poniedziałek, 27 kwietnia 2015

Druciane projekty :)


Jak się macie? 

Weekend ciepły, słoneczny - udany? :)

...


Dziś pokażę Wam nasze nowe projekty,
które powstały z myślą o pokoju Julki :).
 
 
Druciana półka w kształcie heksagonu.

Ten kształt także "podbił nasze serca" :)




...A druga, to domek.

Jest on jednak jest trochę inny
niż poprzednie.



  Druciane domki już robiliśmy, 
kto ich nie widział
zapraszam tu klik.

Półki nie są jeszcze powieszone,
bo cały czas zmieniamy koncepcję:)

Jak to z kobietami bywa - 
nic prosto i łatwo :)))


Jeszcze na koniec druciany klosz/abażur.



 Ten już zawisł.

Czyli jest mały plusik :)
powolnie i z mozołem, 
ale do przodu.

Na pewno w kolejnych wpisach
będę dzieliła się z Wami - Kochani
dalszymi poczynaniami.

W realizacji naszych marzeń
pomagały nam blogowe koleżanki,
ale o tym następnym razem :)


W aranżacji:
druciane półki: domek, heksagon - domek przy lesie
druciany abażur - domek przy lesie
przewód z oprawką - Ikea


Życzę udanego tygodnia!

B.u.z.i.a.k.i










132 komentarze :

  1. Macie fantastyczne pomysły! Kreatywna z Was rodzinka :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Marta pięknie będzie...druciaki super...trzymam kciuki za ukończenie projektu. Dobrego dnia dla Ciebie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. ojej!!! zakochałam się w heksagonie!!!
    a lampa, mmm, robicie cuda!!! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak :) To świetnie, miło nam :)
      Ściskam cieplutko!

      Usuń
  4. Weekend dla chłopaków był na pewno udany, bo całe dnie siedzieli na dworze, a dla nas niezbyt, bo ciągle zmagamy się z jelitówką Luśki, która budzi się tylko na picie i idzie spać dalej.
    Półki genialne. Chyba sama muszę o czymś takim pomyśleć

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oooo to nie dobrze :(, ale myślę, że już ok? :)
      Pozdrawiam cieplutko!

      Usuń
  5. Ależ cudne są te Wasze druciane twory, uwielbiam je i podziwiam . Zachwycają mnie wszystkie :)
    Pozdrawiam cieplutko, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
  6. super , pułki i klosz -abażur rewelacyjne, oj skarbnico pomysółów

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Edytko, ale i Tobie pomysłów na anielice nie brakuje :)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  7. Kobieto twoje zdolności mnie przerażają! Za każdym razem jak coś pokazujesz to aż brak mi słów. Półka w kształcie heksagonu skradła moje serce.... A abażur ...szkoda słów zachwytu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się niezmiernie :) Takie słowa dają powera!

      Usuń
  8. WOW !!! same piękne rzeczy, jak zawsze zresztą :) lampa cudowna, miłego dnia :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, że się Ci Kamilko podobają :)
      Ściskam!

      Usuń
  9. niesamowite wyczucie trendów :) Piękna robota!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, trendy wyznaczają nasze robótki :)
      Dzięki!

      Usuń
  10. ale lecisz z tymi druciakami :) już nie mogę się doczekać pokoiku w całości :)
    miłego dzionka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu jeszcze troszkę nam zajdzie :), ale kolejne przedsięwzięcia krok po kroku będą tutaj na pewno.
      Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  11. heksagon jest cudny:) domki też ale jednak heksagon bardziej do mnie przemawia bo takich drucianych to jeszcze nie widziałam:) pozdrawiam i gratuluje kreatywności:)

    OdpowiedzUsuń
  12. ... kawałek drutu plus niezwykła kreatywność i powstają, takie cuda :)...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że się podobają :)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  13. Martuś, każda piękna, cudna, każdą bym chciała mieć, ale ciii o tym potem, później

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszystkie druciane projekty są super, ale druciany klosz skradł moje serce :)
    Miłego tygodnia:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że moje również :)
      Pozdrawiam cieplutko!

      Usuń
  15. Marta, kapitalne poleczki i klosz. Julka będzie miała cudny pokój, tylko pozazdrościć. Ściskam mocno i życzę Wam udanego tygodni. Magda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Julka umie kręcić nosem :) jest taka jak mamusia..., czyli musi być perfekt, a więc mam trudne zadanie :)))
      Buziaki!

