poniedziałek, 17 listopada 2014

Świąteczny hand made cz.1.


Ściskam już Was Kochani od progu :). 

Cieszę się bardzo z Waszych pozostawionych słów i zainteresowania moim blogiem :) - dziękuję, dziękuję, dziękuję...
A właściwie, to nie umiem wyrazić słowami mojej radości :).

Dziś chciałam Wam zaprezentować kilka moich pomysłów 
dekoracji świątecznych.

Przygotowywałam je już od miesiąca, ale wiecie sami, 
jaka to długa droga od projektu do realizacji :)
Trochę czasu mi to zajęło :), ale mam nadzieję, 
że dekoracje spodobają się Wam :).

Lubię naturalne kolory, dlatego te projekty są w moim klimacie.
Drewno, metal, biel, odrobina czerni też się zdarzy :)i nie zabraknie również tradycyjnej, świątecznej czerwieni i zieleni:)


Świąteczne drzewka mają ok.30cm wysokości 
i mogą być zdobione dwustronnie.


Świecznik ozdobiłam choineczkami.
Mogę wykonać go również w innej wersji kolorystycznej :)

Łosica spotkała przystojnego jelenia :), który jest 
do wygrania tutaj klik

Poniżej prezentuję wersję z dodatkami czerwono - zielonymi:).
 Myślę, że jednak większość z nas nie 
wyobraża sobie świąt bez tych barw :) 



A ten przykład:), sprawdzi się w pokoju dziecięcym :),
 bynajmniej moja córka wybrała
 poniższą choineczkę do swojego pokoju :)


 I na koniec jeszcze girlanda świąteczna :)
U mnie w domku zawiśnie na ścianie z biokominkiem, 
ale efektownie prezentuje się także nad stołem, czy nad kanapą....,
można ją również zamocować przed wejściem do domu:)
- na pewno zaskoczy gości serdecznym powitaniem:

Oczywiście ozdoby między literami możecie zawiesić według własnego pomysłu:) - to tylko mój przykład.

Mogę wykonać podobne dekoracje dla Was Kochani :)
Jeśli macie pytania o szczegóły 
proszę kierować je na mój email:
domekrzylesie@gmail.com

Dziękuję wszystkim za chęć udziału w konkursie:), 
serdecznie zapraszam tych, którzy się jeszcze nie zapisali:).

Życzę Wam udanego tygodnia:).

Pozdrawiam gorąco i ślę uściski :)


 



89 komentarzy :

  1. coś pięknego , jestem pod ogromnym wrażeniem Twoich prac, najchętniej wszystkie bym ustawiła u siebie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wielkie dziękuję :)!
      Udanego wieczoru!
      Marta

      Usuń
  2. ŚWIETNE RZECZY, A NAJWAZNIEJSZE ŻE TAKIE INNE, ORYGINALNE, TWOJE:)
    bardzo podobają mi się metalowe choinki, a najbardziej jeleń, wiadomo:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana staram się być oryginalna :), ale chyba za bardzo mnie wychwalasz :)
      Dziękuję za te słodkie słowa :)
      Ściskam Marta :)

      Usuń
  3. wooowww .... no pełen profesjonalizm! jak zwykle zresztą :)) ja jestem na poziomie choinek z łyżeczek ;)) więc chylę czoła :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To mnie zaciekawiłaś z tymi łyżeczkami :), koniecznie musisz pokazać swoją pracę!
      Dziękuję serdecznie za ciepłe słowa :)
      Miłego wieczoru życzę!
      Marta :)

      Usuń
  4. Piękne cudeńka. Takie słodziaki :) aż się chce patrzeć i patrzeć!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Beatko dziękuję, dziękuję - buzia mi się śmieje :D!
      Ściskam Kochana!
      Marta :)

