czwartek, 27 listopada 2014

Świąteczny hand made cz.2

Moi Drodzy! 
Witam i o zdrowie pytam :)...
    
Chcę dziś pokazać kilka następnych świątecznych pomysłów. 
W tym roku planuję święta w stonowanych i naturalnych barwach, czyli bez szału: 
biel, srebro i kapkę czerni dla kontrastu. 
Oczywiście w połączeniu z drewnem i metalem.


Pomysł na geometryczne ozdoby w kolorze b&w zaczerpnęłam
 z bloga Marysi :) - Memories that remain... 
- tu znajdziecie szablony i instrukcję :).

Ozdoby robi się łatwo i szybko - polecam :)


Jedną choineczkę ozdobiłam białą wstążeczką 
z delikatnym, czarnym wzorem.

 Napis X MAS napisałam kredą na kawałkach sklejki
 pomalowanej farbą tablicową, 
a zamocowałam przez doklejenie małych zapinek do prania 
(można takie kupić gotowe w KIK-u).



Drugie świąteczne drzewko przystroiłam 
białymi gwiazdkami i srebrnymi dzwoneczkami.


Jelonek wiszący na ścianie również otrzymał ornamenty :).
Niech cieszy się i on :).

W aranżacji:
biały kosz - hand made domek przy lesie
głowa jelenia - hand made domek przy lesie
choineczki -  hand made domek przy lesie
geometryczne ornamenty - hand made domek przy lesie
poduszka - Ikea
szklany wazon, cotton balls, biały puchacz - zasoby własne 


Jutro już piątek :)- zaczynamy weekend!

Życzę Wam, więc, by czas wolniej płynął :)
by spędzić go w gronie najbliższych 
i przede wszystkim w zdrowiu!

W sobotę ostatki - udanej imprezy andrzejkowej :)!

Dziękuję Kochani za odwiedziny i miłe pogawędki 
w postaci komentarzy :)))

Buziaki :)




81 komentarzy :

  1. cudne, świetny pomysł i wspaniałe wykonanie

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne dekoracje - mój ulubiony ostatnio modrzew i papier :) Na pewno zajrzę do Marysi :) Jak to dobrze, że co roku są święta i można je za każdym razem, zgodnie z nastrojem ubrać : ) Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację :), ja do tej pory tradycyjnie w czerwień uderzałam, ale w tym roku zmieniłam zdanie, jakoś mi się opatrzyła, choć nadal podoba :)
      Dziękuję! Miłego dnia :)
      Marta

      Usuń
  3. Super dekoracje. Choinka z dzwoneczkami to mój faworyt ☺. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale masz zdolne rączki :))Najbardziej podobają mi się choinki...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Ewuś :), ja te choineczki też bardzo lubię - głównie za uniwersalność :).
      Zawsze patrzę pod kątem praktycznym, czyli robię choinkę - ale możliwości zmian w jej dekorowaniu - dowolność, czyli co roku inaczej :)))
      Pozdrawiam serdecznie!
      Marta

      Usuń
  5. Zaglądam do Ciebie po raz pierwszy i chyba zostanę na dłużej :) fajna nazwa bloga! i strasznie podoba mi się to co robisz, coś czuję ,że podkradnę parę Twoich pomysłów i w końcu zdecyduję się zrobić coś sama, bo zabieram się do tego od jakiegoś czasu, ale bezowocnie :D pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło Cię poznać :). Zapraszam wstępuj w skromne progi :). Dziękuję za uznanie.
      Udanego dnia!
      Marta

      Usuń
  6. Ale pięknie! Styl b&w zyskuje coraz większe grono fanów. I ja je lubię :) Jelonek jest po prostu super!
    Pozdrawiam
    Magda:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie :) lubię czerwień szczególnie w święta,ale nie tym razem :).
      Głowa jelonka cieszy się popularnością :), ja na przykład nie wyobrażam sobie w domu prawdziwe poroże!
      Dzięki serdeczne!
      Marta :)

      Usuń
  7. Bardzo efektowne! A ta głowa jelenia...zakochałam się!
    Pięknie!
    Pozdrawiam ciepło,
    Ola

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Olu :)!. Głowę jelonka mogę dla Ciebie wykonać :).
      Miłego dnia!
      Marta

      Usuń
  8. Świetne i efektowne dekoracje! :)
    Cudne choineczki zrobiłaś! :)
    Zdolna osóbka z Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wielkie dzięki Aniu :). Choineczki powiem nieskromnie, ale są świetne :)))
      Miłego dnia!
      Marta :)

      Usuń
  9. Piękne rzeczy tworzysz. A te bombki z papieru wyglądają pięknie :) poluję na gałązki modrzewiowe i nie ma nigdzie w okolicy. A u Ciebie tak ładnie wyglądają :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :). Gałązki z modrzewia wyglądają bardzo efektownie nawet bez igieł :), ja swoje przyniosłam z lasu.
      Miłego dnia!
      Marta :)

      Usuń
  10. Wszystko cudowne ale mój kosz najpiękniejszy <3 <3 <3
    Już przebieram nóżkami :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ma się rozumieć :D
      Uściski dla Ciebie :)
      Marta

      Usuń
  11. Odkąd podlinkowałaś tą stronę minieco.co.uk nie mogę przestać po niej buszować! Jest boska!
    szalenstwa-panny-matki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana to nie ja :), ale buszuj :D
      Serdecznie pozdrawiam!
      Marta :)

      Usuń
  12. Muszę pomyśleć nad modrzewiowymi gałązkami bo wyglądają świetnie w zimowych aranżacjach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też się podobają :), nawet bez igieł mają coś w sobie :)
      Dziękuję za wizytę :)
      Marta

      Usuń
  13. Super Marta, cieszę się że wykorzystałaś szablony, przydały się komuś. Figury są super, sama się z nich ogromnie cieszę i szukam na nie nowego miejsca :)))
    Co do Świąt, ja w tym roku planuje identyczną kolorystykę, jak wyjdzie, jeszcze zobacze :))) Po weekendzie powyciągam wszystkie ozdoby, bo juz nie mam cierpliwości ;)))
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To Marysiu podobnie jak ja :), musiałam najpierw przejrzeć, co mogę wykorzystać i co mi się przyda :))). Niestety nie mam jeszcze kalendarza, choć tyle pięknych widziałam!
      Myślę również nad dekoracją stołu :)
      Buziaki
      Marta

      Usuń
  14. Ja ciągle się zastanawiam i nie mogę wyjść z podziwu, jak ty te kosze i metalowe rzeczy robisz?! Ty te druty spawasz? Ale przecież lutów nie widać u Ciebie :) podziwiam umiejętności Twoje i warsztat :) jak cudnie, że już piątek! !!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się Domi, że Ci się bardzo wszystko podoba :)) - serce się raduje!
      Pozdrawiam serdecznie i ślę uściski :)
      Marta

      Usuń
  15. O matko jak pięknie.Wszystko wyszło Ci genialnie.Podziwiam za geometryczne dekoracje. Głowa jelenia boska.Można ją zamówić?
    buziaki i zapraszam na konkurs urodzinowy
    http://trojenawalizkach.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Natalko :)). Geometryczne dekoracje się są trudne w wykonaniu :), ale przyznam wyglądają efektownie :). Głowę jelonka oczywiście możesz zamówić :) - proszę o kontakt na
      email: domekprzylesie.@gmail.com :)
      Na konkurs już lecę do Ciebie :)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  16. Marto wszystko mi się podoba...wyszło genialnie ;-)...też zwróciłam uwagę na te ozdoby u Marysi. Uściski dla Ciebie ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Bardzo się cieszę Olu :), ach te nasze biało-czarne słabości:).
      Buziaki
      Marta :)

      Usuń
  17. Fajny miałaś pomysł! Idealnie pasuje do Twojego domku!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję gorąco :)!
      Miłego dnia dla Ciebie :)

      Usuń
  18. Super dekoracje! Na prawdę genialnie wyglądają ! ; ) Może zrobię sobie chwilę odpoczynku od nauki i zabiorę się już za świąteczne dekoracje!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem za :) - powinnaś odpocząć! Mnie takie robótki bardzo relaksują :)
      Uściski!

      Usuń
  19. Martusiu, świetne są twoje dekoracje, takie naturalne, proste, a zarazem pomysłowe :) Dekoracje w takim klimacie bardzo mi się podobają, ja też powoli odchodzę od typowych świątecznych kolorów i dekoracji. Muszę jeszcze dodać, że Twoja głowa jelenia jest super. Miłego dnia :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze, że ona z drewna :) - wydaję mi się - te z tektury wyglądają całkiem inaczej - ale je za to łatwiej wykonać. Nie poszłam na zatem na łatwiznę :D
      Dziękuje Aniu :)
      Buziaki

      Usuń
  20. proste i świetne dekoracje,:-) dzięki za szablony, lecę drukować i sklejać razem z synkiem, pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Głowa jelonka jest super! Tak jak i inne dekoracje oczywiście :)

    OdpowiedzUsuń
  22. ale u Was świątecznie! Ta głowa jelenia wyszła cudnie! Dużo lepiej niż w tym DIY, które kiedyś było u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wydaje mi się, że to zależy z czego się robi :). Te z tektury, czy kartonu są dużo gorszej jakości. My zrobiliśmy z drewna - sklejki :)
      Dziękuję za miłe słówko!
      Marta

      Usuń
  23. Fajnie to wygląda :), ale renifer wymiata:)

    OdpowiedzUsuń
  24. jak zwykle fantastycznie! :) co tu więcej mówić

    aaa w ogóle to wspomniałyśmy dzisiaj o Tobie na naszym fanapage'u na facebooku, bardzo skojarzył mi się pewien sposób na rozwiązanie kalendarza adwentowego :)
    https://www.facebook.com/pages/ARCH-design/604874176258469?fref=ts

