wtorek, 17 lutego 2015

Szeregowiec


Witajcie serdecznie! :)

Choć na dworze przeraźliwie zimny wiatr, 
słoneczko dogrzewa swoimi promieniami.

 ...

Chciałam Wam Kochani pokazać 
nasz  "Szeregowiec" :).

Zanim poszedł w ręce nowego właściciela 
zdążyłam zrobić kilka fotek.

Co to takiego?...

Półka  -

powstała na zamówienie
  do pokoiku dziewczynki :).


Nazwa - myślę, że nikogo nie dziwi :).

Szereg domków, które różnią się
wielkością i ułożeniem dachu.

Półkę pomalowałam na biało - zgodnie z życzeniem  :)


Myślę, że wyszła fajnie :)

 ...

Pragnę powitać nowych zaglądaczy :)
Cieszę się bardzo, że Was przybywa!

Dziękuję każdemu z osobna 
za wizytę i pozostawiane słowo.


Ślę uściski :)






106 komentarzy :

  1. Barrrrdzo fajna :) Subtelna i zabawna. I na czasie ;) Pozdrawiam - M.

    OdpowiedzUsuń
  2. Półeczka świetna, bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  3. wyszła świetnie, idealna do pokoiku dziewczynki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że zasiądą na niej lale i misie :)
      Miłego dnia!

      Usuń
  4. Że tak banalnie powiem...ostatni krzyk mody wnętrzarskiej :-)) Fajnie wyszła!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O kurcze :) krzyk mody - to nam się udało! :)))

      Usuń
  5. Kobieto ty mnie za każdym razem zadziwiasz! Rewelacyjny szeregowiec:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To miło, jak wpadasz i się zachwycasz :) - to mobilizuje!
      Dziękuje :)

      Usuń
  6. Świetny szeregowiec :) Ściski :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki wielkie!
      Miłego dnia dla Ciebie :)

      Usuń
  7. Marta szalenie mi się takie domki podobają i gdyby nie to, że już w pokoju dziecka totalnie nie mam miejsca, bo każda ściana obwieszona to z chęcią bym takowy przygarnęła i wytapetowała plecy w jakieś żółte wzory ;-). Buziaki dla Ciebie i dobrego dnia ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację, świetny pomysł z wytapetowaniem pleców! :)
      Miłego dnia!

      Usuń
  8. Wyszła bardzo fajnie !!! Niedługo będę przymierzała się do remontu pokoi mpoch córek, więc pewnie odezwę się do Ciebie po pomoc...
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma sprawy Agatko :)
      Uściski wysyłam!

      Usuń
  9. super pomysł. bardzo mi sie podoba

    OdpowiedzUsuń
  10. Masz wiele świetnych pomysłów.!
    Wyobraźnia jednak nie ma granic... cudna półka.

    Martita*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło Cię poznać! Zapraszam :) i dziękuję za ciepłe słówko!
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  11. Odpowiedzi
    1. Dzięki Kasiu, przekaże mężowi :)
      Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  12. Bardzo lubię motyw domków, szeregowców ;), domeczków w każdej postaci ;)
    Super półka :)!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Super półeczka! Wczoraj miałam w rękach takie domeczki półeczki, ale nie szeregowe.
    Pieknie to wyglada.
    Dobrego dnia Kochana

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie domki pojedyncze też można powiesić obok siebie, by tworzyły szereg :)
      Serdecznie dziękuję Marysiu!

      Usuń
  14. Piękne te domki - półeczki :) Uroku całości dodają te dachy takie nierówne i niesymetryczne, ciekawa jestem czy dziewczynka zadowolona? :)))
    U mnie też słonecznie, ale wietrznie , Trzymaj się Marta ciepło!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziewczynka jeszcze nie umie mówić :), ale myślę, że w przyszłości wyrazi swoją opinię :)))
      Ślę uściski!

      Usuń
  15. Wyszła bardzo fajnie!! myślę, że będzie świetnie wyglądać w dziecięcym pokoju;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że tak :) Staną na niej zabaweczki i książeczki - zabłyśnie kolorem :)
      Pozdrawiam cieplutko!

      Usuń
  16. Rewelacja...zdolne łapki masz :-).. Nic tylko gratulowac pomysłowości i wykonania :-)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy serdecznie :)
      Wysyłam uściski!

      Usuń
  17. Piekna polka! Sama bym taka chciala ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma sprawy :), zawsze mogę wykonać dla Ciebie :)
      Miłego dnia!

      Usuń
  18. Świetna półka. Zdolniacha :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Martuś, wspaniała półeczka! :)

    ...i ta DŁOŃ!! aż chcę rąsie podać i uścisnąć ;)
    tak poważnie, jest piękna!!

    uściski serdeczne :*
    M.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To mandzia, czyli lewa :), ale pisać i lewą można - prawda? :)
      Ślę buziaki!
      M.

      Usuń
  20. Marto, półka wyszła cudnie!
    Myślę, że nowa właścicielka będzie się nią długo cieszyć :)

    OdpowiedzUsuń
  21. szeregowiec rewelacyjny !
    pozdrawiam Magda :)

    OdpowiedzUsuń
  22. O to to :) Coś takiego pasowałoby nad moim stołem w dużym pokoju :)
    Rewelacyjnie wyszło :)
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Magda nie ma sprawy zawsze mogę dla Ciebie wykonać :)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  23. Takiej półeczki jeszcze nie widziałam. Super jest!!
    ściskam kochana

    OdpowiedzUsuń
  24. Wyszła bardzo fajnie :) Półka jest ciekawa, ozdobna i praktyczna. Miłego dnia Marta !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To super Aniu, bardzo się cieszę :)
      Ściskam :)

      Usuń
  25. No pewnie, że wyszła fajnie i to nawet bardzo fajnie!
    Sama półka ciężka jest?
    Zachwyciło mnie piórko włożone w dłoń... :)
    Pozdrawiam:):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Kasiu nie jest zbyt ciężka.
      A piórko fajnie wygląda :) - też mi się podoba.
      Uściski!

      Usuń
  26. Fantastyczna jest. Idealnie pasuje do pokoju dziewczyny. Pozdrawiam. Marta

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo mi się podoba. Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetna ta półeczka! Bardzo oryginalnie wygląda a nadal jest niesamowicie użyteczna. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że spokojnie zabawki i książeczki się zmieszczą :)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  29. No fantastyczna! W świetnym stylu: praktyczny design, mój ulubiony. Zazdroszczę dziewczynce:) Teraz i ja zapragnęłam półeczki :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak będziesz chciała zawsze mogę wykonać dla Ciebie :)
      Dziękuję za miłe słówko!

      Usuń
  30. Super półka- nazwa kapitalna :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Fajna ta półka...można z niej zrobić kolaż, wciąż ustawiając coś innego tematycznie powiązanego ze sobą...brawo za pomysł:)
    Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo fajna wersja szeregowca! podoba mi się ta niesymetryczność, uważam, że pasuje nie tylko do pokoju dziecięcego :-) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że sprawdzi się w każdym pomieszczeniu :)
      Ślę uściski!

      Usuń
  33. Świetna półeczka, chyba zaczęłam o takiej marzyć :-) pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma sprawy mogę wykonać :)
      Dziękuję i pozdrawiam!

      Usuń
  34. Absolutnie fantastyczna! Powtórzę się - dobra robota! :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Klasa!!!!Nie mogę się napatrzeć!
    szalenstwa-panny-matki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To bardzo mi miło:)
      Serdecznie pozdrawiam!

      Usuń
  36. Myślę Martuś, że wyszła baaardzo fajnie! :))
    Miłego wieczorku! :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Świetny pomysł na półkę! Brawo!

    OdpowiedzUsuń
  38. Elegancko! Biel <3 pięknie się prezentuję.

    OdpowiedzUsuń
  39. Witam, trafiłam tu z Poszukiwań Moich... Bardzo tu u Ciebie ciekawie :-)
    Szeregówka - bardzo oryginalna :-) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  40. Świetny pomysł i wykonanie. Piękna, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  41. Półka jest przepiękna i cudownie ją zaaranżowałaś do zdjęć :)

    OdpowiedzUsuń
  42. No szeregowiec pierwsza klasa. Kochana zainspirowałaś m nie bo od jakiegoś czasu zastanawiałam się, nad półkami dla małego...a ta rączka z piórkiem-genialna! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  43. Świetna półeczka! Pozdrawiam i zapraszam do siebie. :-)

    OdpowiedzUsuń
  44. pomysłowy ten szeregowiec, nie ma co cudna półeczka, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Super ten szeregowiec, oj bardzo by mi się taki przydał.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  46. Wyszedl bombowo!!!!!
    sciskam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  47. Wow! Półeczka bardzo fajna, no i pomysł z domkami super! Zazdroszczę kreatywności!
    Pozdrawiam i zapraszam: www.homemade-stories.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  48. chyba jestem nowym zaglądaczem :)
    a półka wyszła bardzo fajnie!

    OdpowiedzUsuń
  49. bardzo kreatywne! jestem pod wrażeniem
    Coś pięknego!

    OdpowiedzUsuń
  50. Świetna jest! Faza na domki trwa - także i u nas :D

    Buziaki,
    Ewa

    robiewdomu.pl

    OdpowiedzUsuń