      Usuń
  5. Im prostsze formy i oszczędne kolory tym bardziej mi się podobają - choinka trójką i gwiazdka zamknięte w metalowych formach wymiatają!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)Zgadzam się z Tobą :) i dziękuję za uznanie!
      Pozdrawiam gorąco!
      Marta :)

      Usuń
  6. piękne te Twoje choineczki i bardzo oryginalne :-) supr się prezentują, pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się bardzo :)! Pozdrawiam cieplutko.
      Marta :)

      Usuń
  7. Bardzo mi się podobają takie naturalne ozdoby:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I ja w takich się lubuję :).
      Pozdrawiam i życzę miłego wieczoru!
      Marta :)

      Usuń
  8. Jak pachnie świętami już u Ciebie! Dekoracje bardzo kuszące dla oka:) I tak się waham czy święta ładniejsze czerwono-zielone czy biało-srebrne :)
    Pozdrowienia przesyłam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ha,ha ja też, dlatego pokazałam dwie propozycje :)
      Trzymaj się cieplutko!
      Marta

      Usuń
  9. Piękne są Twoje ozdoby :) Masz dziewczyno talent ! Też lubię naturalne, proste ozdoby, w naturalnej kolorystyce z akcentem czerwieni i zieleni. Pozdrawiam Cię ciepło :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu :)! od Twych komplementów, aż poliki mam różowe :)
      Fajnie, że się podobają!
      Udanego wieczoru :)
      Marta

      Usuń
  10. Urocze w swojej prostocie.Pozdrawiam Marta

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękne!!! Lubię takie drewniane dekoracje a to co naturalne jest najlepszą ozdobą :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że się podobają :) Dziękuję za uznanie :)
      Miłego wieczoru życzę!
      Marta

      Usuń
  12. Wow. Jak Ty to zrobilas Kochana. Jestem pod ogromnym wrazeniem :-) Piekne dekoracje.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marysiu :) przychodzi pomysł, potem jest szkic projektu i dyskusja z mężem ;))) - czasami ostra :D...., ale wspólnie tworzymy i się w tym realizujemy. Daje nam to satysfakcję :)))
      Te wszystkie komentarze są dla nas bardzo ważne, z każdego czerpiemy radość i naukę :)
      Miłego wieczoru Kochana!
      Buziole ślę. Marta :)

      Usuń
  13. Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że wpadły w oko :)))
      Pozdrawiam serdecznie!
      Marta

      Usuń
  14. Ale wspaniałości naprodukowałaś! Napracowałaś się, ale opłacało się, bo nie mogę oderwać wzroku :) Dobrze, że napisałaś o konkursie, bo ja ostatnio wiele przegapiam :P Już biegnę wywiesić baner i wyrazić ogromną chęć posiadania tego odjazdowego kosza i boskiego jelonka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie, że wszystko przypadło Ci do gustu :)) Cieszę się bardzo :))
      Pozdrawiam cieplutko!
      Marta :)

      Usuń
  15. Odpowiedzi
    1. Jeszcze chwila, ale szybko minie :)
      Dziękuję za odwiedziny!
      Pozdrawiam Marta :)

      Usuń
  16. Twoje dekoracje są rewelacyjne. Oryginalne, niepowtarzalne, jedyne w swoim rodzaju. Gratuluję pomysłu i wykonania:)))
    Pozdrawiam Cię serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agatko :) Bardzo mi miło, nie ukrywam swojej radości :D.
      Trzymaj się cieplutko ;)
      Marta

      Usuń
  17. Śliczności :) Kurcze, podziwiam Twój talent :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wielkie dziękuję :) x 3!
      Pozdrawiam gorąco!
      Marta :)

      Usuń
  18. Oj świątecznie się zrobiło, śliczne dekoracje kochana, naturalne proste piękne same w sobie. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie ja też w takich gustuję :), dlatego cieszę się, że wpadły w oko!
      Dobrej nocy!
      Marta :)

