środa, 17 grudnia 2014

Konkurs rozstrzygnięty :)

Kochani !

Dziś jest dzień, w którym podaję wyniki konkursu :). 

Najpierw jednak chciałabym przywitać 
nowych gości - jest mi bardzo miło Was poznać :).

 Do udziału w konkursie chętnych nie brakowało,
 z czego bardzo się cieszę.
Liczba ta przerosła moje najśmielsze oczekiwania :), 
aż szkoda, że mogę obdarować tylko dwie osoby.


Nadszedł ten czas:

Kosz druciak trafia do 

Agnieszki z bloga Lifestyle inspiracje

a Jelonek do Kasi z bloga Kasmatka

GRATULUJĘ!

Dziewczyny proszę Was o kontakt mailowy :)

Chciałabym by nagrody dotarły do Was
jeszcze przed świętami.

Wszystkim dziękuję z całego serca za zabawę :)

Miłego dnia życzę!






48 komentarzy :

  1. Dziękuję za zabawę i gratulacje dla szczęśliwców :)

    OdpowiedzUsuń
  2. dzięki za zabawę i gratulacje dla Dziewczyn!

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję. Dziękuję za zabawę. Pozdrawiam Marta

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję dziewczynom i dziękuję za zabawę:)))
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. szczęśliwym zwyciężczyniom serdecznie gratuluję, a Tobie Martuś, dziękuję za zabawę :)

    ślę uściski i życzę pięknego dnia ♡
    M.

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję!!!! Dzięki za fajną zabawę

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję zwyciężczyniom! Dziękuję za zabawę, dzięki której znalazłam to cudowne miejsce :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję... pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Serdeczne gratulacje dla dziewczyn :)))
    Dziekuje za zabawę Martuś, udanego dnia życze.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja również serdecznie gratuluję zwycięzcom i dziękuję wszystkim za współzawodnictwo!
    pozdrawiam, i "do następnego" :-)
    K.

    OdpowiedzUsuń
  11. gratulacje dziewczyny, dzięki za wspólną zabawę :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. eh...no marzenia koszowego niestety nie udało mi się zrealizować wygraną! Ale nie tym to innym razem!Gratuluję obdarowywanym!I zapraszam na nowy wpis!
    szalenstwa-panny-matki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. gratuluję, choć mi smutno...
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję Dziewczynom - takie cudne nagrody! :))))) i dziękuję za zabawę :))) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratulacje dla dziewczyn a Tobie dziękuje za zabawę ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja też dziękuję za zabawę. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratulacje dla dziewczyn :) A ja dziękuję Ci Martusiu za zabawę ! Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja również serdecznie gratuluję! Dzięki za zabawę :P

    OdpowiedzUsuń
  19. Dziękuję za zabawę i gratuluję szczęściarom:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratuluję! Cudowne nagrody :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratuluję i dziękuję za zabawę ! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratulacje!!!
    Dzięki za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  23. dziękuje za zbawę i gratuluję

    OdpowiedzUsuń
  24. Gratulacje dla szczęściar:)

    Pozdrowienia!:))

    OdpowiedzUsuń
  25. Szczęściara! Gratuluję :) Dzięki za zabawę.

    OdpowiedzUsuń
  26. Gratuluję! I dziękuję za zabawę :))

    OdpowiedzUsuń
  27. Gratulacje dla Szczęściar i dziękuję za zabawę:-)
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  28. Dzięki za zabawę i gratuluję dziewczynom :-)

    OdpowiedzUsuń
  29. gratulacje dla szczęśliwych zwyciężczyń :)
    pozdrawiam,

    OdpowiedzUsuń
  30. Ale się cieszę! Oczom nie wierzę!:) Ten cudny jelonek trafi do mnie, już szykuję mu miejsce obok choineczki:) Dziękuję za tę radość Martuś i zabawę!
    Tyle emocji tuż przed snem:):):)
    Uściski przesyłam!

    OdpowiedzUsuń
  31. Gratuluję i dziękuję za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Gratulacje dla dziewczyn i dziękuję za zabawę:)

    OdpowiedzUsuń
  33. GRATULUJE dziewczynam i pękam z zazdrości :) Buziaki Martuś!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rety,ale błędów..Wybacz..Pozdrawiam:)

      Usuń
  34. Mi natomiast pozostaje pogratulować zwycięzcom i żałować, że dopiero teraz tu trafiłem ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Co za niespodzianka, super jupi, bardzo się cieszę i już skrobię maila do Ciebie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kosz dotarł cały i zdrowy. Jest piękny i zaraz będzie fotka na FB :)

      Usuń
    2. Super! Cieszę się :))) aż żałuję, że nie mam konta na fb :(.
      Niech długo służy!
      Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  36. Gratuluęi dziekuję za zabawe

    OdpowiedzUsuń
  37. Gratuluję zwycięzcy i dziękuję za zabawę!

    OdpowiedzUsuń