poniedziałek, 30 marca 2015

button on the foot


Witam Was Kochani :)


Chcę pokazać naszą nową robótkę. 

Guzik na stopce :)

Guzik drewniany, zabezpieczony matowym,
 bezbarwnym lakierem. 

Stopka daje możliwość jego praktycznego zastosowania.




Średnica guzika 15cm,  długość stopki 2 cm.




Zawisł na ścianie w korytarzu 
i służy za wieszak.




Wiosennych apaszek nigdy za wiele, 
a więc dobrze je mieć pod ręką :)



Guzik w korytarzu
sprawdza się świetnie.

 
...


Witam serdecznie nowych zaglądaczy :).

Miło, że wpadacie na pogaduchy :)


Zaczynamy tydzień
nowych wyzwań, a więc
udanych realizacji!

Uśmiechu i słońca :)


Ściskam!





76 komentarzy :

  1. haha, ale superowy pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  2. guzior fajny :)
    choc mysałam ,że bedzie miał dziurki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie dało rady z dziurkami, bo stopka przeszkadzał i byłyby za daleko od siebie :)

      Usuń
  3. super, masz dużo fajnych pomysłów, a guzik wygląda bardzo ładnie

    OdpowiedzUsuń
  4. Marto jak zawsze jestem pod wrażeniem Twoich pomysłów, guzior super :)
    A apaszki śliczne, też je uwielbiam i gdy widzę w sklepie jakąś ciekawą, nigdy nie umiem się oprzeć

    OdpowiedzUsuń
  5. Guzik ozdobno praktyczny i tak jest najlepiej! :) Miłego dnia Martuś!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właściwie tak, taki był zamiar :)
      Ściskam!

      Usuń
  6. Jestem pod wrażeniem Twoich pomysłów. Ja guzik wykorzystałabym jako paterę. Super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Padł już taki pomysł, ale myślę, że średnica powinna być większa :)

      Usuń
    2. Martuniu, wystarczy i taka :) Nie można się tak objadać ;)

      Usuń
  7. fajne - jak zawsze kreatywnie u Ciebie:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Martuś, guzik sprawił, że przy poniedziałku uśmiechnęłam się :)) Chyba ma pozytywną energię !!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To fantastycznie, że tak Beatko na Ciebie zadziałał :)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  9. Ciekawe rozwiazanie na wieszak :) Jak zawsze zaskakujesz pomyslami ;)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że mogę zainspirować :)
      Miłego dnia!

      Usuń
  10. Super pomysł i na guzik i na wieszak :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Guzik po to, by zawiesić wieszak :), a guzik sam w sobie może być wieszakiem :))
      Ale wyszło!
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  11. Takie proste, a jakie efektowne!:) A patent z apaszkami muszę i u siebie zainstalować:) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po prostu nie miałam odpowiedniego wieszaka na apaszki :), ale się cieszę!
      Miłego dnia :)

      Usuń
  12. Bardzo fajny pomysł, życzę udanego tygodnia!

    OdpowiedzUsuń
  13. Guzik piękny! Przekorny, bo bez dziurek :))) Kto nie lubi, ten trąba :P
    Ale oczki moje niebieskie wypatrzyły uroczy świecznik!!! I półkowe domki!!! Oddawaj Martuśka!!! ;)))
    :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ps: Torbę teeeż ! ;)))

      Usuń
    2. Dzięki Aga :) Niestety dziurek być nie mogło, ze względu na stopkę, a oddalone od siebie wyglądałyby komicznie.
      Serdecznie pozdrawiam!

      Usuń
  14. Gentleman Guzik wita gości już od progu, a i apaszkę od Damy weźmie i odwiesi ;)) !
    A że bez dziurek? A co to mało takich guzików na świecie?! To przecież guzik z pętelką, ekhmm- ze stopką :)))
    Buźka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No przecież w guzikach ze stopką nie dziurek, a właściwie są w stopce, by je przyszyć można było :)))
      Ściskam!

