wtorek, 24 lutego 2015

Czas niespodzianek :)


Witam cieplutko :)!

Moja dobra passa zaczęła się od Walentynek.

Nawet nie myślałam o upominkach  - zbyt duża już jestem :).
Jednak nie spodziewając się niczego dostałam 
Kartkę Walentynkową od Agi z LIFESTYLE INSPIRACJE

To bardzo miłe - przyznacie? :)

Ucieszyłam się - dziękuję Aga!


W pierwszej chwili - mąż był trochę zdezorientowany:)

Ale kapka zazdrości, jeszcze żadnemu facetowi 
nie zaszkodziła.

Co prawda, on także stanął na wysokości zadania.

Zrobił mi niesamowitą niespodziankę.

Przebąkiwałam kiedyś, że marzy mi się
Hippo - drewniana figurka Kaya Bojesena.

Tak, tak dostałam taki upominek
na Walentynki od mojego K :)

Mało oczy nie wyszły mi z orbit :)))


Był pięknie zapakowany, a teraz stoi 
na moim biurku :)

Wczoraj także dotarła do mnie
paczka!

  Cudny upominek, a właściwie 
nagroda od Basi z bloga Babeczka z wnętrzem :)

Dziękuję Basiu!

City by night - bardzo mi się 
podoba i zajął już honorowe miejsce
na półce.



Och, jak to przyjemnie 
dostawać prezenty :)

Ale jeszcze większą radość czerpiemy,
 gdy to my jesteśmy darczyńcami:)


Kochami udanego tygodnia!

Samych miłych niespodzianek :)

Serdecznie pozdrawiam!







 

88 komentarzy :

  1. Marta...ja też karteczkę dostałam ale nie mam takiego boskiego hipcia...ekstra jest ;-). Czasem warto coś mężusiowi napomknąć prawda??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, Olu naprawdę warto :). W wielkim szoku byłam, bo on w ogóle nie przywiązuje wagi do takich, jak on to nazywa - "głupotek" :)

      Usuń
  2. Super, miło jest otrzymać takie prezenty :))
    Pozdrawiam cieplutko i zyczę miłego dnia

    OdpowiedzUsuń
  3. Strasznie miłe takie drobiazgi z zaskoczenia ;) Bardzo miło dostawać choćby najmniejsze prezenciki ;) Pozdrawiam serdecznie i gratuluję wygranej u Babeczki z wnętrzem ;) Aga

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz racje drobiazgi cieszą najbardziej :)
      Pozdrawiam serdecznie!
      Marta

      Usuń
  4. Śliczne prezenty dostałaś, Marta! :) Ale nic w tym dziwnego, że taka osoba jak Ty dostaje prezenty - w 100% na nie zasługujesz. :)) Pozdrawiam cieplutko, Magda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Madziu za te miłe słowa :)
      Ściskam!
      Marta :)

      Usuń
  5. Nasze blogi otwierają drzwi , którymi przychodzą czasem takie cudne upominki / niespodzianki:) a to uczucie bardzo bardzo miłe :) ... a hipcio cudny (a że od męża to jeszcze dodaje mu uroku ;)) Ciepło pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak :) poznajemy cudownych ludzi, mamy możliwość wymiany upominków i takie wirtualne pogaduchy są miłe!
      Serdecznie pozdrawiam :)
      Marta

      Usuń
  6. Śliczne prezenty, bardzo miłe są takie niespodzianki. Hipcio super :))
    Pozdrawiam cieplutko , Agness :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie cieszą niezmiernie :)
      Miłego wieczoru!
      Marta :)

      Usuń
  7. I to są te momenty, kiedy od razu robi się człowiekowi cieplej, lepiej i lżej :D Pozdrawiam serdecznie - M.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, smutny dzień zamienia się w radosny :)
      Miłego wieczoru!
      Marta

      Usuń
  8. Fajny prezent od męża, znaczy się, że słucha:)
    a city by night bardzo ciekawe!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasami mu się zdarza :), a obrazek piękny!
      Cieplutko pozdrawiam!
      Marta :)

      Usuń
  9. przemiłe prezenty :) walentynki to przyjemny czas, pozdrawiam serdecznie,

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie w tym roku to kompletny szok :)))

      Usuń
  10. ooo uroczy ten hipcio. :) ekologiczny:).

    OdpowiedzUsuń
  11. O ja tez dostalam od Agi karteczke - to mila niespodzianka:)) A hipcio - powalajacy - super prezent!!!! Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aga wpadła na świetny pomysł :)
      Ściskam!

      Usuń
  12. Niewątpliwie mąż się spiał :) Hipcio super!

    OdpowiedzUsuń
  13. hipcio zabójczy, nie widziałam wcześniej takiego;) uwielbiam prezenty - dawać i dostawać;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :), może nie jest tak popularny, jak małpka Bojesen, ale mi najbardziej podoba się hippo :).
      Serdecznie pozdrawiam imienniczkę! :)

      Usuń
  14. Marta Ty szczęściaro!hipcio boski!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana to samo mogę powiedzieć o Tobie :). Wygrane sypią Ci się, jak z rękawa - gratuluję!
      Miłego wieczoru :)

      Usuń
  15. Ale z Ciebie szczęściara :) Może numery totka mi podasz? Podzielę się wygraną :))
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aż taką szczęściarą nie jestem i nie gram w totka :) - a może powinnam :).
      Serdecznie pozdrawiam!
      Marta :)

      Usuń
  16. Marta dostałaś piękne prezenty :) Hipcio jest świetny. Twój mąż spisał się na medal ! Gratuluję Ci również wygranej, obrazek jest super ! Miłego popołudnia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obrazek bardzo wpasował się w moje wnętrze - jestem zachwycona!
      Ściskam serdecznie :)
      Marta

      Usuń
  17. Jestem pod ogromnym wrażeniem stolarskich umiejętności Twojego meża! Hipcio jest cudny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, ale mój mąż to tak zdolny nie jest :) - a szkoda :(.
      Pozdrawiam!

