wtorek, 3 lutego 2015

D.I.Y z filcem


Witam cieplutko!

Dziś małe diy :). 

Łatwy i szybki sposób na koszyczek do pieczywa. 

Wykonałam go z dość sztywnego filcu,
 bez użycia nici i maszyny :). 



Wykorzystałam: 
pocięte na szerokość 2cm paski filcu, 
zszywacz, linijkę, czarny marker, nożyczki.

Myślę, że zdjęcia dobrze przedstawiają 
kolejne kroki robótki :).


Paski, które ułożyłam na dnie mają ok 20cm długości.

Pasek tworzący brzeg koszyka jest dłuższy
i należy go dociąć do odpowiedniej długości
 po zagięciu pasków z dna do góry.
  
Markerem zamalowałam zszywki.


Teraz możemy zasiąść do stołu,
robić kanapki i się zajadać :).


Witam nowe czytelniczki :)
 Bardzo się cieszę, że Was przybywa!


Udanego wtorku!


Zasyłam serdeczne
pozdrowienia :)


94 komentarze :

  1. Jejku, jakie to proste, a efekt rewelacyjny. Bardzo się cieszę, że dzielisz się z nami swoimi pomysłami. Chcemy więcej i więcej.
    Buziaki
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że podoba Ci się mój pomysł :)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  2. bardzo fajna rzecz, takie coś z niczego, a jakie efektowne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie to recykling :), bo paski pocięłam ze starej podkładki filcowej.
      Dziękuję :)

      Usuń
  3. Fajny patent! Gdzieś mi wpadła w oko taki koszyk, tyle, że metalowy (ale wyglądał dokładnie jak ten) :) Podoba mi się!

    OdpowiedzUsuń
  4. aaaaaaa...!!! świetne! :)))
    thank U very much :*

    kiss! :*
    M.

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. Serdecznie dziękuję i zachęcam do dzieła :)

      Usuń
  6. świetny pomysł, zrobiłabym taki większy, np. na gazetki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Działaj Kochana! Myślę, że wyjdzie super :) - jak wszystko co robisz!
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  7. Fajne! Twoje DIY są zawsze takie szybkie i proste i to jest w nich najlepsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fantastyczny pomysł ! W sam raz do pieczywa. Bardzo mi się podoba i bardzo lubię takie DIY. Miłego dnia Ci życzę !

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny, baaardzo oryginalny :) Smacznego Martuś :) Ciumek

    OdpowiedzUsuń
  10. O! Super, mam nadzieję, że wykorzystam ten pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  11. O jaki pomysł :) Bardzo fajny koszyczek. Muszę popracować z filcem :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Margo polecam :) choć wiem, że maszyna Ci jest bliska!
      Pozdrawiam cieplutko :)

      Usuń
  12. WOW !
    cos dla mnie -bez szycie i maszyny -fajnie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  13. prosty i szybki pomysł !!! super !!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny pomysł! Każdy może zrobić nawet ten co nie umie szyć. Gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Rewelka! Jakiego dokładnie filcu użyłaś:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu ja użyłam filcowej podkładki na stół o wymiarach bieżnika kupionej w Pepco :)
      Dzięki i ślę uściski!

      Usuń
  16. Swietna propozycja, ale Ty to zawsze coś fajnego wymyślisz :)))
    Miłego dnia

    OdpowiedzUsuń
  17. Martuś ale zdolniacha jesteś, prosty i szybki koszyk to pewnie większy tez by wyszedł.
    Pozdrawiam i zapraszam na Candy.

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudny pomysl:) Lubie takie rozwiazania:)

    OdpowiedzUsuń
  19. wygląda jak taki jeden designerski, ale koszt wykonania nieporównywalny :)
    super pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno, bo ten to koszt jednej filcowej podkładki :), a ten designerski X 10.
      Dzięki wielkie!

      Usuń
  20. Ale super go wykonałaś kochana!
    Pięknie wyglada!
    ściskam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajowo, że przypadł do gustu :)
      Ślę uściski!

      Usuń
  21. No jestem pod wrażeniem pomysłu!!!! I to nie trzeba szyć !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie trzeba :), to alternatywa dla nieszyjących .
      Buziaki!

      Usuń
  22. Proste i efektowne. Masz ogromny talent. Pozdrawiam Marta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marteczko do tego talentu raczej nie trzeba :), ale bardzo dziękuję!
      Ściskam :)

      Usuń
  23. Pomysł genialny w swej prostocie. Też muszę sobie sprawić taki koszyk :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Martuś, świetny jest! Łatwy do wykonania i praktyczny. Ściereczka jest lniana czy papierowa?
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu to filcowa podkładka :)
      Ściskam!

      Usuń
    2. a ta w koszyczku? co pieczywo na niej leży? :):)

      Usuń
  25. ha ha ha ...genialnie, to się nazywa idea!!!
    Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  26. bardzo fajny pomysl !!!

    www.homemade-stories.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja zawsze powtarzam, że maszyna do szycia nie jest potrzebna ;-)
    Można? Można!

    OdpowiedzUsuń
  28. Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Ci się spodobał :)
      Buziaki!

      Usuń
  29. Bardzo fajny pomysł, lubię takie proste DIY :)

    OdpowiedzUsuń
  30. świetny pomysł! bardzo ładnie się prezentuje :)
    Pozdrawiam Magda

    OdpowiedzUsuń
  31. Uwielbiam takie genialne i proste pomysły! Super :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To cieszę się bardzo :)
      Cieplutko pozdrawiam!
      Marta

      Usuń
  32. Im prościej tym lepiej. Rewelacyjny pomysł. Natchnęłaś mnie na wykonanie koszyczka,troszkę inaczej (brak filcu) ,ale inspiracja i wena jest! Dzięki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To świetnie :) Czekam na efekt.
      Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  33. I wszystko tylko zszywaczem? Wow! Świetny pomysł! :))))

    OdpowiedzUsuń
  34. bardzo fajny :) zawsze świetne inspiracje u Ciebie odnajduje :) pozdrawiam,

    OdpowiedzUsuń
  35. Ale fajny i prosty pomysł. Nawet ja bym potrafiła zrobić :))
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Świetne DIY! Trafiłam do Ciebie przypadkiem i pozwól,że się rozgoszczę na dłużej :) Tworzysz bardzo fajne rzeczy! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam oczywiście :) Miło Cię poznać!
      Pozdrawiam serdecznie!
      Marta :)

      Usuń
  37. Jak bez nici to w sam raz dla mnie! :D
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Efekt niesamowity.
    Już mi przyszła ochota na zrobienie sobie takiego. Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  39. Genialne w prostocie i piękne w wyglądzie!
    Podziwiam Cię i za każdym razem kiedy Ciebie odwiedzam widzę coś nowego, niezwykłego, dzięki Tobie można powiedzieć, że "szlifuję" swoją dekoracyjną i artystyczną wyobraźnię :)))

    OdpowiedzUsuń
  40. genialny pomysł:) och jak ja lubię takie własnoręcznie zrobione cuda:)

    OdpowiedzUsuń
  41. Hihi mam podobnie wykonany koszyk na pieczywo! :) Tylko ja się "męczyłam" z szyciem, bo bałam się, że zszywki będzie mocno widać. Następnym razem skorzystam z Twojego sposobu! Uściski! k

    OdpowiedzUsuń
  42. Fantastyczny :) Na pewno wykorzystam . Miłego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Martuśka, jak zwykle fantastycznypomysł:) Pozdrawiam, Aga

    OdpowiedzUsuń