piątek, 16 stycznia 2015

Druciak "ala" miska :)


Kolejny tydzień pracy prawie za nami :)
Weekend już snuje plany? :)

Mój będzie pracowity gdy wszystko wypali :)
 ...ale lepiej, jak się nic nie planuje, 
a samo się układa. 

....

Niedawno robiłam druciak na
zamówienie i obfociłam go
przed wysłaniem :)


Czarny koszyczek 
o wysokości 15cm i z ośmiokątną podstawą.

Myślę, że prezentuje się ciekawie :)

Może być miseczką np. do owoców.


U mnie jeszcze w świątecznej odsłonie :)

Choć powiem Wam Kochani ozdób świątecznych
już dawno nie mam, a choinka tak szybko
gubiła igły, że 2 stycznia ją rozebraliśmy :(.

 Życzę udanego weekendu :)
a ponieważ to czas karnawału
 - to i niech będzie imprezowy :).

Pozdrawiam serdecznie!







90 komentarzy :

  1. świetny, uwielbiam wszystkie Twoje druciaki:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda bosko!Mnie też się taki marzy!U mnie już też dawno po dekoracjach, ale mi ich brak...
    szalenstwa-panny-matki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie martw się za rok znowu je przytaszczymy :)

      Usuń
  3. Ale zdolna z Ciebie osóbka! Piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana, ja też chcę takiego druciaczka :) Cuuuudny :) Przeczytałam też poprzedni post i fajny Twój mąż wymyślił patent zakładki :) I piękna wymiana :) Ściskam Ciebie mocno zdolna duszyczko :) Iza

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma sprawy Izuś :) mogę zrobić.
      Zasyłam buziaki!

      Usuń
  5. Fantastyczny !!! I do tego świetna prezentacja...nie wiedziałam że tworzysz takie dzieła, ale teraz będę miała już to na uwadze.
    Pozdrawiam i miłego dnia Ci życzę:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agatko, czego ja nie wymyślam :)))
      Dziękuję serdecznie za miłe słowa!
      Ściskam :)

      Usuń
  6. ciekawie wyglada, bardzo ładnie się prezentuje

    OdpowiedzUsuń
  7. Druciak doskonały <2 Od pewnego czasu chodzi mi taki po głowie, ale nie mogę znaleźć tego idealnego :) Nasz choinka ma się na szczęście dobrze, więc jeszcze cieszę się świątecznymi cudami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To świetnie :). U mnie za oknem wiosna więc dziś ostatecznie znikła reszta ozdób.
      Pozdrawiam serdecznie!
      Marta :)

      Usuń
  8. Bardzo ciekawy przedmiot. Wkomponowałby się do mojej kuchni. Moja choinka jeszcze stoi, bo nie ma chętnych do jej rozebrania

    OdpowiedzUsuń
  9. koszyk jest świetny! właśnie o takim, tylko trochę większym, myślę od dłuższego czasu, z przeznaczeniem do łazienki - pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło Cię poznać :) Zapraszam! A jakby coś to i większy uklecę :)))
      Pozdrawiam piątkowo!
      Marta :)

      Usuń
  10. Super druciak! Nasza choinka też gubi te igły, ale synek Patryk mi jej nie pozwala wyrzucić jeszcze :P Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana gdzie Ty się podziewałaś :) Czyżby natłok zajęć?
      Pewnie niech się jeszcze mały cieszy świętami!
      Uściski :)

      Usuń
  11. piękna rzecz :) zwłaszcza mi się podoba na tym zdjęciu z lampkami w środku :) u nas choinki nie ma i nie było, w tym roku podziwialiśmy choinki tylko u rodziców i znajomych, u siebie stawiając na klimatyczne światełka i małe dodatki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie :) Tak też można, przecież i bez choinki są święta!
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  12. wygląda świetnie. niby prosta rzecz, ale w połączeniu z innymi gadżetami, np kulkami daje niesamowity efekt :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło Cię poznać! Dziękuję :)
      Pozdrawiam serdecznie!
      Marta

      Usuń
  13. ale wymodziłaś fajnego druciaka :))
    rewelacyjny jest. u mnie by robił na pewno za kosz na owoce. ale kto wie, jakie zadania bym mu jeszcze wyznaczyła.... :)))

    uściski i happy Friday ♡
    M.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno Marysiu zastosowań bardzo wiele :)
      Buziole!

