środa, 15 kwietnia 2015

g jak ... giveaway :)


Hallo! :)


To już dziś ...
środek tygodnia i zapowiadany konkurs!

...

Lubię minimalizm, rzeczy proste 
i niebanalne, a tym bardziej jeśli 
coś jest praktyczne i użytkowe :)

 Proces tworzenia naszych prac 
zaczyna się od inspiracji, pomysłu, 
zwymiarowanego rysunku i dyskusji.

Dyskusje, to wszystkie za i przeciw.

Rozmawiamy, by uniknąć błędów 
w uzyskaniu efektu końcowego.

...
 
 Tak też powstał ten gazetnik, 
który jest w domku przy lesie
 i pisałam o nim tutaj klik

A teraz postanowiłam obdarzyć podobnym 
kogoś z Was - Kochani czytelnicy! :)


 Czarny, prosty i nie zajmujący wiele miejsca gazetnik, na pewno posłuży do składowania naszych ulubionych magazynów, 
czasopism, a nawet książek.


 
Zasady powszechnie znane :)

1. Proszę pozostawić komentarz 
pod tym postem.
2. Udostępnić podlinkowany baner, 
który znajduje się poniżej, na swoim blogu.
3. Będzie mi miło jeśli zostaniesz gościem domku przy lesie   i dodasz bloga do obserwowanych, ale nie jest
 to warunek konieczny.
4. Osoby nie prowadzące bloga, 
także zapraszam do zabawy.
 Proszę jednak o pozostawianie adresu email.
5. Zabawa trwa do 5 maja godz. 24.00, 
a wyniki ogłoszę następnego dnia :)

A to baner konkursowy


Dziękuję za Wasze cieplutkie słowa:)

I zapraszam do zabawy!


W aranżacji:
gazetnik, litera g - hand made domek przy lesie
dywanik - H&M home
 

Udanego dnia!

Ściskam :)




108 komentarzy :

  1. witaj, grzecznie się ustawiam w pewnie bardzo długiej kolejce, banerek tu http://edytamasasolna.blogspot.com/
    a gazetnik będzie idealny na książki, pozdrawiam Edyta

    OdpowiedzUsuń
  2. Takiej wygranej nie można przegapić! :) Już zabieram baner do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Panna Matka się zapisuje!Gazetnikiem obdarowałabym jedną z moich inwestorek.

    OdpowiedzUsuń
  4. I ja zgłaszam się do zabawy :)

    Baner tutaj : http://kreatywnawwolnymczasie.blogspot.com/

    Miłego dnia. Basia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. gazetnik jest świetny, dołączam do kolejki z wielką ochotą :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie przepuszczę takiej okazji, zwłaszcza, że gazet u mnie dostatek :) Super niespodzianka!

    OdpowiedzUsuń
  7. Martuniu, ja oczywiście staję w kolejce po to cudo. Obserwuję już od baaardzo dawna, a banerek jest już na moim blogu :) Może tym razem szczęście się do mnie uśmiechnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Podoba mi się oczywiście, ale nie miałabym gdzie go wcisnąć. Uczestniczkom powodzenia życzę

    OdpowiedzUsuń
  9. Ustawiam się zapewne w milowym ogonku po ten cudowny gazetnik :-) Banerek dodany :-) Dorota

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny ten gazetnik, ustawiam się w kolejce, miłego dnia:-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Oj już wiem, gdzie będzie stał.... no oczywiście, jak wygram.
    Więc w kolejce stanę i zacisnę piąstki

    OdpowiedzUsuń
  12. biorę udział w zabawie
    mój mail anna.jasic@onet.eu

    OdpowiedzUsuń
  13. :) Świetny gazetnik! Z takiego najbardziej ucieszyłby się mój mąż, bo zyskałby mnóstwo czasu, zanim znowu zaczęłabym mu suszyć głowę, że nie mieszczą mi się książki i czasopisma craftowe i diagnostyczne :) I że musi wreszcie mi zrobić dodatkowe półki :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Imienniczko Kochana, dziękuję za zaproszenie.
    Z ogromną przyjemnością staję w kolejce, licząc, że się uda.
    Gazetnik jest a jakby go nie było, taki delikatny.
    banerek już u mnie,

