sobota, 10 stycznia 2015

Półka na zioła i nie tylko :)


Witam serdecznie!  
 
Dziś chcę pokazać co ostatnio zmieniłam w swojej kuchni. 
Może "zmieniłam" to za dużo powiedziane :). 

Brakowało mi pod ręką półki, na której mogłabym 
ustawić podstawowe przybory kuchenne:
solniczkę, pieprzniczkę, moździerz i deski - wiecie...,
 takie kuchenne drobiazgi :). 

Wymyśliłam sobie, że wykorzystam pustą ścianę obok pochłaniacza.

Niestety wchodziła w grę tylko wąska półka,
 więc znalazłam rozwiązanie ze sklepem Ikea - oczywiście :).


Myślę, że już wiecie :), którą półkę wybrałam :)))

Tak, tak, tak - Ribba półka na zdjęcia.
U mnie po odwrotnym zamocowaniu pełni funkcje 
podręcznej i najważniejsze - sprawdza się! :)


Od spodu zamocowałam pojemniki na zioła.
Pojemniki plastikowe przykręciłam wkrętarką :)
Fajnie mieć świeżą bazylię, oregano czy szczypiorek :)

Efekt końcowy mojego kuchennego kąta do gotowania 
i pitraszenia wygląda tak:


Mam jeszcze jeden dylemat z pochłaniaczem...
zostawić, czy go zdjąć?

Zastanawiam się :), bo częściej otwieram okno by
wywietrzyć zapachy.

O mojej kuchni kiedyś sklecę osobny post :).


Teraz życzę Wam Kochani
udanego i leniwego weekendu!

A sama celę robić rogaliki :)
  
Buziole


 

114 komentarzy :

  1. Super pomysł. Ja tez w nowej kuchni wykorzystam podobne rozwiązanie, również z pomocą Ikei. Pozdrawiam Marta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Martuś :) tak ten sklep ma wiele fajnych i ciekawych rozwiązań.
      Miłej niedzieli :)

      Usuń
  2. podoba mi się, właśnie też "zamówiłam" u męża dodatkową półkę do kuchni.z myślą o tym, że będzie miała haczyki/wieszaczki do powieszenia pojemników z ziołami :) teraz czekam na realizację :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To świetnie czekam zatem na efekty pracy męża :)
      Miłej niedzieli!

      Usuń
  3. super zaaranżowałaś tą półeczkę:-)mała zmiana a cieszy :-) pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo efektowne i pomyslowe rozwiazanie :) Ikea zawsze sie sprawdza :)
    Udanych wypiekow! :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Dziś już zajadamy :)
      Miłej niedzieli!

      Usuń
  5. Bardzo ładnie to wygląda. A ta zieleń nad płytą ożywia całą przestrzeń.
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  6. o jak ślicznie i jak się ożywiło... :) Bardzo ciekawy pomysł :)
    A zioła świeże w kuchni :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak świeże :), sama ciekawa jestem ile czasu wytrzymają?
      Pozdrawiam cieplutko!
      Marta

      Usuń
  7. Półeczka prezentuje się super. Świetny pomysł z zamontowaniem jej odwrotnie - jest wtedy szersza. :) obawiam się tylko że Twoim ziółkom nie będzie zbyt dobrze w cieple i parze gotujących się dań.
    Pozdrowienia Martuś!
    B.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu mam takie same obawy :) tym bardziej, że do końca nie wierzę w trwałość kupnych zielonych przypraw.
      Miłej niedzieli!
      Marta

      Usuń
  8. Półka fajnie wygląda, a okap bym zostawiła.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super. Dziękuję za podpowiedź :)
      Pozdrawiam!
      Marta

      Usuń
  9. Marto półka spełnia tutaj co najmniej 2 zadania ( użyteczne +dekoracyjne) .Widzę podstawę z Ikea ,bez niej też nie da się funkcjonować. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie :) Jeśli wyszło także dekoracyjnie tym bardziej się cieszę.
      Miłej niedzieli!

      Usuń
  10. podoba mi się półeczka, co do pochłaniacza sama musisz zdecydować a rogalika poprosze:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście Edytko :) Wirtualnie zaczynamy degustację z kawką lub herbatką - co wolisz :)?
      Ściskam.

