poniedziałek, 15 grudnia 2014

Czas na ... :)


Cześć Kochani:)

Po zabieganych kilku dniach, znowu wpadam do Was :).
 To był intensywny weekend, ale dzięki temu 
plan został wykonany:). 
Pokażę Wam owoce mojej roboty jeszcze 
w tym tygodniu :) - obiecuję.

Dziś może ciut nieskromnie :),
 ale chciałam się pochwalić, 
że mój blog został wyróżniony
jako jeden z rodzynków z blogosfery w rubryce
HIPER blog na łamach 
CZAS na WNĘTRZE  w numerze styczniowym 2015:)


To dla mnie niesamowita radość :))), 
bo przecież domek przy lesie 
prowadzę dopiero od czterech miesięcy, 
a post pt. Marmur w tkaninę przyodziany
jest jednym z pierwszych :)))

Cieszę się, że mogłam wystąpić w prasie 
obok tak wspaniałych blogerek :))) - gratuluję dziewczyny!

Buziaki dla Was Kochani :)
Pozdrawiam cieplutko!


58 komentarzy :

  1. wyróżnienie w pełni zasłużone! gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje :) Blog jest super więc najbardziej zasłużone wyróżnienie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję, w pełni zasłużyłaś :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje Marta! Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję i życzę dalszych sukcesów :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie! Dalszych sukcesów :-) pozdrowionka :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super gratuluję ! my też będziemy tylko w wydaniu w Lutym :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Moje Gratulacje Marta :) Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ooojacie!!!! serdeczne gratulacje!! :)))
    życzę samych takich wspaniałych wyróżnień! ...i jeszcze lepszych :)

    uściski ogromne! :)
    M.

    OdpowiedzUsuń
  10. gratuluję Ci z całego serca, to musi być naprawdę wielka radość:) tym bardziej, że wyjątkowo zasłużona:) trzymam kciuki za Ciąg Dalszy! pozdrowienia...

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratulacje Kochana! to niebywałe wyróżnienie. z resztą co tu dużo mówić - należy Ci się bez dwóch zdań :)
    Pzdr!
    Basia

    OdpowiedzUsuń
  12. o ja!!!Brawo!Może i mnie się kiedyś uda?
    szalenstwa-panny-matki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Łaaał! Świetna sprawa! Bardzo Ci gratuluję.:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Już widziałam i serdecznie gratuluję !!! Zasługujesz na to wyróżnienie:)))
    Pozdrawiam i miłego dnia życzę:)))

    OdpowiedzUsuń
  15. Prowadzisz wspanialego bloga, Twoje pomysły są świetne, w pełni zasłużone wyróżnienie :-)))))

    OdpowiedzUsuń
  16. Marta bardzo się cieszę...to miło kiedy ktoś docenia naszą pracę . Uściski dla Ciebie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluję! To naprawdę fajne wyróżnienie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratulacje Kochana, ja wiem, że też tam gdzieś jestem, ale niestety nie mam dostępu do polskich gazet :( Buziaki ogromne :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluję i życzę jeszce nie jednej publikacji w gazecie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Fantastycznie! Gratulacje. Może i ja kiedyś zostane tak wyróżniona :) to musi być wspaniałe uczucie.

    OdpowiedzUsuń
  21. Hura! Wielkie gratulacje! Ja też dzisiaj śmigam do kiosku prasowego - muszę mieć ten numer
    Barrrdzo się cieszę!
    pozdrawiam i życzę miłego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratulacje! Życzę więcej takich sukcesów w Nowym Roku! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Doborowa obsada w tej gazecie patrzę! Gratuluję! Należy się! Ściskam! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. :))) Jakże się cieszę, że mogę być w Twoim towarzystwie:) Gratulacje i uściski wielkie:))

    OdpowiedzUsuń
  25. Myślę ze w pełni na to zasłużyłaś :D Gratulacje przeogromne :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Ale super! Gratulacje i powodzenia, życzę wielu takich wyróżnień, bo zasłużone na 1000% :) <3

    OdpowiedzUsuń
  27. Gratuluję wyróżnienia:) Zasłużyłaś na nie, chętnie zakupię gazetkę aby zobaczyć publikacje "z bliska":) Twój blog jest bardzo inspirujący, wkładasz w niego dużo siebie. Bardzo lubię tu zaglądać.
    Pozdrawiam Cię serdecznie!
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  28. Kochana gratuluję :)i wcale mnie to nie dziwi- zasłużyłaś:) to musi być cudowne uczucie:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  29. Gratulacje! To duże wyróżnienie :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Gratulacje, to prawdziwe wyróżnienie, i trzeba się chwalić! :)))

    OdpowiedzUsuń
  31. Gratulacje, to duże wyróżnienie. Zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  32. Gratuluję i ciszę się razem z Tobą! Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  33. SUUUUPER! Gratulacje serdeczne :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Super!!!!!! dobra robota i dobry przepis na bloga :) gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  35. Brawa!!!!! Serdecznie gratuluje ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. Ogromnie gratuluję !!! Zasłużone jak nic :)) Miłego Kochana ♥

    OdpowiedzUsuń