sobota, 20 grudnia 2014

W świątecznym klimacie

Witajcie Kochani! 

Dziś od rana u nas rwetes, 
każdy ma przydzielone zadania 
i praca wre :)

Mąż z córką robią nowy karmnik, 
ja zaś wzięłam się za świąteczne dekoracje.
W tym roku postawiłam na drewno, biel i troszkę czerni. 

Swoje poczynania zaczęłam od półek nad kanapą. 
Na jednej z nich stanęły moje hand madowe mikołajki:).

Myślę, że nie trzeba wyjaśniać z czego 
i jak powstały :) - zdjęcia mówią same za siebie :).


Robiłam je pod wymiar do półki.

Uszyłam także poszewkę na poduszkę 
z tej samej tkaniny co mikołajkowe czapusie.
W ramce zawisł plakat, 
który udostępniła Ania  - gdy go zobaczyłam
chwycił mnie za serce :)

Z białych piórek uformowałam 
skrzydełka - symbolizujące anioła.

O wykonanie gwiazdki i drewnianych świeczników
   poprosiłam męża :) - ja tylko obsadziłam świeczki.
 
Wpadałam na pomysł i natchniona 
ozdobiłam również schody. 

Miałam gałąź modrzewiową, którą jakiś czas temu
przytargałam z lasu - leżała obłamana.
Wyszło tak :)

Z brzozowej gałęzi pocięłam plastry i ozdobiłam
gwiazdkowymi pieczątkami. 

 
Na dziś wystarczy :), choć został przecież
 najważniejszy element - choinka!

Może jutro, może pojutrze ... przyjdzie czas
i na panią jodłę, czy pana świerka :)

Myślę jeszcze o girlandzie - jak coś
wymyślę, to na pewno podzielę się z Wami :)
Zmykam do innych domowych obowiązków.


Dziękuję za Wasze miłe słowa :)

Pozdrawiam weekendowo!










87 komentarzy :

  1. świetne te Twoje Mikołajki. Proste i sympatyczne :P
    B.

    OdpowiedzUsuń
  2. Super pomysł na mikołaje. Widziałam gdzieś w czerwonej wersji, ale takie o wiele bardziej mi się podobają. I jeszcze badyle modrzewiowe- świetnie wyglądają, jedne z moich ulubionych :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak modrzew to hicior :) Dzięki!
      Pozdrawiam cieplutko :)
      Marta

      Usuń
  3. Ależ jesteś pomysłowa:) Tak z prostych rzeczy wyczarować wyjątkowe dekoracje! Podoba mi się wszystko, bardzo!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Marto, wszystko wygląda pięknie! Ściana nad kanapą bardzo mi się podoba. Mikołajki są takie urocze :) Pomysł na ozdobienie schodów też jest super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Ci się podoba :)
      Pozdrawiam!
      Marta :)

      Usuń
  5. Bardzo pomysłowe dekoracje, proste a jak efektowne! bzi i miłego dnia:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mikołaje bardzo sympatyczne :) Wnętrze Twojego domu jest godne pozazdroszczenia: klasyczne, spójne i eleganckie ! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Jakże mi przyjemnie :))))
      Pozdrawiam cieplutko!
      Marta

      Usuń
  7. Prosto i ślicznie. Pozdrawiam Marta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki imienniczko :))
      Uściski wysyłam!

      Usuń
  8. Ale fajne mikołaje...generalnie u Ciebie bardzo świątecznie! Super

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że się podobają!
      Pozdrawiam niedzielnie :)
      Marta

      Usuń
  9. Wow! Zachwycił mnie ten materiał na poduszce i ramka z piórkami! :-) Schody też pięknie udekorowane!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, pomysł przyszedł sam
      Cieszę się, że się spodobało :))

      Usuń
  10. Fantastyczne mikołaje, cóż za oryginalny pomysł :))
    Pieknie u Ciebie Marta, cudowne dekoracje, naturalne, z pomysłem i piekne!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Fantastyczne Mikołaje! Cała kompozycja nad sofą bardzo mi się podoba - świątecznie, ale w taki nieoczywisto sposób :) To jest to!
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. mikołaje bardzo fajne, pomysłowe, a czapki i podusia super

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale super wymyśliłaś! Ja dziś sprzątałam. I ubrałam choinkę, niestety sztuczna, ale do swojego pokoju przyniosę prawdziwe gałązki :) dobrze, że jutro jeszcze woly dzień :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. My jutro wybieramy się po drzewko :), dlatego myślę, że dzień będzie równie pracowity!
      Dziękuję serdecznie :)
      Buziaki

      Usuń
  14. Schody przypzdobione gałęzią modrzewiową wyglają czadowo!A te Mikołaje!!!bajka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło i cieszę się niezmiernie :)
      Pozdrawiam cieplutko!