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Kasiu :), jeszcze konta na fb nie posiadam, tym bardziej jestem Wam wdzięczna!
      Zaraz lecę zobaczę :)
      Serdecznie pozdrawiam!
      Marta

      Usuń
  25. Ależ cuda widzę u Ciebie! A u mnie totalny brak czasu na takie rozmaitości. Pięknie u Ciebie - renifer boski!!!!! Buziaki :****

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Magdo :) bardzo dobrze, że jeszcze nie masz czasu :). Fajnie jest wpaść do Ciebie i poczytać o czymś innym niż święta :)
      Dziękuje :) Ściskam!
      Marta

      Usuń
  26. Bardzo mi się podobają Twoje dekoracje, ale ten Twój rogacz jest najbardziej uroczy :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :). Teraz myślę o dekoracji na stół :), ale chyba kalendarza nie zdążę zrobić :(.
      Pozdrawiam cieplutko!

      Usuń
  27. Fantastyczny ten jeleń i te papierowe dekoracje... Mam ochotę takie zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam Iwonko :), bo szablony są gotowe, wycinania nie dużo, a i składa się dość łatwo :)
      Dzięki!
      Marta :)

      Usuń
  28. Jelonek przebija wszystkie papierowe origami
    pozdrawiam i miłych snów życzę, pa pa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Miło mi to czytać :)
      Dobrej nocy!

      Usuń
  29. Fajne, fajne :)))))

    Pozdrawiam Kasia

    OdpowiedzUsuń
  30. Marto, patrzę na Twojego renifera i patrzę. Uroczy jest! Bardzo mnie się podoba:):) Gałązki modrzewiowe jak dla mnie to rarytas, tak ciężko spotkać modrzew w Poznaniu:( Kiedyś robiłam choinki z szyszek modrzewiowych, teraz znalezienie takiej ilości szyszek graniczy z cudem:) Piękna aranżacja!
    Pozdrawiam Cię serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu bardzo dziękuję :). Wiem, że z modrzewiami w niektórych częściach Polski trudno :(. Wiesz moje zadanie z ich znalezieniem było dużo prostsze - wycieczka do lasu trwająca 10 minut. Kochana wysłałabym Ci kilka :), ale co z nich zostanie po transporcie kurierskim :(.
      Buziaki!
      Marta :)

      Usuń
    2. Są zbyt delikatne na transport:( Do świąt jeszcze trochę czasu jest, może uda mnie się znaleźć odpowiednie drzewko:) A jak nie to przecież zwykłe szyszki też są piękne:):):)
      Uściski przesyłam!

      Usuń
    3. Masz rację :), szyszki czy sosny czy świerka również są piękne :)))
      Pozdrawiam cieplutko!

      Usuń
  31. Jestem pełna podziwu dla Twoich prac:-)
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja jestem wdzięczna za Twoje słowa :). Witaj miło Cię poznać :)
      Cieszę się i pozdrawiam serdecznie!
      Marta :)

      Usuń
  32. Świetne, podobają mi się! I bardzo oryginalne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aguś :) Cieszę się niezmiernie!

      Usuń
  33. Im prościej tym lepiej :-) jak dla mnie - pięknie!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mniej znaczy więcej :) - dobra maksyma! - również tak uważam :)
      Cieszę się, że Ci się podoba :)
      Uściski!

      Usuń
  34. Jestem przypadkiem i zachwycam się twoimi prostymi i w swej prostocie pięknymi dekoracjami. pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :). Jest mi bardzo miło Cię poznać :)
      Pozdrawiam!
      Marta

      Usuń
  35. Bardzo fajny pomysł :) Ostatnio nie mam czasu na takie hand made. Jelonek na ścianie bardzo ładny :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem :) zabieganie i do tego zbliżający się okres gorączki przedświątecznej :)
      Pozdrawiam!
      Marta :)

      Usuń
  36. Oj, wiem co mi brakuje na mojej gałęzi. Takie geometryczne wzory!! to jest to. Cudnie u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz Beatko w wolnej chwili zrób sobie kilka takich ozdóbek :).
      Ale mi się podobają Twoje gałązki i bez nich :))
      Dzięki!

      Usuń
  37. Bardzo mi się podoba taka wersja głowy jelenia :) Super! Czy to z drewna?
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Tak.
      Udanego wieczoru!
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  38. Jak zawsze super wszystko wygląda.. Fajna głowa jelenia:)

    OdpowiedzUsuń
  39. Bardzo mi się to wszystko podoba! Kolory, styl, pomysłowość - całość! :-)

    OdpowiedzUsuń
  40. Ile ciekawych dekoracji świątecznych... aż przyjemnie ogląda się dom w takim wykonaniu. Najbardziej upodobałam sobie rogacza, który w połączeniu z funkcją choinki dał ciekawy i zabawny efekt. Ciekawe, jak jest w tym roku.

    OdpowiedzUsuń