piątek, 27 lutego 2015

Twórczo wkręcona - drabina diy :)


Hej, hej przy piątku :)

Dzień zaczyna się pięknie! 

Wschodzi słońce, 
a wczoraj widziałam żurawie - to znak, 
że wiosna za rogiem :)

Czas pomyśleć, by wpuścić ją do domu.

...

Pamiętacie, jak niedawno pisałam 
o moich zmianach na korytarzu,
 kto nie czytał zapraszam tutaj klik.



Wtedy to wpadł mi pomysł
na drabinę w roli wieszaka :)

Pozytywnie zostałam wkręcona tę robotę
przez portal - myślę dobrze Wam znany - 


A zatem zapraszam
zajrzyjcie tam koniecznie,
by krok po kroku 
 zobaczyć moje twórcze poczynania :)


Dziękuję Wkręconym, że mnie wkręcili!
Miła i sympatyczna współpraca :)

...

Witam cieplutko nowych zaglądaczy -
wpadajcie na wirtualne pogaduchy :)

Serdecznie dziękuję wszystkim,
którzy są ze mną :),
radość ogromna i humor od razu lepszy!

Fajnie, że jesteście!

Miłego weekendu.
















83 komentarze :

  1. fajny pomysł, ciekawe jak wyjdzie w eksploatacji, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest ok :). Do ściany została przymocowana za pomocą zawiasów, by jej nie rysować.
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Genialna ta drabina i jak fajnie wygląda!

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny pomysł , czekamy na więcej takich pomysłów :) Ściski i do miłego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdy coś przyjdzie mi do głowy to na pewno się nim podzielę :)
      Serdecznie pozdrawiam!

      Usuń
  4. Świetny projekt !!! Świetna drabina !!! jesteś niesamowita. To ja dziękuję że jesteś:)))
    Pozdrawiam serdecznie i miłego dnia:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się Agatko, że się podoba :))
      Miłego weekendu!
      Buziole :)

      Usuń
  5. Korytarz po zmianach rzuca na kolana :D Od samego wejścia :D Te drabiny są szalenie oryginalne :) Naprawdę pięknie się prezentuje i jest jak widać funkcjonalnym dodatkiem :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałam stworzyć funkcjonalny korytarz i pokazać, że można małą przestrzeń fajnie zaaranżować :) Dziękuję serdecznie!
      Marta :)

      Usuń
  6. kocham drabiny, a Twój pomysł rewelacyjny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny pomysł i super się prezentuje :) Martuś dobrego dnia, aby cały był taki pozytywny! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pomysłowi z tym wkreceniem... A drabina cud,miód, orzeszki..
    Milusiego dnia kobieto :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki serdecznie :)
      Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  9. Drabinka w roli wieszaka to rewelacyjny pomysł :)
    Słonecznego dnia Kochana

    OdpowiedzUsuń
  10. Pomysł z drabiną bardzo mi się spodobał!
    Fajnie że Ty jesteś ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło i serce się raduje :)
      Miłego dnia!

      Usuń
  11. Domek przy lesie = domek pełen świetnych pomysłów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale fajnie napisane :) Super, cieszę się!

      Usuń
  12. drabiny ostatnio modne:) świtne wykonanie (zresztą jak zawsze):P nic tylko wieszać:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak :). Napatrzyłam się i stąd te rękodzieło :)))
      Dzięki i pozdrawiam!

      Usuń
  13. Prezentuje się super, widziałam podobne do kupienia, ale za 500 złotych ... ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o kurcze to cena mnie powaliła :). Mnie moja drabina kosztowała 30zł!
      Dzięki :)
      Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  14. fajna :-) też za mną chodzi taka, u Ciebie prezentuje się świetnie:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To do roboty Kochana :)
      Miłego dnia!
      Marta :)

      Usuń
  15. Bardzo mi się podoba motyw drabiny we wnętrzu! Szkoda,że moje M jest taką klitką ;/
    Miłego weekendu :)

    OdpowiedzUsuń
  16. :)) świetna ta Twoja drabina!:) Buziaki Marta i cudownego weekendu życzę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Olu :), dla Ciebie również miłego!

      Usuń
  17. Bardzo podoba mi się Twoja drabina jako wieszak w przedpokoju. Gratuluję Marta współpracy z portalem Wkręceni w Dom :) Żuraw to dobry znak, oby jak najszybciej rozgościła się u nas prawdziwa wiosna. Miłego weekendu !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu :)
      Miłego weekendu!
      Ściskam :)

      Usuń
  18. Super projekt i dobre wykonanie :) buziaki aga

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło Cię poznać! Bardzo się cieszę :)
      Pozdrawiam, Marta

      Usuń
  19. Uwielbiam drabiny! Twoja jet SUPER! :) POZDRAWIAM!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja także :)))
      Serdecznie dziękuję!
      Marta

      Usuń
  20. Martuniu, jesteś niemożliwa:) Pomysł z drabiną rewelacja:)
    Żurawie też widziałam wczoraj i wiem, ze wiosna coraz bliżej:) ALE SIE CIESZĘ:
    BUZIAKI wysyłam i życzę ci kochana pięknego wiosennego weekendu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Natalko :) jak coś chodzi mi po głowie, to staram się to zrealizować.
      Dziękuję za miłe słówko :)
      Buziaki!

      Usuń
  21. Już tam widzę swoje torebki, które zawsze,biedne poupychane po szafach. Rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację można wykorzystać, jako organizer nawet w garderobie :)
      Dziękuję i pozdrawiam!

      Usuń
  22. Super pomysł :) Pojemny, "dizajnerski" i na każdy wzrost :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, sięgnie do wieszaka i mały i duży :)

      Usuń
  23. Cudny pomysł z drabiną, podoba mi się baaardzo. Nieszablonowy i oryginalny :))
    Z prawdziwą radością przeczytałam o żurawiach.... czyli wiosna zbliża się wielkimi krokami :))
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że niedługo i boćki przylecą :)
      Dzięki i pozdrawiam!

      Usuń
  24. Odpowiedzi
    1. Fajnie, że się spodobał :)
      Pozdrawiam cieplutko!

      Usuń
  25. Świetna sprawa ;) Pięknego weekendu Marta!

    OdpowiedzUsuń
  26. Odpowiedzi
    1. Lekka - fakt :), ale test przeszła. Wisiało na niej 10 zimowych kurtek :)
      Dzięki Martuś!
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  27. Fajna :) drabina to moje wnetrzarskie marzenie na nowe lokum, a teraz chyba tylko mogę z nią coś wymyślic na balkonie...
    Udanej współpracy z wkręconymi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To myślę, że na pewno się spełni! Dziękuję serdecznie :)
      Pozdrawiam cieplutko!

      Usuń
  28. No rewelacja! Co ma sobie tak sama stać, to może spełniać rolę wieszaka, to bardzo istotne w małych wnętrzach, gdzie chcemy żeby było ładnie i praktycznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że na taką wersję można sobie pozwolić w małych gabarytach.
      Dziękuję serdecznie :)
      Miłego wieczoru!

      Usuń
  29. I praktyczne i dekoracyjne, takie pomysły lubię :)
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  30. Super pomysł na wieszak.A jak sprawdzają się ten najniższe szczebelki z haczkami?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kochana, a te najniższe szczebelki wykorzystujemy na worek, w którym są buty szkolne :)
      Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  31. Wieszak z drabiny... Nigdy bym nie pomyślała! :))))

    OdpowiedzUsuń
  32. Drabina do... pasji... radości tworzenia... realizacji marzeń...
    I wieszania ubrań!
    Zazdroszczę tego "aktu tworzenia", bo wiem ile to daje satysfakcji.
    Mnie się w domku przy lesie podoba wszystko, a najbardziej, że jest taki Twój!
    I że mnie też zainspirował:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Martuś! Cieszę się i dziękuję :)

      Usuń
  33. Świetnie wygląda ta drabina. U mnie już też za oknem wiosna :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Bardzo oryginalny pomysł!
    Wiosna coraz bliżej...
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  35. Mam nadzieję, że na następnej akcji wkręconych się spotkamy ;) Super pomysł z drabiną !
    Pozdrawiam,
    Ania

    OdpowiedzUsuń
  36. Świetny pomysł z drabiną:-) szkoda, że u mnie miejsca brak:(
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  37. Świetna! :) szkoda że nie mam miejsca na taką drabinę...

    OdpowiedzUsuń
  38. Drabiny widzę ostatnio w modzie, a najlepsze takie zrobione przez siebie, bardzo mi się podobają takie pomysły, chyba pomyślę o jakiejś dla siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  39. Gratuluję swojego własnego miejsca we Wkręconych. Pomysł super :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Jest i drabina! Dopiero teraz dotarłam do tego posta ;-) Pięknie i przemyślanie. Pisz mi jak się wkręcić we wkręconych? ;-)

    OdpowiedzUsuń
  41. Świetna jest! Gdybym tylko miała miejsce...

    Pozdrawiam,
    Ewa

    robiewdomu.pl

    OdpowiedzUsuń