piątek, 6 lutego 2015

Grunt to dobre wejście :)))


Witajcie Kochane! :)


Mój urlop dobiega końca :(, ale ja i tak próżnować 
nie lubię, więc z chęcią wracam do pracy :).

Podczas tych wolnych dni pod lupę wzięłam nasz hol, 
to chyba za dużo powiedziane :))),
 raczej wejściowy korytarzyk :).

Ma on ciut ponad 4m2 i tylko jedna 
ściana jest bez drzwi -
mimo tego uważam go za obstawny. 

Mieści się w nim wszystko, co nam potrzebne:
- duże lustro
- szafki na buty
- półki na szaliki, torebki i inne takie tam ...
- wieszak odzieżowy
- wieszak na klucze
- zegar
- siedzisko

Kto by pomyślał?... na takim metrażu :)))

A jednak!

...

Zapraszam z wizytą :)


Marzyła mi się drabina :)- ta pełni funkcję wieszaka.


Szafki na buty przemalowałam już dwukrotnie.
Oryginalne były czerwone, potem szare, a teraz czarne.

Metalowe domki pełnią funkcję półek
i świetnie się sprawdzają :).




Ściany stały się białe, ale do 
ich malowania użyłam farby zmywalnej.  

Nasz pies wyczekując swoich domowników
zawsze leży wiernie obok 
drzwi wejściowych brudząc ścianę - stąd ta decyzja.

Wieszak na klucze dawno temu był czerwony :).

A właściwie to w skrócie pokażę Wam, 
jak było jeszcze 2 tygodnie temu.


Tu akurat widać dziury w ścianie,
 bo już część szafek poszła do liftingu :)

Cieszę się, że ta metamorfoza już za mną,
choć była zupełnym spontanem :).
Ale chyba tak najlepiej, nic nie planować,
to i rozczarowań nie ma!



W aranżacji obecnego korytarza,
hand made domek przy lesie to:
drabina, metalowe domki i półka na buty, napis HOME
szafki na buty i lustro - Ikea
wieszak na klucze - Pepco
zegar - Biedronka
siedzisko Madox - Jysk




U mnie dziś słońce od rana, 
a więc Wam Kochani słonecznego
weekendu życzę!

Ślę uściski :)






105 komentarzy :

  1. Efekt bardzo fajny, domki-półki bomba!
    Pozdrawiam-D.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super :) Serce mi się raduje!
      Ściskam :)
      Marta

      Usuń
  2. Tak właśnie domki są the best!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To podziękuję raz jeszcze mojemu K. :)

      Usuń
  3. Swietny pomysł na wykorzystanie w ten sposób drabinki. Ogólnie wszystko mi się u Ciebie podoba, jak zawsze , bo zawsze zaskakujesz mnie pomysłowością i dobrym stylem :))
    Przyjemnego dnia Kochana

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O Marysiu dziękuję za te cieplutkie słowa :). Miło mi się zrobiło i uśmiech pojawił :)
      Dobrego weekendu!

      Usuń
  4. rewelacja!!! a domki mnie powaliły na kolana:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana wstawaj, bo Cię będą bolały :)))
      Ściskam!

      Usuń
  5. Muszę Tobie podziękować, bo dzięki Tobie znalazłam idealne szafki na buty do mojego korytarza, a raczej miejsca przy schodach przed wejściem na górę. Szukałam, szukałam i nie mogłam znaleźć, a tu dosłownie chwila i mam. Bardzo, ale to bardzo dziękuję. Aranżacja bardzo mi się podoba. Zaczerpnę trochę inspiracji z Twojego korytarza :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te szafki są wąskie i pojemne - polecam :). Pochodzą z Ikea.
      Dziękuję i serdecznie pozdrawiam!
      Marta :)

      Usuń
  6. piękne wnętrze, jest pięknie i bylo pięknie, bardzo mi się u Ciebie podoba

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzień dobry,
    Druciaki, druciaki, druciaki!!!! Takie "nic", taka mgiełka, plątanina drucików.... A jak funkcja i forma :)
    Bardzo mi się podoba lekkość, przejrzystość i funkcjonalność całego korytarzyka. Ergonomia to podstawa ! :)
    pozdrawiam
    K.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć Kasiu :) Masz rację!
      Serdecznie pozdrawiam!

