sobota, 21 lutego 2015

large buttons


Cześć!

Witam dziś słonecznie i wesoło :)

Wpadam z postem o guzikach.

Guzikach w rozmiarze L, czyli o średnicy 22 cm.

Po tym, jak wykonałam guzik dla Karmelowej 
nabrałam ochoty na jeszcze więcej :)


 W wielu inspiracjach spotykam guziki w roli wieszaków
np. te z HK Living

Sama kiedyś wpadłam na pomysł, by ozdobić
ścianę guzikami wg. mojego "widzi mi się" :)
- pisał o tym tutaj klik.



Te obecne mogą być podkładką pod kubek,
 czy może - małą tacą :).

Jednak na odwrocie mają otwór na gwóźdź,
gdyby w przyszłości miały zawisnąć :).

Póki co stoją na półce nad narożnikiem.


Ciekawe jak długo?... :)))

Ale przyznacie, że wpasowałam je idealnie :)?

 ...

Kochani życzę słonecznej pogody
i udanego weekendu!


Zasyłam uściski :)


75 komentarzy :

  1. Oj wpasowały się idealnie:) Tu masz racje! Wyszły bardzo fajnie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. O takiego białego guzika bym przygarnęła :D Zrobisz mi? Piękne są.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie, że Ci zrobię :). Proszę o kontakt mailowy.
      Dziękuję serdecznie za uznanie! :)

      Usuń
  3. Fantastyczne te guziki :)) Pieknie wyglada w takiej kompozycji.
    Udanego weekendu Marta.
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Marysiu :)
      Tobie również udanego!
      Ściskam :)

      Usuń
  4. Genialny pomysł!Sama bym takie chciała!A ich ulokowanie za narożnikiem super pomysł! Zapraszam do mnie na 2 odslone projektu domu!
    szalenstwa-panny-matki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już byłam i gratulowałam, bo wykonałaś kawał dobrej roboty!
      Dziękuję i pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  5. PERFEKT ;) jednak prostota i naturalne surowce sprawdzają się zawsze niezależnie o trendów .pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Miło mi szalenie!
      Pozdrawiam cieplutko :)

      Usuń
  6. Fantastyczne te guziory! Udanego weekendu! bzi

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow, też kiedyś miałam "fazę" na guziki;) świetnie wyglądają, widziałam nawet kiedyś taki guzikowy zegar;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O kurcze, a ja na guzikowy zegar się nigdy nie natknęłam :) i muszę w necie poszperać!
      Dziękuję i pozdrawiam :)

      Usuń
  8. Guziki świetne, ale i cała Twoja aranżacja jest wspaniała, piękne te zdjęcia. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Jaki fajny pomysł :) UROCZY po prostu !
    Miłego weekendu :)
    Pastelowa Kropka

    OdpowiedzUsuń
  10. Guziki MEGA !!!! fajne !!!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Zawsze marzyły mnie się takie guziki:) Twoje fantastycznie wyglądają!
    Słonecznego weekendu!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mój guziol też wpasował się idealnie i stoi na honorowym miejscu na półeczce w tzw.salonie :)
    Świetne są!!!
    Buźka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Klaudynko to bardzo się cieszę :)
      Ściskam!

      Usuń
  13. Są śliczne! I te domeczki tam obok piękne :) muszę wziąć się za ogarnięcie mojej półki.. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To super, że Cię zainspirowałam :)
      Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  14. Marta, guziki są niesamowite i tak, wpasowałaś je idealnie. :-)) Świetnie komponują się z domkami i całą resztą. :) Pozdrawiam słonecznie, Magda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie Kochana, że Ci się podobają :)
      Serdecznie pozdrawiam!

      Usuń
  15. Guzik-podkładka pod kubek to jak dla mnie super pomysł :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację :). Muszę koniecznie wypróbować taką funkcję!
      Ściskam Ewuś :)

      Usuń
  16. Wpasowały się idealnie :) Naturalne, proste, a jakie pomysłowe. są ozdobne i praktyczne.
    Udanej soboty i pozdrawiam serdecznie !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu bardzo się cieszę, że tak sądzisz :)
      Buźka!

      Usuń
  17. Są wspaniałe! Mi też się takie marzą, ale ja bym je powiesiła na ścianie ;) Świetna robota!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana je można powiesić! Mają z tyłu dziurki :).
      Jeśli chcesz mogę je dla Ciebie wykonać :)
      Ściskam

      Usuń
  18. Dobrze, że nabrałaś ochoty na więcej :) Guziki są niesamowite! Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Madziu!
      Serdecznie pozdrawiam :)

      Usuń
  19. Ależ świetny pomysł z tymi guzikami, cudne są i naprawdę można z nimi poszaleć. Wystarczy tylko pomysł i mogą spełniać wiele ról. Jestem naprawdę zachwycona :)
    Pozdrawiam serdecznie, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ślicznie się prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
  21. są świetne, kurcze aż zaczęłam Ci zazdraszczać takich cudnych guzików

    OdpowiedzUsuń
  22. Guzików w takim rozmiarze jeszcze nie widziałam :)) Wyglądają rewelacyjnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt, wymiar nietypowy :)
      Pozdrawiam cieplutko!

      Usuń
  23. A ja się zastanawiam co ty masz za warsztat w tym domu, że robisz od stolików po guziki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nasz warsztat :) sprzętowo wyposażony na tyle, by to co w głowie powstało ziścić się mogło :)
      Lubię realizować swoje pomysły, bo one są moimi marzeniami.
      Serdecznie pozdrawiam :)

      Usuń
  24. Rewelacja ! Uwielbiam takie drewniane dekoracje

    OdpowiedzUsuń
  25. Wpasowały się idealnie Martuś :) Są świetną ozdobą :)) Zachwycam się! :) Miłego weekendu i dla Ciebie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aga :) Tobie również zatrzymania czasu na niedzielę z rodzinką!
      Ściskam :)

      Usuń
  26. Są świetne i pasują idealnie !!!Drewno jest ponadczasowe:)))
    Miłej niedzieli Ci życzę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację, drewno zawsze jest na czasie :).
      Dziękuję i również Ci życzę udanej niedzieli!
      Marta :)

      Usuń
  27. Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Aniu zrobię dla Ciebie :) daj znać na maila jakie mają być.
      Pozdrawiam serdecznie!
      Marta

      Usuń
  28. Guziole rewelacyjne...aż zapragnęłam mieć choć jednego...
    Ależ ty jesteś zdolna...a warsztatu zazdroszcze ponad wszystko...
    Radosnej niedzieli zdolna kobitko :-)
    Jacqueline.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Jacquline :) Pamiętaj gdy wylądujesz w kraju, daj znać guziol dla Ciebie się znajdzie :)
      Ściskam serdecznie!
      Marta

      Usuń
  29. Urocze guziki :)))
    Jesteś niesamowicie pomysłowa! :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Jak dla mnie super taca!! Zdolna jesteś niesłychanie. ...
    Ściskam

    OdpowiedzUsuń
  31. Rzeczywiście pasują idealnie! A tak w ogóle są bardzo piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Genialne! I świetnie się wpasowały!!!

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetnie, taki stary guzioł i mnie by się przydał:)
    Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  34. Hello I'am Chris !
    this is not a "spam"
    I suggest you to publicize your blog by registering on the "directory international blogspot"
    The "directory" is 17 million visits, 193 Country in the World! and more than 18,000 blogs. Come join us, registration is free, we only ask that you follow our blog
    You Have A Wonderful Blog Which I Consider To Be Registered In International Blog Dictionary. You Will Represent Your Country
    Please Visit The Following Link And Comment Your Blog Name
    Blog Url
    Location Of Your Country Operating In Comment Session Which Will Be Added In Your Country List
    On the right side, in the "green list", you will find all the countries and if you click them, you will find the names of blogs from that Country.
    Imperative to follow our blog to validate your registration.Thank you for your understanding
    http://world-directory-sweetmelody.blogspot.fr/
    Happy Blogging
    ****************
    i followed your blog, please follow back

    OdpowiedzUsuń
  35. Są rewelacyjne i pasują idealnie !!! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  36. Guziki rewelacja! Nie mogę oderwać wzroku ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. Świetnie się wpasowały!:) Naprawdę fajny pomysł, wygląda to mega ciekawie:) pozdrawiam Cię Martuś:)

    OdpowiedzUsuń
  38. Guziki są świetne. Idealne jako malusia taca na filiżankę porannej kawy ;) Twoje domki też są cudne. Ładnie się to wszystko komponuje. Zapraszam do siebie na kawałek brownie ;) zwyczuciemsmaku.pl

    OdpowiedzUsuń
  39. Zdecydowanie, znalazły się we właściwym miejscu :D Są piękne :))!

    OdpowiedzUsuń
  40. Świetne też mi się strasznie podobają. Czy można takie u Ciebie zamówić?
    Pozdrawiam,
    Ewa

    robiewdomu.pl

    OdpowiedzUsuń
  41. Są świetne :) A wpasowały się idealnie :)

    OdpowiedzUsuń