      Usuń
  19. Napracowałaś się:) Święta tuż tuż ... Pozdrawiam Kasia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do świąt jeszcze troszkę :), ale czas tak szybko mija :), a ja w zanadrzu mam jeszcze kilka pomysłów do realizacji :).
      Miłego dnia Kasiu!
      Marta

      Usuń
  20. Ozdoby są przepiękne! Najbardziej spodobały mi się choineczki takie proste, ale pełne uroku
    Pozdrawiam Cieplutko Agata!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie :)
      Życzę udanego dnia!
      Marta

      Usuń
  21. Ale się u Ciebie dzieje, a u mnie w tym roku jakiś marazm.
    Świetne dekoracje, i świetne wykonanie. Mam taka łosicę hi hi hi , czerwoną i dzięki Tobie przemaluję ja na czarno !!!!!, pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pomaluj :), bo i ja przemalowałam :))). Myślę, że jeszcze troszkę i poczujesz magię świąt a wówczas marazm sam przejdzie :). Dziękuję za ciepłe słowa!
      Ściskam Marta :)

      Usuń
  22. Absolutnie wspaniałe dekoracje! Jestem zachwycona :) Ja dopiero zaczynam myśleć co zrobię, chyba muszę zacząć działać bo czas szybko płynie. A to będą pierwsze święta w moim domu, wcześniej zawsze wyjeżdżaliśmy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli Kochana święta w Norwegii - dobrze rozumiem :)?
      To jak pierwsze święta we własnym domku, to musisz stanąć na wysokości zadania i się superowo przygotować :)). Myślę, że i goście licznie dopiszą :)!
      Pozdrawiam cieplutko! Marta :)

      Usuń
  23. Świetne są...czuć, że święta bliżej i bliżej...A ja się chyba to Twojego candy nie zapisałam ;-)...muszę to zrobić zanim znów mnie coś rozproszy ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha,ha - śmieje się Olu, bo naprawdę jesteś rozproszona :)))...może to już gorączka przed świąteczna :) - pewnie, że się nie zapisałaś...,ale miejsca nie brakuje..., stawaj w kolejeczkę :))
      Pozdrawiam cieplutko i wysyłam buziaki!
      Marta :)

      Usuń
  24. Jestem pod ogromnym wrażeniem , piękne wykonanie- klasa!
    Pozdrawiam :-)
    K.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za bardzo serdeczne słowa, które motywują do działania i dają radość :)))
      Życzę miłego dnia i ślę uściski!
      Marta

      Usuń
  25. Piękne są Twoje dekoracje!!!! Bardzo, bardzo mi sie podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo ładne te metalowe choinki, takie proste a takie efektowne :) Podziwiam po dwakroć, bo ja w temacie prac ręcznych straszna ofiara jestem, najpierw mega zapał, a potem dwie lewe ręce :P Pozdrawiam Magda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie martw się jak są chęci i to zdolności przyjdą :). Dziękuję za miłe słowa :)
      Dobrej nocy!

      Usuń
  27. Girlanda naj!! Twoje czary z drewna są na prawdę pięknie wykonane, podziwiam wciąż... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz, że również lubię girlandy :) Cieszę się, że się podobają :))
      Dobrej nocy!

      Usuń
  28. Super dekoracje...uwielbiam ten klimat świąteczny i cieszę się, że każdego dnia będzie się nasilał wokół nas...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewuś :) nie wychwalaj mnie tak, bo Ty też niesamowicie zdolna jesteś!
      Ściskam:)

      Usuń
  29. Marta kobieto - śliczności!!!! :)) Zaraz piszę do Ciebie na priv to się może jakoś dogadamy co do świątecznych ozdób. :))))
    Ściskam mocno,Magda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pisz Madziu, pisz na pewno się dogadamy :))
      Dziękuję serdecznie!
      Marta

