poniedziałek, 2 marca 2015

Trochę różności :)


Witajcie Kochani! 

Jak po weekendzie? ... rozleniwieni :),
czy gotowi do pięciodniowej gonitwy?

Mój ostatni weekend lutego był pracowity, 
ale ja lubię taką dłubaninę :).

Marzyłam o lustrze na skórzanych paskach.
W końcu powstało :). 
Skorzystałam z przepisu Renaty tutaj klik 

Dizajnerskie lustro prezentuje się tak:


 Dla Marty z bloga The ghost in my home
powstał wieszak na klucze i koszyk :)


Głowa jelonka w minimalistycznej formie 
może być ozdobą...prawda? :)


 Taki kosz, tylko w wersji białej posłuży mi -
w moim domowym biurze.


Brakowało mi również w łazience kosza na ręczniki.


Ten prostokątny znalazł właśnie tam swoje miejsce.


Myślę, że o niczym nie zapomniałam :).

To tyle różności wyszło spod naszych rąk.

A teraz już wracam do codzienności.

Życzę Wam udanego tygodnia!

Do następnego spotkania :)

Ślę uściski



112 komentarzy :

  1. same piękne rzeczy pokazujesz

    OdpowiedzUsuń
  2. mój klimat tzw czary mary ja dopiero zaczynam ale zapraszam kocham sklejke i drewno http://stworzlepszydom.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za zaproszenie :) Wpadnę na pewno!
      Pozdrawiam, Marta :)

      Usuń
  3. Superowskie!!! Jelonek wymiata całkowicie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie pracowite ręce! I jakie zdolne :)
    pozdrawiam
    Magda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. E tam, czy ja wiem ... zaraz zdolne :))))
      Dzięki Madziu!

      Usuń
  5. Martuś kusisz mnie tym koszem na ręczniki....kusisz....
    napisze na priv

    OdpowiedzUsuń
  6. Marta Ty je zrobiłaś sama!Jeju szok,zachwyc i zazdrość!Moje
    Marzenie to takie lustro!Zapraszam do mnie gdzie do wygrania są 2 grafiki Anny Ostapowicz!
    http://szalenstwa-panny-matki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama :), jak z czymś sobie nie radzę to wołam jeszcze jedną parę rąk do pomocy.
      A w kolejce po grafiki już stoję od rana :)))
      Pozdrawiam cieplutko!

      Usuń
  7. cudne rzeczy :) zwłaszcza kosz strasznie mi sie podoba. A mogłabym dostac na maila dokladniejsze informacje odnosnie ceny i wymiarow tego cuda? :) cynnamonek@gmail.com
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście się odezwę :)
      Pozdrawiam!
      Marta

      Usuń
  8. Ja cały weekend spedziłam w łóżku i wcale nie daltego, że chciałam niestety.
    Piekne skarby - lustro cudowne.
    Udanego tygodnia życze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O to zdrówka życzę :).
      Trzymaj się Kochana!

      Usuń
  9. Wow! Jak się robi takie kosze? Może jakieś DIY? ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że diy by nie wyszło, bo to lutownica i migomat są potrzebne :)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  10. Jednym słowem pracowity weekend miałaś :) Piękne rzeczy powstały, lustro cudo!
    Pozdrawiam, udanego dnia!

    OdpowiedzUsuń
  11. ależ Ty kusisz... przegenialne projekty!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne to lustro! Gratuluję :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bałam efektu końcowego, ale wyszło świetnie - muszę się pochwalić :))))

      Usuń
  13. Świetne to lustro...kosze również mnie zachwycają :-)
    Ja ostatnio zrobilam lustro w ramie z plastikowych łyżek, zawisło w sypialni która przeszła małą metamorfozę.
    Kochana życzę Tobie spokojnego i radosnego tygodnia..
    Jacqueline

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A może pochwalisz się swoim dziełem :). Prześlij mi choć zdjęcie na maila.
      Ściskam!