      Usuń
  15. Pomysłowo i efektownie, jak zawsze :)))
    Pewnie dlatego tak lubie Twój blog Marta :))
    Miłego tygodnia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To świetnie Marysiu! Bardzo się cieszę :)
      Ściskam!

      Usuń
  16. Zaglądam i nigdy się nie zawiodę. Wspaniały pomysł, super się prezentuje:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło :) Zapraszam serdecznie! :)

      Usuń
  17. Uroczy guzik!! Świetnie wygląda u Ciebie :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo pomysłowo!:)
    Udanego tygodnia!
    Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Niesamowite. Naprawdę podziwiam. Zawsze wyrzucałem takie wieszaki, a tu proszę. (chyba pogrzebie w śmieciach :D)
    Miłego
    ---Paweł Małbo (klik)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie myślę, że drewniane wieszaki są powszechne :) A tu nie o wieszak chodzi, a guzik! :)))
      Pozdrawiam!

      Usuń
  20. Marta, bardzo fajnie i pomysłowo :) Taka podstawka daje wiele możliwości. Pomysł z wieszakiem na apaszki bardzo mi się podoba ! Pozdrawiam cieplutko :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, tak mi zawsze o praktyczność i funkcjonalność chodzi :). Dzięki Aniu!
      Miłego... :)

      Usuń
  21. Na to bym nie wpadła. Jest super Martuniu:)
    Pięknego, słonecznego przedświątecznego tygodnia! Ściskam:):):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie Natalio! :)
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  22. Super pomysł. Ale ja bym musiała mieć guzik gigant- szaliki i apaszki u mnie na kilogramy :)
    Ściskam mocno.
    Magda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Szaliki chowam do zimy, a apaszki wyjmuję - one nie zajmują dużo miejsca :)
      Miłego dnia!

      Usuń
  23. Ciekawy pomysł, pierwszy raz coś takiego widzę. :)
    Pozdrawiam, Iza

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, a ja w necie inspiracje znalazłam :). Pin niezawodny!
      Miłego dnia :)

      Usuń
  24. Wzajemnie i dziękuję! Dużo energii i wspaniałych nowych pomysłów! :)

    OdpowiedzUsuń
  25. haha jest po prostu fajny! :) Podoba mi się Twój tok myślenia :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A przeważnie mam twórczy chaos :D
      Pozdrawiam!

      Usuń
  26. no i pięknie. U mnie w przedpokoju sprawdził by się taki guzik, tylko podwójnie wzmocniony, by udźwignąć moją codzienną torebkę/torbę :P zawsze się gdzieś wala

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak ciężka to na pewno wzmocniony :), myślę, że moją by udźwignął :)
      Pozdrawiam cieplutko!

      Usuń
  27. Ale fajny! Super wygląda!
    Pozdtawiam,
    Ewa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki serdeczne! to motywuje :)
      Miłego dnia!

      Usuń
  28. guzik jest fajniutki, uwielbiam takie projekty i tego słonka Tobie również życzę! pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Chodzą mi po głowie te guziki (wieszaki) odkąd pierwszy raz je zobaczyłam w jakiejś zagramanicznej aranżacji, ale ja chciałabym powiesić kilka obok siebie w różniej wielkości. Świetna dekoracja, a zarazem funkcjonalność :) Podziwiam, że masz tyle czasu i zapału do tych wszystkich robót, u mnie z czasem jest masakrycznie i tylko lista do zrobienia w głowie niestety :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten guziol :), który pokazuję w tym poście nie jest pierwszy. Kiedy nie prowadziłam bloga, robiłam takie różności i teraz większość prac mam gotowych. Niektóre z nich mają po kilka lat:)
      Tak też było z lampką :), a pierwszy komplet guzików na stopce wykonałam 3 lata temu, dla koleżanki. Zestaw składał się z 5 i każdy miał inną średnicę, były białe. Jak byś chciała zobaczyć to są w poście pt. Guzikowy zawrót głowy.
      Rozumiem Cię doskonale, że zamierzeń i pomysłów mamy wiele...tylko kiedy na to wszystko znaleźć czas :(.
      Pozdrawiam serdecznie! M.

      Usuń