      Usuń
  16. Ojej ile pięknych rzeczy. Aż trudno uwierzyć, że sami to robicie :) Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiele osób w mailach mnie pyta, czy to ręczna robota :) Tak ręczna, ale sprzęt przy tym konieczny. Dzięki Kochana :)

      Usuń
  17. Druciane półeczki czadowe, dają wiele możliwości aranżacji. Abażur cudo:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz racje Małgosiu, dlatego w pokoju dziecka sprawdzą się na pewno :)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  18. Świetne druciaki! Abażur pierwsza klasa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O widzę, że klosz bije półki o głowę :)))

      Usuń
  19. Śliczne druciaki. Czekam na zawieszenie i efekt końcowy w pokoju córy ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze trochę, ale kolejne postępy będę pokazywać :)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  20. Druciaki są super a klosz wyszedł zajefajnie :))
    Miłego dnia!

    OdpowiedzUsuń
  21. Piekne te druciaki Marta :)
    Udanego tygodnia zycze.
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  22. Cudne te półki. Kochana ja muszę sobie chyba u Ciebie w końcu zamówić jakiś druciak :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak? :) Zapraszam serdecznie :)
      Miłego wieczoru!

      Usuń
  23. Fantastyczne pomysły! Klosz skradł moje serce! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O widzę, że klosz bije rekordy popularności :)))
      Dzięki!

      Usuń
  24. Martus no niezle poszaleliscie z drutami! ;) Półeczki są obłędne! :) A klosz tez rewelacja :) Gdybys chciala cos szydelkowego do pokoju corci to pisz smialo! :) Milego popoludnia! :) Weekend byl cuuuudny i u nas :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Aga :), a ja do Ciebie właśnie mailowałam.
      Pozdrawiam!

      Usuń
  25. Super półki, ale mi najbardziej wpadł w oko abażur :) Genialny jest w swojej prostocie!
    Pozdrawiam słonecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Fajnie się dzieje, ciekawe co pokażesz następnym razem z tej aranżacji pokoiku...
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie Martuś coś nad czym właśnie pracujemy :) Kolejne etapy robótek.
      Pozdrawiam!

      Usuń
  27. super projekty świetne kształty!
    pozdrawiam i zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie, że przypadły do gustu :)
      Oczywiście wpadnę!

      Usuń
  28. Kochana, jak zwykle PODZIWIAM!!! Świetne druciaki:)
    przepięknego tygodnia, buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  29. Uwielbiam druciaki, zresztą pisałam już u siebie o tym wiele razy, ale Wasze twory są wprost cudne!!! Jak ja Wam zazdroszczę :) Będzie pięknie!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana ja czekam na Wasz pokoik córci :)
      Też nad nim pracujecie...prawda? :)

      Usuń
  30. Marta, Twoje druciaki są super :) Będą wspaniale się prezentowały w pokoju Twojej Julki, już nie mogę doczekać się efektu końcowego :)
    Dobrego dnia dla Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu jeszcze mamy trochę pracy, ale to będę na bieżąco tutaj :)
      Ściskam!

      Usuń
  31. Podoba mi się ... domek! Ja w ten weekend robiłam drewniany :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Piękne dodatki zrobiliście, zazdroszczę pomysłowości i talentu:) Pokój Julki zapowiada się rewelacyjnie! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może wyjdzie dobrze ... mam nadzieję :)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  33. Piękne rzeczy Marto wychodzą Twoim rączkom :) Z zazdrością patrzę na te cudeńka :)
    Pozdrawiam. serdecznie.
    Magda

    OdpowiedzUsuń
  34. Piękne te druciaki! Jestem pod wrażeniem. Idealne do każdego wnętrza!

    Pozdrawiam Patti

    grey-home.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że tak są uniwersalne :)
      Miłego wieczoru!

      Usuń
  35. niby "proste" jak drut .. a jednak to coś znacznie więcej ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  36. Domek fantastyczny, a zobaczywszy lampę brakło mi słów z zachwytu. Zazdroszczę talentu :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Extra pomysły i fajne wykonanie,a lampa to mój nr 1 :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lampa wyszła na prowadzenie :)))
      Ściskam!

      Usuń
  38. Weekend słoneczny i udany :) Szkoda tylko, że tak szybko zleciał. Ale cóż... do następnego:)
    Zdolne macie rączki! Abażur na lampę- mój faworyt:)
    Ślę pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To fajnie Kasiu :), my też odpoczęliśmy.
      Dzięki i pozdrawiam!

      Usuń
  39. Te ażurowe kształty są czarujące pod każdą postacią!
    Nie mogą się znudzić!
    Może znów wymyślę dla Was jakąś robótkę?
    Buziaki :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie Martuś kiedyś mogą, chyba że kreatywność będzie w nas i powstaną inne :)
      Buziaki

      Usuń
  40. jak zwykle coś extra - świetne są! jak to się stało, że ja jeszcze nie w Twoim konkursie! wrzucam dziś wieczór:)

    OdpowiedzUsuń
  41. Marta przepiękne Uwielbiam Twoje druciaki :-)

    OdpowiedzUsuń
  42. O matko jakie piękne! i Ty to sama robisz??!! WOW! CUDOWNE!!!