      Usuń
  15. Super choinka w ramce nad sofą :) Chyba sobie taką w kuchni postawię :) Pozdrawiam światecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie Kasiu :) dostępna na blogu Ani.
      Również ślę życzenia!
      Marta :)

      Usuń
  16. Wszystkie dekoracje super,ale mikołaje wymiatają :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Twoje ozdoby świąteczne są w moim klimacie, lubię naturalne dekoracje. Świętnie zaaranżowałaś półeczki, przesympatyczne mikołajki ! Pięknie ozdobiłaś schody. Pozdrawiam Cię ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu :) dziękuję za Twoje blogowe inspiracje!
      Ściskam :)

      Usuń
  18. Ale piękne wyglądają te półeczki nad kanapą! Fajne (i dużo :) miejsca do aranżacji całorocznych :) A świąteczna aranżacja urocza jest! I schody z tą gałęzią mnie zachwycają! :) Cieszy bardzo tworzenie tego klimatu :) Pozdrawiam cieplutko Martuś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu dziękuję za te przemiłe słowa :) Raduję się!
      Buziaki :)

      Usuń
  19. Jestem pełna podziwu. Chylę czoła. Wszystko mi się podoba. Ogromnie lubię tu zaglądać, bo wszystko co odkrywam daje mi bardzo duży zastrzyk pozytywnej energii oraz pozwala zauważać wielkie możliwości małych rzeczy.
    Bardzo dziękuję.
    pozdrawiam serdecznie
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu :) aż mi cieplutko na sercu zrobiło :) Wielkie dzięki!
      Ściskam świątecznie :)
      Marta

      Usuń
  20. Cudnie! Jak zwykle u Ciebie. Uwielbiam takie klimaty, prosto ale z klasą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Beatko te słowa wiele dla mnie znaczą :) Dziękuję ślicznie!
      Pozdrawiam świątecznie.
      Marta :)

      Usuń
  21. Pomysłowe mikołajki:) Półka nad kanapą i obręcz schodów wyglądają bardzo efektownie:) Ciężko się robi takie karmniki?
    Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu :) ja skończyłam i moja rodzinka również...to chyba nie :)))
      Dziękuję i zasyłam uściski!
      Marta :)
      P.S. Daj znać ja dotrze jelonek :)

      Usuń
  22. Naturalne i naturalnie piękne i aranżacja schodów , no i te mikołaje .... Pozdrawiam Marto i raz jeszcze życzę Świątecznej Radości.

    OdpowiedzUsuń
  23. piękne dekoracje a Mikołajki bardzo pomysłowe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdeczne dzięki :)!
      Pozdrawiam niedzielnie :)
      Marta

      Usuń
  24. Po prostu świetne! Masz dar, kobieto!

    OdpowiedzUsuń
  25. Przepięknie u Ciebie!!!!dekoracja schodów i plastry ze stemplami mistrzostwo świata!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się z takiej opinii :))))
      Buźka!

      Usuń
  26. Piękne Mikołajki w tamtym roku robiłam podobne :) Pozdrawiam świątecznie Ilona

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O to super :) w tym roku również zawitają jako dekoracja :)?
      Pozdrawiam niedzielnie!

      Usuń
  27. Zdecydowanie czuć klimat świąt u Ciebie! Fajnie, że wszystkie dekoracje zrobiłaś sama - lubię tak!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta wolna sobota mnie zmobilizowała :) i dziewczyny, pokazują same rękodzielne cudeńka!
      Serdecznie uściski ślę :)))

      Usuń
  28. Przepięknie ustrojone półeczki masz :D a mikołaje sa rewelacyjne :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :)
      Wszystkiego co najlepsze z okazji zbliżających się świąt!
      Marta

      Usuń
  29. ooo urocze te mikołaje w czapeczkach rewelacja :) bardzo ciepło i naturalnie u Ciebie super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak postawiłam na naturę :) Przeniosłam kawałeczek lasu do domku.
      Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  30. po pierwsze uwielbiam Twoją kanapę! po drugie mikołajki wspaniałe aż mi się takiego zachciało, kto powiedział że musi być czerwony. No i po 3 te schody! wspaniale, buziaki i udanej niedzieli :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kasiu :) Mikołajki bardzo polecam - działaj!
      Serdecznie pozdrawiam i ślę cieplutkie życzenia z okazji świąt!
      Marta

      Usuń
  31. fantastyczne ;--)
    Twoj domek juz przygotowany na swieta - super.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Brakuje jeszcze choinki :))), ale będzie już jutro. Jest już zapach....cudowny: cynamonu, wanilii i leśny. Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  32. Napracowalas się :) wszystko piękne! najbardziej marzą mi się takie ozdobione drewniane plastry... Twoje piękne! :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszyscy dostaliśmy w kość :D, ale dla mnie to sama przyjemność!
      Dzięki wielkie :)

      Usuń
  33. wszystko jest ? CUDOWNE!

    _____________________________
    army fashion look
    WWW.JUSTYNAPOLSKA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Wpadnę do Ciebie w wolnej chwili!
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  34. Pięknie! Jestem pod dużym wrażeniem. Gałązki na schodach wyglądają świetnie, a te plastry i maleńkie budki - ach! Pozdrawiam ciepło. Wszystkiego Dobrego na Święta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się :))) Również wszystkiego co najlepsze dla Ciebie i rodzinki!
      Ślę pozdrowienia!
      Marta

      Usuń
  35. Bardzo dopracowane dekoracje, i stylistycznie, i kolorystycznie :) no i schody nabrały świątecznego charakteru! Sądząc po zdjęciach - to był chyba bardzo twórczy dzień :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak czas napięty, ale przyjemny :))) Plan wykonany, reszta jutro.
      Pozdrawiam cieplutko!
      Marta

      Usuń
  36. Zaglądnęłam, ponieważ chciałam Ci życzyć ciepłych i najpiękniejszych świąt w gronie bliskich. Pełno miłości i spełnienia najskrytszych marzeń, a także zdrowia i dużo szczęśliwych chwil!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i wzajemnie :)))
      Serdeczne uściski!

      Usuń
  37. Śliczne schody, a z dekoracją wręcz rewelacyjnie się prezentują! Chciałabym dopytać się o ich wykonawcę (np namiary na firmę), bo w swoim domu również o takich myślałam :) Ponadto życzę spokojnych, rodzinnych Świąt i dużo zdrowia i mnóstwa pomysłów w nadchodzącym Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) a wykonawcą schodów była firma schodyistal ich adres strony http://www.schodyistal.pl.
      Pozdrawiam serdecznie!
      Marta

      Usuń
  38. Wspaniale ozdobiłaś schody:) Aż szkoda, że ja mam dom jednopoziomowy. Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dom jednopoziomowy ma ten plus, że po schodach nie trzeba biegać w tą i z powrotem :)))
      Dziękuję ślicznie! Wszystkiego co najlepsze z okazji świąt :)

      Usuń
  39. Schody super wyglądają. A mikołaje bardzo pomysłowe ;)

    OdpowiedzUsuń
  40. Masz talent do drewna, zawsze coś ciekawego stworzysz :) Mikołaje są świetne, podobnie jak patent na nie :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Ale cuda wyczarowałaś!!! :) Pięknie świątecznie u Ciebie!:)
    Cieszę się że plakat się przydał :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Pięknie to wszystko wystroiłaś :) Uwielbiam dekoracje z naturalnych materiałów. Cudownie :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Mikołaje przepiękne, cudne, czadowe...

    OdpowiedzUsuń
  44. Marta szalejesz z dekoracjami świątecznymi!! Ale muszę Ci powiedzieć, że pięknie!! :) odwiedzam dzisiaj kolejnego bloga, na którym pachnie naturalnością i dekoracjami żywcem z lasu - już czuje u siebie ten zapach aaa :)
    Mikołaje ekstra!!

    OdpowiedzUsuń
  45. Jakie fajne te mikołajki i poducha we wzorki!!! Kurcze,kawałek drewna daje tyle możliwości dekoracyjnych!!!
    Plasterki i ja mam tylko czasu brak na ich ozdobienie ;/
    Miłego weekendu!

    OdpowiedzUsuń
  46. Mikołaje pierwsza klasa! Najgorzej ściąć tak pień pod skosem, ja mam tylko wyrzynarkę :( Ale zaintrygowały mnie te stempelki drewniane, cudne są!

    OdpowiedzUsuń