piątek, 20 marca 2015

W ogóle i szczególe :)


Serdeczne cześć!


Dzisiejszy wpis jest kontynuacją poprzedniego.

W szczególe pokażę dodatki w drugim kolorze, 
a w ogóle przedstawię zestawienie obu:).

Pomysłów co do drugiego koloru mieliście Kochani bez liku!

Niektórzy byli bardzo blisko :)

A skoro brak mi było słońca to drugim kolorem jest...


Złoty!


Małe akcenty pojawiły się dzięki farbie :).

Lubię metamorfozy z szybkim d.i.y.

Choć odwiedziłam także kilka sklepów, 
by znaleźć złote promienie słońca :).

Gazetnik był mi potrzeby, a więc robiąc go,
 od razu pomyślałam o kolorze złotym.


Ogólne zestawienie prezentuje się delikatnie i lekko:)

Bałam się, by nie przesadzić z dawką koloru.

Moim ulubionym jest biel z czernią.

Teraz, jak widać na zdjęciu słońca mi nie brakuje:)

Wdziera się przez drzwi tarasowe od południa 
i grzeje swoim przyjemnym ciepełkiem.

Nawet żaluzji nie opuszczam - ładuję swoje akumulatory :)


W aranżacji:
świecznik Jysk
osłonka Pepco
pled Westwing
 


Dziękuję gorąco, za Wasze odwiedziny!

Życzę pięknego i słonecznego weekendu.

Buziaki :)




120 komentarzy :

  1. genialny gazetnik!!! ale tak czy owak, najbardziej zazdroszczę Ci tych ogromnych okien:/musi być cuuudownie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :), masz rację widok lasu za oknem to ukojenie dla moich oczu :).
      Ściskam!

      Usuń
  2. Marto, brak mi słów:) Jaśniejesz coraz bardziej:)
    Buziaki z wiosennej Różanej:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gazetnik świetny! Dobre połączenie kolorów, zrobiło się trochę subtelnie dzięki różowi, i trochę bardziej wyraziście dzięki złotemu :) Jak zwykle wszystko pięknie wyważone :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I o to chodziło, by nie przecukrzyć :)))
      Dzięki serdeczne!

      Usuń
  4. Jasno i lekko...podoba mi się.. Natchnęłaś mnie na zmiany:) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To świetnie :). Przychodzi wiosna i czas na zmiany!

      Usuń
  5. AAa!! Jaki widok za oknem! Lasek! Wymarzone miejsce dla mnie :) Kącik miły i cieplutki, nic tylko ładować akumulatory :) Fajne metamorfozy w miedzi. A półeczka jak ładnie wygląda! I pięknie zaaranżowana. Gazetnik rewelacyjny! Lubię sterty gazet :) wnętrzarskich oczywiście :) Zaraz zaraz a te rurki w wazonie z tulipanami to powietrze mają zapewnić?? Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki serdeczne! Te rurki w wazonie to kawałki peszlu, w które wkładam łodyżki tulipanów :).
      Las za oknem koi moje oczy i duszę. Uwielbiam latem ranną kawę na tarasie ze śpiewem ptaków.
      Pozdrawiam serdecznie!
      M.

      Usuń
  6. Bardzo wiosennie i jak zwykle w dobry guście :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super, pięknie to wszystko razem wygląda :)
    Bajeczny widok przez ogromne okna..... las wchodzi do domu <3
    Pozdrawiam cieplutko, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Uwielbiam ten widok :), z tarasu mam 5 kroczków do własnego lasku :)
      Pozdrawiam cieplutko!

      Usuń
  8. Przepiękna aranżacja, tez "złoty blask" - dodaje elegancji.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Złoty blask i promienie słońca teraz napawają mnie energią :).
      Dzięki Elu!

      Usuń
  9. Gdyby nie to, że u mnie też piękne słoneczko, chętnie dogrzałabym się u Ciebie. Złote akcenty na plus :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie zapraszam dogrzejemy się razem :)))
      Słonecznego weekendu!

      Usuń
  10. Pieknie Marta!!! Cudne akcenty, piekna kolorystyka.
    Domyslam się, że z salonu masz widok na piekny las, prawda? :)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marysiu bardzo mi przyjemnie :). Tak za oknem mam las, właściwie na mojej posesji :), z tarasu mam 5 kroków i już jestem na grzybobraniu.
      Słonecznego weekendu :)

      Usuń
  11. Cudownie , lekko , wiosennie :) Miłego , słonecznego dnia Martuś ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak słonecznie masz w salonie, cudnie można się położyć na kanapie i napawać promykami:D
    Aranżacja świetna, ten gazetownik bardzo pomysłowy, pledzik w ślicznych kolorkach. Buźka udanego weeknedu :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kamilko serdeczne dzięki :). Salon słoneczny, bo położony od strony południowej :), pled mi się trafił, jak ślepej kurze ziaro :))), bo na westwingu bardzo trudno mam z zakupami.
      Ściskam słonecznie!