      Usuń
  14. Martuniu, jesteś niemożliwa i kreatywna:) Świetnie to wszystko się prezentuje:)
    Cudownego tygodnia i odsyłam uściski- wiosenne:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Super Marta, wszystko pięknie się prezentuje...a kosze ekstraśne. Buziaki dla Ciebie ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Olu :) Dla Ciebie także buziaczki!

      Usuń
  16. Piękne rzeczy. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne rzeczy - jak zawsze :)) A ja na razie jestem zakopana po uszy w remoncie ;)) Pomysły zmieniają się z minuty na minutę żeby ostatecznie znów wrócić do punktu wyjścia ;)) Dodatki siedzą w mojej głowie ale najpierw muszę poczekać na końcową wersję mojej ściany :)) A potem napiszę do Ciebie Czarodziejko :) ściakm

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem, natłok pomysłów i wizualizacji sprawia, że w końcu nic nie wiemy :), a przecież chcemy by efekt końcowy był szałowy :). Czekam Ilonko cierpliwie na sypialniany finał!
      Ściskam serdecznie :)

      Usuń
  18. pracowite dni za Tobą widzę :) lustro prezentuje się świetnie!
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak :) ręce pełne roboty, ale za to jaka satysfakcja :)
      Dziękuję i ślę pozdrowienia!

      Usuń
  19. Boskie lustro! Co za genialny pomysł! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam serdecznie :). Dziękuję, ale pomysł nie mój :), a Renaty!

      Usuń
  20. Lustro wykonałaś rewelacyjnie!
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  21. Rewelacyjny pomysł miałaś z tym lustrem. Od pewnego czasu bardzo podobają mi się takie lustra. Koszyczki też super :) Masz dziewczyno talent ! Pozdrawiam cieplutko !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu :) pomysł zapożyczyłam od Renaty! To ona udzieliła na swoim blogu, jak wykonać lustro :)
      Ściskam serdecznie!

      Usuń
  22. Gdybym miała miejsce, żeby powiesić takie lustro, to zrobiłabym tak samo :-) Świetnie wygląda na tych skórzanych paskach. Jesteś mega zdolną kobietką Marta :-) Pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu lustro miało wisieć w sypialni, a ostatecznie zawisło na pustej ścianie w gabinecie :).
      Myślę, że gdy pokombinujesz i miejsce się znajdzie.
      Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  23. oj lustro baaaaardzo fajne! Szkoda, że mam u siebie takie duże ca pół ściany bo chętnie zawiesiłabym sobie o takie cudo :)
    Udanego tygodnia! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A może miejsce się znajdzie:), tylko trzeba go poszukać :)
      Miłego dnia!

      Usuń
  24. Cudne przedmioty.... bardzo podoba mi się wszystko... i lustro i kosze i jelonek -wieszaczek.... nieprzeciętne pomysły. Jestem naprawdę pod wrażeniem :))

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetne i wieszak i lustro bardzo mi się podoba :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  26. Lustro skradłabym bez chwili wahania!
    3XP- Proste, Piękne, Praktyczne :)
    Reszty nie komentuję, bo mam w domu ;)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piąte - nie kradnij :)))) Wykonaj według instrukcji!
      Ściskam serdecznie.

      Usuń
  27. Pomysł z lustrem na pasku niesamowity! Wygląda świetnie :) Pięknie tworzysz! Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękne te Twoje fotki. A lustro super sprawa. JA swoje stare pomalowałam na biało :) I też jest nieźle.
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To świetnie! Bardzo lubię stare przedmioty w nowej odsłonie :)
      Serdecznie pozdrawiam!

      Usuń
  29. Kochana,praca ci się pali w rękach! Wieszak jelonek fantastyczny!!!