    Pozdrawiam
    Martita

    OdpowiedzUsuń
  15. Super! Zgłaszam się :) Instaluję baner w zakładce "candy" Pozdrawiam!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jak miło! Ja bym postawiła ten gazetnik w pokoju dziecka. Młody ma coraz więcej książek mniejszych i większych, których już nie ogarniam. Walają się po stoliku w jego pokoju a nierzadko także i po podłodze (nawet w kuchni ;)).
    Ustawiam się wiec w kolejkę.

    OdpowiedzUsuń
  17. Witam!
    Wpadłam w odwiedziny a tu taka niespodzianka! :)
    Gazetnik od razu wpadł mi w oko... prosty a jednocześnie elegancki!
    Idealnie pasowałby do mojego salonu! :) Zmieściłby wszystkie moje gazety wnętrzarskie ;)
    Banerek oczywiście dodaje na bloga! w podstronie
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. super sprawa taki gazetnik :) zapisuję się i ja :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Staję w kolejce, nie ma co!!!! Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  20. taki gazetnik dla rosnącej góry gazet to po prostu wybawienie! zgłaszam się, choć jestem tu pierwszy raz :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Marta, kolejny świetny projekt ! Z przyjemnością zapisuję się do zabawy :) Gazetnik jest bardzo w moim stylu, bo cenię prostotę, naturalność i minimalizm. Gazet i książek trochę mam więc bardzo by mi się taki gazetnik przydał :)
    Pozdrawiam cieplutko !

    OdpowiedzUsuń
  22. Lubię minimalistyczne druciaki, staję do boju !
    ściskam ...

    OdpowiedzUsuń
  23. Staję w kolejce. Można by go użyć nie tylko do gazet, ja mam na niego inny pomysł :-) Pozdrawiam, Kasia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu :) co Ty ciekawego wymyśliłaś - zachodzę w głowę :)

      Usuń
  24. Moja droga nie mogłoby mnie w twojej zabawie zabraknąć- gazetnik marzenie- a ponieważ ze mnie marzycielka- ustawiam się grzecznie w kolejce:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Staję w kolejce po cudowną nagrodę :)

    OdpowiedzUsuń
  26. zapisuję się! gazetnik jest niesamowity, uwielbiam takie minimalistyczne dodatki :) pozdrawiam serdecznie,

    OdpowiedzUsuń
  27. Stanę i ja :)
    Baner na blogu: http://zwyklamamusia.blogspot.com/
    Obserwuję od dawna :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Kochana, twój gazetnik jest rewelacyjny...
    u mnie gazetnikiem jest skrzynka na jabłka pomalowana na biało:)
    wiosenne buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  29. M jak marzę o tym gazetniku! :)))
    Baner już na blogu ;)
    Ściskam! ;):*

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo mi się podoba, więc ustawiam się w kolejce ;) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  31. ja chcę! ja chcę! aż skaczę z radości gdy widzę takie nagrody:) teraz staję grzecznie w kolejce i czekam na losowanie:) pozdrawiam wiosennie:)

    OdpowiedzUsuń
  32. jak patrzę ponownie na ten gazetnik to mam jedną myśl - zmieściłoby się w nim wszystkie gazety wnętrzarskie i podróżnicze porozkładane dookoła w sypialni .... i mąż przestałby się o nie potykać :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Oczywiście biorę udział licząc, że gazetnik powędruje do mnie i stanie w przyszłym salonie koło kanapy! :)

    OdpowiedzUsuń
  34. I ja się zgłaszam Martuś! Buziaki! Fajna niespodzianka!

