czwartek, 5 marca 2015

ścienny organizer d.i.y


Witam serdecznie:)


Dziś opiszę jak wykonać organizer.  

Mój zawisł w części kuchennej,
 bym mogła trzymać w nim fiszki z zapiskami zakupowymi, 
czy przepis podczas kulinarnych rękodzieł :).

Niestety karteczkowe przepisy to moja udręka, 
zawsze ich szukam po szufladzie. 




Będziemy potrzebować:

- tekturę lub dyktę (moja ma wymiar kartki A4)
- filc lub wykładzina 
- taśma dwustronna
- gumka czarna
- drewniane koraliki kule
- wkrętarka i 2 wkręty
- przybory: linijka, marker, nożyczki



Instrukcja :)

1. Docinamy wykładzinę do wymianu dykty 
i przyklejamy ją za pomocą taśmy dwustronnej.
2. Od strony dykty odznaczamy otwory do gumki i wiercimy.
Moje wiertło - 3 mm.
3. Na kawałki gumki nawlekamy drewniane kulki, 
przeciągamy przez otwory i związujemy z tyłu.
4. Mocujemy do ściany.

Myślę, że organizer sprawdzi się i u Was Kochani :)

Gdyby były trudności w robótce, to proszę męża zaangażować :)


 Efekt końcowy?

ta dam :)


W końcu mam miejsce na przelicznik :)

...

 Dziękuję serdecznie za Waszą obecność
i zapraszam na pogaduchy :)

Życzę miłego dnia!

Ściskam cieplutko, bo znowu zima wróciła.

 

86 komentarzy :

  1. Świetna alternatywa dla zwykłej ramki, jak zawsze super pomysł ! miłego dnia :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A tak przelicznik można w ramce powiesić :), ale z zapiskami zakupowymi to już trochę trudniej :).
      Dziękuję Kamilko i miłego dnia życzę!
      Marta :)

      Usuń
  2. Tajny pomysł...u mnie tez kartki latają wszędzie:) buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pomysł fajny, choć mało tajny - bo na widoku :))))
      Ściskam!

      Usuń
  3. rewelacyjnie to wygląda. połączenie szarego i drewnianych koralików super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właściwie to zastanawiałam się nad kolorem wykładzinowej wycieraczki w sklepie, a dobrze, że wybrałam szarą :).
      Pozdrawiam cieplutko!

      Usuń
  4. Świetny pomysł :) Muszę sobie taki przelicznik też gdzieś w kuchni powiesić!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że jest przydatny choć większość kulinarnych stron ma podane przeliczniki :)
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  5. Swietny pomysl! Koraliki jak bizuteria na tej tablicy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Drewniane kulki z korali pochodzą :)
      Miłego dnia!

      Usuń
  6. Świetny pomysł Marta, wyglada to bardzo estetycznie i jakze jest pomocne :))
    Dobrego dnia, pozdrawiam cieplo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Kochana! Dla mnie pomocne, bo ja zawsze listę na zakupy muszę sobie napisać :)
      Ściskam!

      Usuń
  7. Wspaniały pomysł. Zestawienie szarej wykładziny i drewnianych kulek genialne.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz cieszę się, że taką wycieraczkę kupiłam :)
      Dzięki serdeczne!
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  8. Jak zwykle u Ciebie - stylowo, a zarazem oryginalnie. Jestem fanką Twoich pomysłów. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło i cieszę się niezmiernie :)
      Pozdrawiam cieplutko!

      Usuń
  9. o rany, masz głowę pełną rewelacyjnych pomysłów,

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że nigdy się nie wyczerpią :)
      Miłego dnia!

      Usuń
  10. Marto, jestem pełna podziwu! Wygląda to bardzo estetycznie, a zarazem jest absolutnie praktyczne! Super! Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To super Moniko, że Ci się podoba :)
      Ściskam!

      Usuń
  11. Marto super wyszło. Bardzo podobają mi sie te koraliki drewniane . Niebanalne
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że te koraliki dodają uroku i fanie komponują z szarym tłem :)
      Dziękuję i pozdrawiam!

      Usuń
  12. Pięknie się prezentuje i jest też bardzo praktyczny. Miałaś na prawdę super pomysł !
    Miłego dnia Ci życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny pomysł. Ja mam wszystko na lodówce, ale też zawsze szukam :) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, tak właśnie miałam, gdy lodówka była niezabudowana :)
      Serdecznie pozdrawiam!

      Usuń
  14. O rany, no to jest coś nowego. Ty to jednak pomysłowa dziewczyna jesteś. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. ale fajny pomysł. Drewniane kulki robią robotę, nie ma co. :) Super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak uważam :)
      Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  16. Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że przypadł do gustu :)

      Usuń
  17. Ale z Ciebie zdolna bestyjka :) Cuda potrafią Twoje rączki :)) Podziwiam w niemym zachwycie.
    Pozdrawiam cieplutko.
    Magda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale fajowo napisane :)))
      Dziękuję serdecznie!

      Usuń
  18. I jak zawsze mnie zaskoczyłaś :) Ja sama wszystko zapisuję na karteluszkach... i zawsze je gdzieś pogubię ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie :) chyba wiele z nas tak ma - niestety :(
      Miłego wieczoru!

      Usuń
  19. przelicznik - ja się jakoś zmotywować, żeby go wydrukować nie mogę i ciągle do sieci zaglądam:P super tablica:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten przelicznik włożyłam tak dla przykładu :)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  20. Śliczny kochana! Jesteś niezwykle pomysłowa:)
    Buziaki ślę wiosenne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przydadzą się wiosenne, bo u mnie śnieg leży :(.
      Chcę już wiosny, słońca i śpiewu ptaków o poranku!
      Ściskam :)

      Usuń
  21. Świetny pomysł i świetne wykonanie:)))
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Agatko :)
      Serdeczne pozdrowienia wysyłam!

      Usuń
  22. Marto jestem pod ogromnym wrażeniem Twojej pomysłowości, niesamowite rzeczy przychodzą Ci do głowy :) Ciągle coś nowego i zawsze trafionego w punkt :) Naprawdę wielki podziw <3
    Pozdrawiam cieplutko, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa!
      Ślę uściski :)

      Usuń
  23. Świetny pomysł. Zdecydowanie do wykorzystania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To bardzo fajnie:) Może się przyda!
      Pozdrawiam:)

      Usuń
  24. super pomysł!!! :) pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  25. A u mnie przelicznik leży wydrukowany, nabiera mocy :)
    U Ciebie znalazł godne miejsce.
    Pozdrawiam wiosennie:):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie użyłam go tylko do zdjęć:)
      Ale pasuje mu w tej podkładce:)
      Ściskam!

      Usuń
  26. Drewniane koraliki jak nutki na pięciolinii wygrywają kuchenną melodię ;)))
    Lubię ten kontrast ciepło/zimno jaki daje szarość i drewno.
    Uściski!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To cieszę się, że wybrałam ten zestaw kolorystyczny:)
      Miłego dnia!

      Usuń
  27. Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że przypadł do gustu:)
      Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  28. Bardzo fajny pomysł i widzę szklaną deseczkę z Pepco ja też muszę sobie taką kupić;)
    Bzi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, z Pepco nie polowałam na półki tylko deseczkę :)
      Serdecznie pozdrawiam!

      Usuń
  29. Gratuluję, udało Ci się stworzyć istne cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Cóż za pomysłowość! Takiego jeszcze nie widziałam :) Świetna dekoracja i praktyczna :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  31. Oj zrobię, zrobię, coś pomieszam, coś dokręcę i zrobię :-) Śliczny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana zrób, jesteś bardzo zdolna!
      Pozdrawiam cieplutko :)

      Usuń
  32. Jak zwykle kreatywnie! Nie obrazisz się, jeśli ten przelicznik sobie od ciebie podpatrzę?:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Marto bardzo to ładne! pozdrowienia serdeczne!

    OdpowiedzUsuń
  34. dzięki za inspiracje, spróbuję zrobić coś podobnego tylko z drewna :)
    pozdrawiam Magda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To daj znać, gdy zrobisz :)
      Ślę pozdrowienia!

      Usuń
  35. Świetnie Ci to wyszło. Ekologicznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Drugie życie rzeczy - masz rację - ekologicznie!
      Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  36. Jak zawsze głowa pełna świetnych pomysłów. Warto tu do Ciebie wpadać ;) Organizer bombowy. U mnie też coś zawisło na ścianie ;) Lecz trochę inne gabaryty;) Zapraszam! Buźka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Oczywiście wpadnę :)
      Pozdrawiam cieplutko!

      Usuń
  37. Fajnie wygląda taki organizer i w dodatku przydatny pomysł :)
    Miłej niedzieli :)
    Pastelowa Kropka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i wzajemnie życzę jutro dużo kwiatów i czekoladek :)

      Usuń
  38. Bardzo fajny pomysł. Muszę sobie coś takiego skonstruować :))
    A dziś u mnie wiosna, piękna słoneczna wiosna :))
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  39. Świetny pomysł. Przyzwyczaiłam się do Twojej kreatywności :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Bardzo oryginalny, podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń