piątek, 5 grudnia 2014

Nowe oświetlenie :)

Moi Drodzy :)))

Nie było mnie troszkę, ale tak już jest, że choroba 
nie wybiera :( - dopadła i nas. 
Nie próżnowałam, bo ciągle brakowało mi 
głównego oświetlenia w moim domowym biurze :), o którym pisałam tu klik
I w końcu na środku pokoju zawisła lampa z drucianym kloszem.


 Na pewno daje dużo światła :)
Biały sufit rozprasza je i powstaje jasna przestrzeń, 
której potrzebuję np. do szycia


Przewód do lampy to biało-czarny sznur 
z oprawą kupiony w Ikea.
Minimalistyczny :) klosz wydaje mi się odpowiedni do
  równie oszczędnego w formę wnętrza :).

Dziękuję Wam Kochani za tak liczny udział w konkursie :)
Frekwencja przeszła moje najśmielsze oczekiwania:)),
 a każde pozostawione słowo sprawia wiele radości!

 Spokojnego, rodzinnego
weekendu :)

Buziaki







46 komentarzy :

  1. My u nas wszedzie wymienilismy oswietlenie ;) fajna ta lampa :))) Zdrowka duzo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To super :) Marysiu! My częściowo przy przeprowadzce do domku kupiliśmy nowe, a część teraz tak z czasem do kupujemy :)
      Miłego dnia!
      Marta

      Usuń
  2. Bardzo minimalistyczny :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak :) wygląda jak odarty z materiału :), ...ale zaręczam nie gdy go miał!
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  3. Życzę zdrowia!
    Bardzo fajny efekt z tą lampą, Coś takiego przydałoby mi się w kuchni, bo moja lampa, choć podoba mi się, to jednak nastrojowe światła daje, a to chyba w takich miejscach jak kuchnia, czy pracownia właśnie - nie jest najważniejsze;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :). Masz rację, również myślę o zmianie kloszów nad stołem, ...ale zobaczę co z tego wyjdzie :))
      Uściski!

      Usuń
  4. Wspaniały pomysł z tym kloszem, fajnie to wygląda :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Skąd masz takie kloszowe cudo?
    http://szalenstwa-panny-matki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marta sama robi takie cuda i wiele innych :)

      Usuń
    2. Pozdrawiam Was Kochane! :)
      Całusy :)
      Marta

      Usuń
  6. Martusiu, życzę wam zdrówka :) Twój klosz jest świetny, bardzo w twoim stylu i pasuje do Twojego wnętrza. Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu :). Największego chorowitka przywiozłam wczoraj po zabiegu ze szpitala i tak teraz jestem domową pielęgniarką :))). Ale jest ok!
      Pozdrawiam serdecznie :)
      Marta

      Usuń
  7. Idealnie dopasowany do Twojego biura :) i daje 100% światła - no żarówka wie po co świeci :P Wracaj do formy szybko! Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Beatko! Nastała jasność i jest mi tam bardzo potrzeba :)
      Uściski dla Ciebie!
      Marta

      Usuń
  8. Pasuje u Was :) Zdrówka życzę kochana.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie! Miło Cię czytać :)
      Pozdrawiam serdecznie!
      Marta

      Usuń
  9. Lubię te lampy i bardzo chciałam je mieć u siebie , jednak przeważyła ekonomia - te co mam są stosunkowo nowe ;) A Twoje dzieło jak zawsze piękne :)) Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ilonko ten klosz to ja sama skleciłam :) - nie jest kupny :) Dla mnie te kupne to za wysokie progi cenowe!
      Serdeczne uściski :)
      Marta

      Usuń
  10. Odpowiedzi
    1. Również, ale ceny mnie zniechęcają :(. To przecież można zrobić samemu myślę i tworzę :)
      Marta :)

      Usuń
  11. Mam nadzieję, że już po chorobie, a lampa fajna...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po chorobie :), ale wczoraj przywiozłam poszkodowanego po szpitalu do domu :)
      Teraz mam rolę pielęgniarki :)
      Dziękuję Ewuś :)
      Marta

      Usuń
  12. bardzo oryginalne oświetlenie! i faktycznie daje mnóstwo światła tak teraz potrzebnego w okresie zimowym :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, przygnębia mnie szarość za oknem i obiad z zapalonym światłem :), tym bardziej, że śniegu nie ma i ciemnica straszna :))
      Pozdrawiam serdecznie!
      Marta

      Usuń
  13. Ciekawa aranżacja lampy :) Myślę, ze daje dużoooo światła :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajneee i na pewno bardzo jasno.Ten sznur i ikeowskie lampy które na nim wiszą kocham absolutnie ;)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również cenię lampy Ikea :)
      Dziękuję gorąco!
      Miłego dnia :)

      Usuń
  15. a ja szukam takiego fajnego drucianego klosza! i kombinuję jak i z czego by sobie zrobić. a tu masz! CUDNY jest! i pięknie mu u Was :)

    zdrówka życzę!

    i uściski ślę :)
    M.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Marysiu :)
      Miłego dnia życzę!
      Marta :)

      Usuń
  16. Bardzo fajny i oryginalny klosz !!! Jestem pod wrażeniem:)))
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Celem była jasność - w te ciemnicę za oknem :)), którą znoszę średnio!
      Miłego dnia Aga :)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  17. Super klosz bardzo ale to bardzo mi się podoba, i tez się cieszę że biore udział w konkursie koszyk jest extra:) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Miło mi!
      Pozdrawiam cieplutko :)
      Marta

      Usuń
  18. o prosze jak u ciebie ladnie ;-) lampa super.
    i dobrze ze juz zdrowa ;-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Pomysł jest naprawdę niebanalny!

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetna ta lampa. U mnie w mieszkanku jeszcze 3 miejscach wiszą żarówki zamiast lamp, więc może w któreś miejsce pójdzie coś podobnego?

    OdpowiedzUsuń
  21. Wpasowała się idealnie do wnętrza, tworzy spójną całość!
    Uściski przesyłam!
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja też ledwo żyję Marto, ale nie ma tego złego...dzięki temu mam więcej czasu na przeglądanie blogów.

    OdpowiedzUsuń
  23. takie proste a jakie cudo :o) zdrowia bo idzie zima

    OdpowiedzUsuń
  24. Amei conhecer o seu blog, já fiquei por aqui!!!Achei maravilhoso!!!
    Visite-me:http://algodaotaodoce.blogspot.com.br/
    Siga-me e pegue o meu selinho!!!

    Obrigada.

    Beijos Marie.

    OdpowiedzUsuń
  25. lampa bardzo ciekawa, mi się takie podobają, ale w moim domu nie miałaby racji bytu bo mąż uważa je za zbyt duże dziwactwa :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie są to moje klimaty, ale fajnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja też masz klosz tylko kabla nie mam.. Twój super się prezentuje. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  28. Witam, czy robi Pani takie rzeczy typu ten piękny klosz takze na sprzedaz? pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń