poniedziałek, 13 kwietnia 2015

hanger on the list - d.i.y.



Witajcie Kochani przy poniedziałku!


Zaczynam tydzień pełną parą :)

I tak na początek łatwe, 
szybkie i tanie D.I.Y
  - może się skusicie? :)

...

Myślę, że jeszcze dociera do Was 
listowa korespondencja, 
czyli rachunki, faktury, zaproszenia itp.

Są miesiące, że choćbym chciała, 
zapomnieć o nich - to się nie da.

Ba, mało tego zbiegają się liczne opłaty
i oczy przecieram ze zdumienia :(

No właśnie i w związku z tym...
wieszak na listy,
bym nie musiała ich szukać.



Potrzebujemy:

1. filc o wymiarach 30x60 cm/ ja zakupiłam 
w markecie wycieraczkę wykładzinową.
2. linijka, marker, nożyk, nożyczki.
3. cyrkiel, by odrysować otwór
4. kawałek tektury i taśma dwustronna.


Na zdjęciach przedstawiam wykonanie:



 Tekturę przykleiłam na taśmę dwustronną, 
by wieszak nie deformował się.



 Myślę, że to łatwy sposób na organizację
 wszelakiej korespondencji :)


Dziękuję za wszystkie pozostawione słowa!
Za to, że jesteście :)

A niebawem się bawimy!
Zaglądajcie :)


W aranżacji hand made:
guzik, wieszak na korespondencję - domek przy lesie


B.U.Z.I.A.K.I


60 komentarzy :

  1. Pomysłowo. Wycieraczkę przekształcić w wieszak to trzeba mieć wyobraźnie!
    No i szary... Mój ulubiony kolor. Bardzo mi się podoba zarówno pomysł jak i wykonanie.
    Pozdrowionka ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pomysł przyszedł gdy sklep zamknięty :(, a taką wycieraczkę kieeedyś zakupiłam i leżała, widać doczekała się swojego występu :)))
      Miłego dnia!
      M.

      Usuń
  2. Korespondencja zalega górą, żeby nie powiedzieć" kupą" i taki organizer jak znalazł. Szary i prosty, jak widzę nawiązuje do tego z kuchni, który nie daje mi spokoju. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małgosiu to do dzieła! Ty masz takie fantastyczne pomysły :)
      Ściskam, M.

      Usuń
  3. Zaskakujesz mnie Marta :)
    Cóż za świetny i praktyczny pomysł. Ja dostaje listy często, więc zawsze brakuje mi miejsca, do tego sprawdza sie szuflada:)
    Miłego tygodnia życze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak Marysiu szuflada to dobry pomysł, tylko, że moja pamięć już zawodna i potem przeszukuję każdą jedną i wertuję po datach, zastanawiając się czy ta już opłacona, czy czeka na swoją kolej, albo w ogóle włożę i zapomnę opłacić :)
      Ściskam, M :)

      Usuń
  4. BARDZO POMYSŁOWY, POZDRAWIAM

    OdpowiedzUsuń
  5. oczywiście że jestem zachwycona, skoro to z filcu jest :D świetny pomysł!

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny pomysł. I bardzo ładnie wygląda, tym bardziej na guziku Twojej produkcji :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Aleś to super wymyśliła, o wykonaniu nie wspominam, bo wiadomo - perfect

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Elu z godnie z przysłowiem: potrzeba matką wynalazku :)
      Dzięki serdeczne i uściski wysyłam!

      Usuń
  8. Jak zawsze świetny, z wielką wyobraźnią stworzony projekt .... jesteś kopalnią pomysłów :))
    Pozdrawiam cieplutko, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny pomysł, jak zwykle :) Ja mam dużą szufladę do której wrzucamy te przychodzące papiery. Uściski :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Beatko, także wrzucałam i na tym się kończyło :))) Zapominałam zwyczajnie opłacać w terminie. Teraz dopóki nie zapłacę wiszą na wieszaku, a po tym fakcie trafiają do szuflady na leżakowanie :)
      Pozdrawiam słonecznie!

      Usuń
  10. Rewelacyjny i uroczy pomysł na przechowywanie jakże nielubianych rachunków :) Chandra widzę minęła bezpowrotnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Minęła w sobotę, po tych Waszych pokrzepiających słowach :)
      A jeśli chodzi o wieszak, wiszą na widoku póki nie opłacę, potem do szuflady :)
      Serdecznie pozdrawiam!

      Usuń
  11. U Ciebie Moja Droga jak zwykle świetne pomysły. Ciekawa jestem skąd Ty je czerpiesz? Twoja głowa jest aż tak twórcza, czy korzystasz z inspiracji??? Jak by nie było, super !!! podziwiam i zachwycam się za każdym razem na nowo:)))
    Pozdrawiam Cię serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agatko, często to potrzeba jest matką wynalazków :), czasami podpatrzę coś inspirującego :)
      więc jest różnie.
      Pozdrawiam słonecznie! :)

      Usuń
  12. Pomysł taki, że ja bym nigdy takiego nie wymyśliła ;)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wymyśliłabyś na pewno! :)
      Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  13. Rzeczywiście, w ten sposób bardzo szybko można zrobić listownik,nie wpadłabym na to :)
    Mój kawałek filcu leży sobie w szufladzie i czeka aż zrobię z niego użytek ;p
    Miłego dnia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To działaj Klaudynko :) Ty zawsze masz świetne pomysły!

      Usuń
  14. Ale swietny wieszak!! U mnie sie to wiecznie wala az w koncu wyrzucam! Wyglada rewelacyjnie, tez mam filc w domu i zero pomyslu co z nim zrobic! Gratuluje konwencji!
    Anna, Yay Interiors + Lifestyle & Beauty

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To świetnie, że mogłam zainspirować :)
      Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  15. haha i to mi się podoba! :)
    U mnie poczta jest, a jakże! Jakiś listownik by się przydał. Twój jest fantastyczny :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajny i pomysłowy organizer na korespondencje :) Dzięki niemu nie zapomnisz o rachunkach aby zapłacić je na czas. Jest więc bardzo praktyczny i dekoracyjny. Super Martusiu :)
    Miłego popołudnia !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taki właśnie był zamysł :)
      Pozdrawiam Aniu serdecznie!

      Usuń
  17. Genialny pomysł :) Ostatnio widziałam takie wycieraczki i to w różnych kolorach, przeszłam obojętnie ale chyba zacznę zwracać na takie rzeczy większą uwagę hehe :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kupiłam kiedyś 2. Jedną wykorzystałam na organizer do kuchni, a drugą teraz na papierki płatnicze :)
      Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  18. Coś takiego, Nawet bym na to nie wpadł (jak zwykle :D). Genialne.
    Miłego
    ---Paweł Małbo (klik)

    OdpowiedzUsuń
  19. Faktycznie ogarnąć wszystkie rachunki to czasem spore zadanie.Pomysł dałaś fajny,przynajmniej wszystko pod ręką i najważniejsze w jednym miejscu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewo i o to mi chodziło :) Ujęłaś to lepiej niż ja!
      Ściskam serdecznie :)

      Usuń

  20. Twoje filcowe handymandy są nietuzinkowe. Zachwycają za każdym razem. Martuś to przede wszystkim Ty nas zachwycasz!:)

    Buziaki i miłego wieczorku życzę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu :) bardzo dziękuję za te miłe słowa! Uśmiech mam od ucha do ucha :)
      Buziaki!

      Usuń
    2. Cieszy mnie to!
      Teraz to i ja mam :) Buziaki!:)

      Usuń
  21. Jesteś niemożliwa kochana:) Twoje pomysły mnie zachwycają:)
    No super ci wyszedł wieszaczek na listy:)
    pięknego tygodnia życzę i ściskam wiosennie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Natalko bardzo dziękuję za te słowa :) motywują Kochana do działania!
      Już kolejne pomysły kumulują się w mojej głowie :)
      Buziaki!

      Usuń
  22. LISTO ORGANIZER ....Niesamowity. Marta jesteś niebanalna nie pospolita, nie odtwórcza... ;) Podziwiam i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję P. Teresko :), takie słowa motywują do działania!
      Pozdrawiam ślicznie :)
      M.

      Usuń
  23. Oj tak Martuś, masz rację, że wiele "papierów" trzeba trzymac na wierzchu i jeszcze zdaloby sie z karteczka "zaplacic do..." :/ A Twoim sposobem to i ładnie i praktycznie można je trzymac na wierzchu - chociaz taki miły dla oka plus ;) Udanego tygodnia! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aga, już dziś jest o jeden mniej :)
      Ale się cieszę, bo ten największy :))))
      Buźka!

      Usuń
  24. Hej Martuś!
    Życzę Ci aby ten organizer na rachunki świecił pustkami ;))
    Myślę też, że bez Pana Guzika nie mogło się obyć.
    Tworzą bardzo zgrany duet!
    Pozdrawiam!
    Marta :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A wiesz, że też podoba mi się połączenie drewna z szarościami :)
      Dzięki serdeczne!
      Trzymaj się Martuś :)

      Usuń
  25. bardzo pomysłowe:) ja jednak staram się chowac wszystkie papiery i listy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na jak ja schowam to już na wieczność niestety :)))

      Usuń
  26. Martuś! Słońce!
    No i dzięki Tobie mamy co robić dziś na świetlicy- skorzystam z Twego pomysłu, bo zacny i ciekawy nad wyraz. Dzieciaki zadowolone, cyklon odszedł- jest pięknie!
    Pozdrawiam Cię tym serdeczniej!
    Aga Pe :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wczoraj u nas tak wiało, że dziwię się, że jeszcze głowę mam na karku :)))
      Ślę uściski! :)

      Usuń
  27. Marta, kurcze, jak nie założysz fanpage'a na FB to ja się zapłaczę - w ferworze codziennych zajęć zapominam tu zaglądać. A tak to by mi fb przypomniał.
    :( :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj, witaj serdecznie! :)
      Dzięki, Ściskam :)

      Usuń
  28. Ale fajny pomysł :) :) oj przydałoby mi się taki wieszaczek i to nie jeden ;) ja kiedyś zginę w papierach :P ;) Uściski z Katowic :*
    Pastelowa Kropka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu, a ciągle ginę :( Kiedyś byłam chyba bardziej zorganizowana, albo jest ich coraz więcej i zwyczajnie nie ogarniam :).
      Urlopuj w rodzinnym gronie, mam nadzieję że słonecznie w Katowicach :)
      Pozdrawiam, M.

      Usuń
  29. Nie wpadłabym na wykorzystanie wycieraczki, świetny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Aaaa super! To moje ulubione diy - proste, tanie, efektowne!

    OdpowiedzUsuń