      Usuń
  14. Piękny jest! I z tego co widać może też być wielofunkcyjny ;) Pozdrawiam, udanego weekendu :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo mi się podoba ten koszyk! Dzięki za życzenia imprezowego weekendu, nawzajem .... :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Metalowe kosze - to coś, na co ostatnio choruję, ale.... gdzie je ustawić w maleńkim mieszkanku.....
    chyba że taki maleńki na kilka jabłuszek

    OdpowiedzUsuń
  17. uwielbiam jak tak leciutko piszesz ... a tak przy okazji zrobiłam druciak... Toż to cudo i masa pracy. Wyszło pięknie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dorotko wielkie dziękuję :)
      Ślę uściski!

      Usuń
  18. Jestem zachwycona rzeczami, które tworzysz! Tak mnie oczarowały, że pewnie jeszcze dziś przekopię się przez całe twoje archiwum :)
    Chyba często będę tu zaglądać!
    Pozdrawiam i zapraszam też do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zuza miło Cię poznać :) Zapraszam do domku przy lesie!
      Archiwum nie duże, więc szybko ogarniesz temat :)))
      Pozdrawiam cieplutko.
      Marta :)

      Usuń
  19. Zaglądam i wzdycham gdy widzę Twoje cudeńka. Miejsca u mnie brak, ale większy kosz wciąż chodzi mi po głowie. Ten mały też jest doskonały, no i będę teraz miała zgryz:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma sprawy jak będziesz chciała daj znać na maila :). Myślę, że da się coś zrobić!
      Dziękuję za miłe słowa i cieplutko pozdrawiam :)
      Marta

      Usuń
  20. Piękny kosz. Ja marzę o takim dużym na poduchy i pledy. Do tej pory nie znalazłam odpowiedniego. Powinnam się chyba zwrócić z zamówieniem do Ciebie, zamiast czekać :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu największy jaki robię można zobaczyć w poście Konkurs, ale ja trzymam w takim poduszki lub koce - jest więc spory :). Cieszę się, że Ci się podobają!
      Udanego wieczoru :)
      Marta

      Usuń
  21. Śliczne to Twoje druciaki.. wiem coś o tym... :-)
    I jak ładnie się prezentują:-)Może niedługo bym się skusiła na jeszcze jakiś:-)
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ta miska/koszyk jest super :))) Naprawdę ekstra!!! Ja uwielbiam takie rzeczy.
    Dobrego weekendu życze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :), bardzo się cieszę!
      Buziaki :)
      Marta

      Usuń
  23. Koszyk prezentuje się wspaniale, ma ciekawy kształt. Pasuje do różnych kompozycji. Po prostu super ! Pozdrawiam Cię cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super Aniu, że przypadł Ci do gustu! Cieszę się :)))
      Udanego wieczoru!

      Usuń
  24. Piękny Martuś ten druciak:) czy już wspominałam że jesteś bardzo zdolna:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. E tam, to za dużo powiedziane :), zaraz zdolna :)))
      Ściskam!

      Usuń
  25. połączenie idealne kolorystyka idealna kształty i surowce też;) Miłego weekendu Marto. Ps. też pożegnałam dawno ozdoby świąteczne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za uznanie :), bardzo mi miło!
      Serdecznie pozdrawiam :)

      Usuń
  26. Cudowny!!! ostatnio oglądałam w sklepie pewien druciany koszyk,jednak stwierdziłam ze czegoś mu brakowało i go nie wzięłam,ale twój jest idealny,teraz już wiem jakiego będę szukać :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie witam! Miło Cię poznać :)
      Karolino, ale ten nie jest sklepowy, jest hand made :)
      Pozdrawiam

      Usuń
  27. zdolna z Ciebie kobieta :) super jest ten druciak! pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Moniko i pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  28. Wygląda świetnie, ale z Ciebie wszechstronna Dziewczyna Martuś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewa serdecznie dziękuję!
      Miłego wieczoru :)

      Usuń
  29. Kocham Twoje wyroby :) każdy jest inny, każdy ma w sobie TO COŚ.
    P.S. u mnie choinka jeszcze żyje ;) ale już niedługo...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To bardzo mnie cieszy!
      Serdecznie pozdrawiam :)

      Usuń
  30. Intrygujesz mnie koszykami. Patrzę na nie i nadziwić się nie mogę jak je zrobiłaś. Wszystkie elementy docięte, dopasowane i kształtne. Jestem zawsze pod wrażeniem Twoich umiejętności i prac. Sam kosz jest niebanalną ozdobą, która wyszła spod Twoich rąk.
    Buziaki posyłam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu czasu trzeba na to poświęcić :) i staram się, by wyszło dobrze.
      Buziaki :)

      Usuń
  31. Fantastyczny ten druciak! I pomyśleć, że dopiero odkryłam Twojego bloga. A Ty takie piękne rzeczy potrafisz :) Jestem fanką! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam Cię serdecznie :) Zapraszam! Miło mi niezmiernie :)
      Dziękuję za ciepłe słowa.
      Marta :)

      Usuń
  32. Uwielbiam druciaki wszelkiej masci:)
    boski.cudownego weekendu

    OdpowiedzUsuń
  33. Nie wiedziałam, że robisz takie cuda :) Chyba muszę poszperać u Ciebie dokładniej.
    Pozdrawiam ciepło. :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście zapraszam do przeszperania kątów :)))
      Pozdrawiam!

      Usuń
  34. Ślicznie się prezentuje:) Oryginalnie!
    Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Bardzo się cieszę!
      Serdecznie pozdrawiam :)
      Marta

      Usuń
  35. Uwielbiam druciaki , a te Twoje są wyjątkowe, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetnie, że wpadły w oko!
      Miłego wieczoru :)

      Usuń
  36. Śliczny druciak :)
    Moja choinka, aż jestem zdziwiona, nie straciła jeszcze ani jednej igły i wygląda na to, ze będzie stała do końca stycznia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To Aga wyjątkowo trwały egzemplarz Ci się trafił :).
      Miłego tygodnia!
      Marta :)

      Usuń
  37. Cuuuuuuuudna miseczka/druciak:)

    OdpowiedzUsuń
  38. Witaj:) druciaki trafiły do mnie dosyć niedawno, ale świetny klimat nadają w moim domu...Twoje są cudnej urody :) brawo za inwencję twórczą :)
    BUZIAKI :) Aga z Różanej Ławeczki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło Cię poznać Aga :). Zapraszam serdecznie w wolnej chwili na wirtualne pogaduchy:).
      Dziękuję za serdeczne słowa.
      Pozdrawiam!
      Marta :)

      Usuń
  39. Martuś druciak wyszedł ci obłędnie!

    OdpowiedzUsuń
  40. Jest przepiękny :) Taki wyjątkowy.....

    OdpowiedzUsuń
  41. Powiem szczerze, że przekonuję się do tych druciaków, tak pięknie można w nich eksponować przeróżne przedmioty. Twój jest wyjątkowy:)

    OdpowiedzUsuń
  42. Patrzę i patrzę... a to przecież mój druciak! <3

    OdpowiedzUsuń
  43. Kolejny piękny druciak u Ciebie, cudne je tworzysz.. :)

    OdpowiedzUsuń