    OdpowiedzUsuń
  35. Taki gazetnik byłby kolejną stylistyczną perełką u mnie w domu :)
    Kto komu zabroni próbować szczęścia? :)

    Buziaki
    M.

    OdpowiedzUsuń
  36. Piękny gazetnik, idealnie nadawał by się do mojej sporej kolekcji Czterech kątów i M jak Mieszkania. Właśnie czegoś takiego szukałam, wysokie, zgrabne i designerskie.
    Chciałabym cię dodać do obserwujących lecz niestety nie posiadam konta g+ ale bacznie obserwuję twój blog już od kilku tygodni :) Bo inspiracji do aranżacji wnętrz nigdy za mało :) Baner z konkursu wkleję do posta na moim blogu.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  37. Jestem pełna podziwu dla Twojego talentu! :)
    Cudny ten gazetnik! :) Oj spróbuję szczęścia :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  38. Kolejny raz stworzyliście coś pięknego i prostego, praktycznego i cieszącego oko. I wiesz co mnie zachwyca? Ten domkowy daszek :D To zdecydowanie znak rozpoznawczy Twoich prac :))))

    OdpowiedzUsuń
  39. Piękny! Wasze twory są cudne więc łapczywie patrzę na niego. Gazety są i u mnie i walają sie to tu to tam - ogarnąć je trzeba :-)
    Pozdrawiam i zgarniam banerek!

    OdpowiedzUsuń
  40. Świetny jest. Zapisuję się i ja :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Banerek dodany, w Domku przy lesie jestem stałym bywalcem ;), więc nie pozostaje mi nic innego, jak tylko niecierpliwie czekać na wyniki ;) :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Wspaniały, idealny :-)
    Trzymam kciuki!!!

    OdpowiedzUsuń
  43. Matko kochana jaki boski!!!!Oczywiscie ze biore udzial:)
    sciskam i cudownego dnia zycze:)

    OdpowiedzUsuń
  44. O ja cię-już tyle chętnych?! No to i ja się ustawiam w kolejkę :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  45. Dobry wieczór,
    Z ogromną nieśmiałością i ja marzę o gazetniku. Takim oto, nie innym. Już mam upatrzone miejsca (aż dwa) dla jegomościa. Co więcej już czekają na niego moje ulubione czasopisma.
    Zatem dopisuję się do zacnej listy chętnych. A szczęście?..... - się zobaczy :)
    Liczę że gazetnik, niczym bocian przyniesie mi wreszcie wiosnę której łaknę i czekam jak kania dżdżu.
    pozdrawiam i dziękuję
    K.

    OdpowiedzUsuń
  46. Oj moje marzenie :-) zgłaszam się obserwuję blog od dawna i takie cudo :-) stoję w kolejce z innymi
    Pozdrawiam
    aga.e.mica@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  47. Jest piękny, więc i ja w kolejce się ustawiam.
    Jeszcze nie wiem, jak powstrzymam dzieci przed powyginaniem go i zjedzeniem gazet, jeśli wygram. Ale powstrzymam, choćbym ich miała w ciekłym azocie zamrozić! ;) ;)

    Miłego weekendu, Marto!

    OdpowiedzUsuń
  48. Mam stos ulubionych gazet, które trzymam w koszu. Dziś odkładałam kolejny numer niż przykrością stwierdziłam, że kosz już niewiele pomieści. Twój gazetek wygląda na bardzo pojemny, więc chętnie go przyjmę ;))

    OdpowiedzUsuń
  49. To i ja się ustawiam, banerek już na blogu. Pozdrawiam serdecznie, Marta :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Świetny! Zmieściłby się pod moimi schodami...chociaż miałabym dla niego zastosowanie w pokoju chłopaków, aby mieli swój zasób czytelniczy pod ręką;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. P.S. Świetny dywanik. To H&M, prawda? Też bym przygarnęła, tylko brakuje wolnego kawałka podłogi.:)

      Usuń
  51. Dobry pomysł. Gdybym miał gzie postawić to bym wziął. :D
    Miłego :)
    ---Paweł Małbo (klik)

    OdpowiedzUsuń
  52. Oj, jaki piękny!
    Ja też reflektuję na niego, więc ustawiam się w kolejce :)
    Baner jest juz u mnie na blogu!

    Pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  53. Super gazetnik. Z przyjemnością wezmę udział w konkursie :)

    OdpowiedzUsuń
  54. gazetownik jest super, zapisuję się :)

    OdpowiedzUsuń
  55. Wspaniały prezent, zapisuję się z przyjemnością :-) pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  56. Nie było mnie trochę na blogach a tu takie candy!:)
    Banerek zaraz podlinkuję na blogu:)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  57. Mnie też nie było, wracam i takie cuda dajo :D
    Też się zapisuje! Jak tylko dorwe komputer to będzie banerek na blogu!
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  58. Takie proste "cuś", a takie fajne :).

    Chętnie się przyłączę do zabawy :).

    OdpowiedzUsuń
  59. Z przyjemnością biorę udział w zabawie :) Gazetnik jest świetny ! :) Banerek na blogu.

    OdpowiedzUsuń
  60. Zapisuję się, gazetnik bardzo pomysłowy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sorry, komentarze mi się rozmnozyly.

      Usuń
  61. Świetny gazetnik.Super prosty sposób na uporanie się z porozrzucanymi czasopismami. Ustawiam się w kolejce.
    Pozdrawiam
    Magda mazury1@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  62. Z przyjemnością sie zapisuję
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  63. Zgłaszamy się do zabawy :)
    Genialny domkowy gazetnik :)

    OdpowiedzUsuń
  64. :) Ciężko ominąć taki konkurs! :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  65. Z ogromną radością (i nadzieją) ustawiam się w kolejce. :))
    Banner: http://marteczki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  66. Gazetnik piękny! :) Czy jeśli powiem że 5 maja mam urodziny zwiększę swoje szanse? ;) Uściski:)

    OdpowiedzUsuń
  67. Chętnie przyłączam się do zabawy. Serdecznie pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  68. ale on jest piękny, doskonale wyglądałby w moim pokoju. staję w tej długaśnej kolejce z małą taką tyci tyci nadzieją, że może to jednak ja...

    buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  69. Bardzo fajny gazetnik, więc i ja zapisuję się do zabawy a banerek zabieram do siebie.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  70. Bardzo fajny pomysł na niewielki, a przydatny przedmiot. Z wielką chęcią biorę udział w tym konkursie. Banerek już u mnie.

    OdpowiedzUsuń
  71. genialny! o mały włos przegapiłabym zabawe:) biorę udział oczywiście!

    OdpowiedzUsuń
  72. Banerek już jest. Oczywiście również startuję w tej zabawie, choć bez wielkich nadziei - tyle nas jest zainteresowanych ;-)

    OdpowiedzUsuń
  73. Bardzo fajny ,spróbuję szczęścia i ja :))

    OdpowiedzUsuń
  74. i ja chętni dołączę do zabawy a banerek u mnie na www.robotkirecznenawesolo.blogpot.com
    pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  75. fajnie tu...Zostaję na dłużej:)

    OdpowiedzUsuń
  76. Witam,
    ustawię się i ja w kolejce :)
    Pozdrawiam serdecznie
    Paulina
    (phenska@gmail.com)

    OdpowiedzUsuń
  77. Ustawiam się w pewnie coraz to dłuższej kolejce :)
    Banerek na http://30-w-trampkach.blogspot.com/

    Pozdrawiam wiosennie :)

    OdpowiedzUsuń
  78. Chętnie przystąpię do zabawy:) cudo:)
    monia_8407@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  79. Próbuję szczęścia stając w długim ogonku 😊 wolvek@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  80. Zgłaszam się do zabawy i kto wie, może mi szczęście dopisze?:) Super gazetnik, bo nie tylko ładny i praktyczny, ale też zajmuje niewiele miejsca i idealnie pasowałby mi do dużego pokoju.