      Usuń
  8. Bardzo fajna zmiana! a domki druciaki rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej Magda :), fajnie, że się podobają!
      Ściskam! ... lekko :)))

      Usuń
  9. Jest lepiej, świetnie wyglądają te przemalowane na czarno szafki. Plastik malowałaś? Druciane domki czadowe. Drabiny, niby takie modne, a jeszcze u nikogo nie widziałam- super. Ja będę miała drabinkę na szaliki. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, malowałam plastik :), najpierw zmatowiłam papierem ściernym, potem odtłuściłam i farba poszła w ruch. Dziękuję za domki! Na pewno moja złota rączka w postaci męża :)))) się ucieszy!
      Pozdrawiam cieplutko :)

      Usuń
  10. Bardzo dana metamorfoza :) Biały rewelacyjnie się sprawdza wszędzie jak widzę - uniwersalny jak żaden inny.
    Pozdrawiam słonecznie :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie za tę uniwersalność lubię biel :)
      Miłego wieczoru!

      Usuń
  11. Podoba mi się!U mnie korytarz też w bieli;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To fajnie :), widzę biel górą :)))
      Pozdrawiam!

      Usuń
  12. Ooo ale metamorfoza! Wyszło pięknie :) A moją pierwszą myślą było: Ale patent z tą drabiną :) Hahaha, super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Ci się podoba :)
      Miłego dnia!

      Usuń
  13. Marteczko, już nie wytrzymam dłużej i muszę to powiedzieć, mamy podobny, jeśli nie taki sam gust :) i mamy taki sam, MAŁY (jeśli nie mniejszy) przedpokoik/hol/garderobę, jak zwał, tak zwał :) i bardzo podobny wystój :) też stoi tam stara drabina z haczykami, i robi za wieszak. tylko, że u nas to raczej stan przejściowy... planuję zrobić wieszak.
    no i nie mamy jeszcze lustra i półek na buty, bo wciąż rozważam jakie i gdzie je ulokować. buty zostawiamy w naszej sieni, a lustra mamy tylko w łazience...
    tak więc koniecznie zrobię fotki :))

    PIĘKNIE masz ♡
    ściskam Cię mocno! :*
    M.

    ...ojejciu, aż mnie smuteczki borą, jakie u nas wszystko jest prowizoryczne... aż czasem nie wierzę czy w ogóle kiedyś skończymy ten nasz domek...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marysiu :) głowa do góry! Skończysz, skończysz i wiesz, takie dawkowanie sobie zmian w domu daje dużo szczęścia. Masz cel i dążysz do jego realizacji, a wiadomo, że wszystko wymaga pieniędzy i czasu.
      Dziękuję za miłe słowa i czekam na fotki!
      Buziaki :)

      Usuń
  14. Widzę,że nie tylko mi domki wpadły w oko ;) Są genialne! Masz bardzo fajny przedpokoik :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słowo genialne należy się mojemu K :), ale oczywiście mu przekażę!
      Dziękuję i pozdrawiam serdecznie :)
      Marta

      Usuń
  15. Świetnie Ci ta aranżacja wyszła. Przytulnie. Pozdrawiam Marta

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo mi się podoba pomysł z drabiną - mało miejsca zajmuje, a nadaje takie designerskiego sznytu :)
    Zresztą domki też :)
    Oj, też mnie czeka odświeżenie przedpokoju. Gruntowne zmiany już były, ale jest taki jakiś smutny, no i ściany trochę się przybrudziły, więc jest okazja na jakieś ruchy. Po głowie już mi coś chodzi, tylko trzeba zebrać się w sobie...
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To do dzieła :) Życzę powodzenia i dziękuję serdecznie!
      Pozdrawiam cieplutko :)
      Marta

      Usuń
  17. Fajnie wyszło. Mi też marzy się drabinka, ale na dzień dzisiejszy nie wiem gdzie bym mogła ją postawić. Może w łazience coś skombinuję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że w łazience sprawdzi się na pewno i wpasuje idealnie :)
      Serdecznie pozdrawiam!
      Marta :)

      Usuń
  18. Świetny wieszak w postaci domków...moja altana, (tak u nas nazywamy takie korytarzyki) wygląda bardziej jak pokoik:) tutaj u Ciebie wszystko perfekcyjnie ustawione, każda rzecz dobrze przemyślana, funkcjonalna...
    Buziaki:) miłego powrotu do pracy...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim przechodnim korytarzu faktycznie trzeba się "pogimnastykować", by było ergonomicznie i funkcjonalnie :).
      Dziękuję serdecznie!
      Marta :)

      Usuń
  19. Te metalowe domki - bomba! Fantastycznie się prezentują. Ogólnie - zmiana na duży plus, chociaż szafki na buty w szarości też były fajne :)
    Jakże ci zazdroszczę tych 4 ustawnych metrów! U mnie przedpokój, to raczej przejście między wiatrołapem, toaletą, salonem i schodami. Wolną ścianę mam jedną - za drzwiami, w dodatku z grzejnikiem :( No cóż...
    Pozdrawiam cieplutko!!! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To fakt, przestrzeń ni jak do zagospodarowania :(, ale może z czasem coś Ci przyjdzie do głowy :). Dziękuję i ściskam!

