrawiam serdecznie i czekam na uśmiech losu :) patrycja.tabaka@poczta.fm

    OdpowiedzUsuń
  180. Ale chętnych tutaj od groma, ale nic dziwnego, takie cuda :)
    Zapisuję się i ja

    OdpowiedzUsuń
  181. Kolejka tak dtuuuuga, że szanse na wygraną niewielkie, ale marzenia czasami się spełniają :)) Kosz cudo - właśnie o takim marzę. Pozdrawiam serdecznie, Jola (wiko01@vp.pl)

    OdpowiedzUsuń
  182. zgłaszam się :)
    obserwuję jako kanwuje czytam testuję
    baner http://kanwuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  183. z przyjemnością dołączę do zabawy ;)

    OdpowiedzUsuń
  184. Ja dopiero dzisiaj odkryłam Twojego bloga :) Jest cudowny !!! Na pewno będę regularnie zaglądała. Jeżeli można to dołączę do zabawy bo taki kosz to moje marzenie, a jelonek śliczny :) gosiahk@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  185. Chętnie wezmę udział w zabawie :) ustawiam się w kolejce :)
    pozdrawiam Ewa
    ewanowak22@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  186. Piękny kosz:) chcę go i ja:), pozdrawiam, Ela
    ellan-p@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  187. Zgłaszam się i ja:) blog zaobserwowany już jakiś czas temu, a banerek własnie sie u mnie pojawił:)

    OdpowiedzUsuń
  188. Chętnie wezmę udział :)
    zuzanna.boron@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  189. Ja też go chce. Choć szanse marne przy tak długiej kolejce...
    Anio.mycha@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  190. Jelonek mnie rozłożył i rozczulił, jest przepiękny, kosz również niczego sobie. Pięknego bloga prowadzisz. Dołączam do zabawy z przyjemnością:)
    serdeczności ślę!
    Monika
    pelc.monika@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  191. Z chęcią spróbuję szczęścia. Piękności rozdajesz:) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  192. Witam serdecznie! Kolejka długa ale warta czekania. Super kosz mam nadzieję, że to będzie moje spełnione marzenie:) Pozdrawiam i zapraszam do siebie. Co prawda dopiero zaczynam ale cenny jest dla mnie każdy komentarz.

    OdpowiedzUsuń
  193. Ufff, jeszcze zdążyłam :-) Szanse marne przy tak długiej kolejce, ale warto powalczyć o takie cuda :-) Uwielbiam druciaki, a i jelonkiem nie pogardzę :-) pozdrawiam i z przyjemnością zostaję na dłużej

    OdpowiedzUsuń
  194. Cuda, cuda !!! Na pewno będę tu systematycznie zaglądać :) Piękne nagrody i chętnie biorę udział :D ivva1@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  195. Wszystkie druciaki chętnie przygarnę, nawet te rogate ;) Piękne!!
    Iza (azi_b@o2.pl)

    OdpowiedzUsuń