    Bannerek dałam na:http://happyafterblog.blogspot.com/

    Pozdrowienia:))

    OdpowiedzUsuń
  81. Nie może i mnie tu zabraknąć:-) Gazetnik jest świetny!!
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  82. Dlaczego mnie tutaj jeszcze nie ma? Jako że jestem maniaczką książkową jak i gazetową to ciągle brakuje mi miejsca na moje kolejne tomy ;) taki stojaczek byłby idealny i nawet zmieściłby się pomiędzy łóżkiem a komodą i miałabym wszsytko pod ręką, a jeśli częściej czytałabym w fotelu to idealnie wpasowałby się w wystrój salonu więc nie mogę tego przegapic i ustawiam się w kolejce :) nawet znazlałoby się miejsce na coś od męża hihi

    OdpowiedzUsuń
  83. Jestem i ja! Ale "last but not least"- jak to się mówi ;))
    Baner oczywiście wklejony, czekam na wyniki.
    Może los się do mnie uśmiechnie w ten piękny majowy dzień?
    Pozdrawiam mocno..
    M.

    OdpowiedzUsuń
  84. absolutnie fantastyczny gazetnik, więc nie mogło zabraknąć tu mnie... pozdrowienia Bogda
    bogda2901@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  85. Dołączam się do zabawy, bo taki gazetnik to chciałabym mieć u siebie. Jest bardzo fajny :)
    Obserwuję jako Katarzyna Z (Zielony Myszak), a baner jest na blogu http://zielonymyszak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  86. I ja dopisuje się do ogonka. Banerek u mnie na blogu, więc zapraszam z rewizytą http://szafa4drzwiowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  87. Oooo taki gazetnik to musi być mój ;) Już mam dla niego idealne miejsce :P Staję grzecznie w ogonku. Banerek u mnie już jest. Pozdrawiam Magda :)

    OdpowiedzUsuń
  88. Gazetnik przecudowny, zgłaszam się do zabawy, mam stosy wydań Mojego mieszkania, przyda się :) Banerek juz wstawiony , pozdrawiam http://thirdfloorno7.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  89. Jeszcze 4 dni więc ja też ustawiam się w kolejeczkę:-)
    pozdrawiam
    Ewa

    OdpowiedzUsuń

  90. Zgłaszam się i ja:)
    banerek: isthemagichereforever.blogspot.com/
    Pozdrowionka:)

    OdpowiedzUsuń
  91. Najsampierw się witam grzecznie, bo ja tu po raz pierwszy i prawie rzutem na taśmę, ale się zgłaszam po śliczny druciak do salonu :)
    Pozdrawiam serdecznie i miłej majówki :)

    OdpowiedzUsuń
  92. No w końcu dotarłam na Twoje candy! :) Bo z telefonu to banerek ciężko załączyć ;) Więc oczywiście się zapisuję bo gazet u mnie multum! :))))

    OdpowiedzUsuń
  93. Ustawiam się i ja w tej długiej kolejce:))

    OdpowiedzUsuń
  94. http://arbuzr.blogspot.com/2015/05/konkursy-czesc-2.html
    biore udzial

    OdpowiedzUsuń
  95. Nareszcie gazetki miały by odpowiednie miejsce !
    Oczywiście ja i moje gazety chciałybyśmy .

    OdpowiedzUsuń
  96. Z chęcią się zapisuję :) Masz niesamowite pomysły.

    OdpowiedzUsuń
  97. Dołączam do kolejki po gazetnik :) Totalnie mój klimat, a gazetnika jeszcze nie mam, a z pewnością się przyda :) A cały blog super!

    OdpowiedzUsuń
  98. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  99. biorę udział
    bernadetaaa@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  100. biorę udział
    sylviaaa100@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  101. Jeszcze zdążyłam :))) Oczywiście z wielka chęcią dołączam do zabawy. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń