poniedziałek, 8 grudnia 2014

Świątecznie, ale z alternatywą ...

Kochani !

Dziękuję za miłe słowa i troskę :). 
Wróciłam do formy i w domu zajmuję się 
moją drugą połówką :)- po artroskopii kolana :(.

Pomalutku wszystko wróci do normy, 
potrzeba na to jednak czasu.


Dziś nadal świątecznie
i o dekoracjach wg. mojego pomysłu :).

Nie biegam jeszcze po prezenty, 
ale przechodząc obok pięknych sklepowych wystaw
zaobserwowałam, iż obok bieli i tradycyjnej,
 świątecznej czerwieni pojawiają się ozdoby
w kolorze niebieskim, turkusowym i granacie :)

W związku z tym pomyślałam sobie, że pokażę kilka pomysłów, 
jak wyglądają choineczki w tych barwach. 




Zawsze staram się zrobić coś praktycznego :), 
co łatwo można zmienić według 
własnego pomysłu i upodobania.

 I kilka przykładów w czerwieni.

Choineczki dostały ubranka wykonane z wstążeczek :)



Takie cukierkowe te drzewka :)...prawda?

Mi podobają się obie wersje kolorystyczne, 
ale zdania nie zmienię i w tym roku będzie u nas
świątecznie z bielą.
  Pewnie pojawi się także srebrny lub złoty
 i ciut czerni :)


Jeszcze raz dziękuję z całego serca :))

Życzę przyjemnego tygodnia!

Ściskam :)




90 komentarzy :

  1. uwielbiam te Twoje choinki, są meeegaaaa oryginalne!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kochana :) Myślę, że ich oryginalność daje wiele możliwości dekoracyjnych.
      Miłego dnia!
      Marta :)

      Usuń
  2. Marta super Ci to wyszło...i takie choineczki dają całe morze możliwości. Uściski dla Ciebie i dobrego dnia ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Olu! Również dla Ciebie dobrego.. :)
      Buźka :)
      Marta

      Usuń
  3. Piekne te dekoracje, zdrówka Kochana!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Marysiu :)
      Trzymaj się cieplutko!
      Uściski :) Marta

      Usuń
  4. Cudne te choinki, myślałam żeby zrobić choinkę z drewnianych listewek, pasująca do tablicy w kuchni.
    Pomysł wart zapamiętania - pozdrawiam-D.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj miło Cię poznać :). Cieszę się, że choineczki Cię zainspirowały :) Powodzenia twórz swoje! Pozdrawiam gorąco :)
      Marta

      Usuń
  5. obie wersje prezentują się fajnie :-) miłego dnia :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo oryginalne choinki, super w obu wersjach kolorystycznych, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że wpadły w oko :)
      Miłego dnia!
      Marta

      Usuń
  7. Śliczne choinki, zwłaszcza ta niebieska:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Niebieska najbardziej spodobała się także mojej córeczce!
      Pozdrawiam serdecznie :)
      Marta

      Usuń
  8. Te choineczki to coś dla mnie. Lubię ciągle coś zmieniać, dodawać odejmować... W obu tych wersjach i tych wcześniejszych prezentują się pięknie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To mam podobne upodobania :) coś nowego niedrogim kosztem :). Dziękuję serdecznie!
      Pozdrawiam cieplutko ;)
      Marta

      Usuń
  9. Wszystko wygląda cudnie :) I tak słodko..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wielkie dziękuję Beatko :) Cieszę się niezmiernie!
      Uściski dla Ciebie :)

      Usuń
  10. obie wersje choinkowe są cudne i cukierkowe :)

    zdrówka i serdeczności!
    oraz szybkiego powrotu do formy dla drugiej połówki :)
    pozdrawiam,
    M.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak myślę :) i zawsze podoba mi się turkus, ale u kogoś :) Pozdrawiam cieplutko!
      Dziękuję :)
      Marta

      Usuń
  11. Inne, więc fajnie! Dla mnie to co inne zawsze fajne!
    A dziś wieczorem zapraszam do mnie na moje DIY!
    szalenstwa-panny-matki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O to podobnie jak ja masz :) coś innego to fajnego!
      Miłego dnia!
      Marta :)

      Usuń
  12. fajne te Twoje drzewka :) widzę hurtową produkcję zaczęłaś :P
    Basia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie Basiu :) Ja mam tyle pomysłów, że chcę chociaż każdą choineczkę po 1 sztuce :))
      Dziękuję i serdecznie pozdrawiam!
      Marta :)

      Usuń
  13. świetne choinki- przede wszystkim mega praktyczne - co roku można zmieniać sposób ich udekorowania :) mi osobiście bardzo podobają się te z dekoracjami ze wstążek :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Również lubię proste dekoracje np. z wstążeczek :)
      Pozdrawiam cieplutko!
      Marta :)

      Usuń
  14. Choinkowe las po prostu:) piękne. Pozdrawiam Marta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O masz rację :) - taki świąteczny las :) Miłego dnia!
      Marta :)

      Usuń
  15. Ja uwielbiam wszelkie błękity i turkusy i bardzo podobają mi się ozdoby świąteczne w takich kolorach. Jednak w tym roku postawiłam na biel, beże z odrobiną czerwieni. Świetne są Twoje choineczki, super że można je zmieniać i w różny sposób ubierać. Pozdrawiam cieplutko i życzę szybkiego powrotu do zdrowia Twojej Drugiej połówce.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu! Cieszę się, że Ci się podobają. Właściwie strojąc je tak myślałam, że wpadną Ci w oko! Uściski!
      Marta :)

      Usuń
  16. Ja też tak coś słyszałam, że w tym roku dekoracje pastelowe na choince są w modzie :) bardzo te turkusowe bombki mi się podobają. Życzę wszystkim zdrowia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coś innego niż zawsze :), ja w tym roku na to stawiam! Ale Domi, jeszcze nawet nie przejrzałam co tam na strychu pudełka trzymają :)))
      Pozdrawiam cieplutko!
      Marta :)

      Usuń
  17. Fajnie, że można je zmieniać :) Też lubię takie uniwersalne dekoracje. Obie wersje bardzo mi się podobają! Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) serdecznie! Uniwersalne i indywidualne zarazem :)))
      Cieplutkie pozdrowienia ślę!
      Marta :)

      Usuń
  18. Piękne choinki! Domyślam się, że jest dzieło Twoich rąk ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Kolejne pomysłowe dekoracje świąteczne Martuś, mi podobają się choinki z pierwszego zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki serdeczne :)) Ślę pozdrowienia!
      Buźka :)
      Marta

      Usuń
  20. ta srebrna...no cudo, pieknie pomyslane i wykonane:) pozdrowionka:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba swoją możliwością zmian bije wszystkie :D Dzięki serdeczne Aga!
      Gorące pozdrowienia!

      Usuń
  21. Jakie śliczne te choineczki! Zwłaszcza te drewniane! Cuda :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aga widać preferujesz drewno :) a ja lubię łączyć :))
      Dzięki i miłego...
      Marta :)

      Usuń
  22. Piękne choinki. Bardzo lubię proste formy. Obie wersje śliczne :) Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) za uznanie i wizytę! Pozdrawiam cieplutko :))
      Marta :)

      Usuń
  23. Cudneeee! :) wszystkie wersje mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To super :) Lubisz Aniu i turkus i czerwień ? Mi ciężko ocenić, choć do tej pory na święta wkradała się czerwień :))
      Ściskam!
      Marta

      Usuń
  24. Zachwycasz mnie za każdym razem!:) Dostarczasz inspiracji. Turkusowy jest piękny:)
    Pozdrawiam Cię serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu! Kto komu dostarcza inspiracji :), a Twoje dzieła :).
      Ściskam serdecznie :)

      Usuń
  25. Genialne te Twoje dekoracje świąteczne! Jestem zachwycona nimi!
    Pozdrawiam ; )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gorąco dziękuję i pozdrawiam jeszcze cieplej :)!

      Usuń
  26. Oryginalne :)

    Szybkiego powrotu do zdrowia i formy dla twojej połówki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie :)!
      Pozdrawiam cieplutko :)

      Usuń
  27. Choinki same w dobiry bardzo urokliwe... Każda szatka uczyni je pieknymi.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana myślę, że masz racje! Takie wymyśliłam jakby wielorazowego użytku :D
      Ściskam :)
      Marta

      Usuń
  28. Śliczne !!! Oryginalne i wyjątkowe. Urzekły mnie po prostu:)))
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki serdeczne Aga :) Miło mi.
      Uściski dla Ciebie :)
      Marta

      Usuń
  29. Martuś i znów tradycyjnie zachwycasz!:)) No piękne są po prostu te Twoje choineczki, aż sama nie wiem, która mi się podoba najbardziej:)) Buziaki przesyłam;)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana cieszę się, że znalazłaś czas by wpaść do mnie :))) Widać synek grzeczny, a córeczka pomocna :). Trzymaj się Kochana! Wielkie dzięki :)
      Marta :)

      Usuń
  30. Świetne są! Przepiękne!

    OdpowiedzUsuń
  31. Witam. Bardzo ładnie tu u Ciebie. Będę częściej zaglądać. Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło Cię poznać imienniczko :) Zapraszam i dziękuję!
      Pozdrawiam cieplutko :)

      Usuń
  32. Super pomysł! - świetne jest to , że co roku można choinkę ozdobić inaczej :) Jesteś genialna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie, że się podobają :) A do geniuszu mi daleko :)))
      Pozdrawiam serdecznie!
      Marta :)

      Usuń
  33. fantastyczne te Wasze choinki :D

    OdpowiedzUsuń
  34. Ta z bombeczkami jest cudowna! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wielu tak uważa :) Ja nie potrafię ocenić :)
      Cieszę się i pozdrawiam gorąco!
      Marta

      Usuń
  35. Śliczne choineczki, najbardziej chyba przypadła mi do gustu ta z turkusowymi bombkami :-)
    Uściski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, ta jest faworytem :) Zbiera sama miłe komentarze :)
      Dziękuję gorąco!
      Marta :)

      Usuń
  36. Świetne te choinki ! O dziwo najbardziej podoba mi się ta z turkusowymi bombkami, a turkusu u siebie nie miałam nigdy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja także nie stawiałam na turkus :), ale przecież ile ludzi tyle opinii :)
      Cieszę się Kamilko, że się podobają!
      Miłego wieczoru :)

      Usuń
  37. myślę, że takie ozdoby mogą spokojnie zastąpić choinkę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło Cię poznać :). Dziękuję :), ale tradycyjnie, jak co roku stanie u nas żywe drzewko!
      Pozdrawiam gorąco :)
      Marta :)

      Usuń
  38. Wszystkie są super! Masz świetne pomysły, a z bombeczkami naj :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu :)! Wielkie dzięki. Miło mi :)
      Serdecznie pozdrawiam!

      Usuń
  39. Odpowiedzi
    1. Fajnie, że wpadłaś i znalazłaś chwilkę :)))
      Ściskam!
      Marta

      Usuń
  40. Piękne są te drzewka. Aż chce się takie mieć.

    Artroskopia... wiem co to znaczy, sama to przeszłam, już dość dawno temu (to był chyba 2003 rok) ale czasem kolano i do dziś dokucza...

    OdpowiedzUsuń
  41. Nie wiedziałam, że wstążki można tak fajnie wykorzystać. Czerwienie są śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Bardzo ciekawe połączenie kolorystyczne, zwłaszcza z tymi turkusami, bo czerwień to już tradycyjna, ale to prawda, że na tych zdjęciach wygląda słodko!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  43. bardzo mi się podobają te choineczki :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Proste i bardzo ciekawe ozdoby z pomysłem! Lubimy takie kreatywne rozwiązania. Pozdrawiamy serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Jeżeli chodzi o święta to wszystko co nie czerwone budzi we mnie zainteresowanie bo jest takie niecodzienne :) Choineczki miodzio choć te nie czerwone są mi bliższe :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Piękne w swojej prostocie:) Ten turkus mnie chwycił;) Aga

    OdpowiedzUsuń
  47. Piękne! Idealne do domu, gdzie mieszkają koty! :D

    OdpowiedzUsuń