    OdpowiedzUsuń
  30. Te Twoje kosze sa rewelacyjne :)))

    OdpowiedzUsuń
  31. Jelonek na klucze istna bomba! Szałowy ;) Bez dwóch zdań jest wielką ozdobą. Minimalistyczny, a jednak tak bardzo wyrazisty. Lustro mimo, że to nie mój styl, też bardzo mi się podoba. Aktualnie też jestem w temacie luster, niebawem pokażę na blogu ;) Ślę uściski. Aga

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To czekam Aga na lustro :)
      Ślę pozdrowionka!

      Usuń
  32. Piękne to lustro, robi wrażenie, pomysł genialny! wieszak i koszyki równie interesujące! pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło Cię poznać :) i wielkie dziękuję!

      Usuń
  33. Jelonek mnie urzekł, a lustro zaintrygowało :) Zdolni ludzie :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Jelonek wspaniały! I jako wieszaczek i jako prosta ozdoba. Nad lustrem to chyba się sporo napracowałaś:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że jednak bardziej nad jelonkiem :).
      Pozdrawiam!

      Usuń
  35. no i znowu wszystko mi się podoba;D rozwalasz system dziewczyno! jak?:D:D:D piękne rzeczy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale ja nie chcę nic rozwalać :), tylko tworzyć :)
      Dziękuję i ściskam!

      Usuń
  36. same wspaniałości! jelonek-wieszak jest bezkonkurencyjny, coś pięknego ... pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Także bardzo mi się podoba :)
      Ściskam!

      Usuń
  37. Ależ zazdroszczę tego lustra;) Jelonek świetny...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana nie zazdrość :) tylko wykonaj podobne dla siebie!
      Ściskam :)

      Usuń
  38. Martusiu, pomysł z koszykiem w łazience dla mnie jest strzałem w dziesiątkę. Czasami takie proste rzeczy potrafią umilić nam dzień powszedni. Piękne

    OdpowiedzUsuń
  39. Marta, mega pomysły i mega wykonanie. Lustro na pasku, wręcz mnie oczarowało, wygląda cudnie i bardzo pasuje do Twojego domu. :)) Wieszak - rewelacyjny i na pewno nowej właścicielce się spodoba! A kosze jak zwykle EXTRA! Jednym słowem - piękne rzeczy jak zwykle zrobiłaś! Udanego tygodnia! Ja od przyszłego niestety wracam już do pracy po moim macierzyńskim. :( Ściskam, Magda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Magda :) Będzie dobrze! Raz dwa się wdrożysz i sprężysz :)
      Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  40. Uwielbiam te wasze Dzieła!!!!druciaki uwielbiam,wiesz:)a lustro to już wyższa szkoły jazdy na wrotkach,jak mawiała moja nauczycielka:)
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nauczycielka powiedzenie miała fajne :). Podoba mi się!
      Miłego dnia :)

      Usuń
  41. Pracowita z Ciebie osóbka i naprawdę bardzo zdolna :)

    OdpowiedzUsuń
  42. No no no... to lustro jest naprawde diznajerskie i przy okazji jest prześwietne. Prezentuje się wspaniale. Moje serce skradła głowa jelenia, na pewno bym mi jej było szkoda na klucze. Wisiałaby w pokoju. Jest idealna i piękna. Gratuluję pomysłu!

    pozdrawiam, Ania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu! Bardzo mi miło i cieszę się niezmiernie :). Myślę, że jelonek może być dekoracją.
      Pozdrawiam serdecznie!
      Marta :)

      Usuń
  43. Martuś, pracusiem jesteś i to niesamowitym!
    Lustro mój faworyt:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, to bardzo się cieszę :)
      Miłego dnia Kasiu!

      Usuń
  44. rok temu kupiłam w klamociarni okrągłe kryształowe lustro, z zamiarem dorobienia mu paskowej ramy... no cóż, lustro wciąż czeka na nowe szaty, ale czuje, że mnie zainspirowałaś ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To działaj Martuś i koniecznie się pochwal :)
      Pozdrawiam cieplutko!