      Usuń
  13. Cieszę się, że ten drugi kolor to złoty a nie miętowy- tyleż piękny co "oklepany" w duecie z bladym różem ;).
    U mnie też się szykują drobne zmiany kolorystyczne ale chyba nie zdążę z nimi przed przyjściem wiosny!
    Pozdrawiam również słonecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację chyba najczęściej spotykane te zestawienie kolorystyczne :). Ale Marta jakoś często z wszystkim pod prąd idę!
      Ciekawa jestem co wymyśliłaś :). Czekam na fotki blogowe!
      Uściski :)

      Usuń
  14. Ślicznie! Delikatnie, ale z charakterem. A gazetnik - cudo!
    Uściski!

    OdpowiedzUsuń
  15. Ejże, jak pięknie! Gazetnik świetny i to coś w gwiazdeczki też mnie urzekło. Cieszę się, że złoto wybrałaś...też mam słabość ostatnio.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że taki złoty minimalizm jest ok :).
      Słonecznego weekendu!

      Usuń
  16. Jak ja bym chciała mieć swój dom z takimi dużymi oknami-też bym ładowała swoje baterie słoneczne :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana wszystko przed Tobą :) Skąd wiesz, że w przyszłości nie będziesz mieć domu z dużymi oknami!
      Ściskam serdecznie :)

      Usuń
  17. Marta, ależ macie słonecznie!!! Nie tylko za sprawą popołudniowych promieni :D Byłam jakoś przekonana o tym, że złote dodatki nie idą w parze z wiosenną aurą, że bardzie pasują do zimowego klimatu, a tu zaskoczyłaś mnie lekkością i świeżością całej aranżacji :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie też miałam trochę obaw, złoto latem? :) Ale utwierdziłyście mnie, że w takiej minimalnej dawce i latem się wpasował :)
      Dziękuję i pozdrawiam!

      Usuń
  18. Przepiękne grafiki!!!!! Gdzie takie można kupić? Są bajeczne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To fotki Vee Speers. Dostałam je w prezencie i myślę, że w Polsce mogą być trudne do osiągnięcia. Poszukaj w necie :)
      Udanego weekendu!

      Usuń
  19. Jakie śliczne dodatki! Jestem fanką złotych akcentów we wnętrzach

    OdpowiedzUsuń
  20. O, jak przyjemnie. Przysiądę na chwilkę ;))

    OdpowiedzUsuń
  21. Złoty na wiosnę- czemu nie? Dobrze mu u Ciebie. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak troszkę :), myślę, że w tej ilości jest ok :)
      Miłego weekendu!

      Usuń
  22. Ślicznie u Ciebie i to słońce !!!!! ach....

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękne duże okna w salonie :) Taki poranek to ja rozumiem :D
    Połączenie kolorystyczne super, ale najbardziej podoba mi się ta półka nad narożnikiem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, uwielbiam letnie poranki na tarasie :). O 4-5 rano koncert ptaków w całej gamie!
      Dziękuję serdecznie i pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  24. Cudnie! A ten pled od razu wpadł mi w oko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :), a pled kupiłam na westwing :)

      Usuń
  25. Bardzo fajnie dobrałaś złote akcenty do swojego salonu. Złoty i pudrowy róż stworzyły ciekawy duet. Pokazałaś, że złoty kolor nie tylko kojarzy się z jesienią czy zimą, może być też bardzo wiosenny.
    Super !
    Udanego weekendu !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To było ryzykowne posunięcie, ale wyszło ok - myślę :).
      Dziękuję za tę pozytywną opinię :). Cieszę się, że ten kolor się wpasował.
      Ściskam :)

      Usuń
  26. Pięknie to dobrałaś. Są drobne akcenty złotego. Nie za dużo, nie za mało, a wręcz idealnie. Masz to wyczucie czego ci trochę zazdroszczę ale w większym stopniu gratuluje. Milo że w końcu przyszła wiosna (choć uroku zimy wprawdzie nie było ale zawsze było ciemno i pochmurno).
    Miłego :)

    Wolna chwila= TersTim :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie za długo było szaro, buro i ponuro! Słoneczne dni i widok za oknem poprawia mi samopoczucie :). Dzięki wielkie!
      Udanego weekendu :)

      Usuń
  27. Lekko, jasno i świetliście:) Dobrze, ze słonko do Was zawitało. Pięknie. Oj che mi się już tego ciepła i jasności.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj :) Miło Cię poznać! Dziękuję serdecznie za miłe słowa :)
      Pozdrawiam, Marta

      Usuń
  28. Las za oknem jak w moim domu rodzinnym... PIĘKNIE! :)
    Gazetnik zjawiskowy...
    POZDRAWIAM :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) i także wysyłam pozdrowienia!

