piątek, 13 marca 2015

mobile wood two


Hej, hej!


Dziękuję serdecznie za miłe
i ciepłe słowa pod ostatnim wpisem!

Cieszę się bardzo z Waszych odwiedzin,
motywują i pokrzepiają niesamowicie :)

...

A teraz o tym, co ostatnio zmajstrowaliśmy :) 

Stolik - mobile wood - wersja nr 2 :).

Kto nie widział wersji nr 1 to zapraszam tutaj klik.




Stolik ma metalową podstawę i mobilny drewniany blat,
który doskonale sprawdzi się w roli tacy :).
Tym razem podstawa jest okrągła.

 
Pojemny kosz zmieści poduszki i koce, 
które dobrze mieć pod ręką :).

Myślę, że doskonale pasuje do pokoju dziennego,
jak i sypialni, gdyż może być stolikiem nocnym.


 Wymiary dostosowałam do swojej kanapy, ponieważ
ten jest stolikiem kawowym.

Wysokość 46cm/ obwód u góry 54cm/ obwód na dole 34cm.

....

 Pewnie spoglądacie na te zdjęcia z lekkim zdziwieniem? :)

 Wiosna za rogiem,
a u mnie wiąż brak koloru:).

Już niebawem Kochani
 pokażę swoją wiosnę w domu:)

....


Mamy piątek :),
a więc cieplutkiego
i pełnego słońca weekendu życzę!


Buziole :)





109 komentarzy :

  1. Dzien dobry Martus :)
    No stoliczek powiem Ci rewelacja! I spelnia jeszcze tyle funkcji! Najlepsza to chyba ta ze blat/tace mozna wziac do kuchni, zrobic kawke i przyniesc wszystko razem, bez gonitwy tam i z powrotem ;) A funkcja kosza tez super! To czekam na Twoja wiosne :) Milego dzionka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz Aga ja lubię takie praktyczne i uniwersalne dekoracje :)
      Dziękuję serdecznie i pozdrawiam!
      M.

      Usuń
  2. Uwielbiam Towje mieszkanie Martuś, uwielbiam jak je dopieszczasz dodatkami wszelakimi :))
    Zawsze wychodzi pieknie, zawsze mogę nacieszyć oczy :))
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Marysiu :), serduszko się raduję z tak miłych słów :))
      Udanego weekendu!
      Ściskam Marta :)

      Usuń
  3. Ten koszo-stolik jest niesamowity. I to, że sami go zrobiliście jest genialne. Bardzo, bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To bardzo, bardzo się cieszę :)))
      Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  4. Jest czadowy! Ciekawa jestem czy mój mąż by mi taki zrobił ... Na razie jesteśmy pochłonięci pokojem młodszej córki i innymi zmianami, ale może potem ;) Gratuluję! Uwielbiam jak ktoś robi coś samodzielnie i to jeszcze takie cuda!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i czekam z niecierpliwością na Twoje domowe nowości :)
      Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  5. Mamo wilk na mnie patrzy! :-) Ten wzrok przenikliwy. Jak mam wskazać faworyta to ten lepszy - chyba jest stabilniejszy. Pierwszy u mnie robił by jako pomocnik w roku na kwiaty. Drugim można pojeździć po pokoju i skonsumować to i owo :-) Super!

    I tu też zaznaczę, że strona rewolucję przechodzi :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wilk ma zawsze wielkie oczy, jak strach :))). Nie potrafię orzec, który lepszy...oba mam w domku, ale każdy pełni inną funkcję :).
      Pozdrawiam cieplutko!

      Usuń
  6. Wow! Rewelacja!!! jeśli kiedyś będe potrzebowała stolika kawowego to z pewnościa zgłosze się do Ciebie:-) ten jest idealny!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Madziu! :). Nie ma sprawy, gdy będziesz potrzebować do daj znać :)
      Pozdrawiam! :)

      Usuń
  7. Świetny stolik , pomysłowy i funkcjonalny :) Miłego weekendu :) Ściski :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdeczne dzięki :)
      Tobie również miłego!

      Usuń
  8. Jak zawsze jestem zachwycona :)
    Udanego weekendu życzę!

    OdpowiedzUsuń
  9. wspaniałości pokazujesz, oj patrze i wzdycham

    OdpowiedzUsuń
  10. świetny ! bardzo mi się podoba ! Udanego weekendu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Magdo i pozdrawiam serdecznie! :)

      Usuń
  11. O wow!Twój własny Ferm Living!czad!

    OdpowiedzUsuń
  12. Baaardzo fajny. Lekki i funkcjonalny. Brawo! uściski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To supcio Beatko, że Ci się podoba :)
      Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  13. PIĘKNY!!! Nr 1 też był super, przygarnęłabym oba ;D
    Sciskam i miłego weekendu Martuś!

    OdpowiedzUsuń
  14. Marta, stolik jest super ! Wielofunkcyjny, lekki, można go łatwo przenosić. Super wyglądają w nim zwierzęce poduchy. A tak na marginesie to jestem pod wrażeniem twojej kolekcji zwierzęcych poduch.
    Miłego weekendu !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A wiesz, bo tym poduchom to bardzo pasuje w domku przy lesie :)))
      Pozdrawiam cieplutko!

      Usuń
  15. Rewelacja! U mnie by nie pasował, ale miło popatrzeć i powzdychać ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdaję sobie sprawę, że nie odnajdzie się w każdym wnętrzu :), ale cieszę się, że i tak Ci się spodobał :)
      Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  16. Odpowiedzi
    1. Fajnie, cieszę się :)
      Miłego weekendu!

      Usuń
  17. Dzień dobry Marto!
    Jak zwykle rewelacyjny pomysł na stolik do małych (i nie tylko) wnętrz.
    Wielofunkcyjność to dla mnie podstawa - z wiadomych przyczyn.
    No i świetna lekka forma.
    Bardzo mi się podoba :)
    pozdrawiam serdecznie
    K.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu!:) Bardzo mi miło :)
      Udanego weekendu!

      Usuń
  18. Wspaniały dizajnerski stolik!Ty to masz fach w ręku i pomysł:))Bardzo mi się podoba:))Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie do końca w ręku :), bez sprzętu nici :)
      Dziękuję serdecznie i pozdrawiam!

      Usuń
  19. Fiu, fiu! Pogratulować pomysłu i wykonania! :))) U mnie pasowałby w wersji black, chociaż jak tak zerkam i podziwiam, to myślę sobie, że to jednak wszechstronny mebel- sprawdziłby się w wielu stylach. Biorę! ;) :P Buźka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podstawę, czyli kosz można wykonać i w wersji czarnej, właściwie to i blat można maznąć na dowolny kolor :)
      Dzięki i pozdrawiam!

      Usuń
  20. Czadowy! I jeszcze do tego samodzielnie wykonany WOW!!!

    OdpowiedzUsuń
  21. rewelacja bardzo mi się podoba:-)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Takie te twoje zwierzęta w klatce:) Stolik, pomysł i wykonanie jak i w twoich innych pracach- rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, nie mają swój kanapowy wybieg :). Dzięki wielkie i pozdrawiam!

      Usuń
  23. Bardzo energetyczny wpis!:) Kolorów nie ma, ale słowa są! to one są kolorowe, wiosenne i radosne!
    Stoliczek praktyczny i wielofunkcyjny. Wilk cały czas mnie obserwuje hihi:)
    Buziaki przesyłam i udanego weekendu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Kasiu :). A wilczek tylko chwilowo do klatki trafiła :)))
      Ściskam!

      Usuń
  24. Rewelacja! !!!! Cudo. Po prostu. Tez bym z chęcią taki postawiła przy kanapie :)
    Udanego weekendu. Ja jutro na szpery jadę. Super ac w starciach :)
    Magda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i udanych łowów :)
      Pozdrawiam cieplutko!

      Usuń
  25. Ajajaj!!! wspaniały ten stolik! Świetny pomysł z wykorzystaniem miejsca pod stolikiem!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie było zamierzenie, zarówno w wersji 1, jak i 2 :)
      Dzięki wielkie!

      Usuń
  26. praktyczny i wspaniały! Ty to jednak zdolniacha jesteś. :) Czy ten blat ma jakieś zabezpieczenie przed przesuwaniem, czy tylko jest położony? Bo przy moich łobuzach to chyba nie mogłabym takiego mieć :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak Basiu :), blat ma od spodu ograniczniki zabezpieczające przed przesuwaniem :)
      Sprawdzają się, jest ok.
      Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  27. Cudny...moze kiedys sie skusze ;)))

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękne, dzięki tej okrągłej podstawie jest bardziej "kawowy" niż jego poprzednik. No i znów wspaniale biel połączyła się z drewnem (Twoje dekoracje zawsze są przestrzenne i naprawdę piękne) Gratulacje i życzę dalszych sukcesów.
    Miłego
    ----- TersTim :)----------

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Bardzo mi miło!
      Pozdrawiam cieplutko :)

      Usuń
  29. Zawsze się uśmiecham gdy widzę Twojego posta .Pozdrawiam Marto

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To świetnie! Śmiech to zdrowie :)))
      Serdecznie pozdrawiam!

      Usuń
  30. Super! Wielofunkcyjność to chyba to co najbardziej mi się w nim podoba :) Śliczny odcień drewna blatu :)
    Udanego weekendu, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetny i praktyczny!Nie wiedziałam,że robisz takie cuda.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Robię Ewuś, jak mnie co najdzie :)))
      Dzięki serdeczne!

      Usuń
  32. To jest absolutna rewelacja, zgłaszajcie projekt do IKEA! Cudo:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Rewelacja !!! Cudo!!! Super !!! Określeń mało aby opisać ten pomysł. Dla mnie doskonały !!!
    Gratuluję i podziwami nieustannie:)))
    Pozdrawiam Cię serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aguś cieszę się, że Ci się podoba :)
      Dzięki wielkie i pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  34. Kochana, twój stolik jest rewelacyjny!!! Ja nie wiem jak ty to robisz, ale twoja pomysłowość mnie zachwyca! NAPRAWDĘ!!!:):):)
    buziaczki ślę i życzę Martuniu słonecznego weekendu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło :) i cieszę się niezmiernie :)
      Miłego weekendu!
      Ściskam :)

      Usuń
  35. Perfekcyjny :)
    A ja z niecierpliwością oczekuję na to co wytworzą dla mnie Twoje rączki! ;P
    Ściskam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Martuś! Oczywiście będzie tylko na priv wymiary podaj :)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  36. Jestem zachwycona i zadziwiona kreatywnością oraz pomysłowością. Cudnie! Pozdrawiam Martuś i zapraszam na mój cykl "Przed Wielkanocą" Buźka

    OdpowiedzUsuń
  37. Fajny ten stoliczek i ta jego wielofunkcyjność!! :))

    OdpowiedzUsuń
  38. ja nawet już nie będą nic mówić , bo wiesz jak na mnie działają te Twoje rzeczy!;D a ten to już w ogóle cudo:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ha,ha, mam nadzieję, że działają pozytywnie? :)
      Ściskam :)

      Usuń
  39. Ależ swietny jest ten stolik!

    robiewdomu.pl

    OdpowiedzUsuń
  40. Piękna podusia z wilkiem! Ostatnio taką zamawiałam, ale w ostatniej chwili się rozmysliłam i zamówiłam ostatecznie z ... gepardem!!! Po co? Co to za okrutny impuls mną pokierował?? nie lubię cętek, to po pierwsze, a po drugie, mam mieszkanie urzadzone w szarościach, a ja kupuje złocistego geparda!!!! Wilk pasowałby przecież idealnie :-( Już za późno by zmieniać zamówienie, ale doprawdy czasami zaskakuję sama siebie ;-((((

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Błędy się zdarzają, ja bym kładła ją odwrotnie :)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  41. Świetny jest ten stolik! Szkoda,że nigdzie nie mam dla niego miejsca :(

    OdpowiedzUsuń
  42. oh a u ciebie komentarzy! Dopchac sie nie moge ;p Ten wilk wcale a wcale nie przeraza ;p dobry piesek! Taki stolik chce! ogladam juz go tu i tam.. i tak mi sie marzy...piekny ten twoj!

    Ania, Yay Interiors + Lifestyle & Beauty

    OdpowiedzUsuń
  43. Wow! Stolik 2 w 1 - tego jeszcze nie widziałam :) Baaaaardzo fajny :))

    OdpowiedzUsuń
  44. Śliczny, wielofunkcyjny stolik! Bardzo mi się podoba jego wykonanie i praktyczność. Jednym słowem CUDEŃKO! :) Ściskam Cię mocno Marta, Pozdrawiam, Magda

    OdpowiedzUsuń
  45. Genialnie wygląda ta poducha z motywem wilka. Można się przestraszyć. Natomiast stolik świetny. Ja niestety nie mam stolika kawowego ;/

    OdpowiedzUsuń
  46. Super pomysł, jak zwykle u Was:) Poducha faktycznie groźna:) A na brak koloru nie można narzekać, Twoje black&wood&white jest i ciekawe i ciepłe - już chyba kiedyś o tym pisałam...:) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  47. Fantastyczne rozwiązanie z tymi poduchami i jak fajnie wygląda :) , szczególnie WILK :) <3

    OdpowiedzUsuń
  48. Uwielbiam Twoje pomysły i Twoje mieszkanie. Działa na mnie kojąco i czasami terapeutycznie. Zazdroszczę takich zdolności. Motywujesz mnie do pracy, bo jest mi wstyd, że tak odstaję ;)

    OdpowiedzUsuń
  49. stolik przeboski :-) a tak w ogóle to ja i tak czuje wiosne u Ciebie ;-) jest tak przytulnie i wszystko pięknie dobrane ;-)

    OdpowiedzUsuń
  50. Stolik jest genialny! Jesteś niesamowita!

    OdpowiedzUsuń
  51. Piękny ten koszo-stolik! U rodziców ostatnio wyczaiłam coś nieco podobnego, ale owalnego. Zdaje się, że kiedyś służył do przynoszenia drewna do domu. Przy kolejnej wizycie zagarnę dla siebie, żeby przypadkiem nie trafił na śmietnik i odnowię. :)

    OdpowiedzUsuń
  52. stolik jest cudny:) szkoda że już mam stolik kawowy:( taki chętnie bym przyjęła:)

    OdpowiedzUsuń
  53. Bardzo pomysłowy. Poduchy wewnątrz wyglądają rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  54. super pomysł z tym stolikiem! Nie tylko funkcjonalny ale i piękny!
    Pozdrawiam i zapraszam również do mnie: www.homemade-stories.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  55. Kochana czy można u Ciebie zamówić podobną podstawę do stolika..?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, proszę tylko o kontakt mailowy.
      Pozdrawiam, M.

      Usuń
  56. Świetny stolik ja same nie zlutuję poszczególnych prętów ale posiadam stare kosze może w końcu odnowie je w bieli i znajdę odpowiedni blat oby tylko trochę wolnego czasy gdzieś znaleźć:)

    OdpowiedzUsuń