piątek, 13 lutego 2015

Raz mi się udało :)


Cześć! :)

Wpadam między dniem łasucha, a dniem zakochanych. 

Chciałam Wam Kochani pokazać 
moje wakacyjne łupy z targu staroci.

Raz mi się udało coś fajnego wypatrzeć 
i nie zapomnieć, że mam.

Przeważnie, jak coś kupię -
bo później się przyda,
to najczęściej wkładam 
głęboko i o tym nie pamiętam :)

Ale nie tym razem!

A oto moje łupy...


Cukierniczka i mlecznik - wersja limitowana :)))),
bo tylko na Walentynki!

Nie mogłam przejść obok nich obojętnie.

Zaraz wyobraziłam sobie...



jak delektuję się zapachem
róży od mojego K., 
piję kawę i zajadam się pąkiem :)
- a to był lipiec :)


Szkoda tylko, że nie było
całego serwisu :(.

Na Walentynki - idealny...prawda?:)

  
Uroczego Dnia Zakochanych :) 
I wybawcie się, bo to 
ostatnia sobota karnawału.
 
Ściskam :)




 




47 komentarzy :

  1. Cukierniczka i mlecznik cudna, na walentynki idealna:) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacja !!! Nie tylko na walentynki, ale i na co dzień. Uwielbiam takie "perełki".
    Miłego dnia, weekendu i "Walentynek"
    Pozdrawiam Cię serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. piękny zestaw ;) morał z tego taki - kolekcjonować więcej zdobyczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. suuuuperrrrr! świetny zestaw:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudne łupy ci się trafiły :) Takie perełki to na wagę złota :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zakochany zestaw:) ale mam nadzieję, że go głęboko po święcie nie schowasz...:)
    Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zakochałam się w tym zestawie :) !

    OdpowiedzUsuń
  8. Komplet idealny!!!rewelacyjny łup:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Oj, uroczy zestaw upolowalas... :)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Piekne łupy marta, ja bardzo lubie czerwien, szczególnie w tak pieknym wydaniu.
    Niech Ci długo służy :))
    Pozdrawiam cieplutko
    Marysia

    OdpowiedzUsuń
  11. alllllle łuuuup:P też chcę, piękny jest, mam podobną czerwoną tacę z pchlego targu:)

    OdpowiedzUsuń
  12. walentynkowo na całego :D

    OdpowiedzUsuń
  13. urocze mleczak i cukiernica, od razu milej zasiadać do stołu :) pozdrawiam serdecznie,

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne skorupy na walentynki. Miły akcent na stole w tym dniu, pozdrawiam,

    OdpowiedzUsuń
  15. Urocze są! :-)

    Jak ja lubię takie "łupy"! Czasem jeden mały drobiazg nagle odkryty i "upolowany" potrafi sprawić więcej radości niż nie wiadomo co z "normalnego sklepu". :-P

    OdpowiedzUsuń
  16. haha mam to samo Ilosć kartonów w garażu z pięknymi cudami na później
    Miłego świętowania!!!

    OdpowiedzUsuń
  17. fajny serduszkowy zestawik :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale piękny łup! Walentynkowy jak najbardziej, ale nie tylko :) A pąków po wczorajszym, mam dość na jakiś czas :) Miłego dnia i przyjemnych walentynek :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudaśny komplecik:) W bardzo walentynkowym nastroju:)
    Kochana, dziękuję ci za miłe słowa u mnie:) Jesteś niezawodna:)
    Pięknego weekendu, buziaczki:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Fantastyczny komplecik, idealny na Walentynki :) Takie łupy najbardziej cieszą ! Wczoraj Tłusty czwartek, dzisiaj piątek 13-tego, a jutro Walentynki, oj dzieje się !
    Miłego weekendu walentynkowego !

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie przepadam za czerwonym kolorze, ale sama jakiś czas temu kupiłam czerwone ceramiczne naczynka do zapiekania i zakochałam się w nich. Tak samo Twoje cuda, też bardzo mnie zachwycają a w szczególności swoim kształtem :) Na Walentynki jak znalazł :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo ładne! Też lubię buszowac po starociach.

    OdpowiedzUsuń
  23. Ale energetyczny :) Piękny, walentynkowy zestaw :)
    Mnie też ostatnio się udało - zajrzyj do mnie, zobaczysz co :)
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  24. Marto nie tylko zakochany łasuch ale i Esteta, z pewności znajdzie u Ciebie na blogu coś dla siebie . pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. Też bym nie przeszła obok nich obojętnie, cudowna i wyjątkowa zdobycz :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie dość, że ładniutki to jeszcze rozgrzewa- od środka!:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękny łup. Nie dziwię się, że cie zaczarował :)

    OdpowiedzUsuń
  28. I kawa od razu lepiej smakuje :)

    OdpowiedzUsuń
  29. O jejku, jakie cudeńka! Przepiękne, aż zazdrość bierze! :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Zestaw faktycznie Walentynkowy i te ze względu na kolor i ze względu na sercowy motyw :)) Prezentuje się u Ciebie świetnie.

    OdpowiedzUsuń
  31. kochany, słodki, pyszny... do zjedzenia :))) cudny komplecik :)
    jest ceramiczny?? (wygląda jak emaliowany, a ja mam słabość emalii) :)))

    happy Valentine's day! ♥
    M.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marysiu te są ceramiczne :).
      Uściski dla Ciebie!

      Usuń
  32. Komplecik śliczny... Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  33. Cudne zdobycze :) Uwielbiam takie targi staroci!

    OdpowiedzUsuń
  34. Absolutnie urocze! Zachciało mi się niezwłocznie jechać na jakiś targ staroci:)

    OdpowiedzUsuń
  35. Śliczny komplet! :)) Od razu nabrałam ochoty na herbatkę i pączka! :)) Oby więcej takich perełek, Marta. :) Pozdrawiam, Magda

    OdpowiedzUsuń
  36. Bardzo ładny komplecik. I masz rację, szkoda, że nie ma więcej części... Ale może przy kolejnym podejściu na targu cudem wypatrzysz resztę :))
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  37. Pobuszowalabym sobie na takich targach staroci :-) Czasem sie dziwie, ze ludzie nie zdaja sobie sprawy z tego czego sie pozbywaja... no ale na nasze szczescie hi hi

    Pozdrawiam,
    M.

    OdpowiedzUsuń
  38. Twój post przypomniał mi o tym, że przecież już od dawna wybieram się na niedaleki targ staroci ;) Może i mnie się uda coś wyszukać ;)
    Super zestaw w mojej ukochanej czerwieni <3
    Pozdrawiam
    Pastelowa Kropka

    OdpowiedzUsuń
  39. Dziewczyny bardzo się cieszę, że podobają się Wam moje przypadkowe zakupy :)
    Serdecznie pozdrawiam i ściskam!
    Marta :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Uwaga nadrabiam u Ciebie zaległości dlatego cofam się do lutego :D
    Uwielbiam takie rzeczy wyszukane i niepowtarzalne! Ja też wybieram się na szperanie, ale czekam na przypływ gotówki i słońca :)

    Pozdrawiam,
    Ewa

    robiewdomu.pl

    OdpowiedzUsuń