      Usuń
  18. Tyle przyjemności w krótkim czasie, szczęściara z Ciebie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może zasłużyłam :))))
      Pozdrawiam Ewuś!

      Usuń
  19. Cudne prezenty, nie jedna z nas chciałaby takie dostać :) Oby tak dalej :) Ściski do miłego :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudowne prezenty dostałaś! I miło, że je nam pokazujesz Marta :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Wspaniałe prezenty :) Ale tak prawdę mówiąc prezentów nie dostaje się za nic... Widocznie wysyłasz do ludzi i w kosmos mnóstwo dobrej energii!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Elu bardzo miło mi to słyszeć:)
      Ściskam!

      Usuń
  22. Hi hi mina męża bezcenna :) no wspaniałe prezenty! Hipo jest uroczy! Chyba byłaś grzeczna i zasłużyłaś na takie podarunki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację :), gdy wyjął kopertę z naklejonym serduszkiem to zbladł :)))
      Pozdrawiam cieplutko!

      Usuń
  23. Piękne niespodzianki. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  24. Hipcio jest uroczym przystojniakiem :)
    Wspaniałe prezenty otrzymałaś!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak - przystojniak :))) to świetnie, że Ci się spodobał!
      Ściskam serdecznie :)

      Usuń
  25. Pięknie Cię obdarowano. Hipcio jest przesłodki :)

    OdpowiedzUsuń
  26. musiałas być grzeczna ze az tyle podostawałaś ;--)

    OdpowiedzUsuń
  27. Szczęściara!:) Oryginalny prezent na walentynki, zwykle faceci dają kwiatki albo czekoladki, Tobie się trafił wyjątkowy okaz:) Szczęściara!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba tak, dziękuję :)
      Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  28. Ale masz fajnego.męża!!! I potrafi słuchać...

    Pozdrawiam, Ania

    P.s. Masz rację, ddatowanie to wspaniałe uczucie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :), przekaże mu.
      Pozdrawiam cieplutko!

      Usuń
  29. I Ty również zostałaś obdarzona pięknymi upominkami !!! To naprawdę piękne i miłe:))) Oby takich chwil jak najwięcej:)
    Pozdrawiam Cię serdecznie i...dziękuję że jesteś:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, Aga o to zadbała :) swoją drogą miała świetny pomysł!
      Miłego wieczoru :)
      Marta

      Usuń
  30. Jaki Hipoo cudny i piękne prezenty. Czasem życie nas dopieści ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale nawet takie małe przyjemności są ważne i dają tyle radości :)
      Serdecznie pozdrawiam!

      Usuń
  31. Gratukluję wygranej no i...wspaniałych osób wokół Ciebie które Cię obdarowują
    Miłego dnia

    OdpowiedzUsuń
  32. Gratulacje szczęściaro! Piękne prezenty otrzymałaś! Miłego tygodnia:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To cieszę, że Ci się Kami podobają :)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  33. Fajowe!!! A Hipcio skradł moje serce :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje także Beatko :)
      Pozdrawiam cieplutko!

      Usuń
  34. Super Martuś, że mogłam się przyczynić do tego, aby uśmiech pojawił się na Twojej twarzy :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki z całego serduszka Aguś :)
      Buziaki!

      Usuń
  35. Bardzo miłe:) śliczne prezenty:)
    ściskam cieplutko kochana

    OdpowiedzUsuń
  36. Faktycznie pasmo sukcesów, tyle prezentów ;)
    ____________
    Natalia, http://www.pieceofsimplicity.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taka zasada: dostajesz - dajesz :)
      Dzięki i pozdrawiam!

      Usuń
  37. Oj ja też uwielbiam dostawać prezenty! Właśnie dziś dostałam małą paczuszkę...od razu humor mi się poprawił :)!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To super Kochana, życzę więcej takich dni :)
      Serdecznie pozdrawiam!

      Usuń
  38. Gratuluję prezentu od męża...ma gest nie ma co..:) Niespodzianki zawsze mile widziane..:) Pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  39. Martus aby taka dobra passa yrwała dalej :))) Super prezenty! Hmm...musisz coś mężowi znów napomnknąć, bo przecież dzień kobiet się zbliża ;)) Buziaki i miłego dnia! :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Cudne prezenty- szczęściara z Ciebie :-))))
    Idealnie wpiszą się w klimat Twojego domku,
    Pozdrawiam ciepło
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  41. Piękne prezenty a hipcio cudowny:)

    OdpowiedzUsuń
  42. Oh kurcze ale z ciebie szczesciara.. zazdrosna juz bylam od kartki, przy hippotamie zaczal mi gul skakac a przy nagrodzie to juz zazdrosc 100% haha ;)) Piekne prezenty!

    Ania, Yay Interiors

    OdpowiedzUsuń
  43. Na widok hipcia oczy mi wyszły z orbit!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!idę ich poszukać:P
    buziaki a niespodzianki są zdecydowanie najlepsze:)

    OdpowiedzUsuń
  44. OMG, ależ z Ciebie szczęściara!

    OdpowiedzUsuń
  45. Oj jak strasznie chciałam te kamyczki! Jestem pod wrażeniem pomysłowości Babeczki! Cudne!!!
    Hipek wymiata!

    OdpowiedzUsuń