wtorek, 27 stycznia 2015

Same plusy! :)

Hej :)

Od wczoraj mam urlop :) i zaczęłam go bardzo spokojnie.

  Wstałam rano, kiedy moja rodzinka jeszcze smacznie spała :). 

Celebrowałam tę ciszę kubkiem cappuccino 
i małym ciastkiem wpatrując się w zimowy krajobraz. 


Lubię wczesne poranki!

...

Ale moje małe przyjemności nie odbyłyby się, 
gdyby nie Klaudyna z bloga karmelowa kraina



Dlaczego?

Już wyjaśniam :)

Spełniałam swoje marzenia o czarnych plusikach :).
Zajęło mi to sporo czasu tzn. od października.

Najpierw była poduszka,
o której pisałam tutaj klik
potem taca i pled :).

I tak moja kolekcja stopniowo się powiększała.

Brakowało mi jednak tego 
pozytywnego akcentu w kuchni :)

I tu z pomocą przyszła właśnie 
Kochana Karmelowa!

Uszyła dla mnie piękną plusikową ścierkę :)


Zaowocowała między nami wymianka :).

Stąd ta moja radość i optymizm!

Widzę same pluuuuusy :)))

W aranżacji:
ściereczka   karmelowa kraina
poduszka    M-House
taca, koc    domek przy lesie
termos STELTON 

Udanego wtorku!

Pozdrawiam serdecznie :)






81 komentarzy :

  1. plusikowo = pozytywnie! i tak trzymać :D

    ps. pozdrawiam i zapraszam na moje Walentynkowe Candy:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Plusikowe szaleństwo! Bardzo podoba mi się ten kącik kanapowy :) I jakie piękne białe widoki za oknem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, ten widok jest piękny o każdej porze roku :).
      Ściskam!

      Usuń
  3. Oj piękna wymiana , oczka cieszy :) Miłego wypoczynku :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo trendy :) Ale fajnie tak pozytywnie zaczynać dzień, szczególnie na urlopie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowny poranek;) Marzę o takim...jeszcze tylko kilka dni i też mi się uda :))) A przynajmniej mam taką nadzieję ;)) miłego odpoczynku ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ilonko życzę zatem, aby się udał :)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  6. Plusiki są świetne, pięknie to wszystko wygląda:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam do Ciebie wchodzić i przeglądać piękne zdjęcia Twojego domu. Jest przepiękny. Każdy kąt dopięty na ostatni guzik. Zazdroszczę. Wchodzę i zżera mnie zazdrość, że ja nie mam takiego drygu. Po każdej wizycie u Ciebie siadam w swoim salonie i zastanawiam się co zrobić, by wyglądał tak pięknie jak u Ciebie. Niestety weny brak :) Dlatego wracam i podziwiam wnętrza ponownie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu dziękuję bardzo za Twoje słowa, jest bardzo miło :).
      Myślę, że wena przyjdzie i wtedy można zdziałać cuda!.
      Pamiętaj :) nic na siłę.
      Pozdrawiam serdecznie :)
      Marta

      Usuń
  8. A gdzie bułka cynamonowa, bardzo by pasowała do tego zestawu ;-)) Piękne widoki za oknem. Dała bym się dzisiaj pokroić za spokojny poranek z kubkiem kakao w domowych pieleszach.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację :) nie pomyślałam o bułce! Gapa ze mnie :)))
      Ściskam!

      Usuń
  9. Za tę aranżację powinnaś dostać piątkę. Oczywiście z plusem ;)
    Fajnie wyszło :) Miłego urlopu!

    OdpowiedzUsuń
  10. To się nazywa strzał w 10 tkę:) teraz po takiej kawusi porannej widzisz na pewno same plusy życia...:)
    Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  11. No powiem Ci, że Twój salon zmienił się na duży plus :D hehe!
    Bardzo przyjemne, poranne kadry
    Pozdrawiam ciepło Martuś :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna aranżacja! Udanego urlopu życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Marto - no same słodkie i DODATNIE plusiki, ale ten widok za oknem ---och och ach

    OdpowiedzUsuń
  14. Mną też zawładnęły plusiki! Właśnie robię plusikową tacę diy, a kocyk zmalowałam już jakiś czas temu :-) Znam to uzależnienie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu ta taca również jest diy :) i kocyk też :)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  15. Bardzo fajne dodatki :) A najfajniejszy jest widok za Twoim oknem! Pozdrawiam, Aga

    OdpowiedzUsuń
  16. :))) Zdecydowanie Twoje plusy wyglądają na plus:)) Pięknie u Ciebie!:) Ja też lubię takie spokojne poranki, taką ciszę...ale jeszcze bardziej lubię spać, hahaha:)) Pozdrawiam Cię Martuś i zapraszam serdecznie na konkurs:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Stoję już w kolejce :) Dziękuję za zaproszenie!
      Pozdrawiam cieplutko :)

      Usuń
  17. Oj, powiem Ci, że pięknie ten zestaw plusów wygląda! Nie jest ich ani za mało, ani za dużo w sam raz :)
    No a gadżet kuchenny - pozostaje pogratulować twórczej wymiany :)
    A na koniec muszę jeszcze coś dodać - z lekką zazdrością zerkam na ten krajobraz, który masz za oknem, pięknie, tyle śniegu!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Pięknie pozytywnie bo same plusy 😃Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Jaka piekna zima w Polsce. Zawsze mówię, że czasem jest dobrze wstać rano, szczególnie w weekend lub w wakacje - dni są dłuższe :))
    Piekne tesktylia w krzyżyk:)) Udanego urlopowania :))

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne plusiki:) A takie chwile są bardzo miłe i smaczne:)
    cieplutko ściskam

    OdpowiedzUsuń
  21. Wspaniały i dekoracyjny motyw, który pozytywnie nastraja do działania każdego dnia :) Życzę Ci udanego urlopu. Miłego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Plus za widok za oknem, plus za kawkę, plus za podusie, plus za kanapę,
    plus dużo odpoczynku podczas urlopu:) miłego!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na cyt:" plus dużo odpoczynku" odpowiem 2 tygodnie :)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  23. No to pięknie zaplusowałaś :D Życzę jak najwięcej takich chwil do celebrowania :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Jak tam u Ciebie jest "skandynawsko"! :-)

    Nie tylko za oknem, ale i w środku - te obrazki z dziewczynkami i motyw krzyża równoramiennego. Super! :-)

    OdpowiedzUsuń
  25. Dodatki na plus :) pozdrawiam serdecznie Marta

    OdpowiedzUsuń
  26. piękne...życzę udanego wypoczynku :-))))))

    OdpowiedzUsuń
  27. Dobry wieczór!
    Ale pięknie, tak świetliście, wyraziście. Tak metafizycznie. Oj i ten widok za oknem. Wszystko to rzeczywiście same plusy. Widzę, że wielu z nas ma plusową słabość :)
    To chyba plusowy sposób żeby znaleźć plus na co dzień i od święta.
    Pozdrawiam i z przyjemnością podglądam :)
    K.

    OdpowiedzUsuń
  28. Rzeczywiście-same plusy :))
    Kochana,a jak zrobiłaś koc w plusiki? Czy z jednej strony jest bawełna a z drugiej materiał "kocykowy" ? U mnie,jeśli chodzi o ten motyw,to na razie tylko poducha jest,sztuk jeden ;p
    Pozdrowionka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Klaudynko te krzyżyki są wykonane na białym kocu :). Przygotuję o nim post i wszystko pokażę :).
      Ściskam!

      Usuń
  29. Cudna kolekcja. Ja sobie powoli zapisuję na liście kocyk.. na resztę przyjdzie czas:)
    Pięknie pokazałaś poranek, cisze, spokój i optymizm:) pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  30. ciśnie mi się na usta, by powiedzieć, że spełniać marzenia to bardzo ważna rzecz. ale tak naprawdę, to bardzo PIĘKNA rzecz :) i w moim mniemaniu chyba nie ma piękniejszej! ja takie spełnione marzenia kolekcjonuję, skrzętnie 'odkładając' do szkatułki życia.

    Twoje plusiki są właśnie tym odhaczonym marzeniem z listy :) czyli w bilansie również na plus :)) teraz należy w ich miejsce zapisać inne :)

    pięknie wyglądają! ♡

    ściskam Cię mocno Marteczko! :)

    OdpowiedzUsuń
  31. istne plusikowe szaleństwo !
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  32. Takie plusy to same plusy!moje marzenie!
    szalenstwa-panny-matki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Śliczny zestaw. Ciekawe jaki będzie kolejny element :)

    OdpowiedzUsuń
  34. I takie plusiki mnie się podobają:) Termos też fajowy! Urlopu troszkę zazdroszczę , kilka dni wolnego przydałoby się :)
    Pozdrawiam Cię!:)

    OdpowiedzUsuń
  35. Klaudyna to bardzo zdolna dziewczyna! Ja też mam od niej kilka rzeczy.
    Cudne masz widoki za oknem... Takie urlopowe poranki uwielbiam :)))

    OdpowiedzUsuń
  36. Pięknie u Ciebie. I ten termos z listy marzeń <3.

    OdpowiedzUsuń
  37. Same cuda! Za mną też te plusiki chodzą już od jakiegoś czasu. Twoja taca jest BOSKA:-)
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) to robótka diy.
      Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  38. Ślicznie! U mnie teraz tez bialo czarno :) ale w paski.

    www.homemade-stories.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  39. Pięknie podsumowane- same plusy! :)))))) Po pierwsze z wielką radością posiedziałabym sobie z Tobą przy kawie, po drugie zawsze bardzo mnie cieszy, kiedy czytam o przyjaźniach i kontaktach międzyblogowych :) Ściskam!

    OdpowiedzUsuń
  40. My też mamy mały epizocik:) Może nie wymiankowy...ale był:) Lubię wstać, jak jeszcze cały dom śpi..
    Aaa i kocyk muszę sobie taki zrobić...Może białe plusy na czarnym tle? Pozdrawiam i miłego urlopowania!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu tylko najpierw wypróbuj na kawałku koca czarnego czy biały będzie biały, a nie bury :).
      Wydaje mi się, że na czarnym tle trudno uzyskać biel.
      Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  41. Uwielbiam ten wzór! U ciebie prezentuje się przepięknie :) Ja kilka dni temu kupiłam farbę do tkanin i mam w planie zrobić plusikową poszewkę na poduszkę. Zastanawiam się tylko jak nanieść wzór na tkaninę - pędzelkiem czy stemplem z ziemniaka ;)
    Pozdrawiam ciepło,
    Ola

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olu jeśli mogę doradzić to: wybór czym chcesz wykonać plusy zależy od efektu jaki chcesz uzyskać :). Jeśli mają być cieniowane to ziemniak, a jeśli farba ma być rozłożona równomiernie to wytnij w kartoniku kilka krzyżyków tworząc szablon i maluj pędzlem :).
      Przygotuję post i pokażę, jak ja wykonałam koc w krzyżyki - może będzie przydatny :)
      Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  42. Plusikowi wzór rewelacyjny !!! Wiem doskonale jak takie małe rzeczy potrafią cieszyć, tym bardziej Cię rozumiem.
    Życzę udanego wypoczynku i jak najwięcej takich miłych chwil w życiu:)))
    Pozdrawiam Cię serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  43. Uwielbiam plusiki, pięknie się u Ciebie prezentują,
    pled w plusy to moje ciche skryte marzenie :-)
    Pozdrawiam ciepło :-)
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  44. Czarno-biały klimat jest u Ciebie rewelacyjny :) a kolekcja plusików na prawdę niczego sobie :))
    I ten kubek cappuccino... aj chyba dziś sobie nie odmówię :D

    OdpowiedzUsuń
  45. Też lubię plusowy motyw we wnętrzu. U Ciebie całość wygląda świetnie. Plus na plus :))

    OdpowiedzUsuń
  46. Świetny zestaw. A krajobraz za oknem wygląda bajkowo. Zgadzam się z Tobą, że super posiedzieć na takiej kanapie i popijać kawę. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  47. Plusiki bosko się prezentują :) też bardzo lubię ten motyw

    OdpowiedzUsuń
  48. pięknie się komponują:) u mnie ciężko z wstaniem przed wszystkimi, ale dla kawy można wiele :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  49. Piękny kącik !!! :-) I przyłączę się do achów nad zaokiennym widokiem .... ♥ Ciepło pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  50. Też kiedyś miałam fazę na plusiki. Zrobiłam sobie poduszkę z plusikami z ziemniaka i mi minęła. Pozdrawiam i pięknie jest u Ciebie

    OdpowiedzUsuń
  51. Naprawdę Martusiu masz same plusy wkoło! Urlop, kawka, ciacho, piękny widok no i super wymianka! Pozazdrościć! :))) Udanego urlopu! :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Powala mnie wszystko co u Ciebie widzę, będę zaglądać częściej.

    OdpowiedzUsuń
  53. Wskakuję :) super tam u Ciebie :) plusowo i tak jak lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Piękna stylizacja. Miłego wypoczynku, celowo nie piszę twórczego urlopu - bo przeczuwam, że w Twoim przypadku na pewno taki będzie :) pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  55. Warto marzyć by miało sie co spełniać

    OdpowiedzUsuń
  56. Same plusy :D Martuś cudne-a ta tacka to najbardziej mnie zachwyciła, chociaż poduszka i ściereczka również :D przepiękne :) całuski
    Natalia ;)

    OdpowiedzUsuń
  57. Wielki PLUS za plusiki. Ale bardzo mnie też zachwyca twoja podłoga w salonie. Czy mogłabyś mi zdradzić co to za firma i jaki odcień deski.

    OdpowiedzUsuń
  58. Ja też jestem zakochana w tej tkaninie! :)) Śliczna ściereczka! :)
    Aaaa i taca świetna!!! :))

    OdpowiedzUsuń
  59. C U D O W N I E
    pozdrawiam i gratuluje plusikowo...........:)

    OdpowiedzUsuń