czwartek, 11 grudnia 2014

Chwilo trwaj...

Witajcie Kochane :)

Czas płynie nie ubłagalnie. 
Mija nie wiem kiedy i wciąż mi go brakuje, 
by z wszystkim nadążyć :).

Planów mnóstwo, pomysłów ogrom, 
ale sprawy bieżące nie pozwalają na ich realizację :)
 Dom i praca to priorytet, ale teraz jest moja 
chwila dla Was :)))


 Krótki moment relaksu z ciepłą kawą i ELLE DECORATION 
muszą mi wystarczyć do naładowania akumulatorów :).

 Chciałam dziś Wam Kochani pokazać
cudny stroik, który dotarł do mnie
od sympatycznej Magdy z bloga Cudawianki


  Wianek można powiesić na ścianie,
ale bym mogła się nim nacieszyć -
położyłam go na stoliku :)
Jest piękny! 
W moim stylu, z naturalnymi dodatkami:)


Usiadłam i napawam się tą chwilą :)
Jest cudnie, choć jeszcze nie świątecznie
 w moim domku.
Ten wianek daje mi znak, że już czas myśleć 
o dekoracjach i piernikach.
 Mam nadzieję, że w sobotę nadrobię zaległości. 


Teraz chwilo trwaj...:)


Dziękuję serdecznie za słowa
wsparcia i otuchy :)))

Wszystkie Wasze komentarze 
przekazuję mojej połówce :)
Trzyma się dzielnie!

Uściski dla Was :)






90 komentarzy :

  1. wianuszek piękny :-) miłego wieczoru :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie podobnie, gdzieś mi ten czas umyka ;))) ale to dobrze, ze w tym zgiełku wciąż można znaleźć czas na chwilę dla siebie :))
    Rzeczywiście, wianuszek jest przepiekny!
    Pozdrawiam goraco

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musiałam Marysiu się zatrzymać :) choć na małą, czarną :)
      Serdeczne uściski dla Ciebie!

      Usuń
  3. u mnie w domu też jeszcze mało świątecznie...
    ale wszystko ma swój czas i swoje miejsce. najważniejsze, by mieć blisko tych, których kochamy, reszta jest całkowicie nieważna!

    wianuszek jest śliczny i pięknie pasuje :)

    miłego wieczoru i ...chwilo trwaj! :)
    serdeczności!
    M.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz racje Marysiu :)
      A wianuszek również bardzo mi się podoba!
      Ściskam :)

      Usuń
  4. Przytulny klimacik u Ciebie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak się składa, że na razie mam na głowie tylko dom :( Ale też nie mogę się jakoś zabrać za porządki, chociaż plan zrobiony, lista zakupów także. A co dopiero, jak się pracuje. Pamiętam tę gonitwę... Sama nie wiem, co lepsze.
    Ale my KOBIETY zawsze damy radę! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pokrzepiające słowa :) Dziękuję!
      Pozdrawiam cieplutko :)

      Usuń
  6. Piękny wianek. Pozdrawiam Marta

    OdpowiedzUsuń
  7. Przydałby mi się taki relaksik :) A wianek naprawdę jest cudny. Ściskam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj mam teraz taki czas, w którym chwila dla siebie była już od dawna marzeniem :)
      Dziś się udało :)
      Pozdrawiam serdecznie!
      Marta

      Usuń
  8. Oj tak czas tak leci...13 dni do świąt, Grudzien zawsze gna jak wicher ;))
    Miłego Kochana *:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację :), jest tak magiczny jak i szybki :) - dla mnie za szybki.
      Dzięki serdeczne!

      Usuń
  9. Piękne kolorki! Bardzo fajnie wygląda jako stroik do świeczki!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Masz rację, dlatego zastanawiam się czy go zawiesić na ścianę, czy nie :)?
      Pozdrawiam serdecznie!
      Marta :)

      Usuń
  10. Piękny wianek, bardzo mi się podoba :) Bardzo fajnie wygląda na stoliku. Magda robi wspaniałe wianki. Pozdrawiam Cię ciepło :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu :) Podzielam Twoje zdanie. W ogóle sam pomysł na te stroiki jest świetny :)
      Uściski!

