środa, 7 stycznia 2015

styczniowa kartka i 2015


Witajcie serdecznie! 

Dziś wszystko od rana ruszyło z kopyta :), 
czyli praca - dom, dom - praca,
rzeczywistość dla większości z nas powraca.

Ha,ha ale mi się zrymowało :)))

Wpadam w ten pęd z nowym kalendarzem,
a właściwie dwoma.


Ten ze SNUG.STUDIO bardzo mi się spodobał :)
i kupiłam go już w grudniu.

Zawisł na ścianie w "kawałku domku", 
 na moją wyłączność :).

Pisałam o nim tutaj klik 

Drugi dość nietypowy, i prawdę mówiąc 
to mnie w nim urzekło :)


 Zawiśnie w salonie - taki mam plan :)

Również pokusiłam się o zrobienie styczniowej kartki
kalendarza 2015.
 Myślę, że śmiało można umieszczać na niej drobne notatki :).

 Odsyłam Was Kochani zatem do zakładki
"Coś dla Was" - można się częstować klik

W aranżacji: 

kalendarz SNUG z Kapibary
kalendarz pobrany z Only Deco Love
lampka WHITE small z DECO-SZUFLADA 
świeczniki: Cube czarny, drewniany kanciak 
i betoniak z domku przy lesie :)


  
Życzę udanego tygodnia :)
Wiem, że zaczyna się od środy.
Właściwie to dobrze, że taki krótki
- na rozruch :))), w sam raz!


Ślę gorące uściski




 





73 komentarze :

  1. bardzo fajne kalendarze ;) gustowne bym rzekła ! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie, że wpadły w oko!
      Miłego dnia :)

      Usuń
  2. Powodzenia w nowym semestrze i udanego "rozruchu" :) !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj Domi mi by się na rozruch porządny kopniak przydał :) Teraz najgorętszy czas przede mną!
      Ściskam!
      Marta :)

      Usuń
  3. świetny pomysł, fajne wykonanie, prezentuje się niebanalnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten kalendarz można pobrać :) z Deco Love.
      Pozdrawiam!
      Marta :)

      Usuń
  4. Marta wszystkiego dobrego w Nowym roku a identyczny kalendarz od Snug i ja mam ;-). Uściski dla Ciebie ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz Olu wcale mnie to nie dziwi :),my lubimy wszystko co biało-czarne, czy czarno-białe :)))
      Tobie również Kochana wszystkiego co najlepsze, samych pogodnych dni i zdrówka.
      Buziaki, Marta

      Usuń
  5. Świetne.:) Wszystkiego dobrego Marto!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Tocie Asiu również życzę wszystkiego naj...!

      Usuń
  6. Pożyczam piórka!
    szalenstwa-panny-matki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. U Ciebie też kalendarzowo :)) Ten pierwszy już widziałam, ale ten drugi...... jest super!!!!! Tak sobie myślę, że przecież i ten mogłabym gdzieś w domu wykorzystać , tak mi się spodobał :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie :). Również nie wiedziałam, na który się zdecydować i stąd ta decyzja :)
      Miłego wieczoru!

      Usuń
  8. Oba świetne, bardzo mi się podobają :) Pasują do Twojego domku przy lesie. Miłego dnia :) Trzymaj się ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A myślę, że ta wersja kolorystyczna tak uniwersalna - to na pewno je wykorzystam :)))
      Serdecznie pozdrawiam!

      Usuń
  9. Ten drugi kalendarz już widzialam, ale ten pierwszy jest świetny! Fajnie wygląda w tym kąciku :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spodobały mi się oba :), stąd dwa. Ten drugi pobrałam ze strony i wydrukowałam w formacie A3. Dzięki serdeczne :)

      Usuń
  10. Hehe,fajnie tak rozpoczynać tydzień w jego połowie ;p
    Świetne kalendarze! Ale ja muszę mieć duuużo miejsca na zaznaczanie różnych wydarzeń i zapiski ;p
    Miłego dnia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A może skorzystasz z mojej styczniowej kartki :)? Właśnie jest tam miejsce na małe zapiski.
      Pozdrawiam serdecznie!
      Marta :)

      Usuń
  11. Zdecydowanie muszę naprawdę jakiś kalendarz sobie sprawić, Twoje oba są świetne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będę na nich odliczać dni do wiosny :)))
      Trzymajcie się Olu cieplutko!