    OdpowiedzUsuń
  43. Heksagonowa półka genialna :-) Ciekawi mnie jak to jest zrobione?? :-) bo strasznie chciałabym na prezent zrobić podobny kosz :-) Pozdrawiam ciepło i zapraszam w moje skromne progi :-)

    Dekoland.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety, ale oprócz pomysłu i rąk potrzebny jest także sprzęt :)
      Dzięki serdeczne za miłe słowa!

      Usuń
  44. Super są te półeczki. Nie dość, że można coś do nich włożyć, to jeszcze coś powiesić. Ech ... ozdobić na wiele sposobów :).

    Są bardzo kreatywne i nie tylko dla twórców ale i odbiorców :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlatego sprawdzą się w pokoju nastolatki :)
      Dzięki!

      Usuń
  45. Świetne te druciaki, bardzo mi się podobają i te geometryczne kształty - ostatnio moja miłość <3

    OdpowiedzUsuń
  46. Marta, te wasze druciaki są turbo, mega cudne! Zazdroszczę Julce, ma naprawdę fajne możliwości :))))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, a Julka to wymagająca i perfekcyjna dekoratorka :)))
      Serdeczne dzięki Olu :)

      Usuń
  47. coś wspaniałego! wielkie brawa! :)
    lampa jest przepiekna! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Aniu :) Lampa widzę ma swoje pięć minut!
      Pozdrawiam cieplutko!

      Usuń
  48. Świetne półki!!! ciekawa jestem jaki będzie efekt końcowy - w jakim miejscu będą wisieć ;) lampa też wygląda rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już mamy pomysł na ich wkomponowanie :), ale jeszcze nie wszystko skończone.
      Serdeczne dzięki :)

      Usuń
  49. Świetnie to wymyśliliście. Same w sobie są z ozdobą, a co dopiero z drobiazgami w środku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że rozwijają wyobraźnię i dopiero można szaleć w aranżacjach:)
      Pozdrawiam, M.

      Usuń
  50. cudne te domki ;- takie wyjątkowe - abażur boski :-) swietne pomysły ! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  51. Przepiekne te Twoje polki!!!Zdolniacha z Ciebie!!!!!!!!!!!!!!!
    sciskam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  52. Bardzo mi się podoba. Muszę się popróbować z drutem. Oprawek już nakupowałam, ale realizacja nadal czeka! Przyjmuję to wyzwanie. Abażur wygląda rewelacyjnie. Czy mogę spytać z jakiego rodzaju drutu korzystacie? Jest lutowany (uwielbiam lutować!). pozdrawiam, Paula

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A są jakieś rodzaje drutu? Bo jeśli chodzi o grubość to różnie, zależy jaki efekt chcę otrzymać, albo od tego co robimy :)
      Niestety nie jest to lutowane, tylko spawane lub zgrzewane :)
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  53. świetne druciaki, a lampa naprawdę robi duże wrażenie ! Gratuluję pomysłów i wykonania :)
    ściskam !

    OdpowiedzUsuń
  54. Oj dopchć się tu nie można taki tu tłum:) ale się nie dziwię:) domek skradł moje serce:)
    Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  55. Oj śliczne. Też lubię ostatnio te druciaki. A nsjfajniejszy klosz! Taki diament!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, tak struktura diamentu była inspiracją :)

      Usuń
  56. Twoje druciaki są rewelacyjne !!! Urzekają prostotą i pomysłowością:)
    Pozdrawiam Cię ciepło i serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  57. Świetne !!! zdolniacha z Ciebie niesamowita
    Brawo
    Pozdrawiam
    k.

    OdpowiedzUsuń
  58. Lampa wygląda dla mnie czadowo :)

    OdpowiedzUsuń
  59. No weź się przekop przez te wszystkie pochwały! Nie da rady bo mi nocy zabraknie :-)
    Nic odkrywczego nie napisze - Ty wiesz, że jestem zakochana w Waszych druciakach :-)
    Cudowności! Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Dorotko :) Idź spać, bo na prewdę późna już pora! :)

      Usuń
  60. Taki klosz marzy mi się od dawna! Tylko ciut "gęstszy". Chyba się do Ciebie odezwę niebawem w tej sprawie... :)

    OdpowiedzUsuń
  61. fajny pomysł z tymi druciakami.

    OdpowiedzUsuń