poniedziałek, 1 grudnia 2014

Adwent

Moi mili ! :)

Witamy grudzień, który zaskoczył nas chłodem i mrozem :). 
Za oknem hula przenikliwie zimny wiatr, ale mnie rozgrzewa płomień nadziei.


Zaczęliśmy pierwszy tydzień Adwentu.


Chciałabym zatrzymać się na chwilę, pomyśleć, pomarzyć :)


Na ten magiczny czas przygotowałam dwa świeczniki.

Jeden to drewniane kule, które połączyłam jutowym sznurem.
Taki sposób ich mocowania sprawił, 
że można go różnie - według gustu układać.

Drugi, znany już Wam - Cube w kolorze srebrnym.
Obydwa świetnie się prezentują :).

Etykietki, które powiesiłam na świeczkach
 do pobrania w zakładce "Coś dla Was" klik



Przyjemnie zasiąść do stołu i spędzić rodzinnie chwile :)


W aranżacji:

świecznik "Drewniane kule" - hand made domek przy lesie
świecznik Cube - hand made domek przy lesie
bieżniki - PEPCO, KIK
kubki - NETO
Honeycombs - sklep Mile Maison
 termos STELTON - zasoby własne


Dziękuję Kochani za czas spędzony z nami,
za serdeczne słowa uznania :)))

Pozdrawiam cieplutko!

Życzę udanego tygodnia :)




97 komentarzy :

  1. Bardzo pomysłowy świecznik :) i świetne etykietki :) muszę moje świece w etykiety ubrać bo nie mają :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :). Ten kulowy też skradł moje serce :D. Najpierw miałam przykleić cyferki na świeczki, ale były takie puste i dla tego wybrałam etykietki :)
      Pozdrawiam serdecznie!
      Marta :)

      Usuń
  2. Piękne aranżacje stworzyłaś!
    Uściski!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że przypadły do gustu :)))
      Dziękuję Kochana!
      Miłego wieczoru :)

      Usuń
  3. Bardzo podoba mi się ten na kulowy, piękny jest:) U mnie dziś się pojawił kalendarz:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj :). Miło Cię poznać! Zaraz wpadnę do Ciebie - muszę zobaczyć ten kalendarz :)))
      U mnie w tym roku adwentowo - świecznikowo :))
      Pozdrawiam!

      Usuń
  4. ależ pięknie!!! cudna aranżacja :)

    serdeczności! :)
    M.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Marysiu :)
      Pozdrawiam cieplutko!
      Marta :)

      Usuń
  5. świecznik bardzo oryginalny :-) fajnie się prezentuje:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten kulkowy :), bo szklany to króluje teraz na wielu blogach :).
      Dziękuję i miłego dnia życzę :)
      Marta

      Usuń
  6. Natura górą - piękne dekoracje :) Życzę Ci chwili dla siebie :) Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  7. Pieknie to napisałaś Marta, oraz również piekne masz dekoracje.
    Az miło popatrzeć gdy tyle ciepła pojawia się teraz na blogach :))
    Miłego wieczoru życze.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I mi udzieliła się już atmosfera :))) tylko chciałabym tak spokojnie i bez zabiegania ją przeżyć :)
      Miłego dnia Marysiu!

      Usuń
  8. Pięknie, czuć już święta u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U Ciebie również Aga :)!
      Pozdrawiam cieplutko :)
      Marta

      Usuń
  9. Piękne dekoracje, naturalne i takie już świąteczne:)))
    Ten czas jest jednak wyjątkowy, tyle w nim magii i ciepła...niech trwa jak najdłużej:)))
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Też życzę Ci by ten czas przygotowań był spokojny i magiczny :)
      Miłego dnia!
      Marta

      Usuń
  10. Fajnie, że potrafisz zainspirować się i samodzielnie stworzyć coś, co bardzo przypomina oryginał ;) Ostatnio świecznik kulkowy również wpadł mi w oko. A swojego czasu tak pragnęłam posiadać "cube", że musiałam wymyślić coś, co by mi ten świecznik przypominało :D Jeśli jesteś ciekawa, co z tego wyszło, zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana :), ale ja nie wpadłam na oryginał :D - mnie zainspirowała do kulkowych przedmiotów
      Kasia at home :). Teraz z pewnością się rozejrzę :)
      Pozdrawiam serdecznie!
      Marta

      Usuń
  11. Ślicznie wszystko zaaranżowałaś, a ten kulowy świecznik, to śietna sprawa, można go wykorzystać na różne okazje :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :). Miło mi!
      Pozdrawiam!
      Marta

      Usuń
  12. Zimno rano było jak wychodziłam z domu brr ;) Widok palącej się świecy już rozgrzewa:) Bardzo pomysłowy i zarazem piękny kącik adwentowy:):)
    Ciepłe pozdrowienia przesyłam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za ciepłe pozdrowienia rozgrzewają nawet a daleka :)))
      Ściskam!

      Usuń
  13. Fajna aranżacja :) ach jednak drewno jest cudowne, tak jak Twoje kule.

    OdpowiedzUsuń
  14. Podoba mi się bardzo:) Szarości i biel..nic a nic nie zimne...pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja staram się w ten zestaw kolorów wplatać czerń :)
      Dzięki!
      Pozdrawiam :)
      Marta

      Usuń
  15. Marto super jest ten kulkowy świecznik! BRawo za pomysł, zresztą druga aranżacja też bardzo gustowna! Bardzo klimatycznie... Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Moniko za miłe słówko :). Teraz chyba już każdy tworzy w swoim gniazdku klimat świątecznej magii :)
      Miłego dnia!
      Marta

      Usuń
  16. Śliczna aranżacja! Piękne gwiazdkowe akcenty

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo fajnie, że dodałaś zielone i drewniane akcenty. Cała aranżacja nabrała takiego "swojskiego", ciepłego klimatu i to właśnie doskonale pasuje do domku przy lesie ! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację :). Choć nie było to zamierzone - tak jakoś wyszło :)
      Pozdrawiam gorąco!
      Marta

      Usuń
  18. Śliczne świeczniki! :) Pięknie zaaranżowałaś stół :)
    Miłego odpoczynku z rodzinką :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu x3 :)
      Trzymaj się cieplutko!

      Usuń
  19. Boska aranżacja!
    szalenstwa-panny-matki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że wpadała w oko :)). Oczywiście wpadnę do Ciebie :)
      Miłego dnia!
      Marta

      Usuń
  20. Pięknie u Ciebie :-)
    wianek z kul rewelacyjny, jak zawsze masz ciekawe pomysły
    Pozdrawiam
    Kasia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kasiu :). Miło mi, ale Twoje aranżacje w baśniowym domku również są cudowne!
      Ściskam!

      Usuń
  21. Cube trochę już mi się opatrzył, ale kule to dla mnie nowość. Baaaaardzo mi się spodobał! Ale cena oryginału powala

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz na blogach wysyp tych świeczników :), dlatego pomyślałam o kulkach.
      Kiedyś zainspirowała mnie w swoim poście Kasia at home :))
      Miłego dnia :)

      Usuń
  22. Bardzo ładne obydwa zestawy! Ciekawe aranżacje. Bardzo podobają mi się bieżniki - zaznaczyłaś, że to Pepco i Kik. Który jest skąd? I czy dawno zakupione? (Kika nie ma niestety we Wrocławiu..)
    Będę wdzięczna za info :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obydwa kupiłam w piątek :), czyli chwilę temu. Ten szary w białe gwiazdki to Pepco, a ten szary w czarne gwiazdki i sarenki to Kik :)
      Udanych zakupów!
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  23. Kulowy świetny :) etykietki wykorzystam za rok . Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. Wspaniałe, lecę drukować etykietki, bo jeszcze nie mam świecznika adwentowego...choć już pierwsza niedziela minęła.... jakoś zabrakło czasu :-))) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście proszę się częstować :). Nie masz świecznika, a ja kalendarza :(.
      Ślę uściski!
      Marta :)

      Usuń
  25. Ten świecznik z drewnianych kul jest przepiękny! Pięknie wygląda z białymi świecami.
    Pozdrawiam ciepło,
    Ola

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Olu :)
      Pozdrawiam serdecznie!
      Marta

      Usuń
  26. Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Ci się spodobał :). Pasuje do domku przy lesie :)))
      Dziękuję!
      Miłego wieczoru :)
      Marta