      Usuń
  11. Świetnie, bardzo podoba mi się Twoja półka i to co na niej :) Czekam na wpis o kuchni z niecierpliwością, już czuję że będzie mi się podobała.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Asiu :) Właściwie nie pokazywałam jeszcze kuchni więc temat na pewno zaistnieje.
      Bardzo mi miło, skoro się podoba to super :)))
      Miłej niedzieli!
      Marta

      Usuń
  12. świetny pomysł, chociąż ja robię sobie sama półeczki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Alu ja także w swoje łapki biorę sprawę :), ale mam białe meble i chciałam białą półkę.
      Samoróbkę musiałabym jeszcze pomalować na biało - pracy dużo więcej, a czas mnie ogranicza :)
      Dziękuję i życzę udanej niedzieli!
      Marta

      Usuń
  13. Pięknie i funkcjonalnie! A o tych młynkach Menu marzę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kitty :). Myślę, że prędzej czy później marzenia się spełniają! - więc nic jeszcze straconego :) Ten komplet młynków New Norm dostałam w prezencie od najbliższych.
      Ściskam :)

      Usuń
  14. Niezawodna Ikea :)) Super to wymyśliłaś, pasuje tam bowiem idealnie i pieknie się prezentuje, a przy tym, półeczki takie zawsze się przydają :)))
    Miłego weekendu kochana

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak właśnie z Ikeą jest :) ma na wszystko rozwiązanie, a funkcjonalność zależy od nas.
      Dziękuję Marysiu! Udanej niedzieli :)

      Usuń
  15. lubię takie nieoczywiste rozwiązanie i wykorzystanie rzeczy nieco inaczej niż wskazuje producent :) półka świetnie się wpasowała w ten kącik i tylko się zastanawiam, czy jak będziesz coś gotować, to Ci zioła nie padną od gorącego powietrza? Mam nadzieję, że nie, bo fajnie to wygląda.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Martuś tego się obawiam niestety :( trochę czytałam w necie, które zioła można utrzymać nad parą, ale wiesz dopóki sama nie wypróbuję to nie zdobędę doświadczenia :)
      Dam znać, jak coś.
      Miłej niedzieli!
      Marta :)

      Usuń
  16. Potrzeba matką wynalazków :) Super pomysł z tymi pojemniczkami!
    P.s. Martuś,w poniedziałek puszczę paczkę :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie tak :) To cieszę się Kochana niesamowicie! Ja we wtorek wysyłam niespodziankę :)
      Uściski :)

      Usuń
  17. Bardzo sprytne rozwiązanie. Uwielbiam zioła w kuchni :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Potrzeba matką wynalazków jak mówią :)
      Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  18. Świetnie to wygląda :) My jesteśmy już dłuższy czas bez pochłaniacza bo ciągle jest cos wazniejszego i sie wlasnie zastanawiam czy wogole montować, właśnie radze sobie otwartym oknem gdy gotuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tak jak ja :) Pochłaniacz jest, ale częściej zapachy otwarte okno wywiewa :)
      Więc kurz zbiera i od czasu do czasu po warczy głośno :)))
      Pozdrawiam!
      Marta

      Usuń
  19. Twój kącik wyszedł rewelacyjny !!! Lubie takie małe zmiany, które choć małe to potrafią dać ogrom radości !!!
    Pozdrawiam Cię serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agatko masz rację :) Dziś dzień aukcji Twojej metamorfozy mieszkania więc życzę pooooowodzenia! W końcu to bardzo szczytny cel :)
      Ściskam!
      Marta

      Usuń
  20. Cudnie zorganizowane Marteczko:) Bardzo mi się podoba i Twoja kuchnia i nowa półeczka i to co na niej :) I te zioła...mmmmm:) Pozdrawiam Cię serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Iza :) ciągle coś przestawiam i zmieniam dążąc do praktyczności i estetyczności zarazem.
      Marzy mi się kultowa półka STRING :), która byłaby jedynym otwartym meblem mojej kuchni, na której mogłabym umieścić najpotrzebniejsze kuchenne gadżety.
      Udanej niedzieli Kochana :)

      Usuń
  21. Mmmmm.... Sprytnie to wymyslilas Aparatko ;) bardzo mi sie podoba. Zhackowalas totalnie ribbe jestem zaskoczona! A czemu nie wspomnialas ani slowkiem o mlynkach Menu? Wlasnie w tym tygodniu rozpatrywalam ich zakup ale z braku opinii w internetach zrezygnowalam ... Napisz cos! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Magda:) z efektu się cieszę, półeczka się sprawdza, a roślinność to się okaże :) A młynki rewelacyjne- polecam, choć mam je dopiero od listopada. Na pewno trzeba używać gruboziarnistej soli.
      Pozdrawiam cieplutko!