      Usuń
  12. Bardzo podobają mi się te kalendarze w obu wersjach :) Ładnie u Ciebie wygląda na ścianie :) To teraz odliczać tylko oby do wiosny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, tak - byle do wiosny :))) Dzięki serdeczne!
      Uściski wysyłam :)

      Usuń
  13. Martusiu cudny masz kalendarz, obydwa są wspaniałe, ja ten z deco love sobie wydrukowałam :) Kochana ściskam Ciebie mocno :) Iza

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ah Martuś pozwoliłam sobie wspomnieć o Tobie na moim fb :) Bo uległam urokowi zdjęć w tym poście jakie stworzyłaś :) ciumeczek

      Usuń
    2. O ja też wydrukowałam z A3 i myślę w ramki włożyć :)
      Trzymaj się Iza cieplutko!
      Buziole :)

      Usuń
  14. Kalendarz rzeczywiście bardzo nietypowy i to jest w nim fajne :) Zajrzałam do zakładki "coś dla was" i od razu zwróciłam uwagę na motta, oj chce mi się takie jedno, oj bardzo, teraz będę myśleć gdzie znaleźć na nie miejsce :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Częstuj się oczywiście:)
      Pozdrawiam cieplutko
      Marta

      Usuń
  15. Faktycznie dzisiaj trudno było rozruszać się po wolnym, ale dałam radę :) Kalendarze fajne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie środa to jak poniedziałek :) Myślę, że przestawię się od przyszłego poniedziałku!
      Trzymaj się cieplutko :)

      Usuń
  16. Fakt Martusiu, świąteczne wolne może rozleniwić :)) Hmm...ja za tydzień ruszam do pracy po...ponad roku przerwy - dobrze było siedzieć z maluchami w domu ;)))
    Kalendarze fajnie się prezentują :)))
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oooo Aga to Ty ruszasz pełną parą :) Powodzenia!
      Buziaki

      Usuń
  17. Obydwa są świetne. Ładna kolorystyka. Pasują do wnętrza. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Ten darmowy mam, a Snug mi się marzy ;) Chyba sporo blogerek ma takie marzenie :D Bardzo podoba mi się pierwsze zdjęcie - wszystko idealnie się ze sobą komponuje!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kitty :) najpierw był SNUG, ale gdy zobaczyłam ten z Deco Love też podbił moje serce :)

      Usuń
  19. a ja jeszcze nie mam kalendarza :)) miejsca na ścianach też coraz mniej więc poszukuję fajnego małego z wyrywanymi kartkami :))) Twoje są fajne :)) bardzo.Pozdrawiam z nowym 2015 :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również myślę o podręcznym, by do torebki wrzucić :), ale ważne terminy w telefonie zaczęłam pisać. Wszystkiego dobrego i dla Ciebie!
      Papki :)

      Usuń
  20. świetny kalendarz, pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ma swój urok - bardzo nowoczesny :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Obydwa kalendarze super !!! bardzo mi się podobają:))) Styczniowa kartka kalendarza z pewnością przyda mi się w planowaniu tego niezwykle pracowitego dla mnie miesiąca:)))
    Pozdrawiam Cię serdecznie i miłego dnia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aga mnie też rok rozpoczął się z kopyta :), a styczeń będzie zawalony robotą.
      Pozdrawiam cieplutko!
      Buziaki :)

      Usuń
  23. Świetne kalendarze ! Biegnę poszukać czegoś dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Jak zawsze wszystko u Ciebie z gustem , nawet kalendarz na topie :-)
    Bardzo mi się podoba, muszę też pomyśleć bo mam tylko strażacki :-D
    Buziaki
    Kasia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu :) na pewno coś znajdziesz do swojego pięknego, baśniowego domku :)
      Uściski!
      Marta

      Usuń
  25. bardzo dziękuję za kalendarz :) dziś przyjeżdżają nowe półki do sypialni i chciałabym, aby na jednej z nich w nowej ramce stanęło to cudo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olu ale nie ma za co :) Pokaż jak się będzie w sypialni prezentował!
      Miłego wieczoru :)

      Usuń
  26. Oba kalendarze świetne!

    Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  27. Są bardzo ciekawe i fajnie idą w stronę plakatu :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękne kalendarze i gdybym tylko miała odwagę coś wieszać na ścianach to na pewno kupiłabym takie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) A na ścianach nigdy nic nie wieszasz? Lubisz tak :)

      Usuń
  29. Kalendarze bardzo "sympatyczne" a i kartka z kalendarza niczego sobie....
    Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:), a myślałam, że już o mnie zapomniałaś :)
      Miło!

      Usuń
  30. świetnie się prezentują te kalendarze u Ciebie :) ja również mam swojego faworyta o którym już wspominałam w noworocznym poście znaleziony na My scandinavian home, pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem Moniko :) widziałam u Ciebie i przyznaję jest mega!
      Dobrych snów :)

      Usuń
  31. Świetne te Twoje kalendarze, pasują do Twoich wnętrz. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Boskie są te kalendarze.musze jakiś wydrukować,bo nie mam jeszcze żadnego i czuję się jak bez ręki.
    ściskam i wszystkiego co dobre w Nowym Roku

    OdpowiedzUsuń
  33. Ciekawe te kalendarze - i faktycznie takie trochę inne :))

    OdpowiedzUsuń
  34. Kalendarze bardzo oryginalne. Zdecydowanie wpadły mi w oko - bardzo fajne jest to, że można zawiesić je w ramce i traktować jako grafikę ozdobną! Uwielbiam łączyć piękno z funkcjonalnością. :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Bardzo fajnie łączysz rzeczy, widać, że u Ciebie wszystko jest przemyślane. Kalendarz świetnie wygląda nad szarym fotelem :)
    Oby wszystkie jego dni były miłe i słodkie :)

    Pastelowa Kropka

    OdpowiedzUsuń