      Usuń
  11. Bardzo ładny wianuszek i sprawdza się jako stroik :)
    Czasu chyba nigdy nie będziemy miały za dużo. Przemyka gdzieś między palcami, dlatego tym bardziej cenię sobie takie pięć minut dla siebie.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację, zawsze jest coś do zrobienia i zaganiany człowiek na maksa :)
      Pozdrawiam serdecznie!
      Marta :)

      Usuń
  12. Cudowny wianek :) i już nadaje ciepły i delikatnie świąteczny klimat :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się bardzo :), zawdzięczam go Magdzie z głową pełną pomysłów! :)
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  13. Śliczny wianuszek... ja bym zostawiła na stole jako stroik. Piękna ozdoba :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wianek bardzo klimatyczny, jest fantastycznie skomponowany i pięknie wygląda na Twoim stoliku :))) Dobrej nocy i cieplutkie pozdrowienia :))))

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładny wianek. Podoba mi się kolorystyka ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi także, wszystko co stworzyła natura jest cudne!
      Pozdrawiam gorąco :)
      Marta

      Usuń
  16. Fajny wianek, może i niebawem mnie się uda taki stworzyć?
    http://szalenstwa-panny-matki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie zrobiłam go :), to praca Magdy z bloga cudawianki :)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  17. Ładnyyyy Pasujecie u Ciebie.. U mnie zresztą też by pasował :)) Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno Kasiu :) Do Twoich naturalnych dekoracji!
      Uściski :)

      Usuń
  18. Ale oryginalny wianek!! Super taka chwila tylko dla siebie w tej codziennej bieganinie.
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) i tak chwila musi wystarczyć i znowu bieg :))
      Pozdrawiam!
      Marta :)

      Usuń
  19. Pięknie zaprezentowałaś tę chwilę dla nas...dziękuję i serdecznie Cię pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Aga :) Milutko z Wami spędzić ten czas :)))
      Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  20. Niesamowite jak pięnke rzeczy jest w stanie stworzyć człowiek. Wianuszek obłędny !
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że się podoba :))) Mnie również chwycił za serce :)
      Ściskam!

      Usuń
  21. Śliczny wianek, wszystko pasuje idealnie.
    Pozdrawiam-D.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie :)
      Pozdrawiam cieplutko!

      Usuń
  22. Piękny jest. Nic dziwnego, że porwał Cię swoją aura :)

    OdpowiedzUsuń
  23. super pomysł a jeszcze ładniejsze ykonanie, bardzo mi się podoba, zazdroszcze pomysłów, masz świetne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Edytko :) to nie mój pomysł i wykonanie! Tylko Magdy :)
      Miłego...

      Usuń
  24. Znam ten blog :) Zaglądam tam, aby podziwiać wianki :) Ten jest uroczy! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To zaglądamy razem :)))
      Serdecznie pozdrawiam!

      Usuń
  25. Wspaniały wianek i czarujący klimat zdjęć, wygląda na prawdziwy relaks. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie z Wami pobyć :))), ale czas mnie nagli, bo robota leży :D
      Pozdrawiam!

      Usuń
  26. Wianek jest super. Podobają mi się takie wianki z bombeczek. Ten bardzo naturalny. pasuje idealnie :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  27. Oj biegnie ten czas, biegnie Martuś. Ja nie mogę na przykład w to uwierzyć, że Antek już jutro dwa tygodnie skończy!:)) Śliczne te Twoje zdjęcia i w ogóle uwielbiam klimat jaki panuje na Twoim blogu:)) A wianek cudowny po prostu! Uściski wielkie:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ola nie mogę uwierzyć :) zleciało już 2 tygodnie - kurcze kiedy ? :)
      Pamiętam Wasz pierwszy post z Antosiem :)))
      Trzymajcie się zdrowo!

      Usuń
  28. Wianek przepiękny! Kolory idealne i naturalność króluje w nim. Całość bardzo mnie się podoba!
    Zaparzyłam kawę, wypijemy razem :)
    Uściski przesyłam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu :) to świetnie, że mi potowarzyszysz! Na babskie pogaduszki zawsze trzeba znaleźć czas!
      Uściski dla Ciebie :)

      Usuń
  29. Marta, bardzo się cieszę, że wianek Ci się podoba! Tworzyłam go dla Ciebie z ogromną przyjemnością! :)) Niesamowicie wpasował się w Twój klimat! :) Na ścianie wygląda ładnie, ale jako stroik na stół - obłędnie!!! I jeszcze do tego ten świecznik - pewnie Twojej roboty!!! :)) - kompozycja idealna!!! Niechaj Ci służy jak najdłużej! :)) Pozdrawiam cieplutko, Magda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana podoba się wszystkim! W domku również robi furorę wśród znajomych :)))
      Jeszcze raz wielkie dzięki!
      Buziaki!

      Usuń
  30. Ojej strasznie ci tego wianka zazdroszę i dokladnie rozumiem tyle pomysłów, a czasu brak :(

    OdpowiedzUsuń
  31. Zdolne ręce Magdy to jedno, a fajna aranżacja i właściwe wyeksponowanie to drugie. I jedna i druga spisała się więc na medal :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewuś :) dziękuję, ależ mi radość sprawiłaś!
      Buziaki!

      Usuń
  32. Ten wianek ze świeczką wprowadza w cudowny, przedświąteczny klimat. Przyjemnie tu u Ciebie :))

    OdpowiedzUsuń
  33. wianek zachwycający, a czas tak biegnie w zawrotnym tempie, ale niedługo Święta więc będzie moment aby na chwilkę przystopować i spędzić czas na spokojnie z rodziną :)
    pozdrawiam serdecznie Monika,

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło Cię poznać :) Masz rację :) Już nie mogę się doczekać chwili odpoczynku w rodzinnym gronie :)))
      Pozdrawiam serdecznie!
      Marta :)

      Usuń
  34. piekny!! te stroiki sa piekne ;-)
    ale moja uwage przyciagnela tez twoja sofa bo jetem na etapie poszukiwan - ladneji szarej ;;;;----)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi także się podoba :), a sofa to COMO HELVETIA :) - wygodna :)

      Pozdrawiam!

      Usuń
  35. Martusiu... coraz częściej sama krzycze na siebie, abym czesciej zatrzymywala sie na chwile ;) Wszystko robienie w biegu nic dobrego nie przynosi. Zostane u Ciebie na dluzej ;) I zapraszam na Candy do mnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) zaraz do Ciebie lecę! A wiesz, że także wołam zwolnij!
      Serdecznie pozdrawiam :)

      Usuń
  36. Choć prosty wygląda naprawdę efektownie!

    OdpowiedzUsuń
  37. Taka chwila dla siebie, nawet jeśli krótka naprawdę pozwala naładować akumulatory :))) Życzę Wam duuużo pozytywnej energii!
    Wianek piękny dostałaś, cudnie w nim wyglądają te kłębuszki wełny :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te kłębuszki to taka nowość - myślę :), bo ja dopiero pierwszy raz spotkałam się z takimi wiankami właśnie u Magdy :)
      Dzięki Aguś!

      Usuń
  38. och jaki piękny! będzie dla mnie inspiracją podczas warsztatów wiankowych:)
    Pozdrawiam i trzymajcie się dzielnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Martuś :) Zazdroszczę Wam tych warsztatów! Bawcie się świetnie i twórzcie różności :)
      Dziękuję! Serdecznie pozdrawiam :)

      Usuń
  39. Martuś przepraszam, ale przez pomyłkę usunął się Twój miły komentarz :( W każdym bądź razie bardzo dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic nie szkodzi :) Zaraz wpadnę raz jeszcze do Ciebie!

      Usuń
  40. slicznie u Ciebie! :) piękny ten stroik wianuszek :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu :) Fajnie, że wpadałaś!
      Pozdrawiam!
      Marta

      Usuń
  41. I od razu świątecznej ....
    Chwilo trwaj!

    OdpowiedzUsuń
  42. Och jaki piękny wianek! idealnie wpasował się w twój świąteczny klimat. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej :) Miło Cię poznać! Dziękuję serdecznie!
      Pozdrawiam cieplutko :)
      Marta

      Usuń