      Usuń
  30. Marta nie rób mi tego! Toż to są cuda, cudeńka a moja wypłata taka licha :-P
    A w dodatku zaczynam ją wydawać zanim wpłynie :-P
    Baaaardzo mi się wszystko podoba! Ja szyję kalendarz adwentowy i myślimy z Mężem o choince z deseczek. Zobaczymy :-)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Julka, Julka ale mnie rozbawiłaś :D. Cieszę się, że podoba Ci się ta moja mała kolekcja :)), ale Kochana nie przesadzaj z pochwałami, bo się czerwienię!
      Fajnie, że tworzycie! Pamiętaj obiecałaś fotki stolika po ogarnięciu kątów :)
      Ty też zdolna bestia jesteś - byłam na fb i super, piękne!
      Buziole! Marta

      Usuń
    2. Taka prawda :-)
      Za komplementy uprzejmie dziękuję :-)
      Zdjęcia będą na 100%!
      Buziaki

      Usuń
  31. Cuda, cudeńka, jestem pod ogromnym wrażeniem! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aga :) Miło mi i cieszę się :))
      Ściskam!
      Marta

      Usuń
  32. Ojej zakochałam się w tej choineczce drewniano metalowej (trójkąty), można gdzieś je kupić, czy tylko na zamówienie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No nie zakochałaś się :) To musisz ją mieć! Te choineczki to mój pomysł i wykonanie - dostępne od ręki :)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  33. O kurka, ale wybór! Masz super pomysły! Co jedna, to fajniejsza :) strach się bać, co będzie dalej ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu:) uchylę Ci rąbka tajemnicy - różne wersje i ciut nowości :)
      Ściskam Marta :)

      Usuń
  34. Przepiękne propozycje! Dobrze, że trafiłam na Twojego bloga, bo w codziennym biegu zapomniałam, że zbliżają się święta!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Wiesz, ja teraz chwilowo ciut zwolniłam i nie umiem nic nie robić :), więc wymyślam i tworzę.
      Dziękuję za wizytę :).
      Dobrej nocy!

      Usuń
    2. A ja chciałabym jeszcze trochę przyspieszyć i pisać więcej i więcej :) Pozdrawiam!

      Usuń
  35. Ale świetne pomysły ! ;) Pozdrawiam Kamila

    OdpowiedzUsuń
  36. Piękne dekoracje!! Choinki drewniane cudowne! A drewno w połączeniu z metalem też świetnie się prezentuje :) Fajnie taką ozdobę postawić na oknie, czy komodzie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło Cię gości :). Dziękuję za pochwały:)
      Miłego dnia!
      Marta

      Usuń
  37. Przepiękne,wszystkie!!!a ja jeszcze w lesie jestem...coś się zebrać nie mogę,chyba aura za oknem nie sprzyja.
    ściskam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spokojnie jeszcze jest czas :), na pewno zdążysz! U nas dziś śnieżek pierwszy sypie :).
      Pozdrawiam cieplutko!
      Marta

      Usuń
  38. Ależ wspaniałości :-) wszystkie cudne!!!

    OdpowiedzUsuń
  39. Piękne i słodkie ozdoby :)
    Prostota i naturalne kolory to to coś co urzekło mnie u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło Cię poznać :). Lubię taki minimalizm :)
      Miłego weekendu!
      Marta :)

      Usuń
  40. cudowne dekoracje, uwielbiam takie elementy własnoręcznie robione :)
    pozdrawiam cieplutko imienniczkę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło, że wpadłaś :). Dziękuję za pochwałę :))
      Pozdrawiam serdecznie!
      Też Marta :)

      Usuń
  41. Świetne są takie domowe rękoczyny! Zawsze miło nacieszyć oko tym co domownicy zrobią własnoręcznie ;) To jest sztuka. Niestety trochę już zapomniana w dzisiejszych czasach! Zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Na pewno wpadnę!
      Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  42. Ależ mnóstwo ciekawych ozdób. W zestawie to już w ogóle cudeńko :)

    OdpowiedzUsuń