      Usuń
  45. Twoje DIY nastroiły mnie do działania. Dwie palety już czekają na pomalowanie, tak samo kartonowe pudełka po owocach, biała farba też już gotowa. Mam nadzieję, że uda mi się przerobić balkony (spustoszone i okupowane przez męża plastikowymi owocami po jogurtach, w których trzyma sadzonki i innymi koszmarkami, o których wstyd mi nawet pisać :D hihihi) w miłe i przyjazne miejsce wypoczynku. Kropką nad i był widok Twojej drabiny DiY, pod jej wpływem w moim korytarzu zagościł mały domek i pudełeczko ;) a teraz czas na dalsze zmiany :) Może się kiedyś pochwalę, ale niestety w wynajmowanym mieszkaniu rządzą inne prawa. Ale się rozpisałam ;) A chciałam tylko powiedzieć: Dziękuję za inspiracje :) :)
    Pastelowa Kropka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To bardzo się cieszę :). Kochana działaj i chwal się efektami pracy! Wiem, że w wynajętym mieszkaniu to poszaleć nie można :(. Trzymam kciuki za robótki!
      Ściskam, Marta :)

      Usuń
  46. Martusiu piękne te Wasze różności! Lustro rewelka i te kosze...świetne! Miłej środy! I byle do piątku ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze, że już środa :), bo mnie coś rozkłada i myślę wyleczyć się w weekend.
      Dziękuję Aga!
      Ślę uściski :)

      Usuń
  47. No same wspaniałości!!! Lustro wymiata, koszyki są rewelacyjne!!

    OdpowiedzUsuń
  48. Masz cudowne pomysły :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie takie piękne komentarze pobudzają moją wyobraźnię! :)
      Dzięki cieplutkie!

      Usuń
  49. Spod twoich rąk wychodzą niemalże dzieła !!! Fantastyczne:))) bardzo mi się podoba wszystko.
    Pozdrawiam Cię serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agatko miło, że jesteś i dziękuję za serdeczne słowa :)
      Buziaki!

      Usuń
  50. Ty wiesz, że zdolna dziewczyna z Ciebie!!!!Rewelacja:) Oj coś czuje, że jak w końcu doczekam się swojego własnego M to pozamawiam u Ciebie co nieco. Ale póki co mogę jedynie pooglądać....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj wiem, jak to jest :) Marzenie mieć własne M - życzę niech się spełni jak najszybciej!
      Ściskam :)

      Usuń
  51. Nie mas to jak dobry pomysł!!! Kosze rewelacja, ja obkleiłabym koronką:) Wiesz, że mam bzika, ale na pewno by wyglądały pięknie i do tego kokarda koniecznie taka z cieniutkiej tasiemki...
    Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  52. Jelonek mnie rozbroił!
    A domowego biura szczerze zardroszczę! Kosza, tolixa (!!!) Cudo!
    Ściskam!

    OdpowiedzUsuń
  53. Lustro już, już robiłam i pasek przypadkowo przecięłam obok dziurki - konstrukcja została naruszona i dupa - nie będzie trzymać! Ale czekam aż Mąż dobrowolnie jakiś pasek odda to zrobię!
    Jelonek jest super! Stoi w takim razie w kolejce za domkami drucianymi (spiszę listę, pożebram o premię i wrócę do Ciebie) :-) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  54. AAAA muszę sobie zrobić takie lustro! Dzięki za inspirację!

    Pozdrawiam,
    Ewa

    robiewdomu.pl

    OdpowiedzUsuń
  55. Widziałam to lustro u Renaty, Twoje też prezentuje się świetnie. Mam nadzieję, że kiedyś uda mi się zrobić lub chociaż nabyć drogą kupna podobne :)

    OdpowiedzUsuń
  56. Jak zrobić samemu taki koszyk? :)

    OdpowiedzUsuń