      Usuń
  27. Przy takim stole, aż miło usiąść, wszystko wygląda pięknie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki serdeczne :)
      Uściski dla Ciebie :)

      Usuń
  28. Bardzo podobają mi się Marta Twoje aranżacje adwentowe :) Oba świeczniki świetne, masz talent ! Pozdrawiam Cię cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu cieszę się z Twojego uznania :). Bardzo mi przyjemnie :).
      Buziaki!
      Marta

      Usuń
  29. Piękne dekoracje!
    I pięknego, świątecznego grudnia Ci życzę! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aguś dziękuję :) i wysyłam wzajemnie pięknego :)

      Usuń
  30. Marta przepiękne świeczniki! :))) Zdolniacha z Ciebie! :))) Pozdrawiam cieplutko w te zimne już dni! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uściski dla Ciebie :) Dzięki!
      Miłego dnia!

      Usuń
  31. twoje aranżacje są bardzo fajne !!!

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo ładna kompozycja. :) kursze wszędzie już tak ładnie...muszę zabrać się za jakieś świąteczna dekoracje domu...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu w wolnej chwili zbieraj się, zbieraj :)))
      Pozdrawiam!

      Usuń
  33. jakie piękne i urocze :D z resztą , co tu będę ukrywać-zawsze coś u ciebie mnie zachwyci :D
    przepiękne :D
    ------------------------------------
    www.kolor-owanka.blogspot.com / www.kolorowanka-fit.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wielkie dziękuję :). Na pewno odwiedzę Cię na nowym blogu :)))
      Miłego dnia!

      Usuń
  34. U Ciebie jak zwykle pięknie i prosto, to mi się podoba. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Martuś dzięki wielkie :)))
      Pozdrawiam gorąco!

      Usuń
  35. Zdolna bestia :) Świecznik boski! pozdrawiam,M

    OdpowiedzUsuń
  36. Drewniane kule są niesamowite, śliczne!! Piękne aranżacje poczyniłaś :)
    ps.Jutro odpisze na mailika! Pamiętam! Tylko czas mi gdzieś ucieka... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W porządku :) rozumiem! Z resztą u mnie podobnie :)))
      Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  37. Świetny pomysł z tym jelonkiem srebrnym. U mnie powstaje złoty, ale powoli mi idzie...

    W ogóle cieszę się, że trafiłam na Twój blog, bo już widzę fajne klimaty! :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi to czytać :). Zapraszam w moje progi!
      Dziękuję i serdecznie pozdrawiam :)
      Marta

      Usuń
  38. Oh jak ja lubię te Twoje hand made :). Jesteś dla mnie niesamowitym katalizatorem wszelkich zmian i kopalnią pomysłów. W podzięce ;) mogę życzyć Ci wielu spokojnych chwil przy tym stole ze swoimi ukochanymi :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oh, ale mnie mile zaskoczyłaś :), dziękuję x trzy. Cieszę się ogromnie :)))
      Pozdrawiam serdecznie!
      Marta :)

      Usuń
  39. Odpowiedzi
    1. Drewniane kule - toczone przez stolarza :)
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  40. Odpowiedzi
    1. Miło Cię poznać :). Dziękuję serdecznie!
      Marta

      Usuń
  41. Jak pięknie u Ciebie! Zakochałam się w tej prostocie <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie, cieszę się :). Ściskam gorąco!
      Marta

      Usuń
  42. zauroczył mnie "kulkowy" świecznik. Hand made, powiadasz? Hmmm, chyba muszę pokombinować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak :) Kule różnych wymiarów zamówiłam na allegro.
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  43. Przepięknie i klimatycznie u Ciebie!
    ściskam

    OdpowiedzUsuń
  44. Cudownie, już czuć u Ciebie atmosferę świat, przy takim stole można posiedzieć nie jedna chwilkę :D chyba i u mnie czas się zabrać, bo jakoś nastoju świątecznego wciąż brak , może gdyby spadła odrobina śniegu ;);)

    OdpowiedzUsuń
  45. Cudne dekoracje :) Totalnie w moim stylu więc podwójnie jestem zachwycona. <3<3

    OdpowiedzUsuń