środa, 1 kwietnia 2015

d.i.y bunny


Hej, hej :)

 Tydzień mija w ferworze porządków
 i zakupowych szaleństw?

A może jeszcze wieczorem
 znajdziecie chwilę na szybkie diy :)

Do wykonania zajączkowych podstawek 
do jaj wykorzystałam:
  • korkowe podkładki 
  • nożyk, nożyczki
  • czarny mazak i biały korektor

Myślę, że zdjęcie pokaże robotę :)



Wycięcie małych otworków powoduje, 
że jaja stoją i nie przewracają się :)


 I jak się Wam podoba 
korek w wersji wielkanocnej? :)

Ciąg dalszy spraw o zającach...

to za sprawą Małgosi z bloga
do pokoju J. trafiła cudna
Pani Z. z żółtymi akcentami :)
Zasiadła na półce obok drugiego szaraka,
razem im raźniej :)

Do zającowych inspiracji 
dorzucam grafikę.
Zapraszam zatem do zakładki
Coś dla Was klik


 ...

Trzymajcie się ciepło!

Ślę uściski :)

105 komentarzy :

  1. Widzę, że się zadomowiła. Piórka śliczne, a podstawki bardzo pomysłowe:):):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście :) i małej się baaardzo spodobała!
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Szarak z żółtymi akcentami jest piękny! W tym drugim, jeśli mogę być szczera, to plastikowe oko bardzo psuje efekt.
    Wesołych i Radosnych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Efekt psuje to oko, ale to pomysł córki :) dla niej zające bez oczu nie istnieją, sama je dokleiła:)
      Dzięki i wzajemnie!

      Usuń
  3. Bardzo fajne i pomysłowe podstawki pod jajka :)
    Zajęczynka cudna :)
    Pozdrawiam cieplutko, na przekór deszczom i wichurze za oknami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak pogoda u mnie zgodna z powiedzeniem: kwiecień plecień poprzeplata, trochę zimy trochę lata :)
      Ściskam, M.

      Usuń
  4. Czarujesz Martuś..Fajne te królicze podstawki..:) Pozdrawiam i zazdroszczę Pani Zajęczycy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu z Twoimi umiejętnościami szycia to Panią Z. stworzysz raz, dwa! :)
      Pozdrawiam cieplutko!

      Usuń
  5. super pomysł i wykonanie...pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja jestem zachwycona tymi piórkami! Piękne, oryginalne. I zając szary filcowy skradł moje serce...a myślałam, że uda mi się obronić przez szałem dekoracji...no nie da się:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie szaleję z ozdobami :). Dla mnie mniej znaczy więcej :)
      Ściskam!

      Usuń
  7. Marta szaleje z dekoracjami...;) Jak zwykle, świetny pomysł! A szara pani przepiękna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coś Ty u mnie skromniutko będzie :)
      Miłego dnia! :)

      Usuń
  8. Martuś, Ty to zawsze coś fajnego wymyślisz :)))
    Super pomysły na dodanie świątecznego akcentu :)
    Milutkiego dnia

    OdpowiedzUsuń
  9. Super Martuś, bardzo pomysłowe dekoracje na święta:D
    Buźki!

    OdpowiedzUsuń
  10. Jajka są jak najbardziej po mojemu!
    http://szalenstwa-panny-matki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne :)) U mnie ani porządków , ani ozdób :(( Ale i tak uciekamy z domu na Święta więc może się uda :)) buziaczki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To super! My właściwie też dajemy nogę :)
      Ściskam!

      Usuń
  12. piękne :) a ja zatrzymałam się na szukaniu inspiracji. Pogoda całkowicie zniechęciła mnie do tworzenia jakichkolwiek dekoracji :/ dobrze, że chociaż domek wysprzątany :)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana to duży plus, że wysprzątany! :)
      Miłego dnia :)

      Usuń
  13. O! Nadajemy na podobnych falach! Zajęcze podkładki są świetne normalnie! Jak już oporządzę się z chałupą na pewno zabiorę się do roboty :)))
    Patent z dziurą...Fantastico Pani!!!
    :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też właśnie chałupka została, ale co trzeba zakasać rękawy :)
      Ściskam! :)

      Usuń
  14. słodkie..super pomysł......
    Sandruniu - zdrowych radosnych, abyś razem z dzieciaczkami miała dużo czasu na to, co najpiękniejsze - przytulaski i całuski wielkanocne

    OdpowiedzUsuń
  15. Niesamowite podstawki. Mnie już chyba czasu na nie nie starcz, bo już dzisiaj obawiam się, że szybko z kuchni nie wyjdę :)) Na szczęście jeszcze popijając swoją ulubioną kawę mogę zapoznać się z moimi ulubionymi Blogerami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nieźle :), ja na spokojnie trochę jutro i w piątek myślę wszystko ogarnąć i co nie co na ząb zrobić :).
      Cieplutko pozdrawiam!
      M.

      Usuń
  16. świetny pomysł na świąteczne podkładki z korka,, może je w sumie i pod kubek wykorzystywać, ale pomysł:))))) czasdooowy

    OdpowiedzUsuń
  17. Strasznie podoba mi się pomysł z wykorzystaniem tych podkładek korkowych,
    sama muszę coś wykombinować :) Twoje zające są rewelacyjne ! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, ale one nie moje :).
      Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  18. Śliczne te Twoje prace! :-)
    Zapraszam do mnie na słodko - słony mazurek
    http://codzienne-przyjemnosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny i bardzo prosty pomysł na uroczą dekorację stołu!

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale pomysłowe króliki! Super pomysł na wielkanocny stół :)

    OdpowiedzUsuń
  21. a mi się bardzo podoba jajko z piórkiem! Piękne jest! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A to ozdób jaja piórkami :) te są przepiórcze, kupione na allegro.
      Dzięki serdeczne!

      Usuń
  22. W zupełności zgadzam się z J.- zając bez oczu to NIE zając ;)))
    Podstawki wyglądają jak owsiane ciasteczka z uszami, słodkie!
    Czy wiesz, że do mnie dotarła już "pocztą lotniczą" przesyłka od Ciebie?
    Jestem zachwycona!
    Pa Martuś.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O świetnie! Bardzo się cieszę :) tylko szkoda,że ja na "pocztę lotniczą" nie mogę liczyć :)))
      Ślę uściski!

      Usuń
  23. Szybko, prosto, efektownie. SUPER :D
    Miłego
    Terstim.blogspot.com (w wolnym czasie)

    OdpowiedzUsuń
  24. przygotowania do Świąt pełną parą :) świetne dekoracje diy! pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To super! U mnie pełna para jutro :)
      Ściskam :)

      Usuń
  25. Korkowe podstawki bunny są bardzo pomysłowe i praktyczne :) Świetnie to sobie wymyśliłaś. Korek jak najbardziej pasuje do wielkanocnych dekoracji. Króliki w pokoju twojej córki również są super :)
    Pozdrawiam ciepło :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz Aniu lubię naturalne materiały, wycięcie z drewna nie byłyby problemem, ale zawsze z korka łatwiej, szybciej i przede wszystkim może je wykonać każdy.
      Dziękuję serdecznie! :)
      Buziaki :)

      Usuń
  26. Fajne podstawki i wyglada na to, ze proste do wykonania :)
    Pozdrawiam
    Marta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło, że wpadłaś :) Bardzo prosto i szybko :)
      Polecam!
      Marta

      Usuń
  27. Bardzo ciekawy pomysł :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Jajeczka z piórkiem - połączenie idealne:)
    Pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację Kasiu, jakoś nie skojarzyłam :)
      Buziaki :)

      Usuń
  29. Ty zawsze zrobisz coś z niczego :) podoba mi się ten pomysł :)
    Miłego popołudnia!

    OdpowiedzUsuń
  30. Kochana, u ciebie pomysłów nigdy nie brak:)
    ślicznie!!!
    miłych przygotowań i ściskam:)

    OdpowiedzUsuń
  31. czadowe, korek jest super tworzywem, ja z Maja tez Go wykorzystalysmy :)

    OdpowiedzUsuń
  32. genialne te podkładki:) bardzo fajny pomysł:) i taki prosty że tez na to nie wpadłam:) no i widzę moje ulubione czarne jajo z literkami:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Fajny pomysł :)) No a twoje jaja cudne są!!! Już to pisałam ale tak mi się podobają,że mogę je zachwalać ilekroć je zobaczę :))

    OdpowiedzUsuń
  34. O kurcze, ale swietny pomysł! Zapisuje sobie!
    robiewdomu.pl

    OdpowiedzUsuń
  35. To jest to! I już żadne jajko się nie kopyrtnie...;]]] POZDRAWIAM!

    OdpowiedzUsuń
  36. Jakie super, aż mi się oczka zaświeciły :) A Pani z żółtym akcentem skradła moje serce ;) <3

    OdpowiedzUsuń
  37. Piękne jajo !!! Ty naprawdę masz niesamowite pomysły i talent. Szczerze podziwiam:)))
    Pozdrawiam Cię serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Aga :) cieszę się to bardzo motywuje :)
      Ściskam! :)

      Usuń
  38. Nie wpadłabym na to. A przyznam, ze jeszcze jakiś czas temu wyrzucałam takie podkładki, bo Zuza poobrywała kanty:) Strasznie podobają mi się jajeczka - proste a urocze:)

    OdpowiedzUsuń
  39. U mnie jak zawsze spóźnienie, a do tego ta okropna pogoda... królica cudnej urody:)
    BUZIAKI :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Króliki "BARDZO" :)))) Czasu wystarczy mi pewnie tylko na pomalowanie jajek ( aby na pewno zdążę??), ale w przyszłym roku zrobię dłuugą listę przygotowań :D Ściskam i życzę Wesołych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A może nie maluj :) taki przykład minimalizmu :)
      Dziękuję i wzajemnie Olu!

      Usuń
  41. Szaraki cudowne:), a Ty jak zawsze kreatywna- super :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  42. Pomysl super, a tej zwierzynie rowniez dalabym schronienie pod moim dachem ;)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha,ha wiem, wiem :) Mojej małej J. też się spodobały :)

      Usuń
  43. Pomysłowe zajączki:)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  44. Urocze te wszystkie króliki, ale powiem Ci, że ostatnio też tak patrzyłam na swoje stare podstawki i myślałam co by z nich tu zrobić;D

    OdpowiedzUsuń
  45. Idealnie się zające na Wielkanoc wpasowały ;)

    OdpowiedzUsuń
  46. Świetne podstawki. Króliczki bardzo na czasie. Świetnie razem do siebie pasują ;)

    OdpowiedzUsuń
  47. Świetny pomysł z tymi stojaczkami na jajka! Bardzo podoba mi się połączenie tych trzech kolorów: bieli, czerni i naturalnego drewna :)
    Wszystkiego dobrego z okazji zbliżających się Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  48. Super pomysł. Jak zawsze u Ciebie piękne i proste :)
    Pozdrawiam ciepło.
    Magda

    OdpowiedzUsuń
  49. Rodzinnych, wesołych i pogodnych świąt życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Głowa pełna pomysłów. Uwielbiam Cię ;) Pozdrawiam Martuś!

    OdpowiedzUsuń