środa, 12 listopada 2014

Mam życzenie - czekam na spełnienie :)

Witam serdecznie!

Wesoło mi :))), oj wesoło... 

Czekałam w napięciu na kolejną gwiazdkę :), w dodatku taką,która spełnia życzenia :)

Domyślacie się .....  SHOOTING STAR,
czyli spadająca gwiazdka, 


 Gwiazdka prezentuje się pięknie :),już znalazłam jej docelowe  miejsce :).
 Gwiazdka jest zawieszką, ale może spokojnie stać.

Wczoraj, z uwagi na chwilę czasu - cyknęłam kilka fotek :)


Obok gwiazdki zawisł domek - do kompletu! dzięki Ewa :)))

Oczywiście nie byłabym sobą :), gdybym nie wyeksponowała 
nabytków na metalowym A.


Lubię łączyć: drewno z metalem,kamieniem , betonem, czy szkłem i nic na to nie poradzę :) 

Podobają mi się naturalne materiały, kolor czarny, biały i też nic na to nie poradzę:)


 I u mnie tak jest: stonowanie i czasami minimalistycznie :)

...ale za to ja wesoła jestem :)))


Postery, które widać na fotkach wrzucam w zakładkę
Coś dla Was :) - dla chętnych :)

A.....


 ...teraz :)))chciałam zapowiedzieć swoje 
pierwsze CANDY!

Już niebawem, jeszcze tylko chwilka i będzie :)
Mam nadzieję, że Kochani mile Was zaskoczę.

 Wysyłam uściski :)

Dziękuję, za każdy ślad pozostawiony po sobie 
i każde słowo, czyniące radość :)))

Do następnego :)



 

68 komentarzy :

  1. Co tu dużo mówić - jest przepiekna, szczególnie w takiej aranzacji :)))
    Dobrego dnia Marta.
    Pozdrawiam cieplutko
    Marysia

    OdpowiedzUsuń
  2. cudowna jest! a ten domek - uroczy! podoba mi się łączenie koloru białego, czarnego i szarego z naturalnym drewnem:)

    ps. nie mogę się doczekać candy, na pewno wymyślisz cos super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kochana :))) Mam nadzieję, że się spodoba - jeszcze kończę, ale niebawem :)
      Ściskam Marta :)

      Usuń
  3. Śliczności! Te kulki świetnie prezentują się na literze A :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Domi :) wielkie dzięki :) Cieszy mnie, że mój pomysł się spodobał!
      Uściski wysyłam dla Ciebie :)
      Marta

      Usuń
  4. jejku, spadająca gwiazdka i święta za pasem :)
    A moją uwagę przykuwa tutaj liniowy jelonek - trochę jakby z przewodów elektrycznych - super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) No właśnie, tak mnie na tą gwiazdkę przed świętami naszło :))), ale życzeń mam wiele - może choć jedno się spełni :D
      A propos jelonka elektryka zapraszam - można się częstować w zakładce Coś dla Was :)
      Miłego dnia :)
      Marta

      Usuń
  5. Bardzo fajne zestawienie! Zdecydowanie moje kolory i materiały! See Home też kibicuję, piękne przedmioty!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, Ewa ma wielu zwolenników :) i ja podziwiam jej twórczość :). Przedmioty, które tworzy mają duszę :). Dziękuję za odwiedziny i cieszę się z miłych słów :)
      Pozdrawiam serdecznie :)
      Marta

      Usuń
  6. I ja lubię takie zestawienia...mają coś w sobie ;-)...Zawieszki od Ewy ekstra...znam, znam doskonale ale metalowa litera też ekstraśna..buziaki i dobrego dnia ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olu, zgadzam się :) - zawieszki supcio!
      Ślę uściski i udanego dnia życzę!
      Marta

      Usuń
  7. To cudowne, że małe rzeczy tak cieszą :) Te dekoracje na ścianie są prześliczne. Wpisują się w obecne trendy, a jednocześnie są inne niż wszystkie... Pozdrawiam serdecznie i życzę udanej środy :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Magda zgodnie z powiedzeniem: mała rzecz, a cieszy :)..., ale dziękuję za słowa uznania, od których uśmiech mam od ucha do ucha :D
      Pozdrawiam gorąco :)
      Marta

      Usuń
  8. podoba mi się to Twoje A i zawieszki na nim, bardzo fajna kompozycja

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Edytko :)! Bardzo się cieszę :D
      Ściskam Marta :)

      Usuń
  9. Super to wielkie A, całość razem z kulkami i zawieszkami prezentuje się bardzo fajnie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :))),...a te A ma metr wysokości :)). Cieszę się za uznanie!
      Miłego dnia życzę :)
      Marta

      Usuń
  10. Powiem Ci że ten Twój minimalizm baardzo mi się podoba. :) A połączenie drewna - które kocham - z innymi materiałami jest wprost genialne! :)
    Na Candy już się nie mogę doczekać! W międzyczasie zapraszam Cię do siebie na słodkiego cukierasa! :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno skorzystam :))) jestem łasuchem. Bardzo radują mnie Twoje słowa i dziękuję za nie :), jest mi bardzo miło! Na konkurs oczywiście zapraszam gorąco :)
      Pozdrawiam i życzę udanego dnia :)
      Marta

      Usuń
  11. Ślicznie jest u Ciebie połączenia naturalnych materiałów zawsze wyglądają fantastycznie. Kompozycja wspaniała....Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Buzia mi się śmieje szeroko :D. Dziękuję za ciepłe słowa :)
      Miłego dnia i uściski :)
      Marta

      Usuń
  12. Bardzo fajne zestawienie kolorów i materiałów,w moim guście również, pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że wpadło w oko :) i super, że mamy podobne gusta :)
      Serdeczne pozdrowienia dla Ciebie :)
      Marta

      Usuń
  13. Luuuubię drewno i takie połączenia....pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To grono lubiących jest duuuuuże, i fanie Kasieńko :)))).
      Trzymaj się cieplutko :) Buziaki!
      Marta

      Usuń
  14. Ja też lubię minimalizm, biel, czerń i szarość. We wnętrzach i w ubiorze :) Moja teściowa zawsze za to mówi, że młoda jestem i powinnam się ubierać teraz kolorowo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, Jagódko :) teściowa jesiennymi kolorami chciałaby Cię ubrać :))), ale masz rację, ja też raczej w ubiorze z kolorami nie szaleję :))
      Miłego dnia!
      Marta :)

      Usuń
  15. Mnie również podoba się takie naturalne połączenie materiałów i kolorów. Twoja drewniana gwiazdka znalazła bardzo dobre miejsce :) Twoja litera A wgląda w tej aranżacji też świetnie. Miłego popołudnia :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z uśmiechem dziękuję i udanego wieczoru życzę :)
      Ślę uściski!
      Marta

      Usuń
  16. Wszystko co nam pokazałaś w poście Litera A, Kule, schema Jeleń, Gwiazdki .Szary szalik ... zestawienie cudne. To co naturalne jest najpiękniejsze. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję gorąco :)
      Pozdrawiam serdecznie!
      Marta

      Usuń
  17. Bardzo mi się podoba takie łączenie metalu i drewna i te kolory świetnie dobrane. Pozdrawiam Marta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetnie imienniczko :) - widać mamy podobne gusta :).
      Dziękuję za ciepłe słowa!
      Uściski dla Ciebie ode mnie :))

      Usuń
  18. caly czas sie zachwycam ta literka... czekam na candy:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale fajnie wygląda Twoja literka! :) z cottonami i zawieszkami z see home jest super :) tez gwiazdkę drewnianą już wywiesiłam i z utęsknieniem czekam na śnieg :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajsko :))), czyli czekamy na biały puch, bo gwiazdki już są :)
      Ślę pozdrowienia :)
      Marta

      Usuń
  20. Jest minimalistycznie ale za to jak pieknie ! A prezentuje się fantastycznie ;) Pozdrawiam Kamila ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Raduje się z uznania i dziękuję gorąco :)
      Pozdrawiam Marta :)

      Usuń
  21. Jak mi się marzy taki subtelny spokój w naszych wnętrzach...same Twoje zdjęcia podziałały na mnie kojąco:) Muszę jeszcze troszkę poczekać, aż dzieci urosną, a wtedy wprowadzę moje porządki:) Będę do Ciebie zaglądać:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Aniu! już niedługo :) tylko dzieci podrosną ;) - pamiętaj marzenia się spełniają!
      Pozdrawiam gorąco!
      Marta

      Usuń
  22. Taka nietuzinkowa aranżacja cieszy!:) łykam od Ciebie trochę radości, dzięki temu jutro dzień będzie lepszy!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie Kasiu! łykaj - chętnie się z Tobą nią podzielę :))
      Ściskam :)
      Marta

      Usuń
  23. Kochana, to Ty jesteś numerem 3 ;) Czekam na e-maila

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale numer :))) na prawdę! To lecę pisać!
      Buziaki :)
      Marta

      Usuń
  24. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  25. Naprawdę ślicznie :)) ale litera A wygrywa, skąd to cudo :))?
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło Cię poznać. Literka to mój hand made :))) Robię takie :)))
      Miłego wieczoru!
      Pozdrawiam Marta :)

      Usuń
    2. Mnie jest też bardzo miło , bardzo ładnie tu u ciebie no i zdolna z ciebie babeczka. :))
      Trafiłam do domku przy lesie całkiem przypadkiem i zostaje tu na dłużej :)
      Pozdrawiam
      Agnieszka

      Usuń
  26. super gwiazda :) i na literce A jak się pieknie prezentuje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak :) Ewa ma sprytne rączki! A gwiazdka też bardzo mi się podoba :)))
      Pozdrawiam gorąco!
      Marta

      Usuń
  27. Gwiazdka jak i cały wystrój coś pięknego :D
    przepiękne, urocze i na nowo można pomarzyć :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, bo się zarumienię od tych zachwytów :)))
      Ślę uściski :)
      Marta

      Usuń
  28. Bardzo fajna aranżacja, ta literka i gwiazdka świetnie się prezentują!
    Wszystko w moim klimacie, bardzo mi się u ciebie podoba:-)
    pozdrowionka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, że jesteś :)) Bardzo miło i przyjemnie!
      Wysyłam pozdrowienia :)
      Marta :)

      Usuń
  29. Super, cała aranżacja jest bardzo w moim guście :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) to mamy podobne gusta :)),...ale podobno o gustach się nie dyskutuje :)
      Wielkie dzięki! Pozdrawiam serdecznie :)
      Marta

      Usuń
  30. Jak pięknie u Ciebie
    genialna kompozycja!

    OdpowiedzUsuń
  31. Uwielbiam prace Ewy, gwiazdka jest przepiękna:) Cudnie się u Ciebie zadomowiła Martuś:)) Buziaki wielkie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też kibicuje Ewie :). Niech tworzy swoje drewienka z pasją - dla nas!
      Pozdrawiam cieplutko!
      Marta :)

      Usuń
  32. Fajne stylizacje, a metalowa literka wymiata!

    OdpowiedzUsuń
  33. kobietko Twoje pomysly sa rewelacyjne :)

    OdpowiedzUsuń