      Usuń
  22. Masz fantastycznie urządzoną kuchnię! Czy to są panele?Wygląda bosko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie jest panel, choć ze względu na formę może tak wyglądać:)
      Ta deska ma wymiar 90cm×15cm pochodzi z francuskiej firmy Gerfloor.
      Cieszę się, że się podoba. Jestem zadowolona, bo łatwo utrzymać ją w czystości i jest świetną alternatywą dla płytek :)
      Pozdrawiam cieplutko!
      Marta

      Usuń
  23. Nie ma jak świeże zioła... Co do pochłaniacza,ja bym zostawiła... Tak się tylko zastanawiam czy on tak wysoko zamontowany,czy zdjęcie daje falszywy obraz...
    Zresztą ostateczną decyzję podejmiesz osobiście... Ja "bez "nie potrafilabym gotować

    Ps nie,nie zapomnialam...zagladam systematycznie,bo niby jak tu zapomnieć o tak fajnym blogu :-))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pochłaniacz dostosowany do mojego wzrostu:) może wrażenie takie faktycznie jest- gdy teraz się tak przyglądam. Pomyślę ewentualnie nad jego zmianą ale to na pewno spadnie na dalszy plan:)
      Cieszę się, że mnie odwidzasz!
      Buziole:)

      Usuń
  24. Ale zrobiło się zielono i świeżo :-) fajny pomysł z tą półką.
    Co do pochłaniacza to nigdzie nie widzę by go używano tak w praktyce, a Ci którzy mają okap używają jedynie światełka by rozjaśnić kuchenkę. Przynajmniej w tych kilkunastu domach, w których bywam najczęściej - rodzina i znajomi :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tym światełkiem masz rację, gdy wspomniałam mążowi o zdjęciu okapu to zaraz usłyszałem, że pozbawienię go lampki:)))
      Miłej niedzieli!
      Marta

      Usuń
  25. Znalazłam Twojego bloga przez bloga Iszart i.... zostanę na dłużej. Pooglądam i pewnie nie raz zrobię OCH... ACH...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Elu miło Cię poznać:) oczywiście zapraszam w moje progi.
      Bardzo mi miło i nie ukrywam swojej radości:)))
      Wpadnę do Ciebie z rewizytą:)
      Udanego popołudnia!
      Marta

      Usuń
  26. Półeczki wszelakie są super! Pomysł z odwróceniem riba bardzo mi się podoba! :) Całość wygląda bardzo fajnie i z pewnością jest praktycznie, pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To cieszę się:)
      Pozdrawiam niedzielnej!
      Marta

      Usuń
  27. Półka-ideał,bardzo funkcjonalna,świetnie się prezentuje a dodatkowo zielenina ożywia wnętrze :) Świetnie to wyszło :)
    P.S Twojego bloga znakomicie się czyta i ogląda...chyba się od niego uzależniłam :D Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest mi bardzo przyjemnie:) i ogromnie się cieszę:)))
      Zapraszam serdecznie!
      Marta
      P.S. Zabrze do Ciebie z rewizytą.

      Usuń
  28. Bardzo fajnie wyszło, nie ma to jak IKEA ;) Ja bym mimo wszystko zostawiła pochlaniacz, z kaktusikami wygląda fajnie! U mnie używany często, gdy przygotowuję ryby, no i do lulania niemowląt ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli szum powietrza uspokaja bobaski:))) no proszę nowe zastosowanie!
      Miłej niedzieli życzę:)

      Usuń
  29. Jedna półka a ma tyle zastosowań ;) super pomysl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widać potrzeba matką wynalazków:)
      Pozdrawiam cieplutko!

      Usuń
  30. Całość wygląda świetnie i do tego ten extra pomysł z zamocowaniem pojemników na zioła.

    OdpowiedzUsuń
  31. Tak jak poprzedniczki chylę czoła przed pomysłowością zastosowania półki i również mam wątpliwość co do żywotności ziół przy unoszącej się parze. Ale sposobem na to jest te po prostu zjadać sukcesywnie, bo z braku słońca to i tak długo nie pożyją. A przecież nie mają jedynie zdobić co być konsumowane :)
    Co do okapu to osobiście mam i używam i nie wyobrażam sobie by mogło być inaczej. A to z tego powodu, że pomimo otwierania okna przy gotowaniu, zauważyłam że jeśli nie włączę pochłaniacza, to para pomimo wszystko skrapla się na ścianie nad kuchenką. Może to mój wyłączny problem, ale pochłaniacz bardzo mi służy.
    pozdrawiam,
    K.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Kasiu za doradę :)
      Myślę, że okap zostanie może ewentualnie kiedyś wymienię na inny. Zioła jemu na bieżąco. Herbatkę z melisy pije codziennie, ale myślę że para z czasem je "wykończy". Póki co cieszę się, że są.
      Pozdrawiam niedzielne!
      Marta

      Usuń
  32. świetny pomysł, aby ja zamontować odwrotnie i jeszcze te przykręcone pojemniczki na zioła coś pięknego :) pozdrawiam,

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się Moniko, że spodobał Ci się pomysł:)
      Pozdrawiam cieplutko!
      Marta

      Usuń
  33. Podziwiam Cię za pomysłowość! Genialnie wygląda ta półka, myślę że sama IKEA nie znała takiego zastosowania swojej półki :) kaktusiki znalazły swoje miejsce i wyglądają jak strażnicy:) Dzięki Tobie spodobał mnie się marmur, nie wiem czy wcześniej o tym wspominałam? Teraz kupiłam uchwyt do zasłon, tylko nie spodziewałam się, że taki mały uchwyt będzie taki ciężki... :) Twoja deska jest cudna! U mnie w kuchni szybciej okno załatwia sprawę pary czy zapachów niż pochłaniacz.
    Udanego tygodnia!
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak różnie z używalnością pochłaniaczy. Myślę, że to kwestia przyzwyczajenia:). Marmur jest ciężki, ta podstawka i kubek to imitacja z H&M, ale myślę że deska marmurowa w kuchni na pewno się sprawdzi.
      Uścisku!
      Marta

      Usuń
  34. Super pomysł Martuś na odwrotne zamontowanie półeczki i wykorzystanie jej jeszcze jako wieszak na zioła :) Pięknie się całość prezentuje! :) pozdrowionka! :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Lubię podglądać pomysły u innych, zawsze coś można zastosować u siebie, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ula witam Cię serdecznie :) Również lubię podpatrywań pomysły, ale zawsze w nie wnoszę swoje pięć groszy :)))
      Udanego wieczoru!
      Marta

      Usuń
  36. Strasznie soczysty zakątek stworzyłaś , aż wiosny się zachciało i mojego ziołowego ogródka :) Pozdrówka pa :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Ślicznie tu :) Ciekawi mnie ta tablica ze sznurkami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu ta tablica to kawałek dociętej płyty z poprzeplatanym sznurkiem. W płycie wiertłem zrobiłam dziurki i przeciągnęłam go - służy jak trzymacz do przepisów, podkładek pod kubki, czy listy zakupów:)
      Pozdrawiam cieplutko!
      Marta

      Usuń
  38. Martuś ja tak patrzę na Twoją kuchnię to z każdym oddechem marzę o swojej przyszłej, w której co prawda nie mam jeszcze okien. W sumie nie mam w niej jeszcze nic poza pyłem, ale Twoje zdjęcia pozwalają mi chociaż na troszeczkę rozmarzyć się... Pozdrawiam :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu tworzysz swoje gniazdko :)? to super! Mam nadzieję, że będziesz pokazywać swoje kąty na blogu :)
      Serdecznie pozdrawiam!
      Marta

      Usuń
  39. Wspaniały pomysł. Super.

    OdpowiedzUsuń
  40. Super pomysł i nowe spojrzenie na tą popularną półkę:) Miłego tygodnia!

    OdpowiedzUsuń
  41. Idealnie ją dopasowałaś i najważniejsze, że spełnia swoje funkcje! A rogaliki pewnie wyszły pyszne :) Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziś już śladu po nich nie ma :)
      Dzięki wielkie!

      Usuń
  42. Wspaniały pomysł, jak zwykle u Ciebie :-))) zazdroszczę świeżych ziół, muszę się zmobilizować i tez u siebie coś na zioła wykombinować :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie :) myślę, że nawet można sobie pietruszkę wsadzić,by do potraw żelaza i świeżości dodać!
      Miłego wieczoru :)

      Usuń
  43. Bardzo fajny kąt :) Moje must have młynki i drewno! Pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na mojej liście także były, a deseczka Q to od Izy z deco-szuflada :)