      Usuń
  29. Bardzo podoba mi sie zestawienie złota z różem a widok z kanapy masz obłędny!!Pozdrawiam ciepło
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kasiu :) bardzo mi miło!
      Udanego weekendu :)

      Usuń
  30. Marto w Twoich klimatach i stylistyce jest "powietrze" i "wolność, "przestrzeń"... coś fantastycznego . Zaglądam do Ciebie zawsze z wielką przyjemnością i uśmiechem na twarzy. Pozrawiam,

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt :) przestrzeń to moja główna wytyczna w urządzaniu wnętrz. Lubię czuć wolność :)
      Dziękuję za ciepłe słowa :), bardzo się cieszę!
      Miłego weekendu :)

      Usuń
  31. Nie pomyślałam o złocie. Nie przepadam za tym kolorem. Zdecydowanie wolę srebro. Ale róż jest ok :) i w połączeniu z nim nawet to złoto mnie nie razi :)
    Pozdrowienia wiosenne
    Magda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja srebrną biżuterię bardzo lubię, choć też skromnie :).
      Słonecznego weekendu!

      Usuń
  32. Bardzo Mi się podoba w twoim salonie kochana...
    Przysiadłabym na tej pięknej kanapie i napiłabym się kawki w twoim towarzystwie!
    Cudownego weekendu, buziaczki i dużo słoneczka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam :) siadaj Natalio! Fajnie tak pogawędzić przy kawusi :)
      Dziękuję i ściskam!

      Usuń
  33. Cudnie masz kochana. Taki taras z leśnym zapachem za oknem... to moje marzenie :)) Miłego weekendu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pamiętaj! Marzenia się spełniają :))) Ja kiedyś też marzyłam o moim małym kawałku na ziemi.
      Dziękuję i pozdrawiam :)

      Usuń
  34. Niesamowicie kreatywna i zdolna z Ciebie istota ;) Naprawdę Twoje pomysły zdumiewają, a wykonanie zachwyca. Wielka buźka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję;). Można to samo powiedzieć o Tobie!
      Miłego dnia;)

      Usuń
  35. Oj faktycznie słońca Ci nie brakuje, ani tego naturalnego, ani tego które stworzyłaś sama !!! Podziwiam Twój gazetnik, jest po prostu rewelacyjny !!! A...i to zestawienie różu ze złotem robi naprawdę wrażenie:)
    Pozdrawiam Cie serdecznie i ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agatko dziękuję za Twoje ciepłe słowa. Wiem, że jesteś w tej dziedzinie ekspertem, dlatego tym bardziej się cieszę.
      Pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń
  36. Idealnie wyzłociłaś swoją przestrzeń a promyki słońca dopełniają całości :) Jest pięknie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Madziu i serdecznie ściskam:).

      Usuń
  37. Cóż mogę napisać: pięknie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podobnie i u Ciebie-pięknie :).
      Buziaki!

      Usuń
  38. Mnie też teraz ciągnie do złota- mam lampę podłogową w takim kolorze i "jeżdżę" z nią po całym domu, żeby znaleźć odpowiednie miejsce:)

    Mam natomiast pytanie z innej beczki. Za drzwiami widać kawałek Twojego tarasu (wyłożony jest deskami?-dobrze mi się wydaję?:)) Chciałam zapytać jak one się sprawują, jak z konserwacją itp. My w tym roku mamy zamiar wykończyć teras i takie deski strasznie mi się marzą- maż jest trochę przeciwny, bo uważa, że będzie przy nich bardzo dużo pracy. Dlatego chciałam zapytać jaka jest opinia użytkownika:)
    Pozdrawiam,
    Daria:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, za oknem taras wyłożony kostką :(, więc nie mogę się wypowiedzieć jako użytkownik.
      Ale mam w elewacji domu deskę kompozytową i sprawdza się, jest genialna!
      Mieszkamy już 3 lata i ani nie straciła koloru, ani się nie zdeformowała:). Na pewno w przyszłości będziemy kłaść kompozyt :).
      Dziękuję za miłe słowa i pozdrawiam!

      Usuń
    2. Dzięki za sugestię;) może faktycznie deska kompozytowa się sprawdzi:)
      Pozdrawiam,
      Daria:)

      Usuń
  39. złoty to dobry zamiennik wszechobecnej miedzi:) a gazetownik jest wprost cudowny:) lekki a zarazem delikatnie dekoracyjny:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie było zamierzenie i cieszę się, że taki wyszedł :).
      Pozdrawiam serdecznie!
      Marta :)

      Usuń
  40. oczywiście jet prześlicznie. !:) najbardziej podobają mi się Twoje wielkie przeszklone okna!: ) nawet gdy słońca brak i tak masz go więcej niż ja. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, mam co myć :). Dziękuję serdecznie!
      Pozdrawiam niedzielnie :)

      Usuń
  41. Ta półka nad sofą i stolik są PRZEcudowne! :-) Zastanawiałam się czy nie zrobić podobnego stolika lub tych drewnianych domków bo widzę, że jest moda na to :-) na razie etap zbierania materiałów ;-)

    www.dekoland.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i czekam na relację z realizacji planów :)
      Miłej niedzieli!

      Usuń
  42. To jednak był złoty! Zestawiłaś ze sobą ładne kolory, dzięki temu wszystko wygląda spójnie, lekko i dodaje dużo świeżości wnętrzu. Poranki macie cudne, tyle słoneczka i piękny widok za oknem.
    Uściski przesyłam!
    K.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trochę się obawiałam, ale wyszło ok :). Tak, uwielbiam budzić się z tym słońcem, od razu się chce wstać!
      Miłej niedzieli Kasiu :)

      Usuń
  43. Pięknie u Ciebie a widok cuuudny! Bardzo podoba mi sie kanapa. Czy mozesz zdradzić co to za firma?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :). Oczywiście, ta sofa to Helvetia Como Bydgoskie Meble.
      Miłej niedzieli :)

      Usuń
    2. Bardzo dziękuję za odpowiedź. Pozdrawiam serdecznie :))

      Usuń
  44. No i pięknie się Twój salon prezentuje z tym akcentem kolorystycznym :))) A gazetownik obłędny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie!
      Słonecznej niedzieli :)

      Usuń
  45. cudowny salon :) złote dodatki stanowią świetny akcent. najbardziej przypadł mi do gustu gazetnik :D

    OdpowiedzUsuń
  46. Bardzo fajna półeczka. I cudne tulipany. Powiew wiosny :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli efekt osiągnęłam :)
      Miłego dnia!

      Usuń
  47. Złoto jest w małych dawkach, więc dodaje takiej elegancji i zaciekawienia. Bardzo fanie prezentuje się to razem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To super. Właśnie taki efekt chciałam osiągnąć :)

      Usuń
  48. cudny dom w pięknym miejscu i przepięknie urządzony czego chcieć więcej ....pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdrowia, zdrowia, zdrowia i mogę tu mieszkać do śmierci :))))

      Usuń
  49. Pięknie i świetliście:) Czuć dobrą energię!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, a na takie przesilenie wiosenne energia na wagę złota :)

      Usuń
  50. Jaki optymistyczny salon :)! A kolory dobrze dobrane i wyważone, PIĘKNIE, LEKKO i WIOSENNIE!
    Miło być Twoim gościem :)
    Całusy :* :* :*
    Pastelowa Kropka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To bardzo się cieszę i zapraszam jak najczęściej! :)

      Usuń
  51. Różowy i złoty świetnie się połączyły. Salon nabrał świeżości. Marzę o takim widoku za oknem. Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  52. Moją uwagę przykuły anioły, skrzydła z liści genialne, to są zdjęcia czy obrazy? ślicznie tam u Ciebie!pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) te dziewczynki ze skrzydłami z liści, piór i łopatami łosia to są zdjęcia Vee Speers.
      Pozdrawiam! :)

      Usuń
  53. Martusiu, połączenie różu ze złotem początkowo wydawało mi się kontrowersyjne jednak efekt mnie pozytywnie zaskoczył. Jest pięknie, gustownie i na pewno wiosennie. Zazdroszczę.

    A może wysłałabyś się paczką do mnie i u mnie taką metamorfozę zrobiła?? :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj to była by duża paczka :)))) Ale jak będziesz potrzebowała pomocy w metamorfozie, to mailowo pomogę :)

      Usuń
  54. Stolik kawowy jest cudowny taki niepowtarzalny a takie przedmioty bardzo mi sie podobaja.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  55. Świetna kanapa i aranżacje, ale widok za wielkim oknem jest po prostu obłędny! Pięknie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, właśnie ten widok nas tu zwabił! :)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  56. Ale świetne to wszystko! :-)

    Też mam "fazę na złoto" i zakupiłam już farbę odpowiednią. Może jutro coś porobię?

    OdpowiedzUsuń
  57. Tobie Martusiu, również życzę spokojnych Świąt Wielkanocnych, smacznego jajka oraz samych cudownych i słonecznych dni.

    OdpowiedzUsuń
  58. Ojej, ale się spóźniłam... ale cudnie tu u Ciebie po zmianach...
    Tak jasno!
    Półki niezwykle oryginalne...

    Martita.

    OdpowiedzUsuń