      Usuń
  20. Świetna metamorfoza! pomysłowosc Twoja nie zna granic :) a domki są śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuuujemy! Tzn. ja za pomysłowość, a kochany mąż za wykonanie :)
      Buziole :)

      Usuń
  21. Oj zazwyczaj takie spontany najlepiej wychodzą i to nie tylko wnętrzarskie zmiany ;p
    Obecna wersja bardzo mi się podoba a półeczki metalowe domki rewelka!!! Aż mi się zachciało jakiejś takiej półeczki :)
    Miłego weekendu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację :) najlepiej robota odchodzi jak się człowiekowi chce, a nie - gdy musi!
      W sprawie półeczki to wiesz, że dla Ciebie zawsze :)
      Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  22. Bardzo podoba mi się Twój Marto korytarzyk :) Moją uwagę szczególnie zwróciły domki, fajnie wyglądają jako półka na torebki oraz wieszak drabina. Miłego popołudnia !

    OdpowiedzUsuń
  23. Domki są rewelacyjne, bardzo dobrze komponują się z całością wnętrza. Bzi :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Przedpokój wygląda extra! a metalowych domków zazdroszczę i to bardzo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma czego zazdrościć :), przecież mogę zrobić i dla Ciebie :)
      Dziękuję i życzę udanego weekendu!
      Marta :)

      Usuń
  25. Marto u Ciebie zawsze EXTRA ... najważniejsze to mieć swój styl a Ty go masz niezaprzeczalnie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pani Teresko, jakże mi miło :)
      Dziękuję bardzo!
      Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  26. te domki są faktycznie extra! zresztą cały przedpokój mi się bardzo podoba - b.lubię wieszaczki na klucze:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten wieszak na klucze jest niezastąpiony :).
      Dzięki i pozdrawiam!

      Usuń
  27. Czekałam na te domki ;))) Wszystko wyszło super !!! Buziaki Kochana

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ilonko :) na te chyba nie, bo będę jeszcze inne - myślę, że odpowiednie do sypialni :)
      Ściskam serdecznie!

      Usuń
  28. Domki i drabina mnie oczarowały. Zaczynam rozważać czy i mój korytarz nie potrzebuje liftingu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana jak potrzebuje, to do dzieła! :)
      Cieplutko pozdrawiam :)

      Usuń
  29. Fajnie to wszytsko się prezentuje:))Mam takie same półki w korytarzu,ale nigdy nie przyszło mi do głowy o przemalowaniu-jaką farbą to robiłaś Martuś?Domki metalowe są świetne!!!Cudne:)To Twoja sprawka?Zdolniacha:)Pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu, szafki na buty malowałam farbą typu spray kolor czarny mat, zaś metalowe domki to mój rysunek i wymiary, a robota mojego męża :)
      Ściskam!

      Usuń
  30. Piękny korytarzyk :) Dziewczyno, masz talent i potrafisz go wykorzystać :)
    Cudnie wygląda wejście i jest cieplutkie :)

    OdpowiedzUsuń
  31. bardzo fajny korytarzyk, widać, że te 4m2 sa jednak bardzo ustawne, druciane domki w charakterze półek wyglądają superancko! i te szafki jakie metamorfozy przechodziły :) co do psiny w korytarzy to farba zmywalna to świetny pomysł, ja jednak postanowiłam sprawę rozwiązac inaczej. Mój Argos ma swoje miejsce w korytarzu, które brudził wciąz wciąż i wciąż, ja zmywałam, on nieznudzenie brudził. No więc na ścianie zalzla się płyta pleksi wkręcona czarnymi kołkami i teraz ma i efektowna ścianę i czystą ścianę :)

    pozdrawiam, Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło Cię poznać! Dziękuję Aniu za podpowiedź z płytą :), myślę, że i jak tak zrobię!
      To będzie jeszcze lepsze rozwiązanie :)
      Serdecznie pozdrawiam!
      Marta :)

      Usuń
  32. Fajnie to wygląda. No muszę powiedzieć, że aż wstyd - też muszę u nas przeprowadzić taką metamorfozę - jest strasznie, ale niestety mam jeszcze mniej miejsca niż Ty i szukam fajnych inspiracji. Także wielkie dzięki za podzielenie się :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To fajnie, że mogłam pomóc :)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  33. Jak zwykle Marta, u Ciebie to zawsze skarbnica pomysłów :) Nie będę oryginalna, ale najbardziej do gustu przypadły mi domki. Ale ogólnie - całość prezentuje się prosto, ale jakże efektownie :)))
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Mam takie same szafki na buty.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są bardzo powszechne i ogólnodostępne :)

      Usuń
  35. Ale świetnie... Metraż faktycznie niewielki, a urządzony rewelacyjnie!

    OdpowiedzUsuń
  36. Masz rację, grunt to dobre wejście :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ha, ha, ha utwierdziłaś mnie, że dobre!
      Ściskam :)

      Usuń
  37. Domki chętnie zabrałabym ze sobą! Sztuką jest pomieścić wszystko w tak małym metrażu i jeszcze... żeby to pięknie wyglądało! W końcu od tego momentu zaczyna się dobre wejście:)
    Pozdrawiam i udanego weekendu życzę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację Kasiu :) Wielkie dzięki!
      Tobie również udanego życzę :)

      Usuń
  38. Bardzo mi się podoba!!! Super wyszło, taki ład zapanował i spokój - domki cudne!!!!
    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  39. Twój hol, choć malutki to świetnie jest zaaranżowany. Bardzo mi się podoba !!!
    Pozdrawiam Cię serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  40. Bardzo ładnie, spójnie, przejrzyście. Drabinka wspaniale pasuje:) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło Cię poznać :) Cieszę się niezmiernie!
      Pozdrawiam serdecznie :)
      Marta

      Usuń
  41. Rzeczywiście, mały ale ile się w nim mieści :) Domki są najlepsze! A ta szafka na buty... Świetna robota kochana, to sztuka pomieścić tyle praktycznych i zarazem fajnych rzeczy na tak małej przestrzeni.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Normalnie miska mi się jarzy :)))) Dziękuję!
      Dobrej nocy :)

      Usuń
  42. Kochana, co ja będę pisać. No pięknie zaaranżowałaś swój korytarzyk:) Podoba mi się bardzo:)
    ściskam i buziaki ślę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Natalko za serdeczne słówko :)))
      Buziole!

      Usuń
  43. Bardzo fajnie to wszystko wymyśliłaś. A te domki na torebkę i szaliki - po prostu bomba!
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  44. nie wiem czy już to tu pisałam -tyle wpisów- ale jest świetnie! bardzo ale to bardzo podoba mi się drugie zdjęcie :))
    Takie pytanie- czym malowałaś te plastikowe szafki na buty???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, Kochana przemalowane te plastikowe :) - da się!
      Dziękuję i ślę uściski!

      Usuń
  45. Super efekt na samym wejściu. Zmiany wyszły bardzo korzystnie. Śliczne te druciane domki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetnie, że Ci się podoba:)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  46. Druciane domki są po prostu czadowe! Też ostatnio pytałam mojego męża czy by mi zrobił druciane rzeczy, na razie czekam aż będzie miał na to czas ;) A zegar właśnie wczoraj drapnęłam w sklepie do pokoju starszej córki ;) Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak, czas powinien być jak guma:)
      Tylko czy wtedy energii byśmy mieli na wszystkie realizacje:)
      Dziękuję i pozdrawiam!

      Usuń
  47. Świetny pomysł z tymi metalowymi domkami! Nigdy czegoś takiego nie widziałam :)))

    OdpowiedzUsuń
  48. Fajnie wyszło :) ja bym jeszcze drabinę na czarno przemalowała - bardziej by się od ściany odróżniała :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie za jakiś czas kolor zmieni, bo u mnie długo tak samo być nie może:))).
      Pozdrawiam serdecznie!
      Marta

      Usuń
  49. Zmiana na plus...zrobiło sie jasno i bardziej przestronnie... Podobają mi się te domki:) Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  50. Swietny przedpokoj. Te domki idealne do Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Czytam i czytam i końca pochwał nie widać! Rzeka pochwał się wylała! :-) To i ja dwie krople dorzucę :-)
    Domki superaśne, oryginalny patent i chcę takie same! Chcę bardzo - poproszę o rachunek :-)
    Tapeta - jak dobrze, że poszła sobie gdzieś daleko :-) Teraz wszystkie dodatki są z tłem spójne.
    No i drabina! Też swoją składam do kupy - będzie do łazienki. I czarna.
    Ślicznie wyszło i tyle! Ściskam mocno!

    OdpowiedzUsuń
  52. Marta, możesz śmiało startować w konkursie "before & after"! :D
    Uwielbiam domki i szafki!

    OdpowiedzUsuń
  53. Nie będę oryginalna jeśli napiszę, że domki cuuudowne:). Ja powoli przygotowuję listę z zamówieniem "handmade by domek przy lesie" dla mnie. Boję się tylko, że jak to wszystko będę już miała u siebie, to nasze domy nie będą się niczym różniły;)!
    Uściski gorące!

    OdpowiedzUsuń