      Usuń
  44. Pięknie to wygląda, a jakie funkcjonalne. U mnie do tej pory była doniczka kaskadowa pod ręką, jednak to rozwiązanie dużo bardziej mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To Kasiu może wypróbuj tego pomysłu :) Ja nie mogę pozwolić sobie na stojącą doniczkę, ze względu na ograniczone miejsce na blacie :(.
      Pozdrawiam cieplutko!
      Marta

      Usuń
  45. Ale super, półka zawsze się w kuchni przydaje ja tez planuje właśnie taka kupić ale bardzo podoba mi się drewno wokół kuchenki, to są jakieś panele czy deski i czy nie wsiąka w nie tłuszcz np. od smażenia? Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czy deska, czy panel obojętne jak to nazwać :) W utrzymaniu łatwe, choć nie mają gładkiej faktury, ale zwykłym płynem przecieram.
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  46. półeczka wpasowała się w kącik idealnie a pomysł z odwróceniem jej do góry nogami genialny,zioła się pod nią pięknie prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Super to wymyśliłaś! Wygląda bardzo ładnie i funkcjonalność na piątkę :).
    Czekam na post o kuchni :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się :) Oczywiście będzie!
      Pozdrawiam!

      Usuń
  48. Sama mam taką półkę i nie pomyślałabym , żeby ją odwrócić ! Świetny pomysł ! Pozdrawiam cieplutko :-) Dorota

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również mam je w pokojach powieszone normalnie :))), ale w kuchni się nie dało.
      Miło, że wpadłaś!
      Marta

      Usuń
  49. Widzę,że mamy taki sam okap i blat :D ale ziółka... Mmm ja zamawiam w marcu i zamierzam je jakoś ulokować w kuchni bo uwielbiam świeżość :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że powoli zaczyna brakować mi wiosny :) - może stąd ta chęć na świeże zioła!
      Miłego wieczoru :)
      Marta

      Usuń
  50. Piękna ta Twoja półeczka. A kawałek kuchni na zdjęciu prezentuje się wspaniale. Bardzo podoba mi się drewno na ścianie. Super klimat tworzy. Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Martuś! Cieszę się :)))
      Dobrego!

      Usuń
  51. Marta, mi ostatnio panowie kominiarze sprawdzali mój pochłaniacz i okap i okazało się, że prócz funkcji zbierania kurzu i tłuszczu nic nie robi, bo wentylacja w mieszkaniu jest do bani. Jak gotuję otwieram okno a potem zapalam jakiś kominek zapachowy. Sama nie wiem czy wywalić swój czy zostawić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak właśnie jest, że albo niezbędny albo tak, jak piszesz tylko zbieranina kurzu :)
      Dziękuję!

      Usuń
  52. bardzo mi się podoba ten kawałek Twojej kuchni, jaki zaprezentowałaś na zdjęciach :) nie mogę się doczekać by zobaczyć nieco więcej ;)
    pięknie wygląda dookoła to drewno (to drewno??) - po prostu świetnie!
    okap bym zostawiła, mimo wszystko, bo pochłania nieco więcej niż tylko zapachy. odnoszę wrażenie, że kuchnia nie jest wtedy taka 'oblepiona'...

    półeczka robi robotę! :)
    a pomysł z odwrotnym montażem bardzo trafiony! (dziękuję za inspirację) :)

    uściski! :*
    M.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marysiu :) okap kiedyś w przyszłości wymienię, teraz jeszcze niech powisi. Te deski dookoła to takie panele o wymiarach 15cmx 90cm ich producentem jest Gerfloor - francuska firma :)
      Buziaki dla Ciebie!
      Marta

      Usuń
  53. Masz piękną kuchnię, już po kilku zdjęciach to widać. Bardzo podoba mi się drewno na ścianie. Miałaś świetny pomysł na półeczkę. Mam taki sam moździerz :) Też bardzo lubię półki w kuchni. Mam u siebie jedną dłuższą na której mam przyprawy. Pozdrawiam Cię ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To super jedna półka i wszystko pod ręką :) każda przyprawa w zasięgu ręki!
      Pozdrawiam cieplutko :)
      Marta

      Usuń
  54. O jak fajnie! A powiedz mi proszę, czy te kaktusiki dobrze się mają, gdy stoją bezpośrednio w miejscu, w którym się pitrasi pyszne obiadki?
    Pozdrawiam,
    Katarynka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Katarynko :) te kaktusiki szybciutko przestawiłam! W trosce o nie, więc nie wiem co, by było gdy by :)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  55. Jak ładnie! I te cudne młynki Menu i marmurowa tacka <3

    OdpowiedzUsuń